Mannen die lopen te drammen om seks zonder condoom.....

08-10-2016 17:49 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat frustratie ventileren hoor

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik met een man het bed deelde waarbij het zo'n gedoe was met het condoom. Ze wilden per se zonder. Ook toen in vertelde dat ik (om medische redenen) niet aan de pil ben. Wat is dat toch? Zijn die mannen op hun achterhoofd gevallen? Sparen ze SOA's?? Willen ze vrouwen bezwangeren!?

Ik heb een tijdje terug een scharrel gehad waarbij het steeds een gedoe was om hem aan het condoom te krijgen. Hij bleef maar drammen als een klein kind. Na de derde nacht ben ik zo boos geworden, en zei ik dat de lol er totaal af voor me was. Ik heb me aangekleed en ben weggegaan.

Van het weekend trof ik weer zo'n pannenkoek. Drammen en probeerde hem er toch in te krijgen terwijl ik al 3 keer 'nee' had gezegd. Nou, de lol was er meteen af; Doei! En je hoeft me ook niet meer te bellen.

Natuurlijk heb ik in het verleden ook lieve mannen getroffen, en ik weet ook wel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Maar ik tref er nu al twee, en ben er best pissig over na gister. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Wat is er in godsnaam zooo geil aan om het zonder te doen? Helemaal als je misschien wisselende contacten hebt? Ik begrijp het echt niet.
quote:Amand schreef op 08 oktober 2016 @ 18:18:

Als oude man (als het daaraan ligt dan) kan ik me er echt geen voorstelling meer bij maken dat je zó graag om de twee weken met een redelijk willekeurig uitgekozen partner-du-jour wilt neuken, dat dat het gebruik van condooms daarbij goedmaakt.



Want neuken met een condoom is wat mij betreft amper seks te noemen.Snap ik heel goed. Net als ik persoonlijk slecht de waarde van veel one night stands zie. Het merendeel van de mannen bakt er niks van. Beter geen seks dan slechte seks.
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:21:

[...]





Snap ik heel goed. Net als ik persoonlijk slecht de waarde van veel one night stands zie. Het merendeel van de mannen bakt er niks van. Beter geen seks dan slechte seks.Het merendeel van de vrouwen bakt er niks van!
quote:Amand schreef op 08 oktober 2016 @ 18:25:

[...]



Het merendeel van de vrouwen bakt er niks van! Geloof ik zomaar
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:21:

[...]





Snap ik heel goed. Net als ik persoonlijk slecht de waarde van veel one night stands zie. Het merendeel van de mannen bakt er niks van. Beter geen seks dan slechte seks.En hoe groot is de groep op basis waarvan je deze statistiek bedrijft?
quote:Amand schreef op 08 oktober 2016 @ 18:25:

[...]



Het merendeel van de vrouwen bakt er niks van! klopt, ik ben een minderheid
quote:Roodhaarr schreef op 08 oktober 2016 @ 18:26:

[...]





En hoe groot is de groep op basis waarvan je deze statistiek bedrijft?
quote:highlander schreef op 08 oktober 2016 @ 17:54:

Vraag vantevoren ipv tijdens na wat zijn standpunt tav condooms is.

Dat bespaart je 1. tijd 2. frustratie en 3. ongemakkelijke momenten.



Yep. Gewoon vragen. Praten is zo ondergewaardeerd.

En nee, dat is niet raar. In elk geval als je het raar vindt om met iemand hierover te praten, dan is er seks mee hebben nog veel raarder.
quote:Roodhaarr schreef op 08 oktober 2016 @ 18:27:

[...]





klopt, ik ben een minderheidIk moet het van je aannemen
Wow ik dacht dat we in 2016 leefden, maar volgens mij is het weer 1950!

Wink ik heb ook weleens zo'n mafkees getroffen. Doe je niks aan, die zitten er gewoon tussen. Zo snel mogelijk er vanaf zien te komen.

Oh en trouwens...sommigen werken voor die tijd volop mee, om op moment supreme moeilijk te doen. Tsja, niet te voorzien dus
Alle reacties Link kopieren
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:19:

[...]



Het is voor een man gewoon fijner zonder. Dat snap ik wel. Helaas in de wereld van wisselende contacten, soa's en ongewenste zwangerschappen is dat geen goed idee. Een man die deze afweging uit zichzelf maakt is meteen 10000x aantrekkelijker. Vandaar mijn opmerking over kritischer zijn. (Dus geen waarde oordeel over frequentie)Inderdaad! zo'n verstandige man is velen malen aantrekkelijker. Helaas kwam ik er dus te laat achter. De jongen van vorige week leek erg leuk en galant op de dates, maar dit was zo'n afknapper... Enfin, eerder over beginnen dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een veroordeel over het hebben van wisselende contacten, jeetje. Dat moeten mensen lekker zelf weten en TO doet het veilig, dus ik zie geen probleem.



Zelf in mijn vrijgezelle periode alleen zwak tegengesputter getroffen, zo van: ja maar ik ben getest en heb geen SOA's.. ik ben dan wel altijd aan de pil geweest, maar duldde geen tegenspraak als ik een condoom tevoorschijn haalde. Dan was het ook snel geen punt van discussie meer.



Ben jij ook wel resoluut genoeg in het aangeven dat er gewoon geen seks zal zijn zonder condoom TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:31:

Wow ik dacht dat we in 2016 leefden, maar volgens mij is het weer 1950!

Wink ik heb ook weleens zo'n mafkees getroffen. Doe je niks aan, die zitten er gewoon tussen. Zo snel mogelijk er vanaf zien te komen.

Oh en trouwens...sommigen werken voor die tijd volop mee, om op moment supreme moeilijk te doen. Tsja, niet te voorzien dusIk begrijp ook niet zo goed waar ze elke week of om de week vandaan halen, maar ach, begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:21:

Snap ik heel goed. Net als ik persoonlijk slecht de waarde van veel one night stands zie. Het merendeel van de mannen bakt er niks van. Beter geen seks dan slechte seks.

Tja, ik kreeg ooit de kans van mijn leven ontmaagd te worden maar ik had geen condooms. Dat mij dit zou overkomen had ik in geen 100 jaar rekening mee gehouden

Ze was overigens aan de pil en dat vond zij volledig OK. Ik kon het niet dus daarmee ging het de mist in.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 08 oktober 2016 @ 18:47:

Wat een veroordeel over het hebben van wisselende contacten, jeetje. Dat moeten mensen lekker zelf weten en TO doet het veilig, dus ik zie geen probleem.



Zelf in mijn vrijgezelle periode alleen zwak tegengesputter getroffen, zo van: ja maar ik ben getest en heb geen SOA's.. ik ben dan wel altijd aan de pil geweest, maar duldde geen tegenspraak als ik een condoom tevoorschijn haalde. Dan was het ook snel geen punt van discussie meer.



Ben jij ook wel resoluut genoeg in het aangeven dat er gewoon geen seks zal zijn zonder condoom TO?Ik denk dat sommige mensen hier wel een punt hebben met dat ik er pas in the heat of the moment over begon, dus toen er al wat kleertjes uit waren. Maar wel duidelijk en resoluut.
Alle reacties Link kopieren
Postbus 51 heeft jaren geleden al antwoord gegeven op de vraag: "Wanneer begin je erover?"

There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
...rubbertje is totaal geen issue...begrijp niet eens dat er n discussie tijdens of voor het spel over zou moeten ontstaan...maar niet iedereen is gelijk dus leven en laten leven
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 oktober 2016 @ 18:19:

Ik weet niet waar TO haar scharrels vandaan heeft. Internet, kroeg, weer ergens anders, maakt ook niet uit. Maar het is gewoon een feit dat als je niet zo kieskeurig bent in het uitzoeken van je bedpartners en er een sport van maakt regelmatig met een ander tussen de lakens te duiken, de risico's bestaan dat ook die ander het niet zo nauw neemt. Heb er verder geen oordeel over, iedereen moet doen wat hij/zij lekker vindt, en wil je elke week (voor mijn part elke dag) sex hebben met een nieuwe scharrel uit de kroeg of van het internet, gewoon doen, geniet ervan. Maar dan kan je dat soort dingen, dat mannen niks willen weten van een condoom of andere zaken, dus verwachten. En heus niet dat een eenmalige scharrel wakker ligt van het feit dat jij "om medische redenen" de pil niet kan slikken, lijkt me. Dat zijn dingen waar een vaste vriend weliswaar rekening mee zal houden, maar kan me gewoon voorstellen dat een eenmalig neukertje geen boodschap heeft aan jouw "medische redenen". Houd daar dan gewoon zelf rekening mee, zou ik zeggen, door geen sexuele contacten aan te gaan met kroegmaatjes of andere kerels die je eenmalig oppikt.Goh een sport nog wel, je klinkt erg veroordelend. Je legt nu verbanden die er helemaal niet automatisch zijn. Wanneer iemand een scharrel of meerdere heeft, hoeft dat helemaal niet automatisch te betekenen dat diegene slordig met anticonceptie en veilige seks omgaat. Ik snap ook niet waarom je dit zelfbedachte verband wil benadrukken? Voor een 'eenmalig neukertje' zou het voor diegene zelf ook erg handig en veilig zijn om het veilig te doen. Veilige seks heb je niet alleen voor de ander, maar ook vooral voor jezelf lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:49: Ik begrijp ook niet zo goed waar ze elke week of om de week vandaan halen, maar ach, begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk natuurlijk.

Al zou jij er drie tegelijk willen dan nog is dat jouw zaak. Jouw leven, jouw keuzes.

Zolang alle deelnemers vrijgezel, vrijwillig en volwassen zijn is dat geen probleem.

Zorg anders voor de zekerheid dat jij sowieso altijd condooms bij je hebt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 08 oktober 2016 @ 18:56:

Postbus 51 heeft jaren geleden al antwoord gegeven op de vraag: "Wanneer begin je erover?"

Ohja haha, die herinner ik me nog van vroeger! Al was ik toen niet op een leeftijd dat ik er toen erg bewust met dit soort dingen bezig was.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met timetraveler. Ik zou júist bij wisselende contacten verwachten dat mensen niet moeilijk doen over condoom gebruik. Je weet dan toch beide dat het gewoon voor de lol is en dat er een redelijke kans is dat er wisselende contacten in het spel zijn?

Vervelend dat je tot twee keer toe een zeur trof, misschien net ietsje eerder over beginnen inderdaad.

Ik snap overigens best wat de lol is aan 'het zonder doen' hoor, dat is veel leuker Maar dat is bij wisselende contacten nu eenmaal niet verstandig, dus goed van je dat je standvastig blijft in je keus condooms te willen gebruiken.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:19:

[...]



Het is voor een man gewoon fijner zonder. Dat snap ik wel. Helaas in de wereld van wisselende contacten, soa's en ongewenste zwangerschappen is dat geen goed idee. Een man die deze afweging uit zichzelf maakt is meteen 10000x aantrekkelijker. Vandaar mijn opmerking over kritischer zijn. (Dus geen waarde oordeel over frequentie)Ik als vrouw vind het ook fijner zonder. De korte onderbreking, zorgen voor condooms in de buurt, het maakt het gevoel minder. En vooral het klaarkomen van de man vind ik heerlijk om in me te voelen. Helaas dus niet altijd verstandig en ik stel condooms altijd wel voor zo'n eerste keer, maar ben snel over te halen om het zonder te doen. Nu heb ik niet zo vaak sekspartners omdat ik iemand wel heel leuk/lekker moet vinden daarvoor. En die kom ik bijna nooit tegen. Risico valt wel mee dus.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Ja, jammer genoeg is het soms dus wel nog een discussie. Ik verbaasde me er echt over, ging er zelf ook vanuit dat juist als je niet in een relatie zit je het met condoom doet. Ook voor jezelf, juist voor jezelf. Helemaal nu er zoveel voorlichting is en mensen de risico's weten.
quote:highlander schreef op 08 oktober 2016 @ 18:59:

[...]



Al zou jij er drie tegelijk willen dan nog is dat jouw zaak. Jouw leven, jouw keuzes.

Zolang alle deelnemers vrijgezel, vrijwillig en volwassen zijn is dat geen probleem.

Zorg anders voor de zekerheid dat jij sowieso altijd condooms bij je hebt.

Dit.

Neem ze zelf mee, verder geen discussie, met of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Buffie schreef op 08 oktober 2016 @ 19:11:

[...]





Ik als vrouw vind het ook fijner zonder. De korte onderbreking, zorgen voor condooms in de buurt, het maakt het gevoel minder. En vooral het klaarkomen van de man vind ik heerlijk om in me te voelen. Helaas dus niet altijd verstandig en ik stel condooms altijd wel voor zo'n eerste keer, maar ben snel over te halen om het zonder te doen. Nu heb ik niet zo vaak sekspartners omdat ik iemand wel heel leuk/lekker moet vinden daarvoor. En die kom ik bijna nooit tegen. Risico valt wel mee dus.Persoonlijk vind ik dat toch wel risicovol. Voor jezelf natuurlijk als eerste, maar ook voor de ander. Misschien niet heel groot, maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten. En het kan ook zijn dat iemand zich anders voordoet. Ooit laten testen voor de zekerheid? (oprechte vraag overigens, geen oordeel )
quote:Buffie schreef op 08 oktober 2016 @ 19:11:

[...]





Ik als vrouw vind het ook fijner zonder. De korte onderbreking, zorgen voor condooms in de buurt, het maakt het gevoel minder. En vooral het klaarkomen van de man vind ik heerlijk om in me te voelen. Helaas dus niet altijd verstandig en ik stel condooms altijd wel voor zo'n eerste keer, maar ben snel over te halen om het zonder te doen. Nu heb ik niet zo vaak sekspartners omdat ik iemand wel heel leuk/lekker moet vinden daarvoor. En die kom ik bijna nooit tegen. Risico valt wel mee dus.Ik vind zonder condoom ook fijner, toch adviseer ik TO met condoom te vrijen, zeker als je van wisselende contacten houdt. Overigens ook als je niet zoveel wisselende contacten hebt, je hoeft maar net de verkeerde te treffen en je hebt toch een SOA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven