man & vrouw + vriendin

12-07-2015 08:25 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel :



een koppel leeft net zoals ieder zijn leven, de sleur raakt uit de relatie, de sex is maar zo/zo.

er is nooit verandering, omslag of verbetering.



een vriendin van de vrouw leert deze situatie te kennen en begint iets te voelen voor de man.

het gevoel wordt wederzijds, ze voelen iets voor elkaar, gaan samen naar bed , .....



en nu???





ps : enkel serieuze reacties aub
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:57:

Je schrijft in je OP -oh wacht even- ... Derde persoon.



Een vrouw achter een laptop ziet dat een man van een vrouw schrijft in zijn OP dat de sleur UIT de relatie zou zijn.



Kan de man dat toelichten?



De vrouw achter de laptop vraagt zich af of relaties zonder sleur nu ook al gevaar voor vreemdgaan oplevert.



He-mels vermaak dit!
...maar waar is Jur nou in ene gebleven...
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 12 juli 2015 @ 09:25:

Als jij zo met jouw vrouw praat als jij schrijft dan begrijp ik wel dat zij helemaal geen zin in jou heeft.

Jij lijkt 'n Bob de Rooy type die dan handenwrijvend "kleine Bob wil naaien" op haar boezem afloopt.
en nu... is de man met de beste vriendin van de vrouw vreemdgegaan, de vrouw staat alleen zonder partner en zonder beste vriendin, zal zich eenzaam en gekwetst voelen en haar vertrouwen in de mensen om zich heen is tot een nulpunt gedaald.
Alle reacties Link kopieren
Meestal zie je dit soort dingen gebeuren wanneer een relatie in de sleur raakt i.p.v. wanneer de sleur uit de relatie raakt.



Maarre. geen probleem toch ? Einde relatie en de man gaat lekker met de vriendin verder. Lijkt mij logisch dat de partner van de man dit absoluut niet pikt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=19242835,noline]

Vrouw doet er verstandig aan om de scheiding in te zetten, een flinke PA op te eisen en man en vriendin nooit meer toe te laten in haar leven.Een beetje vrouw vraagt geen PA.
En nu?



En nu niks. Nog meer vragen?
quote:viva1966 schreef op 12 juli 2015 @ 11:12:

[...]





Een beetje vrouw vraagt geen PA.Een hele vrouw wel hoor. Massaal.
Alle reacties Link kopieren
Bokkelul.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg slappe hap dit, als je met een ander wil neuken dan je vrouw, ga dan bij haar weg en wordt eerst single, dan kan je elke dag opnieuw kiezen. Vreemdgaan is voor mensen die geen knopen kunnen of durven doorhakken.

Die vriendin van je vrouw is wat in het Engels een "Frenemy" wordt genoemd. Is het predikaat vriendin niet waardig.



Wel heel kut voor je vrouw dat ze nu haar man en wat zij dacht een vriendin kwijtraakt. Maar ze zal beter af zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 12 juli 2015 @ 08:57:

Je schrijft in je OP -oh wacht even- ... Derde persoon.



Een vrouw achter een laptop ziet dat een man van een vrouw schrijft in zijn OP dat de sleur UIT de relatie zou zijn.



Kan de man dat toelichten?



De vrouw achter de laptop vraagt zich af of relaties zonder sleur nu ook al gevaar voor vreemdgaan oplevert.
Alle reacties Link kopieren
zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.



Ze reageert niet volgens jouw boekje.

Dan kun je a) een einde aan je relatie maken of b) doen wat jij doet: vreemdgaan.



Bij a) ben je een oprechte wereldgozer, bij b) een ongelofelijk zak hooi.



Meer smaken zijn er niet vriend, in welke fraaie woorden je e.e.a. ook probeert te verpakken.
Hoe kun je in godsnaam zo'n gigantische plaat voor je kop hebben dat je niet ziet dat je je vrouw niet kunt verwijten dat jíj haar bedriegt, voorliegt, bedondert en haar vertrouwen schendt?!



Godallemachtig.



Sorry voor de caps. Ging even mis.
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

...

kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder

Dikke pech, want dit is een behoorlijk amusant topic met je heerlijke verontwaardiging.

Ik pis bijna in m'n broek van het lachen eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder

Een topic wordt niet gesloten of verwijderd omdat de reacties je niet aanstaan.



Heb je al tegen je vrouw verteld dat je met haar vriendin neukt? Ik denk dat je dan wel een reactie krijgt hoor, al is het ook dan misschien niet de reactie waar je op hoopt.



Lafbek.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder

Hier worden de topics niet zomaar verwijderd met de reden dat niemand met je meelult/jankt.



Als de relatie je niet meer biedt wat je ervan verlangt en praten helpt niet dan trek je de stekker eruit en bedrieg je je vrouw niet met haar beste vriendin, want dan ben je inderdaad een zak hooi, meer niet. Maar die beste vriendin is natuurlijk helemaal geen beste vriendin maar een vals en smerig loeder, waarom ga je er niet met haar vandoor? Dan krijgt je vrouw de kans iemand te ontmoeten die oprecht van haar houdt en respecteert.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ja jij bent fout, als je dat niet snapt denk je dus echt alleen met je lul.



Ga dan scheiden als praten niet lukt, dan mag je daarna doen wat je wil. Zo simpel kan het leven zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verderAch gossie doen we niet praten zoals jij wil? Misschien moet je een ander forum zoeken om mee vreemd te gaan. Fok is ons beste vriendje, misschien daar?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 11:47:

zoals ik nu momenteel al de reacties zie , ben ik dus de geslagen hond, want IK ben dus in de fout???????

ondanks het feit dat ik steeds vraag erover te willen praten maar nooit reactie krijg.



dank u allen om mij hier duidelijk op te wijzen.





kan iemand mij laten weten hoe ik dit toppic afsluit en verwijder, want hier geraak ik geen stap mee verder



Je wilt een topic gesloten hebben omdat de reacties je niet aan staan ?

Persoonlijk denk ik eerder dat je lering zou moeten kunnen trekken uit de reacties die je niet aan staan, blijkbaar zit je zelf op een verkeerd spoor.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
bitje, de reacties zelf storen mij niet, maar wat ik wel erg vind is de manier waarop het gemeld wordt en het grove taalgebruik dat men gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat grof is? De beste vriendin van je vrouw neuken en daarna het slachtoffer uithangen. Dat is grof.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 12:02:

bitje, de reacties zelf storen mij niet, maar wat ik wel erg vind is de manier waarop het gemeld wordt en het grove taalgebruik dat men gebruikt.
Tjezus, wat vals
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 12:02:

bitje, de reacties zelf storen mij niet, maar wat ik wel erg vind is de manier waarop het gemeld wordt en het grove taalgebruik dat men gebruikt.

Misschien zegt het wel iets over de achterbaksheid van je eigen acties.

Daar is misschien geen fatsoenlijk woord voor te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven