man & vrouw + vriendin

12-07-2015 08:25 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel :



een koppel leeft net zoals ieder zijn leven, de sleur raakt uit de relatie, de sex is maar zo/zo.

er is nooit verandering, omslag of verbetering.



een vriendin van de vrouw leert deze situatie te kennen en begint iets te voelen voor de man.

het gevoel wordt wederzijds, ze voelen iets voor elkaar, gaan samen naar bed , .....



en nu???





ps : enkel serieuze reacties aub
Gaat hij dus vreemd met haar?

En de vrouw word door haar man en beste vriendin bedrogen.
Alle reacties Link kopieren
ja, zo mag je het noemen, gedreven door de situatie
Alle reacties Link kopieren
Man is een lul, vriendin is een slet en vrouw wordt het hardst genaaid.



Vrouw doet er verstandig aan om de scheiding in te zetten, een flinke PA op te eisen en man en vriendin nooit meer toe te laten in haar leven.
Je wordt straks uitgekotst.



En terecht.
Als wat de man het liefste zou willen iets is dat hij niet aan zijn vrouw durft te vertellen <--- dat is vaak een heel goede stelregel voor foute boel. Heel erg foute boel.

Als dat zo is: kappen met die vriendin en problemen in de relatie bespreken en oplossen met diegene die óók in de relatie zit en niet met een buitenstaander (ook niet als die zó ontzettend goed snapt wat het probleem is...).
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je horen dan? Je topictitel suggereert in 1e instantie een trio. Maar als dat niet het geval is, is dit is ordinair vreemdgaan. Van het laagste soort trouwens.
Sorry, dat heet gewoon vreemdgaan.



"Gedreven door de situatie" is geen excuus of goede reden.

Wat vreslijk...vrouw is zowel parnter als vriendin kwijt.

Bah, wat een nare mensen.
Gedreven door de situatie? Nee hoor, gedreven door hormonen. Net als dieren.
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:29:

ja, zo mag je het noemen, gedreven door de situatieDan ben je een bokkelul met weinig zelfbeheersing.
quote:GateKeeper schreef op 12 juli 2015 @ 08:29:

Man is een lul, vriendin is een slet en vrouw wordt het hardst genaaid.



Vrouw doet er verstandig aan om de scheiding in te zetten, een flinke PA op te eisen en man en vriendin nooit meer toe te laten in haar leven.Precies.
Wel grappig: de vriendin zit op een ander topic om vergiffenis te smeken.

Jullie verdienen elkaar en je vrouw iets veel beters dat dit stel losers in haar leven.
Alle reacties Link kopieren
En jij bent in dit verhaal......de " vriendin" van de vrouw?



En nu??
Alle reacties Link kopieren
blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?
Alle reacties Link kopieren
@ suze de vr zit niet op deze forum
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?Probeer jij die kromme stijve van je maar recht te lullen hoor.
Alle reacties Link kopieren
TO is de man die de bff van zijn partner pakt.



Had je niet gewoon 'n vreemde kunnen nemen als minnares als je thuis wat te kort komt? Een affaire met je vrouw's vriendin is wel heel laag. Zij raakt dan niet alleen haar man, maar ook haar bff kwijt.
Shoot first, ask questions later!
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:41:

@ suze de vr zit niet op deze forumDat denk jij.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf je eigenlijk nog bij je partner als je het niks meer vindt? Maak 'n eind aan de relatie, dan kun je in het rond neuken met wie je maar wil.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
dan kom je in de hel...?
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?

Jep. Man koos ervoor om te blijven nadat er niets veranderde, geeft geen vrijbrief om vreemd te gaan. Man had kunnen scheiden.



Man is nu helemaal een hondenlul nu hij zegt "het is jouw schuld dat ik vreemd ben gegaan". Compleet kansloos en ruggengraatloos gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?Natuurlijk ben je in een relatie met z'n tweeën. Waarbij je waarschijnlijk ooit samen hebt afgesproken om monogaam te zijn. Als je daarin verandering wilt aanbrengen bespreek je dat ook met z'n tweeën, en ga je niet als ene partner achter de rug van de ander om een derde aan je relatie toevoegen. Je kunt niet eenzijdig afspraken verbreken. En als je dat wel doet ben je gewoon een ongelofelijke lul. Blijkbaar houd je niet meer van je vrouw, anders zou je haar dit niet aandoen. Waarom verbreek je de relatie niet gewoon, zodat je kunt rondneuken met wie je wil?
Bak een taart en ga het vieren.
En wat een debielige OP. Je denkt dat als je het cryptisch omschrijft dat het dan minder op ordinair vreemdgaan lijkt? Gedreven door je paal ofzo?



Sukkel.
quote:Suze02 schreef op 12 juli 2015 @ 08:42:

[...]





Probeer jij die kromme stijve van je maar recht te lullen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven