Mannen denken de hele dag aan sex. Vraag hierover.

06-02-2013 20:08 337 berichten
Ik lees regelmatig in onderzoeken dat de meeste mannen gedurende de hele dag vele malen kortstondig aan sex denken (er wordt bijv. gesproken over 80 keer per dag) en aangezien ik me hier niet zo veel bij voor kan stellen en het voor mannen de gewoonste zaak van de wereld is heb ik een paar vraagjes hierover aan de mannen op het forum:



Hoe vaak denk je gemiddeld per dag aan sex? Is dat een kort gedachteflits of een korte sexscene? Wat triggert je? Een persoon, lichaamsdeel of ook zomaar spontaan? Hoe blijf je dan geconcentreerd op een film, boek, gesprek enz? Krijg je altijd een lichamelijke reactie? Gebeurt het minder vaak bij het ouder worden?



En een vraagje aan de vrouwen: hoe zouden jullie reageren als je voor 1 dag in het hoofd van een man zou mogen meekijken en dus bijv. 80 keer per dag aan sex zou denken?



Persoonlijk zou ik een week nodig de tijd hebben om weer bij te komen van zoveel sexuele gedachtens op 1 dag .



Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Die 80 keer is niet allemaal bewust.

Antwoord van een vrouw, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat daar altijd verschil tussen vrouwen en mannen in zit hoor. Zelf heb ik geen idee hoe vaak ik per dag aan seks denk, maar ik zal vast niet onder doen voor menig man. Dat maakt overigens niet dat het concrete gedachten zijn, maar gewoon flitsmomenten. Het overgrote merendeel kan ik dan ook echt niet terughalen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij geldt dat niet voor alle mannen hoor. Dit is toch per individu verschillend.
quote:CCake schreef op 06 februari 2013 @ 20:12:

Ik geloof niet dat daar altijd verschil tussen vrouwen en mannen in zit hoor. Zelf heb ik geen idee hoe vaak ik per dag aan seks denk, maar ik zal vast niet onder doen voor menig man. .Dit.
Ik denk zelf echt megaveel aan seks. Ik durf niet te zeggen of dat meer of minder vaak dan een man is.
quote:lichtpuntjes schreef op 06 februari 2013 @ 20:14:

Volgens mij geldt dat niet voor alle mannen hoor. Dit is toch per individu verschillend.

Klopt, het gaat dan ook over gemiddelden en gemiddeld genomen is dat bij de meeste mannen vrij vaak. In ieder geval vaker dan bij de meeste vrouwen.



Ik denk bijv. alleen aan sex bij zelfbevrediging, tijdens een erotische film, als ik er vanuit ga sex te hebben of als ik daadwerkelijk sex heb en nooit bijv. spontaan in de supermarkt.
Echt niet Iris? Het schiet bij mij spontaan de gehele dag door mijn hoofd hoor.
quote:CCake schreef op 06 februari 2013 @ 20:12:

Ik geloof niet dat daar altijd verschil tussen vrouwen en mannen in zit hoor. Zelf heb ik geen idee hoe vaak ik per dag aan seks denk, maar ik zal vast niet onder doen voor menig man. Dat maakt overigens niet dat het concrete gedachten zijn, maar gewoon flitsmomenten. Het overgrote merendeel kan ik dan ook echt niet terughalen.Interessant om te lezen. Haalt het je dan uit je concentratie en heb je dan een lichamelijke reactie?
Ik denk dat ik al een man ben.....flitsen, fantasieën, overdenkingen zéér vele malen per dag. 80? Zou best kunnen.

Wat me triggert? Muziek, vuile was, foto's, berichten, mannen, vrouwen, telefoontjes....van alles!



Heb je er iets aan? Denk het niet....
Niet in de supermarkt?

Ook niet als je een smakelijk exemplaar tegenkomt?
Het liefst op zeer ongepaste momenten trouwens, bijvoorbeeld tijdens serieuze vergaderingen.
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als ik iemand met gebreide kleding zie denk ik aan sex.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik gek zou worden en niet normaal zou kunnen functioneren maar ja dat is 1 dag heh dus dan heb je er nog niet zoveel controle over
Alle reacties Link kopieren
En ik heb feitelijk een hand in mijn lichaam, dat stimuleert ook wel!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb feitelijk een hand in mijn lichaam, dat stimuleert ook wel!
quote:ragweed schreef op 06 februari 2013 @ 20:21:

ik denk dat ik gek zou worden en niet normaal zou kunnen functioneren maar ja dat is 1 dag heh dus dan heb je er nog niet zoveel controle over

Precies, voor de meeste mannen is dit van jongsaf aan dagelijkse kost, maar toch ben ik wel nieuwsgierig hoe je hier dan mee omgaat. Of het erg afleidt enzo?



Dus mannen....
Alle reacties Link kopieren
Ik had een man kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_is.lief schreef op 06 februari 2013 @ 20:24:

Ik had een man kunnen zijn Daar heeft iedereen toch 50% kans op?
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_is.lief schreef op 06 februari 2013 @ 20:24:

Ik had een man kunnen zijn Daar heeft iedereen toch 50% kans op?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2013 @ 20:19:

[...]



Interessant om te lezen. Haalt het je dan uit je concentratie en heb je dan een lichamelijke reactie?

Nee hoor, die vele momentjes iedere dag niet. Pas als ik mezelf toesta iets langer er over na te denken, dan haalt het me uit mijn concentratie en heb ik een lichamelijke reactie. Mijn lichaam is trouwens sowieso de hele dag in staat van paraatheid, dus die lichamelijke reactie is er wellicht altijd, de hele dag door?



ViolaHolt, heel herkenbaar!
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2013 @ 20:17:

[...]



Klopt, het gaat dan ook over gemiddelden en gemiddeld genomen is dat bij de meeste mannen vrij vaak. In ieder geval vaker dan bij de meeste vrouwen.



Ik denk bijv. alleen aan sex bij zelfbevrediging, tijdens een erotische film, als ik er vanuit ga sex te hebben of als ik daadwerkelijk sex heb en nooit bijv. spontaan in de supermarkt.

Ik neem aan dat je voor de zelfbevrediging ook al aan seks hebt gedacht. Althans, ik ga er vanuit dat je opgewonden bent voordat je de hand aan jezelf slaat.



Ik denk dat vrouwen net zo vaak aan seks denken als mannen.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 06 februari 2013 @ 20:27:

[...]





Daar heeft iedereen toch 50% kans op? Heb je een onderzoek wat dat onderbouwd?
quote:ViolaHolt schreef op 06 februari 2013 @ 20:20:

Het liefst op zeer ongepaste momenten trouwens, bijvoorbeeld tijdens serieuze vergaderingen.Ik heb wel eens om de verveling te verdrijven aan sex gedacht tijdens een best wel langdurende EEG. Ik ben benieuwd of dat op het beeldscherm erug te zien was, ineens allemaal onverklaarbare pieken op het scherm haha.
Alle reacties Link kopieren
Het is seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven