Mannen die gek zijn op vrouwen met panty's,nylon,stockings.

08-11-2013 14:21 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Heb jullie het ook weleens meegemaakt dat je vriend of iemand die je kent gek is van panty's , nylon, stockings bij vrouwen?



Mijn vriend is er helemaal gek mee, en vroeg me af of dit ook voorkomt bij andere?
Je hebt hierover vorige week nog een topic geopend: zelfde topic. Denk je nu andere antwoorden te krijgen?



Mijn reactie van vorige week:

Volgens mij vinden de meeste mannen panty's niks, ze houden wel van nylonkousen. Ik vind panty's ook verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is ook moeilijk uit te leggen omdat er in mijn omgeving niet veel mensen zijn die er ervaring mee hebben. En vandaar doe ik dit op deze manier,



Mag dat ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind corsetjes, kousen, jarretels erg sexy, vind panties wel mooi maar word er ook weer niet gek van.
Ja, wij gebruiken er één als condoom.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je geen idee wat het verschil is tussen die dingen en zit je gewoon naar geile verhaaltjes te vissen.



mAar, allee, Kousen = sexie, panty's = afknapper. Pantykousjes = de gruwel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je geen idee wat het verschil is tussen die dingen en zit je gewoon naar geile verhaaltjes te vissen.



mAar, allee, Kousen = sexie, panty's = afknapper. Pantykousjes = de gruwel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee. Geen fetish hier. I like my woman au naturel.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij nam geen genoegen met stockings die wilde door de panty heen neuken.
Alle reacties Link kopieren
En dan droeg ik een grotere maat voor extra speling.

Vond hij niet leuk. Hij wilde dat ik maat S droeg zodat hij het idee had tegen een maagdenvlies te duwen. Dat was wat hem zo opwond.
Alle reacties Link kopieren
Houd eens op, ik kan je hier horen rukken
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend gaat alleen voor de echte, geen hold up, geen panty maar alleen de full fashion nylons met naad.



De echte dus die nog met speciale breimachines in Engeland worden gemaakt. (uit jaren 50/60)



Bij hem hoef je niet aan te komen met al dat nep spul.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
En dat wordt gecheckt en gedubbelcheckt Doddie?



Gelukkig gaan mijn mannen voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 november 2013 @ 09:40:

En dat wordt gecheckt en gedubbelcheckt Doddie?



Gelukkig gaan mijn mannen voor mij





Hij ziet het van een kilometer afstand, En natuurlijk gaat het om mij maar als ik hem echt gek wil maken moet ik die aantrekken,. de rest knapt hij eerder op af je doet het goed of niet. (zou hij zeggen)



Hij is zo precies, zo'n zeikerd zo perfectionistisch dat ik me juist soms verwonderd afvraag "en dan val je op mij? " eerder dus een compliment. :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
ik draag alleen maar dikke huidkleurige pantys waarvan de meeste hier waarschijnlijk zeggen dat het oma pantys zijn
Ja, die passen mooi bij de oma bh's die je draagt.

Dat heb je hier nog maar een keer of 100 gemeld.

Maar dit topic gaat niet over mannen in vrouwen kleding.
Die man die de panty uitgevonden heeft moesten ze aan de hoogste boom opknopen. Net zo'n afknapper dan pantykousjes.

Het is uitgevonden voor de handigheid. kousen met broekje ineen, geen jarretel. Je hoeft er dus geen slipje onder te dragen maar er zijn maar weinig dames die het zo dragen. Met of zonder broekje het blijft een afknapper. Zo is het in om een kort rokje te dragen met een 80 denier panty er onder. Kunnen ze net zo goed een broek dragen. Daarin tegen, stay-up kousen met een mooie rand of andere versieringen zijn prachtig en kan mij wel bekoren.

Maar top of the bill, jarratel met naad-kousen en high-heels
Doper, niet elke vrouw heeft immer de zin om zich zó te kleden dat het elke mannenboxer doet bollen. Gewoon lekker praktisch kan ook fijn zijn.

En zo lang stay ups (wat een klote dingen) voor mannen niet in de mode zijn in combinatie met 12 cm stilleto's moeten jullie gewoon niet zo piepen.

Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag uitsluitend lange broeken, daar kan van alles onder, of niets.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dedoper, mannen zijn zo cliché .. Haha



Maar goed panty's zijn niet seksie, ik vind ze een verschrikking omdat ik abnormaal lange benen heb en dun.

Dus hij zakt van mijn kont af of het het kruis bij mijn knieën zitten.

Net als stay ups heb dunne lange benen waardoor ze dus te kort zijn of afzakken.



Dus jarretel is de enigste mogelijkheid, maar dat is onder een strak jurkje niet zo mooi.

Het zou zo fijn zijn als er wat meer was dan de gewokte standaard maten.

Of dat ik een godsvermogen moet uitgeven voor iets wat goed zit.



Dat vind ik ook met veel body's heb een maat s/m maar ben gezegend met goeie borsten dus dan zit het boven weer ruk..



En pantykousjes vind ik ook niet erotisch
@Rooss4

Ik snap dat niet elke vrouw daar zin in heeft, zouden ze wel moeten, piep piep haha.

Maar daar gaat dit draadje niet over, wel of er nog meer mannen zijn die daar gek op zijn. Ik ben er 1 van. Vind stockings prachtig maar panty's een afknapper.



@Becina2000

Helemaal mee eens, goede pasvorm is wel te koop maar kost een godsvermogen.

Als de pasvorm goed is en het zit lekker bij een vrouw dan is het prachtig. Als het afzakt of ze zit er steeds aan te frunniken omdat het niet lekker zit dan is het ook niet alles.

Ik geniet er van als mijn partner het draagt en daar wil ik best wel wat aan uitgeven, ze doet het tenslotte ook voor mij maar ze voelt haar er zelf ook sexy bij.

iedereen blij.
Alle reacties Link kopieren
Het frustreert mij zo enorm, dat ik vaak zelf wat in elkaar knutsel.

Heb al heel wat panty's kapot geknipt!..

Ik moet zeggen dat ik ze niet dagelijks draag maar die paar x per jaar, vind ik het ook leuk en seksie
@becina2000

Toch niet alleen met de Kerst?

Kijk eens bij de betere lingeriezaken of ga naar een speciale kousen winkel zoals Blom kousen.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee niet alleen met kerst!
Ik wil ze niet allemaal de kost geven die nylon, stockings met of zonder jarretel alleen met de Kerst dragen. Hunkemöller, H&M en het Kruitvat varen er die dagen wel bij.

Waarom dan wel maar de overige 363 dagen van het jaar niet?

Natuurlijk is een broek ook leuk maar wat mij betreft gaat er niets boven een aantrekkelijk rokje, nylons en als het even kan een jarretel. De meeste dames die ik ken lopen dan zelfverzekerder en voelen zich sexy. Het lijkt wel of het in alles doorwerkt. Ze maken zich mooier op, een mooie decolleté, noem maar op.

Ze genieten er zelf ook van dat, wij mannen onze nek omdraaien en de dames nakijken.

Het is een cliché, niet goed en de Dolle Mina's gaan stuiteren maar kijk maar eens in de zakenwereld welke dames het snelst carrière maken.

Ik geef het toe, het is banaal maar ik geniet er van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven