Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een topic weer,

Mannen in vrouwen lingerie, leuk vooral dragen!!!!

Dan wil ik wel eens ff een kerel flink in een corset vast snoeren ff lekker hard aan de touwtjes trekken en inbinden maar!!!

Maar even zonder gekheid, kan mij eingelijk wel voorstellen dat de to dit graag draagt en meer mannen en niet alleen in lingerie maar in ons hele vrouwen kleding assortiment ( k zag laatst een jongen in een jumpsuit rond lopen stond hem nog erg goed ook ) wat dat betreft mogen wij vrouwen niet klagen over de variatie qua kleding op dat gebied kan ik mannen wel erg gelijk geven dat hun kleding assortiment behoorlijk een zijdig is en vooral heel saaaai, ben blij dat ik geen man ben!
Alle reacties Link kopieren
Op dat gebied is vrouwen een hoop meer "toegestaan" dan mannen vind ik. Niemand kijkt raar op als er bij een vrouw een oversized boxersshort (die van die bekende tenisspeler) boven hun jeans uitpiept. Denk dat dit anders zou zijn dan wanneer er bij een man een zwart satijnen slipje afgezet met kanten strikjes boven de broekriem uit komt zetten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:saded schreef op 26 april 2011 @ 21:21:

[...]





hmm, dit exemplaar zou ik in die outfit ook de deur niet wijzen..

Tis denk ook dat hij zwart lak draagt in combi met stoere schoenen, tis niet heul erg lingerieig die outfit. En mannen in zwart lak, das lekker..Ik associeer de man op het plaatje ook totaal niet met travestie, de man blijft echt mannelijk.
Alle reacties Link kopieren
vriendjelief trekt zo nu en dan wel één van m'n slipjes over zijn hoofd, maar als er iets is waar ik op afknap dan is het wel een man in dameslingerie...-_-;
Alle reacties Link kopieren
hallo frenchslipje,

je moet je van de reacties maar niets aantrekken maar ervan genieten dat jouw vrouw hierin meegaat. als je zelfs slips van haar krijgt, is dat geweldig toch.

Ik heb zelf een wol fetish en daarmee gaat het heel wat lastiger. Ik heb overigens wel een string van mohair; heerlijk zacht die wol en een touwtje achter.

het voordeel voor vrouwen is dat ze eigenlijk alles kunnen dragen; stroere laarzen, manteplakjes, zelfs met das is mogelijk. maar ook rokken en truitjes. een man heeft veel meer beperkingen waardoor het zich vaak verplaatst naar het geniep. dat is wel spannend maar ook fustrerend omdat je er toch mee naar buiten wil.
Alle reacties Link kopieren
Als blijk van mijn openmindedness naar Paekzwart toe (zie ander topic op de pijler): TO, vrouwenondergoed doet me helemaal niets, maar als jij je er er lekker in voelt, waarom niet. Geen moment dat de associatie met travestie bij mij naar boven komt.



dames die hier zo hard reageren mogen op z'n minst even hard aangepakt worden als ik op dat andere topic
Alle reacties Link kopieren
Moet bekennen dat ik ook dames slips draag en dat mijn vrouw ze voor me haalt ( bij de Hema ) Maar dat zijn gewone slips voor dames . Ik ben begonnen met dames slips omdat er geen iritante naden in zitten en bij heren ondergoed wel ..

Het zijn de gewone strakke slips en naadloos en geen kant of andere tierenlantijntjes en ik zweer er bij . Maar het laaste half jaar draag ik helemaal geen ondergoed meer omdat ik het gewoon irritant vind zitten in mijn liezen .

En dat bevalt nog beter eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Hier weer een mafkees-alert, dames



Ik heb an sich geen voorkeur voor dameslingerie dragen, maar heb wel een geheime enorme fetish voor een heftige omdraaiing van het traditionele rollenpatroon. Ik vind vrouwen in leren jasje en stoere laarzen over jeans erg spannend, en als zo'n vrouw me lingerie zou laten dragen en me zou bevelen het huishouden te doen etc. dan zou ik helemaal gek worden. Dus ik zou het wel leuk vinden, maar alleen binnen een rollenspel.



Verder doe ik niemand kwaad en ik steel ook niet 's nachts vrouwenondergoed van waslijnen.... :-S
Alle reacties Link kopieren
Sorry. Ik heb hier helemaal niets mee, en mijn man al evenmin. Ik heb zelfs helemaal niets met lingerie. Ik trek het liever uit!
Alle reacties Link kopieren
Neuh, bedankt! Zie een vent liever in een mooie strakke boxer ( van microfiber bijv)

Ben bang dat ik in de lach schiet bij een rood stringetje met strikjes
Alle reacties Link kopieren
Maar hé, jij bent er gelukkig mee en je vrouw ook, dus waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles prima, maar mag ik er wel heel hard om lachen?
Marc: bedankt voor het uppen! :$
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het geen porum vinden als mijn man dit zou dragen.
Alle reacties Link kopieren
eeeeeeekkkkkk, jakkerde jakjak
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sandra24 schreef op 27 april 2011 @ 10:38:

Wow wat een topic weer,

Mannen in vrouwen lingerie, leuk vooral dragen!!!!

Dan wil ik wel eens ff een kerel flink in een corset vast snoeren ff lekker hard aan de touwtjes trekken en inbinden maar!!!

Maar even zonder gekheid, kan mij eingelijk wel voorstellen dat de to dit graag draagt en meer mannen en niet alleen in lingerie maar in ons hele vrouwen kleding assortiment ( k zag laatst een jongen in een jumpsuit rond lopen stond hem nog erg goed ook ) wat dat betreft mogen wij vrouwen niet klagen over de variatie qua kleding op dat gebied kan ik mannen wel erg gelijk geven dat hun kleding assortiment behoorlijk een zijdig is en vooral heel saaaai, ben blij dat ik geen man ben!eindelijk is een vrouw die dat ook inziet wat is er is veel mis met herenondergoed
Alle reacties Link kopieren
Dit is een heel oud topic dat naar boven is gehaald. Wil er wel aan toevoegen dat mijn huwelijk o.a. aan deze fetish van mijn man is stukgegaan.

Ik kon er niet mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Echt ZIEK!!! Reden voor een scheiding! Hoe kun je sex hebben met zo iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij wel goed gezond in je bovenkamer? Zo nee, zou ik toch eens overwegen met een psyche te praten want dit is niet normaal.
Wow, echt superheet! vooral als er van die harige billetjes uitkomen
Alle reacties Link kopieren
Ik word er niet anders van, maar als een man graag lingerie wil dragen omdat hij het lekker/mooi vindt? Ik vind het prima hoor. Maar niet mijn vent, die ken ik nu al zo goed, dan wen ik daar niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe het zijn als wij vrouwen in mannen ondergoed liepen????
Zo hee wat een felle reacties! Om heel eerlijk te zijn denk ik, dat als mijn vriend aangeeft graag vrouwenondergoed te dragen ik daar helemaal niet zo'n probleem van zou maken. Daar kan je toch prima afspraken over maken? Ik hou ontzettend veel van hem, en als dat een behoefte van hem is zou ik hem daarin steunen. Ik wil graag dat hij gelukkig is en zich bij mij veilig genoeg voelt om zichzelf te zijn. Ik zie niet in waarom een behoefte om vrouwenondergoed te dragen afbreuk doet aan de liefde die we hebben, dat hij minder man zou zijn of dat ik me zou moeten schamen. Het lijkt me niet dat hij dan in enkel lingerie naar de bakker zou gaan. Schamen zou ik me pas echt doen als blijkt dat mijn partner behoefte heeft aan iets (waar hij mogelijk gelukkiger van word), en hij het niet zou durven zeggen tegen mij..



Wat een overdreven gedoe om meteen een scheiding aan te vragen, het lijkt me iets waar je gewoon rustig over moeten zou kunnen praten en afspraken over kan maken. Het staat toch totaal los van de liefde die er is tussen twee personen?
quote:catootje68 schreef op 17 februari 2013 @ 09:52:

Echt ZIEK!!! Reden voor een scheiding! Hoe kun je sex hebben met zo iemand?Nou nou. Waarschijnlijk trekt hij zijn kanten stringetje toch wel uit tijdens de daad en dan is er toch niks meer aan de hand?
quote:catootje68 schreef op zondag 17 februari 2013 09:52 Echt ZIEK!!! Reden voor een scheiding! Hoe kun je sex hebben met zo iemand?"Echt ZIEK!!! Reden voor een scheiding! Hoe kun je sex hebben met zo iemand?"



NIET, lijkt me zelfs onmogelijk! Voor seks is vertrouwen nodig, kan me niet voorstellen dat een man dat snel zal hebben bij jou met dit soort uitspraken en keiharde afkeuringen! waarom maakt het je zo boos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven