Mannen willen Neuken, vrouwen willen Geld

21-11-2012 13:42 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nogal "kort door de bocht" titel. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik denk dat het zo werkt. Natuurlijk willen vrouwen ook Neuken en mannen ook geld, maar je hebt het een nodig voor het ander.

Mannen doen hun uiterste best voor een Neukbare vrouw, en doen dus hun uiterste best om veel geld te verdienen en dit uit te dragen via hun auto, status, mooi pak en dure schoenen. Vrouwen zien dit, en stellen graag hun toekomst veilig willen graag een kind van zon succesvolle man, en worden daardoor Neukbaarder. Sinds ik vorig jaar carriere gemaakt heb en dat weten ze echt wel in ons dorp, en dus met mijn vlamnieuwe audi a8 aan school van de kids staan, staan ze bijna tegen mijn been omhoog te rijden. (ja ook getrouwde, vrouwen die een gokje willen wagen en zelfs een briefje met hotmailadres in mijn hand duwen). Voorheen was ik niet interessant toen kwam ik met fietskarretje en spijkerbroek aan school. Voor geld, sucess en goeie genen worden zelfs (getrouwde)vrouwen jagers.

Natuurlijk maak ik hier gebruik van want: Mannen willen neuken,.



Dit is natuurlijk een generaliserende opmerking maar wel een kern van waarheid, kom ik achter vinden jullie niet?
Die midlifecrisis had nu toch zo onderhand wel voorbij moeten zijn zeg, tjonge!
Alle reacties Link kopieren
Beetje ouderwetsch denk ik. Ik heb zelf voldoende geld en wil gewoon neuken. Maar ze zullen er best zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al die prachtige vrouwen op die voetballers waren gevallen als ze bakkershulpje waren geweest ipv voetballer



Het gaat dus gewoon niet in alle gevallen op.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, een kern van waarheid misschien wel, al loop ik met een boogje om mannen met een vlammende Audi heen als ik eerlijk ben.



Een man moet wel selfsupporting zijn, dus een baan is wel het minimale vereiste.

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een spijkerbroeken man op de fiets met een baan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als ik geld zou willen zou ik wel geld vragen voor het neuken
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde er dus wel een met een pak en een audi (of equivalent) omdat ik geen zin heb/had om een man te moeten onderhouden omdat hij echt heel veel minder zou verdienen dan ik deed/doe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 21 november 2012 @ 13:46:

Als ik geld zou willen zou ik wel geld vragen voor het neuken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd zo bedroefd van de berichten van mannen op dit forum. Is het peil van de Nederlandse man echt zo bedroevend laag?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel geld een man ook heeft, als het een kwallebal van een kerel is, dan mag ie mooi zijn audi weer instappen en verder rijden! Ik vind een man aantrekkelijk als ie werk heeft, dat betekend voor mij een gezonde instelling,arbeidsethos, normen en waarden en houding. Hoe véél geld dat is, is van ondergeschktbelang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 november 2012 @ 13:45:

Hmmm, een kern van waarheid misschien wel, al loop ik met een boogje om mannen met een vlammende Audi heen als ik eerlijk ben.



Een man moet wel selfsupporting zijn, dus een baan is wel het minimale vereiste.

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een spijkerbroeken man op de fiets met een baan Ben het met je eens: Ik heb ook liever een spijkerbroek aan. Die audi en pak zij werkgerelateerd. Ik wordt allen geconfronteerd met opeens heel veel interesse. (neukbare dames)
Je kunt nog zo'n geweldige auto hebben (mijn voorkeur gaat uit naar SUV's) maar als er 'n kinderzitje in zit of je komt de kinderen van school halen, dan daalt mijn libido gelijk tot ver onder 't vriespunt
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Louba, gewoon het totaalplaatje moet kloppen. Een lul van een audirijder gun je verder ook niemand natuurlijk. Maar gelukkig is niet elke man met een hoger inkomen type kwallebal. Als dat zo was had ik ook in een andere vijver gaan vissen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sportman1964 schreef op 21 november 2012 @ 13:49:

[...]





Ben het met je eens: Ik heb ook liever een spijkerbroek aan. Die audi en pak zij werkgerelateerd. Ik wordt allen geconfronteerd met opeens heel veel interesse. (neukbare dames)Geniet ervan zou ik zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gelukkig verdien ik mijn eigen geld terwijl ik in mijn bmw x6 rondcross en geen tijd hoef te besteden aan mannen die denken dat geld compenseert voor een klein lulletje.
Alle reacties Link kopieren
Geld is onmisbaar, dat ontken ik niet! Dat krijg ik iedere maand van de baas. Daar zorg ik zelf voor net als de helft van de vrouwelijke bevolking. Maar een man die oprecht geintreseerd is, mij aan het lachen maakt, met wie ik kan praten en me met respecteerd is onbetaalbaar! Helaas nog nooit bij de bijenkorf gezien, ik zal wel wat gemist hebben??
Alle reacties Link kopieren
Zo totaal niet mee eens....ik ben 59 jaar, maar verdien liever zelf mijn geld. Geld, auto status etc. maken op mij geen indruk.

Ik wil een kerel omdat hij lekker kan neuken, niet om zijn bankrekening...
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 november 2012 @ 13:49:

Je kunt nog zo'n geweldige auto hebben (mijn voorkeur gaat uit naar SUV's) maar als er 'n kinderzitje in zit of je komt de kinderen van school halen, dan daalt mijn libido gelijk tot ver onder 't vriespunt





Idem hier.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is dan het probleem TO? Ik zou zeggen geniet er lekker van.
Alle reacties Link kopieren
@ marthe 16 De niet bedroefte mannen hebben het misschien te druk voor een vrouwen forum?
Alle reacties Link kopieren
Whoehahahaha....



Ik denk dat jij dat soort vrouwen dan ook naar je toe trekt..schijnbaar onbewust.



Toen ik in scheiding lag, kreeg ik van die

Laaiwappen achter mij aan.

Nou die had ik zo weer weg hoor...niet van gediend!



Ik kreeg ook van die haantjes achter mij aan met bergen geld...ook niet van gediend!



Ik val n.l. Op een persoonlijkheid.

Nou moet ik eerlijk zeggen...ik val echt niet op iemand de geen werk heeft ....

Maar of ze nou geld hebben of niet, het gaat mij om een persoonlijkheid!



En als die persoonlijkheid voor mij goed is...zit het tussen de lakens ook wel goed.



Dat geld...pffff, dat verdien ik zelf wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Heb je daar tijd voor dan?

Een beetje carrière man werkt toch 40 plus uur in de week.

Dat haal je niet hoor als je op tijd aan de schoolpoort staat.



Lanterfanter.
Alle reacties Link kopieren
Als een man de woorden "neukbare dames" gebruikt, knap ik al af. Kan ie geld als water verdienen en een hele garage vol audi's hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat wijsheid met de jaren kwam.
Alle reacties Link kopieren
75 babbels....wat zijn laaiwappen?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij trek je dus gewoon die mutsen aan die op pakken en audi's geilen.(en in je spijkerbroek was je blijkbaar voor helemaal niemand interessant.. saaie hielenlikker, denkt alleen maar aan z'n carriere, maar heeft niks bereikt..) Zegt gelukkig niks over de rest van vrouwelijk Nederland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven