Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er niets geils aan; een man in vrouwenlingerie. Geen idee of ik het wél geil zou vinden als mijn partner er zelf geil van zou worden. Ik zou er in ieder geval niets op tegen hebben als het " zijn ding " zou zijn; een onschuldig iets, in mijn ogen.

Hem het huis uitgooien, zoals ik las, dát vind ik dan weer heel raar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Demissionair schreef op 25 april 2011 @ 09:44:

Volgens mij gaat TO niet reageren. Zijn slipje zit te vol van de reacties denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 25 april 2011 @ 08:20:

Ik vraag me altijd af hoe je zaakje nu in zo'n string of slipje past. is 'ie zo klein?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit gehoord van vrouwen die geil werden van het dragen van boxershorts voor mannen, of van het dragen van stropdassen, of sokophouders.

Raar, eigenlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dan wel weer vrouwen die het geil/aantrekkelijk vinden om zichzelf mannelijk te kleden.



Maar goed TO, ik herken je niet , maar als jij hier gelukkig van wordt, moet je het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
"De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op."



Die paar woorden kan ik niet hebben. Als je dan nog gewoon zegt, "de reden dat ik lingerie draag is omdat ik er een loeiharde pook van krijg" heeft het nog iets mannelijks. Maar komen met teksten als "mooie zachte stoffen".... iekkkk.



Als mijn vriend het zou willen, zou ik het denk ik wel kunnen hebben, als hij verder zo leuk en mannelijk blijft als hij nu is. En dus niet verandert in een zijig typje.
Alle reacties Link kopieren
quote:_yellowlove_ schreef op 25 april 2011 @ 11:09:

Ik ken dan wel weer vrouwen die het geil/aantrekkelijk vinden om zichzelf mannelijk te kleden.



Maar goed TO, ik herken je niet , maar als jij hier gelukkig van wordt, moet je het gewoon doen.Idd. Je doet er verder niemand kwaad mee. Dus leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@Frenchslipje; vind je het ook mooi bij andere mannen om te zien, of is het alleen het gevoel wat het jou zelf geeft?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn dus sites waar je vrouwelijke mannenlingerie kunt bestellen : http://xdress.com/

Dat lijkt me persoonlijk lekkerder zitten dan een vrouwenstring, waar geen rekening is gehouden met zoiets als een buitenboordplasser.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Heel eh.........bijzonder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2011 @ 11:17:

[afbeelding]Ik krijg het er warm van...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2011 @ 11:19:

Er zijn dus sites waar je vrouwelijke mannenlingerie kunt bestellen : http://xdress.com/

Dat lijkt me persoonlijk lekkerder zitten dan een vrouwenstring, waar geen rekening is gehouden met zoiets als een buitenboordplasser.Woord van het jaar !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:frenchslipje schreef op 25 april 2011 @ 07:14:



Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau.

Ben benieuwd naar de reacties.



Plaats svp eens een foto van jezelf-in-damesondergoed, dan kunnen we 't veel beter beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2011 @ 11:17:

[afbeelding]Deze ga ik kopen voor mijn lief. Serieus. Eerst volgende keer dat ik weer een setje krijg. Krijgt hij er ook 1 Kijken wat er dan gebeurt...
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 25 april 2011 @ 11:24:

[...]





Deze ga ik kopen voor mijn lief. Serieus. Eerst volgende keer dat ik weer een setje krijg. Krijgt hij er ook 1 Kijken wat er dan gebeurt...



Mijn man zou dat voor mij dragen als ik daar gruizig van zou worden.

Niet naar de sportschool, zo ver zou die ook weer niet gaan..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven