Mannen willen Neuken, vrouwen willen Geld

21-11-2012 13:42 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nogal "kort door de bocht" titel. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik denk dat het zo werkt. Natuurlijk willen vrouwen ook Neuken en mannen ook geld, maar je hebt het een nodig voor het ander.

Mannen doen hun uiterste best voor een Neukbare vrouw, en doen dus hun uiterste best om veel geld te verdienen en dit uit te dragen via hun auto, status, mooi pak en dure schoenen. Vrouwen zien dit, en stellen graag hun toekomst veilig willen graag een kind van zon succesvolle man, en worden daardoor Neukbaarder. Sinds ik vorig jaar carriere gemaakt heb en dat weten ze echt wel in ons dorp, en dus met mijn vlamnieuwe audi a8 aan school van de kids staan, staan ze bijna tegen mijn been omhoog te rijden. (ja ook getrouwde, vrouwen die een gokje willen wagen en zelfs een briefje met hotmailadres in mijn hand duwen). Voorheen was ik niet interessant toen kwam ik met fietskarretje en spijkerbroek aan school. Voor geld, sucess en goeie genen worden zelfs (getrouwde)vrouwen jagers.

Natuurlijk maak ik hier gebruik van want: Mannen willen neuken,.



Dit is natuurlijk een generaliserende opmerking maar wel een kern van waarheid, kom ik achter vinden jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
snap ook de link tussen auto's en succes niet ook rij ik nieuwe peugot draag voor me werk elke dag een pak. ook daar door krijg extra aandacht van vrouwen, die niet krijg als mijn vrije tijd kleding aan heb.(behalve mooi pak) liever geen 75.000 80.000 euro aan iets uit wat binnen 2 jaar 40% van zijn waarde heeft verloren.



ik geef mijn geld liever aan me vrouw en kinderen uit. huis en vakantie uit.
quote:sportman1964 schreef op 28 januari 2013 @ 13:46:



Whaoeoeoeoeeeeeee oeieieie whahaha

een peugeot 207Liever een peugeot 207 met een grote pook dan een audi automaat.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen willen misschien een succesvolle man, maar voor mij is dat ook een man die me een foutloos sms-je of mailtje kan sturen...

Enig niveau is ook wel fijn. Als je zelfs 'ik word' al niet foutloos kunt schrijven, wordt er bij mij niet geneukt. Vette Audi of niet. Maar geniet van je 'succes', hoop dat je ook een secretaresse hebt. Die je helpt met je correspondentie en je af en toe lekker pijpt, omdat ze zo geilt op een succesvolle man met een Audi. Damn.....
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al eerder aangaf... toen ik nog met fietskarretje door t dorp reed was ik nauwelijks interessant nu dus wel. rara. En toen had ik zelfs een veel beter baan (wel zonder auto)



Tot je uitgeneukt bent en ze je een beetje leren kennen



Maargoed nu ben je dus een flinke jongen op de neukmarkt. Gefeliciteerd maar voor types zoals jij blijven mijn klapdeuren dicht.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de heisa rondom autos nooit begrepen. Ook al ben ik een man doet me een auto niet echt iets. Ik heb in mijn leven zo'n 20 verschillende merken gereden en uiteindelijk moet een auto je van A naar B brengen. En laat ons even wel wezen - je auto neem je niet je bed mee in (tenzij je een kleine jongen bent die zijn speelgoedauto 's avonds niet los wil laten).



Als het zo eenvoudig was zou ik niet meer aan werken toe komen - ik verdien immers goed geld, Wat de TO wil weten of er golddiggers zijn. Ja - die zijn er, en kennelijk werkt het nog ook. Dus moet ik blijkbaar mijn strategie - en mijn auto - wijzigen.
Je krijgt punten voor vasthoudendheid, sportman. Uiteraard heb je gewoon gelijk. Het is de resterende 20% die jou hier belachelijk probeert te maken. Soit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 12:15:

En dit is nou precies de reden waarom je mij nooit in een Audi zal vinden al kan ik hem best betalen. Er rijden veel te veel patsers en patjepeeërs rond in Audi's, die denken dat ze wat zijn omdat ze in een Audi rondrijden.Van die sukkels die aan de bar met hun autosleuteltjes staan te spelen. Ik wil niet met zulk volk geassocieerd worden dus ik rijd in een fijne comfortabele grote auto die geen status heeft. Scheelt me nog een smak geld ook trouwens, dat ik liever uitgeef aan leukere dingen. Motorrijden bijvoorbeeld, daar heb ik nou schik in. Als je op een motor zit zijn alle automobilisten slome en trage stumpers. Ook die Audi patsers.



Wat auto's betreft ben je hier wel een beetje aan het jokken.

Jij onderhoudt een liefde voor een onmogelijk automerk.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:so-sophie schreef op 29 januari 2013 @ 20:06:

Vrouwen willen misschien een succesvolle man, maar voor mij is dat ook een man die me een foutloos sms-je of mailtje kan sturen...

Enig niveau is ook wel fijn. Als je zelfs 'ik word' al niet foutloos kunt schrijven, wordt er bij mij niet geneukt. Vette Audi of niet. Maar geniet van je 'succes', hoop dat je ook een secretaresse hebt. Die je helpt met je correspondentie en je af en toe lekker pijpt, omdat ze zo geilt op een succesvolle man met een Audi. Damn.....Ik heb niets met To maar ook niet met kommaneukerTs en opgewonden dt standjes.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Porsj. Een mooie witte. Cabrio. Windt dat jullie op?
Alle reacties Link kopieren
neuh ook niet echt...
Alle reacties Link kopieren
Van dat automerk heb ik nog nooit gehoord. Feit is wel dat veel vrouwen het wel fijn vinden -uitgesproken of onuitgesproken- als een man goed in de spullen zit. Dat straalt toch iets uit en veel vrouwen vinden een man met een beetje powerrr wel aantrekkelijk is mijn ervaring.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 29 januari 2013 @ 23:19:

Van dat automerk heb ik nog nooit gehoord. Feit is wel dat veel vrouwen het wel fijn vinden -uitgesproken of onuitgesproken- als een man goed in de spullen zit. Dat straalt toch iets uit en veel vrouwen vinden een man met een beetje powerrr wel aantrekkelijk is mijn ervaring.Sssst...Jaap.... niet hardop!!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets met auto's. Ook niets met geld. Verklaart waarom ik op een arme student zonder auto viel . Hij heeft geen patserbak en is niet rijk geworden. En ik neuk hem veel (zeg maar veeeeeeeel) liever dan een patsert met patserbak en patsersalaris.
Alle reacties Link kopieren
quote:pastiche schreef op 29 januari 2013 @ 23:21:

Ik heb niets met auto's. Ook niets met geld. Verklaart waarom ik op een arme student zonder auto viel . Hij heeft geen patserbak en is niet rijk geworden. En ik neuk hem veel (zeg maar veeeeeeeel) liever dan een patsert met patserbak en patsersalaris.



Student?

Is het niet de bedoeling dat de student ooit zijn studie te gelde gaat maken?

Mét of zonder begeleidend patservoertuig?



Eeuwige student?

Studie filantropie?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee... niet zo erg Palanja maar wel iets onpraktisch met weinig kans op een baan erin. En hij was toen al eerder idealistisch dan materialistisch ingesteld .



Voor mij zit de aantrekkelijkheid van een man in zijn geest, zijn denken, helderheid, originaliteit, humor. Daarmee vergeleken vind ik een man op wie ik zou moeten vallen vanwege geld een ontzettend saai en erg onaantrekkelijk concept.
Alle reacties Link kopieren
quote:pastiche schreef op 29 januari 2013 @ 23:27:

Haha nee... niet zo erg Palanja maar wel iets onpraktisch met weinig kans op een baan erin. En hij was toen al eerder idealistisch dan materialistisch ingesteld .



Voor mij zit de aantrekkelijkheid van een man in zijn geest, zijn denken, helderheid, originaliteit, humor. Daarmee vergeleken vind ik een man op wie ik zou moeten vallen vanwege geld een ontzettend saai en erg onaantrekkelijk concept.



Hmm.... hoe oud ben je Pastiche?

Pardon me being bold!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 .
Alle reacties Link kopieren
Ben je nu aan het hengelen Palanja? Voei jongen! Voei!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:pastiche schreef op 29 januari 2013 @ 23:30:

Ik ben 35 .



Dan neem ik aan dat realisme binnensluipt en idealisme de nooduitgang aan het zoeken is....

Althans dat is wat er vaak gebeurt... zo bij 30++...



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 29 januari 2013 @ 23:33:

Ben je nu aan het hengelen Palanja? Voei jongen! Voei!



Ikkuh!!??



Nee, ik zit veilig in mijn grot,.

Heb geen Audi maar een échte gezinsauto die alleen maar bewondering bij praktische mannen oproept.

Verder kost ik veuls te veul.... dat kunnen de meeste vrouwen niet betalen....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, we zijn ouder, vermoeider, hebben een kind (als iets relativeert... enfin). Maar toch he, ik praat nog steeds graag met hem. Verveel me nooit met hem. Hij maakt me nog steeds veel aan het lachen. Ik geniet nog altijd van die ruimte in zijn geest. Ik hou van hem, zou ik ook doen als we armer of rijker waren dan we nu zijn. Andersom is dat ook zo als ik hem mag geloven. Hij heeft precies hetzelfde bij mij. Neuken is leuk maar hij vond en vindt kunnen praten en uitgedaagd worden op intellectueel vlak net zo goed belangrijk.



Die generaliseringen over mannen en vrouwen doen een hoop leden van de seksen tekort, er zijn biologische en primaire motieven maar daarnaast speelt zoveel meer.



Dat hij me een lekker wijf vond en dat hij een Brad Pitt Fight Club sixpack had in die tijd hielp natuurlijk wel...
Alle reacties Link kopieren
quote:pastiche schreef op 29 januari 2013 @ 23:45:

Tuurlijk, we zijn ouder, vermoeider, hebben een kind (als iets relativeert... enfin). Maar toch he, ik praat nog steeds graag met hem. Verveel me nooit met hem. Hij maakt me nog steeds veel aan het lachen. Ik geniet nog altijd van die ruimte in zijn geest. Ik hou van hem, zou ik ook doen als we armer of rijker waren dan we nu zijn. Andersom is dat ook zo als ik hem mag geloven. Hij heeft precies hetzelfde bij mij. Neuken is leuk maar hij vond en vindt kunnen praten en uitgedaagd worden op intellectueel vlak net zo goed belangrijk.



Die generaliseringen over mannen en vrouwen doen een hoop leden van de seksen tekort, er zijn biologische en primaire motieven maar daarnaast speelt zoveel meer.



Dat hij me een lekker wijf vond en dat hij een Brad Pitt Fight Club sixpack had in die tijd hielp natuurlijk wel...



Sst... niet zo hard!

Wanneer de scherpe kantjes ervan af gaan dan is de lol van de discussie er wel vanaf!

Ik zeg; lang leve Sportman....



Er is toch niks mooiers als een kind?

Daar kan geen ideaal tegenop.....



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, allebei student en weinig geld. Wel zijn we dol op neuken. Maakt mij dit dan ook een beetje man?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 29 januari 2013 @ 23:49:

[...]





Sst... niet zo hard!

Wanneer de scherpe kantjes ervan af gaan dan is de lol van de discussie er wel vanaf!

Ik zeg; lang leve Sportman....









Ik doe het helemaal verkeerd...



Een man met een audi, JAAAA.



ik denk dat die sportman 'vroeger' geen vriendin kon krijgen. terwijl z'n vrienden lekker uitgingen en avontuurtjes beleefden, was hij vast degene waar je als vrouw op afknapte zodra hij zijne bakkes opendeed.

dat zou verklaren waarom hij nu - nu hij een auto heeft waar een bepaald type vrouwen op af komt - zo krampachtig aankijkt tegen de 'neukbaarheid'.

wat nou neukbaarheid, denk ik dan? zowat elke vrouw heeft behoefte aan intimiteit, net als zowat elke man. beetje sneu dat je dat lang hebt misgelopen. maar je kunt het nu in halen, lekker met een slettebak in een patserbak.

ik zou willen dat ze een reality tv show zouden maken van je, sportman, zie je daar niets in? lijkt mij leuk om te zien.

'sportman's veroveringen' waarbij in elke uitzending je het probeert aan te leggen met een andere -neukbare- vrouw,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven