Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 16:46:

[...]





Eerlijk zijn is einde relatie. Ze is nu heel erg gelukkig met mij. Ze is nog nooit zo gelukkig geweest in haar hele leven. Denk je dat het beter is dat ze weer ongelukkig is?Behalve dat ik dat nogal wat vind om te zeggen, "nog nooit zo gelukkig geweest in haar leven", kan dat natuurlijk. Voor mij geldt "ignorance is bliss" echter niet. Zelfbeschikkingsrecht en met een open blik kunnen beslissen wie ik wel of niet in mijn leven wil hebben, daar word ik, en ik denk de meeste vrouwen met mij, echt gelukkig van. Veel en veel gelukkiger dan een relatie met een man die mij niet als een volwaardig persoon beschouwt, als iemand die blijkbaar niet haar eigen beslissingen kan nemen. Die mij ziet als iemand die "niet weet waar zij echt gelukkig van wordt". Je weet helemaal niet of je haar ongelukkig maakt. Wie weet vindt zij na jou wel iemand waar zij nog veel gelukkiger van wordt, of is ze als single super happy. Anyway, that's not up to you to decide, zij heeft het recht op te weten met wat voor persoon zij in een relatie zit en om zelf te beslissen of zij jou nog in haar leven wil . Ergens kom je ook wel onzeker over, alsof je niet bang bent dat zij ongelukkig wordt, maar dat je vooral bang bent dat zij bij je weg zal gaan. Om alleen te zijn zonder haar, omdat je van haar houdt.
Rechten hebben geen betekenis als ze niet afgedwongen of geschonken worden
dat het allemaal iemands moeders, dochters en vriendinnen zijn, denk dat typo daar weinig mee kan.

laatst eens iets gezien over de slechte duitse vrouwen in de oorlog. dat er in plaats van alleen mannen ook allemaal vrouwen mee deden met het vergassen en zo. ja, dat waren ook dochters en moeders.

om maar aan te geven, iedereen is iemands dochter of moeder.



typo moet die persoon als persoon behandelen, ongeacht of ze familie van iemand zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 april 2016 @ 17:04:



typo moet die persoon als persoon behandelen, ongeacht of ze familie van iemand zijn.

Ben ik met je eens.

Ik was me gewoon even aan het inleven hoe ik het zou vinden om zon teringrecentie te lezen over een geliefde van mij. Kan me er niks bij voorstellen.

Maar goed, wellicht zijn deze working girls hier wel blij mee. Zien ze het als goede reclame of whatever.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 26 april 2016 @ 16:53:

Het maakt de persoon wel een object, maar dat wil je toch ook gewoon?Zeker, dat is geil.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 26 april 2016 @ 16:56:

[...]



Behalve dat ik dat nogal wat vind om te zeggen, "nog nooit zo gelukkig geweest in haar leven", kan dat natuurlijk. Voor mij geldt "ignorance is bliss" echter niet. Zelfbeschikkingsrecht en met een open blik kunnen beslissen wie ik wel of niet in mijn leven wil hebben, daar word ik, en ik denk de meeste vrouwen met mij, echt gelukkig van. Veel en veel gelukkiger dan een relatie met een man die mij niet als een volwaardig persoon beschouwt, als iemand die blijkbaar niet haar eigen beslissingen kan nemen. Die mij ziet als iemand die "niet weet waar zij echt gelukkig van wordt". Je weet helemaal niet of je haar ongelukkig maakt. Wie weet vindt zij na jou wel iemand waar zij nog veel gelukkiger van wordt, of is ze als single super happy. Anyway, that's not up to you to decide, zij heeft het recht op te weten met wat voor persoon zij in een relatie zit en om zelf te beslissen of zij jou nog in haar leven wil . Ergens kom je ook wel onzeker over, alsof je niet bang bent dat zij ongelukkig wordt, maar dat je vooral bang bent dat zij bij je weg zal gaan. Om alleen te zijn zonder haar, omdat je van haar houdt.Ik ben het dus duidelijk niet met je eens. Ik denk dat ze gelukkiger is zo. En dat beslis ik dus zelf.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 april 2016 @ 17:04:

dat het allemaal iemands moeders, dochters en vriendinnen zijn, denk dat typo daar weinig mee kan.

laatst eens iets gezien over de slechte duitse vrouwen in de oorlog. dat er in plaats van alleen mannen ook allemaal vrouwen mee deden met het vergassen en zo. ja, dat waren ook dochters en moeders.

om maar aan te geven, iedereen is iemands dochter of moeder.



typo moet die persoon als persoon behandelen, ongeacht of ze familie van iemand zijn.Je vergelijkt het vermoorden van iemand met naar de hoeren gaan??
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 17:06:

[...]



Ben ik met je eens.

Ik was me gewoon even aan het inleven hoe ik het zou vinden om zon teringrecentie te lezen over een geliefde van mij. Kan me er niks bij voorstellen.

Maar goed, wellicht zijn deze working girls hier wel blij mee. Zien ze het als goede reclame of whatever.Een positieve recensie kan héél veel extra klanten opleveren.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:11:

[...]





Ik ben het dus duidelijk niet met je eens. Ik denk dat ze gelukkiger is zo. En dat beslis ik dus zelf.

Ze heeft geen keuze he typo. Jij hebt de beslissing voor haar gemaakt.

Als je haar nu zou vragen wat ze liever heeft, Typo de hoerenloper of geen Typo, dan weet je wat ze beslist toch? Tot zover haar geluk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 17:14:

[...]



Ze heeft geen keuze he typo. Jij hebt de beslissing voor haar gemaakt.

Als je haar nu zou vragen wat ze liever heeft, Typo de hoerenloper of geen Typo, dan weet je wat ze beslist toch? Tot zover haar geluk.Ze is gelukkiger nu ze het niet weet. Ik heb inderdaad deze beslissing voor haar genomen.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er wel nog op wijzen dat het met mijn huidige vriendin maar incidenteel gebeurd, drie keer tot nu toe. Met vorige relaties was het veel heftiger.
-
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:13:

[...]





Je vergelijkt het vermoorden van iemand met naar de hoeren gaan??Voor beide is een verregaande ontmenselijking nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 26 april 2016 @ 17:17:

[...]



Voor beide is een verregaande ontmenselijking nodigMijn god zeg. Ik denk dat 75% van de mannen wel eens een hoer heeft bezocht. Allemaal ontmenselijkt?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:18:

[...]



Ik denk dat 75% van de mannen wel eens een hoer heeft bezocht. In jouw kennissenkring misschien...........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 17:21:

[...]



In jouw kennissenkring misschien...........Slaap zacht
-
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:18:

[...]



Mijn god zeg. Ik denk dat 75% van de mannen wel eens een hoer heeft bezocht. Allemaal ontmenselijkt?Rare kennissenkring heb jij. En ja, al die 75% die jij kent heeft dan dus een vrouw tot object gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 17:14:

Ze heeft geen keuze he typo. Jij hebt de beslissing voor haar gemaakt.

Als je haar nu zou vragen wat ze liever heeft, Typo de hoerenloper of geen Typo, dan weet je wat ze beslist toch? Tot zover haar geluk.Precies. Hij is te laf en te egoïstisch om eerlijk te zijn. Omdat hij weet dat zijn vriendin geen relatie zou willen met de persoon die hij werkelijk is. Hij heeft dus net zo weinig respect voor zijn vriendin als voor de hoeren die hij bezoekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 26 april 2016 @ 17:23:

[...]



Rare kennissenkring heb jij. En ja, al die 75% die jij kent heeft dan dus een vrouw tot object gemaakt.En een vrouw tot object maken is vergelijkbaar met vergassen?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:26:

En een vrouw tot object maken is vergelijkbaar met vergassen?Dat zegt hij toch niet? 'Voor beide is ontmenselijking nodig'. Je gaat er zelf nogal prat op dat je die vrouwen als product ziet, dus in zoverre klopt het.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:16:

[...]





Ze is gelukkiger nu ze het niet weet. Ik heb inderdaad deze beslissing voor haar genomen.Ik geloof best dat het jou ook voor een deel om haar geluk te doen is om het haar niet te vertellen, maar ik geloof niet dat dat de enige reden is. Als ze het weet beëindigt ze de relatie en dat gaat jou pijn doen. Maar het niet vertellen draait dus ook vooral om jou en aan wat jij eraan overhoudt. Zij is gelukkig in een illusie voor zolang dat duurt, pijnlijk ook als dat ooit wel per ongeluk uitkomt en ze het niet eerlijk van jou heeft gehoord. Zo gelukkig als ze nu is volgens jou, dubbel zoveel pijn doet het als ze er ooit achter komt dat iemand haar niet in staat achtte om met de waarheid om te gaan. Denigrerend eigenlijk.
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:26:

[...]



En een vrouw tot object maken is vergelijkbaar met vergassen?Heb je vaker moeite met lezen? Lijkt me lastig
Alle reacties Link kopieren
Van mijn vele minnaars zijn er geloof ik ooit 2 of 3 naar de hoeren geweest. Omdat ik slechts hun minnares was en verder niks van ze wilde kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ze de waarheid spraken.



Die 75% kan je terugschroeven naar ongeveer 10% in het meest on/gunstige geval (afhankelijk van je mening over hoerenbezoek).



Hoeren worden veelvuldig bezocht, dat is waar. Dat komt omdat die 10% nogal van wanten weten hoertechnisch.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 16:14:

[...]





Wat vind je er walgelijk aan? Het zijn recensies.Sommige zijn wel erg respectloos. Ik heb op een paar linken geklikt en wat teksten gelezen. De meeste vond ik vooral erg zakelijk: ze zag er zus en zo uit, en ik heb dit en dat met haar gedaan. Dat komt op mij al niet erg vriendelijk over, maar goed, het is dan ook geen gezellig theekransje bij een prostituee. Maar sommige teksten vond ik echt grof en onaardig. Zo'n vrouw heeft zich wel helemaal bloot gegeven hoor! Dan mag je je best in wat nettere taal over haar uitlaten, vind ik dan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Helaas een logisch voortvloeisel van het tot gebruiksvoorwerp maken van een vrouw, Tonkje. Na 3 recenties was ik klaar, ik vind het echt verschrikkelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 17:18:

[...]



Mijn god zeg. Ik denk dat 75% van de mannen wel eens een hoer heeft bezocht. Allemaal ontmenselijkt?



Ontmenselijkt vind ik een groot woord, maar ik denk wel dat er bij het hoerenbezoek een knop omgaat. Tenminste, als ik me probeer voor te stellen hoe ik me zou voelen bij een hoer, dan zou ik flink wat voor mij normale en menselijke gevoelens uit moeten zetten. En gedachten de kop in moeten drukken.



Geen idee of 75% van de mannen weleens een hoer bezocht heeft. Daarover lopen de schattingen erg uiteen, merkte ik toen ik daarop googelde. (Naar aanleiding van dit topic.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven