Massage (ont)spannend

16-01-2017 12:58 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben eigenlijk op zoek naar de mening van allerlei mensen. Zit met een dilemma, waar ik niet goed uit kom.



Nu ben ik een tijdje op zoek geweest naar een bedrijf of iemand die massages doet. Dit omdat ik af en toe behoorlijk last heb van nek en rechterschouder. Na wat info aangevraagd te hebben bij diverse instanties en op advertenties heb gereageerd kreeg ik 1 opvallende reactie terug van iemand.



Deze vrouw gaf aan dat zij voornamelijk aan massages doet tbv ontspanning en de rust kunnen vinden in hoofd en lichaam. Ik kon er ook uit op maken dat wanneer de client bij een sessie enigzins opgewonden raakt ivm aanraken of strelen, dit geen probleem was en zei dit vaker meemaakt. De client hoeft zicht hier niet voor te schamen, sterker nog het geeft de absolute rust en gemoedstoestand weer op dat moment en dat dit een teken is van volledige ontspanning. Enigzins kan de client aangeven of zij dan te ver gaat of dat zij van de client verder mag gaan. Om zoals zij dat aangeeft: " de spanning lozen". Denk dat iedereen wel ongeveer wat dit begrijpt.



Nu ben ik hier nooit doelbewust naar op zoek geweest, maar ik kan de logica er ook wel achter snappen. Enkel ben ik bang dat ik hier niet mee in verder mag gaan, aangezien ik getrouwd ben.



Is dit een vorm van vreemdgaan of een vorm van therapie (massage) die zeer nuttig kan zijn voor inderdaad lichaam en geest??

Of is het gewoon een vorm van taboe?



Het sexleven tussen mijn vrouw en mij is zeker niet goed te noemen, aangezien wij soms maar een keer per maand of soms langer niet met elkaar vrijen. Nu vind ik ook weer niet dat ik dit als smoes mag aanwenden, maar feit is wel dat ik meer behoefte heb.



Nogmaals ik vind het lastig om hier verder op in te gaan.



De prijzen zijn overigens per uur identiek aan andere massage salons.



Ik zou heel graag willen weten wat jullie van dit dilemma vinden waar ik mee zit.



Alvast super bedankt voor jullie reacties.



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk is dat geen vreemdgaan.



Ik loos mijn spanning met voetbal en computerspelletjes en ook met massages. Das toch doodnormaal dat die masseuse er ff een snok aangeeft.
Als je klaarkomt van een nekmassage is het een dijk van een masseuse, zeg.



Een massage met een 'happy end' is echt andere koek. Een gewone massage behandelt de pijnlijke plek, meer niet. Een erotische massage heeft een totaal ander doel. Dus dit verhaal van 'mijn nek zit vast dus zoek ik een massage en deze mevrouw zegt dat ik er klaar van kan komen' is een tikkeltje vergezocht.



Als je vreemd wilt gaan, verzin dan niet allerlei smoezen maar open een profiel op secondlove.
Ik zie klaar komen bij een massage dus wel als vreemd gaan. Van mij zou je je koffers mogen pakken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt eens vragen hoe je vrouw erover denkt? Uiteindelijk bepaal je samen de grenzen binnen je relatie. Ik heb ooit een partner gehad die (oa) dit stiekem gedaan had..ik was daar wel flink pissed over ja..vond het ergens vergelijkbaar met prostitutie, terwijl hij het idd meer zag als "ontspanning".
Kijk naar de serie "the Client List". Daar doen ze niet anders. Maar die dames verwachten wel een goede fooi naast het reguliere tarief.



Heb je al eens met je vrouw gepraat over wat jou dwars zit m.b.t. jullie seksleven? Is misschien een beter idee dan je laten aftrekken door een wildvreemde massagemevrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 16 januari 2017 @ 13:01:

Nee natuurlijk is dat geen vreemdgaan.



Ik loos mijn spanning met voetbal en computerspelletjes en ook met massages. Das toch doodnormaal dat die masseuse er ff een snok aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Probeer je nou gewoon te kijken hoe je dit aan je vrouw kan verkopen?



Als seksuele handelingen met anderen een grens is binnen jullie relatie, dan valt dit daar natuurlijk ook onder. Lijkt mij geen twijfel over mogelijk. Als je je relatie goed wilt houden zoek je je ontspanning op een andere manier, en ga je eens in gesprek over de afwijkende behoeftes die jij en je vrouw hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prachtige verpakking. Je laat je masseren en komt per ongeluk een beetje klaar. Wie kan daar nou wat tegen hebben?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik raak nou nooit opgewonden als iemand mijn vastzittende nek en schouders masseert.

Zwak excuus om vreemd te gaan. Maar bespreek het eens met je vrouw, wie weet vind zij het prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Als je last hebt van je schouder, ga je naar de fysio lijkt mij. Daar krijg je misschien geen happy ending, maar je raakt wel van je pijnklachten af.
Mooi verpakt.



Leg het eens aan je vrouw voor. Zij is de enige om wiens mening je je hoeft te bekommeren.



Als je mijn vent zou zijn en je kwammet dit verhaal aan, stond je dezelfde dag nog buiten.
Alle reacties Link kopieren
AV



Je kunt op je vingers natellen , dat deze dame een erotische massage beschrijft.



een massage alleen voor een "vast zittende nek", daar is echt niets erotisch aan.



en ja praat eens met je vrouw, als jij je ongenoegen niet uit, denkt je vrouw vast, dat alles oké is.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn Chinese massagesalon kwam je niet eens binnen. Ik heb gezien hoe de eigenaresse nog net niet de bezem gebruikte om een man eruit te zetten die naar de aanwezigen (waaronder ik aan mijn kopje thee) keek en vroeg of er nog andere dames waren. "Weg jai, weg ! Hier geen jonge maisjes, hier oma-massage ! Puhhh !!!".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wacht.. wat? Is het een gewone massage waarbij je spontaan kan klaarkomen omdat het zo lekker is (knap) of is het een erotische massage?



In het eerste geval lijkt dat me heel sterk. Jij hebt het over een vastzittende nek, daar is niks erotisch aan en als het een normale ontspannende massage is gaat ze daarbij niet in je nek strelen en bijten ofzo. Daar ga je dus niet zo maar opgewonden van raken.



In het laatste geval vind ik dat niet kunnen wanneer je getrouwd bent, maar daar moet je het natuurlijk gewoon met je vrouw over hebben. Ik weet de grenzen binnen jullie relatie niet en wat jullie wel of niet oké vinden. Ik weet wel dat als ik jouw vrouw was en je zou zeggen dat je een massage krijgt, wat dan stiekem een erotische massage is, dat je dan mooi je koffers mag pakken.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal en bedankt voor alle reacties en meningen.



Het is absoluut niet mijn bedoeling om mijn vrouw te kwetsen. En al zeker niet op dit gebied. Mijn eerst instantie was gewoon puur het zoeken naar een vorm van ontspanning. En ik weet ook heus wel dat dit dan weing betrekking meer heeft tot het wegnemen van klachten zoals nekpijn etc.



Wat ik nog even wil vermelden is het volgende.



Ik ben sinds een week of 2 weer begonnen met werken en heb daarvoor een burn-out gehad. Hierdoor zag ik alles somber in, maar dit is voor mij voor een zeer groot gedeelte opgelost, dit kun je dan ook eigenlijk alleen zelf.



Wat ik in deze periode ook gemist heb is het intieme contact met mijn vrouw. Ik zag en zie dit altijd voor mij als de ultieme ontspanning. Denk dat er vele het hier over eens zijn.



Maar mijn vrouw heeft nu eenmaal deze drift niet meer zoals we dat vroeger waren. Dit is vaker het geval in een langdurige relatie uiteraard. Ik ben veel opener geworden in de gebieden en mogelijkheden rondom sex. En okk met elkaar, maar voor de meeste dingen heeft zij eigenlijk geen zin.



Daarom heb ik deze vraag gesteld. Dus een massage om die extra spanningen weg te nemen, en dan inderdaad even los van de pijnklachten, maar puur gemasseerd worden zoals denk ik iedereen dat wel lekker vind om gewoon rust en ontspanning te zoeken.



Maar door deze reactie (van advertentie) word ik op een of andere manier getriggerd en dat vind ik gewoon lastig....nogmaals is het niet mijn bedoeling om vrouw te kwetsen.



Als zij met dit zelfde verhaal naar mij toe zou komen en zij graag een massage zou willen wat misschien net over het randje zou gaan, zou ik daar denk ik geen moeite mee hebben. Maar dat komt omdat ik nu ook met die gevoelens zit.....lastig



Denk dat de meeste meningen zijn: dat dit dan toch onder vreemdgaan valt?
Alle reacties Link kopieren
Als jij van mening bent dat dit "spannend" zou moeten zijn is het inderdaad een vorm van vreemdgaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als je het niet met je vrouw bespreekt en toch doet, vind ik het vreemdgaan, ja.
Alle reacties Link kopieren
[quote]AstonVilla schreef op 16 januari 2017 @ 13:38:

Hallo allemaal en bedankt voor alle reacties en meningen.



Het is absoluut niet mijn bedoeling om mijn vrouw te kwetsen. En al zeker niet op dit gebied. Mijn eerst instantie was gewoon puur het zoeken naar een vorm van ontspanning. En ik weet ook heus wel dat dit dan weing betrekking meer heeft tot het wegnemen van klachten zoals nekpijn etc.



Wat ik nog even wil vermelden is het volgende.



Ik ben sinds een week of 2 weer begonnen met werken en heb daarvoor een burn-out gehad. Hierdoor zag ik alles somber in, maar dit is voor mij voor een zeer groot gedeelte opgelost, dit kun je dan ook eigenlijk alleen zelf.



Wat ik in deze periode ook gemist heb is het intieme contact met mijn vrouw. Ik zag en zie dit altijd voor mij als de ultieme ontspanning. Denk dat er vele het hier over eens zijn.



Maar mijn vrouw heeft nu eenmaal deze drift niet meer zoals we dat vroeger waren. Dit is vaker het geval in een langdurige relatie uiteraard. Ik ben veel opener geworden in de gebieden en mogelijkheden rondom sex. En okk met elkaar, maar voor de meeste dingen heeft zij eigenlijk geen zin.



Daarom heb ik deze vraag gesteld. Dus een massage om die extra spanningen weg te nemen, en dan inderdaad even los van de pijnklachten, maar puur gemasseerd worden zoals denk ik iedereen dat wel lekker vind om gewoon rust en ontspanning te zoeken.



Maar door deze reactie (van advertentie) word ik op een of andere manier getriggerd en dat vind ik gewoon lastig....nogmaals is het niet mijn bedoeling om vrouw te kwetsen.



Als zij met dit zelfde verhaal naar mij toe zou komen en zij graag een massage zou willen wat misschien net over het randje zou gaan, zou ik daar denk ik geen moeite mee hebben. Maar dat komt omdat ik nu ook met die gevoelens zit.....lastig



Denk dat de meeste meningen zijn: dat dit dan toch onder vreemdgaan valt?[/quote]





Dat heb je inderdaad scherp opgemerkt!
quote:-catnip schreef op 16 januari 2017 @ 13:35:

Jij hebt het over een vastzittende nek, daar is niks erotisch aan en als het een normale ontspannende massage is gaat ze daarbij niet in je nek strelen en bijten ofzo. Daar ga je dus niet zo maar opgewonden van raken.

Eén van de beste manier om van een vastzittende nek af te komen is die tussen iemands dijen klem te laten zetten, weten jullie dat niet?

Of dat achterlangs of voorlangs gebeurt maakt wel een groot verschil in "ontspanning", dat kan ik me heel goed voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Een massage voor de ontspanning met of zonder happy end lost de pijn in je nek niet op. Je kunt het proberen en misschien dat je vrouw erin trapt. Wel blijven volhouden dat het nuttig is voor de lichaam en geest als ze aan je pik loopt te sjorren. Je kunt ook duo massages nemen, kan je vrouw mee.
Alle reacties Link kopieren
Zulke praktijken heb ik al een paar keer in undercoverprogramma's voorbij zien komen.

Is gewoon een verpakte manier van seksueel misbruik. Als je dat niet erg vindt geen probleem natuurlijk .

Behalve voor je vrouw natuurlijk. Dat schijnheilige gedoe dat het bij de massage hoort.koekoek.

Zeg gewoon dat het je lekker /spannend/geil lijkt . Dan heb je een eerlijk gesprek.

En bij mij een kansrijke. Maar ik ben je vrouw niet dus daar heb je niks aan
Alle reacties Link kopieren
Draai het eens om, wat als de vrouw voor een yoni massage gaat?
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft, dat je vrouw "de drift" niet meer heeft en dat dit ook mede komt door jullie langdurige relatie.



Dat de seks nu lag staat ( mede door ex burn-out) is niet onlogisch.

Maar je kunt ook heel fijn intiem zijn met je vrouw, zonder neuk resultaat.

Worden er medicijnen geslikt? of een pil/spiraal gebruikt?

Deze kunnen "ongemerkt" mede oorzaak zijn van weinig lust gevoelens.

Bouw het weer op . Doe samen een cursus erotische massage, of verken op je gemak haar lijf en voel/kijk waar ze van in de mood raakt.

Zeker in een langdurige relatie, moet je elkaar toch wel kennen en hoeft seks echt niet in de koelcel te belanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven