Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Oh... ik moet niet midden in een post koffiezetapparaten proberen aan de praat te krijgen...Lees net jouw antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 16 april 2015 @ 08:16:

Oh... ik moet niet midden in een post koffiezetapparaten proberen aan de praat te krijgen...Lees net jouw antwoord.Nee, bedankt juist voor je antwoord. Het is idd iets wat ik wel eens een keer wil delen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:inkijk74 schreef op 15 april 2015 @ 20:45:

@courtisane: Zo goedkoop mogelijk willen? Tja, het blijft een Nederlander.Tja, de portommonee is ook niet bodemloos... meestal probeer ik niet iets van de prijs af te halen, want die staat wel vast, maar probeer ik extras te krijgen (of eigenlijk niet eens extras, maar dingen die meestal standaard zijn, zoals verschillende standjes)
-
TO, in een voor jou ideale wereld, zou jij het dan überhaupt prettig vinden om jouw hobby te kunnen delen met jouw partner? Of heb je juist graag dat je dit verborgen houdt voor jouw partner?

Is het extra spannend voor je dat je niet kan roepen "schat, ik ga even naar de hoeren!", zoals je zou roepen "schat, ik ga even een pak melk halen!"?
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 16 april 2015 @ 08:27:

TO, in een voor jou ideale wereld, zou jij het dan überhaupt prettig vinden om jouw hobby te kunnen delen met jouw partner? Of heb je juist graag dat je dit verborgen houdt voor jouw partner?

Is het extra spannend voor je dat je niet kan roepen "schat, ik ga even naar de hoeren!", zoals je zou roepen "schat, ik ga even een pak melk halen!"?Ja, in een ideale wereld was het acceptabel dat ik (en andere mannen) soms met een andere vrouw naar bed gaan. En was dit geen enkel probleem voor mijn vriendin. Ik vind het niet leuker of spannender omdat het voor haar verborgen is, in tegendeel. Maar goed dit is dan wel een heel groot fantasieland waar je het over hebt, want dan zou ze het wel helemaal 100% prima moeten vinden.
-
http://www.telegraaf.nl/b ... enzaak_Valkenburg___.html



Staat vandaag in de telegraaf.....

Om meerdere redenen zakt mijn broek hier vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Schijnbaar kan het niet bewezen worden Catacarax. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
...
Hmmm.... Nou, ik denk niet belast met dwang etc, omdat het geen stand houdt bij de rechter, dat weet het OM donders goed, dus die gaat voor iets wat wel blijft plakken. Een 16 jarige mag buiten prostitutie ook vrijwillig seks hebben met een meerderjarige, dus ik snap wel dat deze aanklachten moeilijk zijn, waar of niet waar wat schuld betreft van deze uitbater. Het is niet te bewijzen.



Maar o wee de kroegbaas die haar alcohol inschenkt! Ben je supermarkt en geeft haar een pakje sigaretten mee? Boete! Sluiten die kroegen en supermarkten. Niet dat dat geen goede regel is, maar krom vind ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens!
...
Wat ik ook niet begrijp is dat OM zo hoog van de toren heeft geblazen als mijn eerdere post al klopt. Twee mannen zijn dood, dat vind ik ook vreselijk, hoe erg ze misschien ook ploert waren. En wat moet dat meisje allemaal doorstaan....
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 16 april 2015 @ 07:46:

[...]





Helaas, is toch echt allemaal waar wat ik schrijf. Ik weet niet hoe ik het zou kunnen bewijzen. Stel maar nog meer gedetaileerde vragen Voor een fantasieverhaal is het toch behoorlijk saai lijkt me,.





Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig hoe zoiets gaat: jij ziet een vrouw die jou aanspreekt, jong, slank, meestal oost-europees. Je loopt naar haar raam/deur: en dan? Jij onderhandelt over de prijs, als jullie er uit zijn (zal niet lang duren toch?) dan naar binnen, en naar achter lopen.

Is dat dan altijd eerst pijpen en dan neuken, of zorgt ze met haar handen dat je stijf wordt?



Ik snap eigenlijk niet zo goed dat iemand veel verschillende standjes zou willen, ik heb ergens gelezen dat de gemiddelde klant na 7 minuten weer buiten zou staan? Dat is dus echt stijf maken, neuken, spuiten, kleding aan en weer weg

Maar daar komen klanten toch voor? Al schrijf jij dat je zo'n afspraak het liefste zo lang mogelijk laat duren
Alle reacties Link kopieren
Typo, geef je wel eens een fooi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 13:04:

[...]





Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig hoe zoiets gaat: jij ziet een vrouw die jou aanspreekt, jong, slank, meestal oost-europees. Je loopt naar haar raam/deur: en dan? Jij onderhandelt over de prijs, als jullie er uit zijn (zal niet lang duren toch?) dan naar binnen, en naar achter lopen.

Is dat dan altijd eerst pijpen en dan neuken, of zorgt ze met haar handen dat je stijf wordt?



Ik snap eigenlijk niet zo goed dat iemand veel verschillende standjes zou willen, ik heb ergens gelezen dat de gemiddelde klant na 7 minuten weer buiten zou staan? Dat is dus echt stijf maken, neuken, spuiten, kleding aan en weer weg

Maar daar komen klanten toch voor? Al schrijf jij dat je zo'n afspraak het liefste zo lang mogelijk laat duren



Ik vraag hoeveel het kost, maar weet het antwoord al (dat staat per buurt min of meer vast). Ik onderhandel over wat ze doet voor de prijs (pijpen en neuken en meerdere standjes, in ieder geval twee. Ik vraag ook of doggystyle geen probleem is.) Ik probeer goed in te schatten of het niet een oplichtster betreft en ik bekijk haar snel beter van dichterbij. Soms kijk ik nog verder en kom later terug, soms ben ik meteen overtuigd.

Binnen ligt her eraan. Eerst wat kletsen tijdens het uitkleden en ik was mijn lul eerst. Sommmigen zijn zakelijker dan andere en willen gelijk dat je op het bed ligt en laten zich bijna niet aanraken. Vaak streel ik haar eerst en voel haar borsten en billen. Meestal maakt ze me dan stijf met haar hand en doet dan condoom erop en pijpt me. Daarna neuken, meestal twee of drie standjes.

Ik ben denk ik iets van 20 - 25 minuten binnen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 13:05:

Typo, geef je wel eens een fooi?Nee.
-
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat leuke avatar-meisje gebleven?
Alle reacties Link kopieren
quote:inkijk74 schreef op 16 april 2015 @ 13:42:

Waar is dat leuke avatar-meisje gebleven?HAha, had het gevoel dat het mensen te veel afleidde
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 16 april 2015 @ 13:22:

[...]





Ik vraag hoeveel het kost, maar weet het antwoord al (dat staat per buurt min of meer vast). Ik onderhandel over wat ze doet voor de prijs (pijpen en neuken en meerdere standjes, in ieder geval twee. Ik vraag ook of doggystyle geen probleem is.) Ik probeer goed in te schatten of het niet een oplichtster betreft en ik bekijk haar snel beter van dichterbij. Soms kijk ik nog verder en kom later terug, soms ben ik meteen overtuigd.

Binnen ligt her eraan. Eerst wat kletsen tijdens het uitkleden en ik was mijn lul eerst. Sommmigen zijn zakelijker dan andere en willen gelijk dat je op het bed ligt en laten zich bijna niet aanraken. Vaak streel ik haar eerst en voel haar borsten en billen. Meestal maakt ze me dan stijf met haar hand en doet dan condoom erop en pijpt me. Daarna neuken, meestal twee of drie standjes.

Ik ben denk ik iets van 20 - 25 minuten binnen.



Als je nou niet onderhandelt, en de vraagprijs betaalt, zou je dan betere service krijgen?

Of vindt zij jou dan een sukkel omdat je 75 euro betaalt terwijl het voor 50 ook had gekunt?
Alle reacties Link kopieren
Daar is toch geen antwoord op te geven? Volgens mij heeft Typo nergens geschreven dat hij een DVP-fluisteraar is, toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 15:37:

[...]





Als je nou niet onderhandelt, en de vraagprijs betaalt, zou je dan betere service krijgen?

Of vindt zij jou dan een sukkel omdat je 75 euro betaalt terwijl het voor 50 ook had gekunt?



Ik heb het misschien niet goed uitgelegd, maar ik betaal meestal de vraagprijs. De vraagprijs ligt eigenlijk vast per raamgebied (In Amsterdam 50, in Alkmaar 35, etc). Ik onderhandel wel over wat ik voor die prijs krijg.



Geloof me, hoeveel je betaalt zegt niets over wat je krijgt. Soms krijg je voor weinig geld hele goeie seks, en ik heb wel eens meer betaald natuurlijk maar meestal levert dat niet zoveel betere seks op.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 16 april 2015 @ 15:41:

[...]





Ik heb het misschien niet goed uitgelegd, maar ik betaal meestal de vraagprijs. De vraagprijs ligt eigenlijk vast per raamgebied (In Amsterdam 50, in Alkmaar 35, etc). Ik onderhandel wel over wat ik voor die prijs krijg.



Geloof me, hoeveel je betaalt zegt niets over wat je krijgt. Soms krijg je voor weinig geld hele goeie seks, en ik heb wel eens meer betaald natuurlijk maar meestal levert dat niet zoveel betere seks op.





Blijft voor mij toch een beetje een mysterie: ze worden blijkbaar gedwongen om allemaal dezelfde prijs te hanteren, dames die er onder gaan werken zullen wel tot de orde geroepen worden?



Als ze allemaal hetzelfde basis tarief vragen, dan gaat iedereen toch voor de mooiste dames? Wie gaat er dan naar die anderen?



Amsterdam zal duurder zijn dan de provincie steden wegens het toerisme en het zakelijke publiek? Of zijn de vrouwen daar ook aantrekkelijker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 18:40:

[...]





Blijft voor mij toch een beetje een mysterie: ze worden blijkbaar gedwongen om allemaal dezelfde prijs te hanteren, dames die er onder gaan werken zullen wel tot de orde geroepen worden?



Als ze allemaal hetzelfde basis tarief vragen, dan gaat iedereen toch voor de mooiste dames? Wie gaat er dan naar die anderen?



Amsterdam zal duurder zijn dan de provincie steden wegens het toerisme en het zakelijke publiek? Of zijn de vrouwen daar ook aantrekkelijker?



Ja, de andere dames waarderen het absoluut niet als iemand onder de prijs gaat werken. Dat gebeurt bijna nooit.



De mooiste dames: dat is ten eerste subjectief. Ten tweede zijn vaak de mooiste niet de meest enthousiaste in bed in dit geval. De wat minder mooie dames moeten vaak meer hun best doen om klanten te binden. JE ziet best vaak een mooi meid de hele tijd staan wachten en een mindere meid is de hele tijd bezig. Dan is wel duidelijk wat voor service de mooie verleent.



Amsterdam is niet per se duurder, op de meeste plekken is het 50. Waarom het op een enkele goedkoper is, is mij niet duidelijk.
-
TO "Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak!"



Segafredo en jij lijken inmiddels een gids voor hoerenloperij op te zetten hier. Vind je niet? Misschien kunnen jullie even mailadressen uitwisselen.
Alle reacties Link kopieren
Typo: merk jij nou wat van beveiliging of bewaking? Dus niet de politie, maar pooiers/eigenaren van ramen of panden/belanghebbenden in zo'n ramengebied?



En heb je geen moeite met het soort bezoekers wat soms in die staatjes of steegjes rondloopt? Ik ben een keer per ongeluk verzeild geraakt in zo'n staat, maar schrok van de sfeer en het soort mensen daar. Was een provincie stad. Ik vond het mede daardoor niet aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo eens wat postings van je doorgelezen TO

Maar ik lees vooral trots.

Trots dat je zo veel neukt met zo veel verschillende vrouwen



Ik hou van seks

Ik hou van veel seks

Maar ik kan me met de beste wil van de wereld het gevoel van trots niet snappen

Ik ben ook niet trots als ik mijn boodschappen afreken bij de Appie

Ik ben ook niet trots als ik de hele dag gewerkt heb ik daar geld voor krijg



Het leuke van (rond) neuken vond ik altijd het spelletje erom heen

Het aftasten, het teasen, het flirten

Weten dat jij de ander wat doet

Dat hij geil van me wordt



Jouw hoeren worden dat niet, dat spel is er niet

Jij betaalt, zij levert een dienst

En daar zou ik echt geen trots gevoel van krijgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 16 april 2015 @ 20:05:

Ik heb zo eens wat postings van je doorgelezen TO

Maar ik lees vooral trots.

Trots dat je zo veel neukt met zo veel verschillende vrouwen



Ik hou van seks

Ik hou van veel seks

Maar ik kan me met de beste wil van de wereld het gevoel van trots niet snappen

Ik ben ook niet trots als ik mijn boodschappen afreken bij de Appie

Ik ben ook niet trots als ik de hele dag gewerkt heb ik daar geld voor krijg



Het leuke van (rond) neuken vond ik altijd het spelletje erom heen

Het aftasten, het teasen, het flirten

Weten dat jij de ander wat doet

Dat hij geil van me wordt



Jouw hoeren worden dat niet, dat spel is er niet

Jij betaalt, zij levert een dienst

En daar zou ik echt geen trots gevoel van krijgen



Maar krijg jij van one night stands wel een trots gevoel?

Of iets in een parenclub?



Betaald is heel anders dan gratis, dus totdat jij dat hebt geprobeerd in wat voor vorm dan ook is het lastig oordelen naar mijn mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven