Mannen die lopen te drammen om seks zonder condoom.....

08-10-2016 17:49 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat frustratie ventileren hoor

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik met een man het bed deelde waarbij het zo'n gedoe was met het condoom. Ze wilden per se zonder. Ook toen in vertelde dat ik (om medische redenen) niet aan de pil ben. Wat is dat toch? Zijn die mannen op hun achterhoofd gevallen? Sparen ze SOA's?? Willen ze vrouwen bezwangeren!?

Ik heb een tijdje terug een scharrel gehad waarbij het steeds een gedoe was om hem aan het condoom te krijgen. Hij bleef maar drammen als een klein kind. Na de derde nacht ben ik zo boos geworden, en zei ik dat de lol er totaal af voor me was. Ik heb me aangekleed en ben weggegaan.

Van het weekend trof ik weer zo'n pannenkoek. Drammen en probeerde hem er toch in te krijgen terwijl ik al 3 keer 'nee' had gezegd. Nou, de lol was er meteen af; Doei! En je hoeft me ook niet meer te bellen.

Natuurlijk heb ik in het verleden ook lieve mannen getroffen, en ik weet ook wel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Maar ik tref er nu al twee, en ben er best pissig over na gister. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Wat is er in godsnaam zooo geil aan om het zonder te doen? Helemaal als je misschien wisselende contacten hebt? Ik begrijp het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Confetti, voelt dat dan achteraf prettig als je iemands eerste nee niet hebt gerespecteerd?



Als ik iets probeer te bereiken met maniplatie ben ik achteraf niet echt trots op mezelf namelijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ach pejeka, genoeg mensen die in een vaste relatie ineens een soa van hun partner krijgen hoor. Maar jij weet het dan vast nog zo te lullen dat het tóch de schuld is van de ontvanger omdat ze niet zo perfect leven als jij.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 19:44:

Ach pejeka, genoeg mensen die in een vaste relatie ineens een soa van hun partner krijgen hoor. Maar jij weet het dan vast nog zo te lullen dat het tóch de schuld is van de ontvanger omdat ze niet zo perfect leven als jij.Neuh. Tuurlijk gebeurt dat ook. Maar als je iemand die je eigenlijk niet kent uit de kroeg meesleept omdat je jeuk hebt (en prima hoor, ieder zijn ding) is de kans dat hij zich betrokken bij je voelt wel kleiner dan wanneer je iemand eerst eens behoorlijk leert kennen als mens alvórens het bed in te duiken, of niet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 19:39:

En voelt dat dan achteraf prettig als je iemands eerste nee niet hebt gerespecteerd?



Als ik iets probeer te bereiken met maniplatie ben ik achteraf niet echt trots op mezelf namelijk.



Ik heb er niet echt een gevoel bij. Manipulatie was misschien een te sterke verwoording, je zou het ook kunnen lezen als 'verleiden'.

Volgens mij snijd ik wel een zeer gevoelig onderwerp aan als ik zeg dat er een grijze gebied zitten tussen "Nee = Nee"

Heel veel nare ellende is ontstaan door mannen die geen gehoor gaven aan "Nee = Nee" of net een nee teveel niet respecteerde

En toch heeft mij de eerste 'neen' niet opvolgen al heel wat in het leven opgebracht en dan doel ik vooral buiten de omgang met meiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 19:46:

[...]





Neuh. Tuurlijk gebeurt dat ook. Maar als je iemand die je eigenlijk niet kent uit de kroeg meesleept omdat je jeuk hebt (en prima hoor, ieder zijn ding) is de kans dat hij zich betrokken bij je voelt wel kleiner dan wanneer je iemand eerst eens behoorlijk leert kennen als mens alvórens het bed in te duiken, of niet?



Het verschil tussen die kansen weet ik niet. Ik heb zelf gelukkig niet veel slecht ervaringen met mannen die ik kort kenden. Wel meteen man die ik 4 jaar kende. Dus hoe die kansen liggen, ik vind dat je, zeker als je er zelf geen ervaring mee hebt, behoorlijk stellig in bent. Hoe wéét jij dat alemaal zo goed, denk ik dan.



Verder, een condoom doe je toch ook om jezelf te beschermen, de man ook. Dus het is ook in eigen belang.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 20:01:

[...]





Het verschil tussen die kansen weet ik niet. Ik heb zelf gelukkig niet veel slecht ervaringen met mannen die ik kort kenden. Wel meteen man die ik 4 jaar kende. Dus hoe die kansen liggen, ik vind dat je, zeker als je er zelf geen ervaring mee hebt, behoorlijk stellig in bent. Hoe wéét jij dat alemaal zo goed, denk ik dan.



Verder, een condoom doe je toch ook om jezelf te beschermen, de man ook. Dus het is ook in eigen belang.Gewoon logisch nadenken. Iemand die je in de kroeg oppikt, is so-wie-so al niet nuchter meer lijkt me, dus het beoordelingsvermogen of nadenken staat op een laag pitje. Die wil gewoon sex, en geen zin in gezeik, want het is óók voor die persoon gewoon een uurtje geilen en naar huis en af is de kous. Niet alsof die een relatie wil beginnen ofzo. Dus dat alles bij elkaar, ja, dan kan je mannen hebben die dat hele condoom niet zien zitten. Zo simpel is het. En dan is het toch aan jou om te bepalen of er dan wel of geen sex komt, of je onderbroek wel of niet uit gaat? Of zie ik het nou te simpel?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 11 oktober 2016 @ 19:51:

[...]





Ik heb er niet echt een gevoel bij. Manipulatie was misschien een te sterke verwoording, je zou het ook kunnen lezen als 'verleiden'.

Volgens mij snijd ik wel een zeer gevoelig onderwerp aan als ik zeg dat er een grijze gebied zitten tussen "Nee = Nee"

Heel veel nare ellende is ontstaan door mannen die geen gehoor gaven aan "Nee = Nee" of net een nee teveel niet respecteerde

En toch heeft mij de eerste 'neen' niet opvolgen al heel wat in het leven opgebracht en dan doel ik vooral buiten de omgang met meiden.



Ik vind het uiteindelijk ook de verantwoordelijkheid van de vrouw om bij haar 'nee' te blijven. Maar ik las pas ook een interesant stukje waarin vrouwen hun ervaring vertelden over dat ze dan toch maar toegaven omdat ze bang waren voor dat een man kwaad (en eventueel agressief) zou worden.



Ik vind het vooral apart dat als je (de algemene 'je' bedoel ik, niet jij per se) iets gaat doen wat voor 2 partijen (of meer) leuk moet zijn, je een ander zover wil krijgen om zijn of haar grens over te gaan.



Als ik achterhaf zou horen (of bij relfectie zou concluderen) dat iemand eigenlijk zijn (of haar) 'nee' opzij zette voor mij, wat is zo'n orgasme of vrijpartij dan waard? Zo wil ik geen seks hebben met een ander.



Ik vind trouwens dat 'geen nee' accepteren heel erg context afhankelijk. Je lichamelijke integriteit is wat anders dan wanneer je je baas weet te overtuigen (met argumenten) dat je opslag verdient (ik noem maar wat). Ik neem aan dat er ook genoeg 'nee's' zijn die je wel respecteert (als de buren niet willen dat je je motor in hun tuin parkeert zonder te vragen, dan accepteer je die nee wel, toch?)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 19:38:

Maar we kunnen er lang of kort over praten, maar zo moeilijk is het toch niet?



Als je in de kroeg opgedoken scharrel het vertikt een condoom te gebruiken, houd je je benen bij elkaar en je onderbroek aan. Kan je gewoon helemaal zelf, toch? Dan zijn verdere discussies over zijn hoe of waarom en de mentaliteit van "mannen" al helemaal niet nodig. Dan krabbel je maar zélf even waar het jeukt.



Feit is nou eenmaal dat je mensen (mannen in dit geval) die je te hooi en te gras oppikt, niet kent en dus niet weet hoe ze met verschillende dingen omgaan. Een vent die je een uur tevoren in de kroeg bent tegengekomen en waar je spontaan jeuk van krijgt, prima hoor, maar dat kan dus tegenvallen, ook qua omgaan met condooms enzo. Dat weet je dan. Kan je 100 keer roepen dat het een onverantwoorde klootzak is, maar dat is het risico van het vak, zeg maar.



Als je een relatie aangaat met iemand, die eerst eens als mens leert kennen, hoe hij met andere mensen (en vrouwen) omgaat en pas dáárna tussen de lakens kruipt, heb je nog steeds geen garantie, maar in elk geval wel minder kans dat je opeens voor rare verrassingen komt te staan.



Vind je het echter spannender regelmatig iemand eenmalig ergens op te duiken, of dat nou het internet of de kroeg is, tja, dan moet je gewoon incalculeren dat er dingen anders kunnen gaan dan dat je wilt, maar dat is dan het risico van het vak.quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 19:46:

[...]

Neuh. Tuurlijk gebeurt dat ook. Maar als je iemand die je eigenlijk niet kent uit de kroeg meesleept omdat je jeuk hebt (en prima hoor, ieder zijn ding) is de kans dat hij zich betrokken bij je voelt wel kleiner dan wanneer je iemand eerst eens behoorlijk leert kennen als mens alvórens het bed in te duiken, of niet?



Mijn ervaring is dus dat "wat erg is en wat niet" niet rechtevenredig loopt met de mate waarin je iemand kent. Evenzo verloopt een gebeurtenis met een ander niet van je hebt eerst dit en met een harde grens gebeurt er dan daarna dat tenzij... Ook zo werkt het niet.



De mannen die ik lang kenden, lange relaties of ervaringen mee had, konden mij het hardst kwetsen, dusdanig dat ik vaak toch wel een behoorlijk aantal maanden tot zelfs in jaren, nodig had om overheen te komen.



De man die ik al behoorlijk lang gewoon als een kennis in mijn omgeving vaak meemaakte in nabije setting waarbij anderen hem "goed" kenden, bleek bij de vierde date iemand die totaal niet met grenzen om kon gaan.



Degenen waar ik snel mee afsprak en intieme handelingen mee verrichte en mijn intuitie goed leek te zitten, daarmee was het zeer vaak prima, raakte ik verder op geen enkele manier gekwetst en al dan niet volgde eventueel vervolgdates voor korte of langere tijd.



Wachtte ik langer dan ontstond er geen natuurlijke flow of bleek de ander uiteindelijk op juist belangrijke punten alsnog slecht, niet emotioneel betrokken etc.



En dat is ook precies wat de cijfers zeggen. Verkrachtingen komen vaker juist voor tússen mensen die elkaar lang kennen. Verkrachting gaat om macht. Machtsverhoudingen die verstoord raken. Samen een vrijpartij willen omdat het gezellig is in de kroeg is al een heel andere insteek.



En ook dat als je ernstig ziek wordt als vrouw zijnde is de kans erg groot dat je jarenlange partner jou alsnog verlaat. Hoezo langdurig iemand leren kennen geeft garanties? Ja soms, in sommige settings, maar het is niet zo'n algemeenheid als jij hier zegt.



Bij gebeurtenissen zoals seks is het verder zo dat het niet eerst bij elkaar in bed liggen is en er dan een moment komt dat omslachtig vastgesteld gaat worden dat de penis een keer richting vagina nu zal gaan. Je ligt tegen, op, naast, onder of half in elkaar. Je zoent, streelt, ligt dichtbij en hij is al vaak dichtbij, zelfs als je met condoom penetratie wil, kan het alsnog zijn dat die penis ergens daar in dat gebied ergens tegenaan komt. Die onderbroek en die benen zíjn dan al uit elkaar, je hebt toch allerlei andere handelingen die je vaak eerst doet?



Heb je wel eens gevreeen? Hoe ziet jouw leven er eigenlijk uit? Je ziet de wereld van de single als iemand die graag spannende seks heeft en vaak de keuze heeft voor die vaste relatie?



Ik heb seks niet specifiek omdat het spannend zou zijn. Ik heb seks omdat het fijn is waarbij ik die vaste relatie dus nog steeds graag zou willen, maar dus niet heb. Dat daten terwijl het elke keer op niets uitloopt is nou echt niet bepaald heel veel leuker. Zeker psychologisch gezien niet altijd. Gewoon iemand die fijn aanvoelt, je lichaam aanraakt en je je even helemaal ontspant en kan laten gaan, is heel iets anders dan een nerveuze date die vanalles op jou projecteert over hoe jij zou moeten zijn en waarmee hij hoopt de toekomstige moeder van zijn kinderen te ontmoeten of die zelf allerlei issues heeft, of simpelweg gewoon weer niet genoeg klikt.



Soms heb je namelijk gewoon zin in lichaamscontact, waarbij je soms wel en soms niet wellicht hoopt op meer, maar je weet dan in ieder geval al wel of die ander het een beetje kan in bed, of er daadwerkelijk seksuele aantrekkingskracht is en of die ander in bed jou ook tegemoet wil komen. Overigens een erg belangrijk deel voor veel mensen, lichaamscontact, goede seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 20:04:

[...]





Gewoon logisch nadenken. Iemand die je in de kroeg oppikt, is so-wie-so al niet nuchter meer lijkt me, dus het beoordelingsvermogen of nadenken staat op een laag pitje. Die wil gewoon sex, en geen zin in gezeik, want het is óók voor die persoon gewoon een uurtje geilen en naar huis en af is de kous. Niet alsof die een relatie wil beginnen ofzo. Dus dat alles bij elkaar, ja, dan kan je mannen hebben die dat hele condoom niet zien zitten. Zo simpel is het. En dan is het toch aan jou om te bepalen of er dan wel of geen sex komt, of je onderbroek wel of niet uit gaat? Of zie ik het nou te simpel?Ja, dat is te simpel. Niet alle mannen die een ONS hebben zijn hetzelfde. En niet alle mannen in een vaste relatie hebben respect voor hun partner (of hun gezondheid of veiligheid). En dan vind ik het grappig dat iemand die kennelijk weinig ervaring met de eerste categorie heeft daar zó stellig over is. Of misschien juist daarom wel, kan ook.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vraag me zelfs af of Pejeka uberhaupt ervaring ergens in heeft? Maar goed dat kan Pejeka wellicht zelf vertellen hoe het leven er uitziet bij Pejeka?
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 20:10:

[...]





Ja, dat is te simpel. Niet alle mannen die een ONS hebben zijn hetzelfde. En niet alle mannen in een vaste relatie hebben respect voor hun partner (of hun gezondheid of veiligheid). En dan vind ik het grappig dat iemand die kennelijk weinig ervaring met de eerste categorie heeft daar zó stellig over is. Of misschien juist daarom wel, kan ook.Klopt dat niet alle mannen hetzelfde zijn, of niet genoeg respect hebben voor hun partner, hun gezondheid en veiligheid. Des te meer reden om niet zomaar een wildvreemde uit de kroeg mee te nemen naar je huis, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Safe sex bestaat niet hoor, mocht iemand denken van wel. Algemeen gesproken ben je alleen met een ander en ben je volkomen op jezelf aangewezen om zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen waarbij je lang niet alle risicofactoren kent, laat staan ze juist kunt inschatten.
quote:Amand schreef op 11 oktober 2016 @ 20:31:

Safe sex bestaat niet hoor, mocht iemand denken van wel. Algemeen gesproken ben je alleen met een ander en ben je volkomen op jezelf aangewezen om zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen waarbij je lang niet alle risicofactoren kent, laat staan ze juist kunt inschatten.



Beflapjes, condooms en niet zoenen.

Seks met smetvrees.
Alle reacties Link kopieren
Geil zeg
"People, what a bunch of bastards"
quote:Conffeti schreef op 11 oktober 2016 @ 19:25:

Ik vrij ook zonder condoom, met alle risico's en gevolgen van dien.

Wilt zij niet zonder dan probeer ik haar toch te manipuleren. Dit lukt niet altijd, maar als je het goed timed wat vrijwel betekent dat je lul er pas bij betrekt op het moment dat zij echt verlangt dan maak je kans. Wilt ze echter niet dan vrijen we niet. Ik ben dan wel niet zo netjes (om het zachtjes uit te drukken) maar ik heb nog nooit fysiek of met woord zitten doordrammen. Dan blijft het bij orale bevrediging en in enkel gevallen handwerk van haar of van mijzelf.



----

Ik vind het echt superfijn om zo openlijk tegen anderen mijn fouten toe te geven.

Zoiets kan je in real life nooit tegen iemand vertellen.Ik hoop voor jou dat je mij nooit treft. Want na mijn ervaring (neem aan dat je het hele topic hebt gelezen), trap ik je zo hard mijn bed uit, dat je dat ding van je nooit meer kunt gebruiken....met of zonder condoom. Gatverdamme...
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 11 oktober 2016 @ 20:31:

Safe sex bestaat niet hoor, mocht iemand denken van wel. Algemeen gesproken ben je alleen met een ander en ben je volkomen op jezelf aangewezen om zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen waarbij je lang niet alle risicofactoren kent, laat staan ze juist kunt inschatten.



Daarom hebben voorlichters het ook over 'safer sex', niet safe sex.

Verder is de 'overtreder' nog altijd de schuldige natuurlijk. Maar toch gaat het vaak over dat de ander het beter had moeten weten (is een psychologisch verschijnsel. Door te denken dat vervelende ervaringen te voorkomen zijn, denken we controle te hebben. Als en ander dus iets vervelends overkomt (in dit geval iemnd die de 'nee' van een bedpartner niet respecteert) is het 'veiliger' voor het gevoel degene die het overkomt de schuld te geven dan degene de het ook echt deed. Want als ij of zij dat in de hand heeft, betekent dat dat we ons eigen leven ook meer in de hand hebben. Daar is zelfs een naam voor die ik even niet meer weet).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 20:08:

[...]





Ik vind het uiteindelijk ook de verantwoordelijkheid van de vrouw om bij haar 'nee' te blijven. Maar ik las pas ook een interesant stukje waarin vrouwen hun ervaring vertelden over dat ze dan toch maar toegaven omdat ze bang waren voor dat een man kwaad (en eventueel agressief) zou worden.



Ik vind het vooral apart dat als je (de algemene 'je' bedoel ik, niet jij per se) iets gaat doen wat voor 2 partijen (of meer) leuk moet zijn, je een ander zover wil krijgen om zijn of haar grens over te gaan.



Als ik achterhaf zou horen (of bij relfectie zou concluderen) dat iemand eigenlijk zijn (of haar) 'nee' opzij zette voor mij, wat is zo'n orgasme of vrijpartij dan waard? Zo wil ik geen seks hebben met een ander.



Ik vind trouwens dat 'geen nee' accepteren heel erg context afhankelijk. Je lichamelijke integriteit is wat anders dan wanneer je je baas weet te overtuigen (met argumenten) dat je opslag verdient (ik noem maar wat). Ik neem aan dat er ook genoeg 'nee's' zijn die je wel respecteert (als de buren niet willen dat je je motor in hun tuin parkeert zonder te vragen, dan accepteer je die nee wel, toch?)



Ik ga even je selectief quoten



Ik vind het vooral apart dat als je (de algemene 'je' bedoel ik, niet jij per se) iets gaat doen wat voor 2 partijen (of meer) leuk moet zijn, je een ander zover wil krijgen om zijn of haar grens over te gaan.



Je hebt helemaal gelijk (ook in de rest van je verhaal). Dat is geen zuivere koffie. Ik ben hier echter heel paradoxaal in.

Ik geniet vooral van de ander zien genieten van mij, echter (en dit is de meest gehoorde cliché i know) met een condoom voel ik niets. Ik ben sinds al sinds mijn 3e levensjaar besneden en ik heb nooit kunnen presteren met een condoom om. Ik heb echter letterlijk alle soorten geprobeerd (ah boehhh wat sielug ben ik.. maar het is echt zo ha). Dus in wezen lijk ik te zeggen, ik doe het voor haar. Maar dat is eigenlijk niet zo, ik doe het voor mezelf want als ik niet kan presteren geniet zij niet en dan haal ik er ook niet uit wat ik wil en nodig heb. In een ander topic heb ik vandaag voor het eerst iets geleerd over the death grip. Dus mogelijk kan ik mijn piemel weer gevoelig maken en dan doe ik graag een condoom om. Ik wil geen kids, of anderen besmetten of zelf pijnlijke piemel ziekte.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 20:20:

[...]





Klopt dat niet alle mannen hetzelfde zijn, of niet genoeg respect hebben voor hun partner, hun gezondheid en veiligheid. Des te meer reden om niet zomaar een wildvreemde uit de kroeg mee te nemen naar je huis, lijkt me.Mwah, er verandert meer aan vervelend gedrag als de daders veranderen. Structureel zorgen dat kinderen met meer respect voor de lichamelijke integriteit van een ander worden opgevoed (of dat nou gaat om een enkele actie, of een levenslange relatie, jouw orgasme is niet belangrijker dan de seksuele wens van een ander). En het over zulke dingen blijven hebben. Ik vind het zo apart dat je nooit voor verandering van e daders pleit.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 11 oktober 2016 @ 20:44:

[...]





Ik hoop voor jou dat je mij nooit treft. Want na mijn ervaring (neem aan dat je het hele topic hebt gelezen), trap ik je zo hard mijn bed uit, dat je dat ding van je nooit meer kunt gebruiken....met of zonder condoom. Gatverdamme...



Neen, niet gelezen sorry. Gelezen je reactie heb je iets heel naars meegemaakt en dat spijt mij, maar..

ik denk dat het anders was gelopen. Als jij tegen mij zou uitspreken dat we zonder condoom niet vrijen dat ik daar meteen gehoor aan zou geven. Ik zou niet doordrammen want ik geniet simpelweg niet van sex met iemand die niet zelf geniet.
Het dondert niet wat een ander wel of niet zou moeten of had moeten doen. Dat is gelul achteraf.
Je kiest zelf voor de situatie dat je alleen met iemand bent in een kwetsbare situatie. Niemand gaat je redden. Je bent alleen. Het is een stuk verstandiger om dat vooraf onder ogen te zien en daar je keuzes op te baseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2016 @ 20:49:

[...]





Mwah, er verandert meer aan vervelend gedrag als de daders veranderen. Structureel zorgen dat kinderen met meer respect voor de lichamelijke integriteit van een ander worden opgevoed (of dat nou gaat om een enkele actie, of een levenslange relatie, jouw orgasme is niet belangrijker dan de seksuele wens van een ander). En het over zulke dingen blijven hebben. Ik vind het zo apart dat je nooit voor verandering van e daders pleit.Ik ben er helemaal voor om er onder meer door opvoeding voor te zorgen dat mensen respect voor elkaars lichamelijke integriteit hebben. Maar dan nog wil dat niet zeggen dat die vent die er in je inmiddels beschonken ogen lekker uit ziet in de kroeg, daar ook rekening mee gaat houden als hij, eveneens redelijk beschonken, na kroegsluiting in je bed belandt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
En nu?
"People, what a bunch of bastards"
Documentaires kijken op youtube, helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 11 oktober 2016 @ 21:06:

[...]





Ik ben er helemaal voor om er onder meer door opvoeding voor te zorgen dat mensen respect voor elkaars lichamelijke integriteit hebben. Maar dan nog wil dat niet zeggen dat die vent die er in je inmiddels beschonken ogen lekker uit ziet in de kroeg, daar ook rekening mee gaat houden als hij, eveneens redelijk beschonken, na kroegsluiting in je bed belandt.Van alcohol worden je waarden niet ineens anders, alleen de drempel wordt lager. Iemand die dronken geen respect voor je heeft, heeft dat nuchter ook niet, maar houdt zich dan in.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven