Mannen die gek zijn op vrouwen met panty's,nylon,stockings.

08-11-2013 14:21 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Heb jullie het ook weleens meegemaakt dat je vriend of iemand die je kent gek is van panty's , nylon, stockings bij vrouwen?



Mijn vriend is er helemaal gek mee, en vroeg me af of dit ook voorkomt bij andere?
quote:dedoper schreef op 08 maart 2014 @ 18:53:



Mijn reactie

En snappen doe ik het, jullie waarderen elkaar maar 10 keer per jaar en dus 355 dagen niet





Waar schrijf ik dat ik een vrouw niet 365 dagen waardeer als ze zich niet sexy kleed



Lees deze apekool nou nog eens één keer door. Jij bent degene die kousen koppelt aan waardering, niet ik.



Anouk: touché, wederom.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 08 maart 2014 @ 19:45:

[...]





@ano*k

Niet alle mannen hebben de sportschool nodig Haai
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:single-lady schreef op 08 maart 2014 @ 20:30:

Kaal en een buikje, wedden?Ach, wat lief, ze is aan het vissen.
quote:dedoper schreef op 09 maart 2014 @ 02:06:

[...]





Ach, wat lief, ze is aan het vissen.





Iew...



Ik mis de kots smiley.
quote:single-lady schreef op 09 maart 2014 @ 19:41:

[...]





Iew...



Ik mis de kots smiley.Er is een alternatief:
quote:Geroldine schreef op 09 maart 2014 @ 20:23:

[...]



Er is een alternatief:



Oh ja, vergeten.

Alle reacties Link kopieren
mijn man word ook helemaal wild als ik in eens de slaapkamer op kom in een sexy bh, string, kousen, jarretels, high heels en kanten lange handschoenen. maar dit gebeurt helaas maar weinig want de kinderen mogen er niks van mee krijgen... hahah
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw is op haar mooist als ze kleed als ze wilt, een kort rokje en diep uitgesneden topje vindt ik sexy, het mag er wel leuk uitzien, maar een vrouw in een kokerrok tot op de knie, bloesje met de bovenste knoopjes los, opgestoken haar of niet en klassieke hakken eronder kijk ik ook graag naar, kijk naar nieuwslezeres Annechien of de dames van hart van nederland, dat ziet er leuk uit. Niet van die rare spitse pumps of van die plateau klompen, het is net of ze klompvoeten heeftquote:sawyer schreef op 08 maart 2014 @ 15:27:

stockings kunnen wel leuk zijn, maar enkel icm hoge hakken (zonder spitse punt of cm's hoog plateau, jongedames!).



maar bovenal vind ik een vrouw op haar aantrekkelijkst wanneer ze draagt waar ze zich het prettigst in voelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke felle reacties allemaal weer. Of een panty dan wel kousen leuk staan is toch altijd afhankelijk van de rest der combinatie. Hakken op welke manier hoeft niet altijd. Kan soms ook leuk zijn met bepaalde sneakers.



Wel is het zo dat afhankelijk van rok dan wel korte korte broek of je een panty doet dan wel kousen met of zonder jarratel.



Wel ben ik het hier met alle vrouwen eens dat panty's zeker niet altijd lekker zitten.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend houdt van stay ups, netpanty's en jarretels.

Dat draag ik met veel plezier in mijn vrije tijd.



Gewone panty's draag ik nooit,vind dat zulke rotdingen.

Ik draag stay ups of heb blote benen onder een rokje/jurkje.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Dus die draag je niet op je werk?



Met dank aan viva-amber.
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op maandag 11 augustus 2014 07:24 Dus die draag je niet op je werk?



Met dank aan viva-amber. Haha nee, thuis wel.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
quote:zeefietser1 schreef op 11 augustus 2014 @ 03:24:

....

Weel ben ik het hier met alle vrouwen eens dat panty's zeker niet altijd lekker zitten.

Maar toch hebben ze er kasten vol van.

Het ziet er niet uit, het zit niet lekker en toch......

Had ik ze maar uitgevonden dan was ik nu schatrijk

Voor mij blijft kousen met een leuke rand het aantrekkelijkst.
Alle reacties Link kopieren
[img]http://pinup-fashion.nl/wp-content/uplo ... inlace.jpg[/img]



[img]http://pinup-fashion.nl/wp-content/uplo ... erland.jpg[/img]



vind deze wel sexy
Alle reacties Link kopieren
Kruis loze panty's voor de seks zijn super.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het extra opwindend om bij het liefdes spel ook nylon/lycra te betrekken. Kruisloze panty's of hold-ups behoren dan ook tot onze standaard uitrusting. Een enkele keer draag ik een panty, maar meestal is zij de draagster daarvan.

Maar ook buiten het liefdesspel zie ik graag een vrouw in een mooie panty. Dat trekt onbewust mijn aandacht. Veel meer dan een mooie vrouw in een spijkerbroek
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
even een vraag aan alle panty dragende dames, wat kan je doen tegen het oprollen van de rand van een panty
Alle reacties Link kopieren
quote:marcel1200 schreef op 25 maart 2015 @ 14:15:

even een vraag aan alle panty dragende dames, wat kan je doen tegen het oprollen van de rand van een pantyandere maat kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 25 maart 2015 @ 14:18:

[...]



andere maat kopenik heb idd alleen naar de schoenmaat gekeken
Alle reacties Link kopieren
en pantymaten kloppen nooit

Moet je echt door ervaring leren wat prettig zit
:Ach charem De Doper.. ..vallen ze je allemaal af?? Haha...nou je hebt beet met je sexy fotootje...haha. Ik vind je gewoon eerlijk! Mijn man houdt ook ontzettend van stockings,jarretels en hold ups. Ik heb een aantal kruisloze slipjes voor in bed en netkousen met daarna vast een geweven jarretel... Zit het makkelijk?? HELL,NO!! Het is allemaal min of meer het nét niet qua comfort. Maar laat het me sexy voelen?? YES SIR!! En daar doe ik het voor. Heb nu een setje gekocht,bustier met jarretels en stockings voor naar mijn werk. Een panty vindt mijn man leuk om in de slaapkamer te knippen...Dit is nu...vroeger was ik 5 maten dikker...droeg pantykousen...grote onderbroeken. En sokken. Mijn man heeft evenveel van mij gehouden als nu...lieve vent heb ik hè??
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 25 maart 2015 @ 14:44:

en pantymaten kloppen nooit

Moet je echt door ervaring leren wat prettig zitok, dank je wel voor de tip
@Tinkelbel69

Alle reacties Link kopieren
Als man kan ik zeggen dat ik het erg mooi en opwindend vind om een vrouw in een panty/kousen te zien. Dat vind ik vrouwelijk en sexy om te zien. Ik stel het dan ook zeer op prijs als een vrouw zich op die wijze kleed. Een compliment volgt dan veelal.
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna altijd een panty. Soms een dikkere soms een dunnere.

Niet in de eerste plaatst omdat ik het mooi vindt maar ik vind een panty veel fijner zitten dan een jeans.

Na hoogstens 2 dagen een broek aangehad te hebben móet ik weer een jurk/rok met panty dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven