man & vrouw + vriendin

12-07-2015 08:25 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel :



een koppel leeft net zoals ieder zijn leven, de sleur raakt uit de relatie, de sex is maar zo/zo.

er is nooit verandering, omslag of verbetering.



een vriendin van de vrouw leert deze situatie te kennen en begint iets te voelen voor de man.

het gevoel wordt wederzijds, ze voelen iets voor elkaar, gaan samen naar bed , .....



en nu???





ps : enkel serieuze reacties aub
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?En mensen die over zichzelf in de derde persoon schrijven of spreken, die mogen wat mij betreft gelijk een paar maandjes lekker in de bossen van Den Dolder uitrusten met wat gepaste medicatie.
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:47:

[...]





En mensen die over zichzelf in de derde persoon schrijven of spreken, die mogen wat mij betreft gelijk een paar maandjes lekker in de bossen van Den Dolder uitrusten met wat gepaste medicatie.Met hun armen op hun rug en vooral geen toegang tot het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit aan wie het het meeste ligt. Feit is dat er vreemd gegaan is/wordt. Stel zal, los van de 'vriendin,' moeten uitzoeken of relatie samen nog een kans heeft. Ofwel: praten praten praten. Enkel dit zal een breuk kunnen voorkomen. Vreemdgaan gebeurt in mijn ogen pas als partners niet meer levelen met elkaar, wat weer komt door geen echt contact wat een oorzaak is van niet praten/communiceren. Praten is mi dan ook de enige manier om dit op te lossen. Dus ja, ook vrouw heeft steken laten vallen als man in het verleden wilde praten en vrouw dit niet toeliet. Maar is in mijn ogen geen vrijbrief om vreemd te kunnen gaan!
Alle reacties Link kopieren
ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!
Alle reacties Link kopieren
Over jezelf praten in de deze persoon is een teken van narcisme, egoïsme en los staan van de realiteit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik begrijp het helemaal. De man is het slachtoffer natuurlijk, want zijn vrouw wil niet praten en zijn/haar vriendin wel! En hij is gewoon niet volwassen genoeg om daar zijn conclusies aan te verbinden



Ik hoop dat vrouw snel een leuker exemplaar vindt die haar wel met respect behandelt. En verder gun ik man en vriendin elkaar, zonder dat ik hen ken durf ik nu al te stellen dat zij fantastisch matchen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!Huillie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!Ja daar heb je niks over te zeggen hier, als je alleen meehuilers had gewild had je ergens anders naar toe moeten gaan. Je bent gewoon een ordinaire vreemdganger. Een slechte relatie heb je inderdaad samen, maar vreemdgaan is alleen jou aan te rekenen. En dan ook nog met haar vriendin, dan ben je wel wat ergers dan een sukkel.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!Boehoe. De waarheid is hard.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 12 juli 2015 @ 08:51:

[...]





Huillie.EB zegt het beter
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een link naar dat topic vd vriendin?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!





Tiep jij eerst maar een normale OP.



Zo van:



Hallo, ik ben Jurgen en ik ben geboren in februari (tenminste, zo lijkt dat aan de hand van mijn forumnaam). Ik ben een getrouwde man en heb onlangs -vanwege ontbreken/verslechterde seksuele relatie met mijn partner- besloten om mijn lul in een vriendin te steken zonder mijn vrouw hiervan op de hoogte te stellen.



Op dit moment zoek ik begrip en een mooie omschrijving om aan mijn vrouw te bekennen dat ik een enorme lul ben geweest, maar ik wil het voordoen alsof het haar schuld is en zij ons in een copulatieve houding heeft gedreven. Want praten met haar lukt niet zo goed.
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!Potver, ik zou het wel op prijs stellen als mensen zonder enig moraal het forum niet zouden bezoeken. Balen: gaat ook niet gebeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:48:

ik zou het wel op prijs stellen als er ten eerste iets minder grove taal wordt gebruikt en als er ook eens iemand is die de situatie begrijpt en niet zomaar gaat typen om te typen, de woorden lul en sukkel en dergelijke helpen hierbij zeker niet verder !!!

Je vrouw had het waarschijnlijk ook op prijs gesteld dat ze een monogame vent trouwde.



Vriend, als je meehuilers wil moet je je niet melden op een vrouwenforum. Weinig begrip voor vreemdgangers hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:52:

[...]





Tiep jij eerst maar een normale OP.



Zo van:



Hallo, ik ben Jurgen en ik ben geboren in februari (tenminste, zo lijkt dat aan de hand van mijn forumnaam). Ik ben een getrouwde man en heb onlangs -vanwege ontbreken/verslechterde seksuele relatie met mijn partner- besloten om mijn lul in een vriendin te steken zonder mijn vrouw hiervan op de hoogte te stellen.



Op dit moment zoek ik begrip en een mooie omschrijving om aan mijn vrouw te bekennen dat ik een enorme lul ben geweest, maar ik wil het voordoen alsof het haar schuld is en zij ons in een copulatieve houding heeft gedreven. Want praten met haar lukt niet zo goed.
Tjezus, wat vals
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:52:

[...]





Tiep jij eerst maar een normale OP.



Zo van:



Hallo, ik ben Jurgen en ik ben geboren in februari (tenminste, zo lijkt dat aan de hand van mijn forumnaam). Ik ben een getrouwde man en heb onlangs -vanwege ontbreken/verslechterde seksuele relatie met mijn partner- besloten om mijn lul in een vriendin te steken zonder mijn vrouw hiervan op de hoogte te stellen.



Op dit moment zoek ik begrip en een mooie omschrijving om aan mijn vrouw te bekennen dat ik een enorme lul ben geweest, maar ik wil het voordoen alsof het haar schuld is en zij ons in een copulatieve houding heeft gedreven. Want praten met haar lukt niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook gewoon een sukkel en een lul als je dat doet/gedaan hebt. En als je denkt hier medeleven te krijgen ben je hier aan het verkeerde adres. Iedereen begrijpt het hoor als een relatie een sleur wordt maar om dan met een vriendin van je vrouw te gaan is echt zo ontzettend fout.
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?



Wat maakt het uit? De relatie was toch zo kut? Nou nu ben je er vanaf! Chapeau! Goed gedaan!



Met de beste vriendin van je vrouw naar bed gaan is het allerlaagste, zieligste, klootzakkerigste, onwaardigste, walgelijkste en jezelf onterendste dat je kunt doen.

Dat heb ik ook al tegen je minnares gezegd.



Echt wat een waardeloos stuk verdriet ben je dan. En je dan ook nog afvragen of het niet aan je vrouw ligt? Zum kotsen.



ik ken gewoon geen woord dat uitdrukt wat voor walgelijk slap excuus for a man ik je vind.
Wat had je dan verwacht? Ach gossie wat sneu voor je dat je relatie zo'n sleur is? Tuurlijk joh, logisch dat je die lekkere vriendin van je vrouw pakt.



Ik heb soms best begrip dat iemand die bijvoorbeeld geen seks meer krijgt in een relatie zijn/haar blik op anderen richt. Het verdient nooit een schoonheidsprijs. Maar de vriendin van je vrouw. .. dat is gewoon stom. Dan zijn termen als lul en sukkel echt op zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Je zit trouwens in alle topics waarin je schrijft te huilieën over mensen die onaardig reageren en dat je zo graag begrip wil en je posts liepen eerder ook al niet over van liefde voor je vrouw. Wat heb je zelf eigenlijk gedaan om hier iets aan te doen? Behalve dan een borstvergroting aanraden.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:52:

[...

Tiep jij eerst maar een normale OP.



Zo van:



Hallo, ik ben Jurgen en ik ben geboren in februari (tenminste, zo lijkt dat aan de hand van mijn forumnaam). Ik ben een getrouwde man en heb onlangs -vanwege ontbreken/verslechterde seksuele relatie met mijn partner- besloten om mijn lul in een vriendin te steken zonder mijn vrouw hiervan op de hoogte te stellen.



Op dit moment zoek ik begrip en een mooie omschrijving om aan mijn vrouw te bekennen dat ik een enorme lul ben geweest, maar ik wil het voordoen alsof het haar schuld is en zij ons in een copulatieve houding heeft gedreven. Want praten met haar lukt niet zo goed.

Niet zo grof Joker, daar houdt Jurgen niet van, zeg gewoon piemeltje.



Hij stak zijn piemeltje in de liefdesgrot van een vriendin van zijn echtgenote. Klinkt toch veel beter?
Je schrijft in je OP -oh wacht even- ... Derde persoon.



Een vrouw achter een laptop ziet dat een man van een vrouw schrijft in zijn OP dat de sleur UIT de relatie zou zijn.



Kan de man dat toelichten?



De vrouw achter de laptop vraagt zich af of relaties zonder sleur nu ook al gevaar voor vreemdgaan oplevert.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 12 juli 2015 @ 08:54:

[...]





ik ken gewoon geen woord dat uitdrukt wat voor walgelijk slap excuus for a man ik je vind.Oh ik weet er wel een stel hoor:kloothommel,zakkenwasser,loser,kwal.....
Alle reacties Link kopieren
Als je dan toch besluit je vrouw te bedonderen, doe dat dan met volle overtuiging. Zo van 'het zal wel fout zijn, maar ik kies hier bewust voor'. Niet dat slappe gelul over 'gedreven door de situatie' en 'geprobeerd het te bespreken'.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:GateKeeper schreef op 12 juli 2015 @ 08:57:

[...]



Niet zo grof Joker, daar houdt Jurgen niet van, zeg gewoon piemeltje.



Hij stak zijn piemeltje in de liefdesgrot van een vriendin van zijn echtgenote. Klinkt toch veel beter?



Tochtige Grot



Gedreven door de situatie stak hij zijn liefdelans in de tochtige grot van een vriendin van zijn echtgenote. Het waaide op dat moment rozeblaadjes en .....eh....rook naar weelderige bloesem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven