Mannen onder elkaar

26-09-2016 19:34 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben in onze vriendenkring een aantal homomannen. Nu vertelde er eentje een tijd geleden dat hij vaak (een paar keer per week) in een sexshop komt waar je ook films kunt kijken in een zaaltje. Hij zei dat er heel veel heteromannen komen die sex hebben met elkaar en/of met homomannen. Hij zei dat het in de meeste gevallen om getrouwde mannen gaat.

Nu dacht ik altijd at dat misschien wat overtrokken was en het wel meeviel. Maar nu zit een bevriend stel van ons in een crisis. Zij is er achter gekomen dat hij ook wel eens sex met mannen heeft in een dergelijke setting. We hebben hem gesproken omdat we proberen hen te helpen met hun probleem. Hij vertelde dat hij regelmatig sex heeft (had) met mannen. Maar hij vertelde ook dat hij niet de enige is en dat het in de gelegenheid waar hij komt altijd erg druk is met heteromannen die sex met elkaar hebben. Hij zegt dat het tussen de middag en 's middags tussen 4 en 7 altijd erg druk is met mannen die duidelijk van hun werk komen.

Ik ben hier toch wel van geschrokken. Ik vertrouw mijn man en weet zeker dat hij dit niet doet. Maar denken we dat niet allemaal? Er zullen toch vrouwen zijn van wie de man dus buiten hun relatie sex heeft met andere mannen. Als ik de twee mannen moet geloven (en ik heb geen reden dat niet te doen) zijn er dus heel veel mannen die sex hebben met andere mannen. Ik weet natuurlijk geen aantallen maar er is mij verteld dat het altijd erg druk is in dit soort gelegenheden.

Ik vind dit erg verontrustend en ben benieuwd wat andere vrouwen hier over denken.
quote:badmeester schreef op 26 september 2016 @ 19:45:

Klopt. Amand heeft mij net ook nog genomen. Hij heeft wel een kleintje maar toch best bevredigend.Willen jullie dit ook even ter sprake brengen in het 'seks op de forum' topic? Eindelijk wordt er weer eens een keer geneukt dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 september 2016 @ 19:45:

Klopt. Amand heeft mij net ook nog genomen. Hij heeft wel een kleintje maar toch best bevredigend.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:richard1989 schreef op 26 september 2016 @ 20:13:

Er is inderdaad een hele aparte scene met hetero mannen die seks met elkaar hebben gewoon omdat ze toch seks moeten hebben....Denk je dat dat het is? Dat het alleen om de seks gaat? Of voelen ze zich op de een of andere manier toch aangetrokken tot de man? Als het enkel om de seks gaat, kunnen ze toch ook naar een prostituee?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 26 september 2016 @ 20:46:

[...]



Willen jullie dit ook even ter sprake brengen in het 'seks op de forum' topic? Eindelijk wordt er weer eens een keer geneukt dus! Het is daar meer lullen dan poetsen. Mijn inbox is nog steeds leeg.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:badmeester schreef op 26 september 2016 @ 19:45:

Klopt. Amand heeft mij net ook nog genomen. Hij heeft wel een kleintje maar toch best bevredigend.Baddie (ik mag Baddie zeggen ) is een echte lieverd
quote:Amand schreef op 26 september 2016 @ 20:49:

[...]



Baddie (ik mag Baddie zeggen ) is een echte lieverd Baddie...
Ik hoop dat -KING- dit niet leest trouwens, want dan is er stront aan de knikker.
quote:Amand schreef op 26 september 2016 @ 20:51:

Ik hoop dat -KING- dit niet leest trouwens, want dan is er stront aan de knikker.Volgens mij is KING niet zo eenkennig hoor. Je hebt wel kans dat hij de volgende keer mee wil doen. Ik zou het ook wel zo netjes vinden als jullie hem gewoon zouden uitnodigen. Iemand uitsluiten is helemaal niet zo netjes, Amand en Baddie ( )
Alle reacties Link kopieren
joehoe!
very metal
quote:-KING- schreef op 26 september 2016 @ 20:56:

joehoe!Dag poes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 september 2016 @ 20:57:

[...]





Dag poes!
very metal
* bukt * * duikt *
Alle reacties Link kopieren
ik kom in vrede.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gevraagd. Mijn man zegt dat hij het nooit tijdens de lunch doet.
Alle reacties Link kopieren
Wij kenden deze verhalen en hebben het er samen wel eens over gehad, met een bevriend homostel.



Wij begrijpen heel goed dat dit gebeurd.



Seks tussen mannen is ongecompliceerd. No questions asked. No strings attached.



Je ontmoet, pakt elkaars piemel, frunnikt even, komt klaar, hup, door naar de gebakken aardappelen van moeder de vrouw.



Seks tussen mannen is als betalen met je pin; snel, safe en simpel.



Mannen denken niet in termen van romantiek en houden van. Mannen kunnen seks en liefde scheiden. Klaarkomen is klaarkomen, om het even hoe dit bereikt wordt.



Er zijn overigens massa's onderzoeken naar gedaan. En zodra hetero-mannen langere tijd zonder vrouwelijk seksueel contact zitten, wordt de drempel lager. Uiteindelijk zullen mannen "naar elkaar grijpen". Voorbeelden genoeg in bijvoorbeeld gevangenissen.



Ook zegt het niets over de kwaliteit van de relatie en seksleven van dat betreffende man met zijn vrouw heeft.



Het enige dat je voorzichtig kan concluderen is dat de man meer behoefte heeft dan waar zijn vrouw in voorziet. Als je daar al diepere conclusies uit kan trekken, dan op maar dat zijn relatie/huwelijk hem lief is omdat hij in plaats van een minnares en "echt" vreemd gaan, kiest voor de parkeerplaats met mannen....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 26 september 2016 @ 21:07:

Ik heb het even gevraagd. Mijn man zegt dat hij het nooit tijdens de lunch doet.Hahahahaha! Maar wel 3x per week overwerken?????
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Mijn kerel zei net nadat ik hem vroeg of hij dat ook deed: ja.



Dus, bij deze. Ben je nu tevreden?
Vrijmibo, met Kees van accountancy achter het kopieerapparaat weer wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 26 september 2016 @ 20:47:

[...]



Het is daar meer lullen dan poetsen. Mijn inbox is nog steeds leeg.Dat is niet zo gek hè....
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Het valt mij op dat het voor vrouwen veel meer geaccepteerd is om bi te zijn dan voor mannen.

Wat eigenlijk best raar (en erg) is want zo worden de bi-mannen letterlijk en figuurlijk in een verdomhoekje gestopt.

Vertel een date dat je bi bent als vrouw en 9/10 krijg je daar een enthousiaste reactie op maar andersom is t een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 26 september 2016 @ 19:55:

Tja boys will be boys
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 26 september 2016 @ 20:47:

[...]



Denk je dat dat het is? Dat het alleen om de seks gaat? Of voelen ze zich op de een of andere manier toch aangetrokken tot de man? Als het enkel om de seks gaat, kunnen ze toch ook naar een prostituee?



Ik kan natuurlijk niet voor individuele gevallen spreken, maar veel mannen vinden het geil om een bepaalde dominantie te ervaren, dat zij hun penis in iemand anders kunnen stoppen, afgetrokken kunnen worden en/of sperma in of op iemand kunnen spuiten. Voor bijna alle mannen is dat enorm opwindend.



Wanneer je als man niet aantrekkelijk (meer) bent, misschien erg onzeker bent bij vrouwen, of misschien ook gewoon het geld niet hebt voor een prostituee, biedt zoiets wellicht uitkomst. Zoals al werd gezegd, zijn veel mannen wat seks betreft behoorlijk simpel en bijna dierlijk ingesteld. Als ze de mogelijkheid hebben om in een of ander verlaten bos andere mannen te vinden die zich vrijwillig willen laten nemen / aftrekken, biedt dat misschien toch een bepaalde erotische spanning die ze op dat moment bij een vrouw niet kunnen vinden. Omdat die mannen kennelijk allemaal dezelfde erotische behoeftes hebben, vinden ze misschien makkelijker aansluiting bij elkaar dan bij een prostituee.



Natuurlijk zullen homo erotische gevoelens een rol spelen, maar ik denk dat veel van dat soort mannen ook langzaam maar zeker hun grenzen hebben verlegd in hun drang naar seks, om uiteindelijk tussen de andere ''zoekende'' mannen op zo'n rare parkeerplek te belanden.
quote:stellar schreef op 26 september 2016 @ 23:36:

Het valt mij op dat het voor vrouwen veel meer geaccepteerd is om bi te zijn dan voor mannen.

Wat eigenlijk best raar (en erg) is want zo worden de bi-mannen letterlijk en figuurlijk in een verdomhoekje gestopt.

Vertel een date dat je bi bent als vrouw en 9/10 krijg je daar een enthousiaste reactie op maar andersom is t een afknapper. i love you
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 07:33:

[...]





i love youZo'n vroege liefdesverklaring fleurt toch je dag op
quote:stellar schreef op 27 september 2016 @ 09:14:

[...]





Zo'n vroege liefdesverklaring fleurt toch je dag op Als je zulke treffende Posts hebt dan verdien je het hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven