Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
Dat je stom bezig was, besef je zelf al. Hoe zie je dat voor je, eeuwig je mond houden terwijl je die zus regelmatig onder ogen gaat komen? Als het nu iemand was geweest die geen band met een van jullie heeft, had dat nog wel gekund. Maar nu niet.



Je kunt het opbiechten, dan heb jij je geweten gesust, en je vriendin met een enorm kutgevoel opgezadeld. Beter verbreek je je relatie en zoek je iemand anders. En hou je voortaan je apparaat in je broek bij mensen met wie je geen toekomstdromen hebt.
Emigreren en een naamsverandering biedt uitkomst.
En nog een tip: is die nick je eigen naam? Chique.
Jezus kansloos dit. Wat denk je zelf?
Tja, ik weet niet wat je wil horen of lezen maar je bent geen knip voor je neus waard. Beginnnende relatie, supervrouw, leuke klik en er samen voor gaan ??? Maar toch liep je je pik achterna richting haar zus.



Als ik nu die zus was dan lichtte ik mijn zus in en dumpte we je samen in de dichts bijzijnde kliko.



Geen goed woord voor over.
Alle reacties Link kopieren
Is wel de vraag: wie was er beter?
Alle reacties Link kopieren
Classy! Tip zoals hierboven; mocht je nick je eigen naam zijn... wellicht even aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roggenbrood schreef op 22 februari 2017 @ 13:22:

En nog een tip: is die nick je eigen naam? Chique.Idd, manman
Alle reacties Link kopieren
Geintje zeker? Zo stom is niemand.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 13:23:

Tja, ik weet niet wat je wil horen of lezen maar je bent geen knip voor je neus waard. Beginnnende relatie, supervrouw, leuke klik en er samen voor gaan ??? Maar toch liep je je pik achterna richting haar zus.



Als ik nu die zus was dan lichtte ik mijn zus in en dumpte we je samen in de dichts bijzijnde kliko.



Geen goed woord voor over.+1
Alle reacties Link kopieren
Sneuerd. Gun je vriendin een volwassen partner ipv een puberaal hormonenbommetje
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
Fijne zus ook

Eigenlijk verdienen jullie elkaar gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Het was niet om haar te kwetsen, hadden er wel beide van genoten en soms over de whatsapp weer in euforie als we het erover hebben. Lijkt me niet slim om op haar uitnodiging in te gaan om wijntje te drinken... maar ik verlang er wel weer naar.



Terwijl ik met mijn huidige vriendin uit eten ga a.s. vrijdagavond, spanningen lopen beetje op.
Word je even door je vriend én je zus bedonderd.



Met zulke mensen om je heen heb je geen vrijanden meer nodig zeg.



Het zou je sieren als je met beide dames volledig zou breken. Maar je hebt geen fatsoen, dus dit is voor jou ook teveel gevraagd.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:26:

Het was niet om haar te kwetsen, hadden er wel beide van genoten en soms over de whatsapp weer in euforie als we het erover hebben. Lijkt me niet slim om op haar uitnodiging in te gaan om wijntje te drinken... maar ik verlang er wel weer naar.



Terwijl ik met mijn huidige vriendin uit eten ga a.s. vrijdagavond, spanningen lopen beetje op.Zit je dit nou ter plekke uit je dikke duim te zuigen?
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 13:23:

[...]



Als ik nu die zus was dan lichtte ik mijn zus in en dumpte we je samen in de dichts bijzijnde kliko.



[...]Als mijn zusje met mijn man naar bed zou gaan kon zij ook in de kliko hoor. Is ze nou helemaal gek geworden, die zus? Zou kwaaier zijn op haar denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Je schaamt je diep, maar je hebt nog wel contact met die zus???
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:26:

Het was niet om haar te kwetsen, hadden er wel beide van genoten en soms over de whatsapp weer in euforie als we het erover hebben. Lijkt me niet slim om op haar uitnodiging in te gaan om wijntje te drinken... maar ik verlang er wel weer naar.



Terwijl ik met mijn huidige vriendin uit eten ga a.s. vrijdagavond, spanningen lopen beetje op.Fap fap fap. Ongeloofwaardig dit.
Ja túúrlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:26:

Het was niet om haar te kwetsen, hadden er wel beide van genoten en soms over de whatsapp weer in euforie als we het erover hebben. Lijkt me niet slim om op haar uitnodiging in te gaan om wijntje te drinken... maar ik verlang er wel weer naar.



Terwijl ik met mijn huidige vriendin uit eten ga a.s. vrijdagavond, spanningen lopen beetje op.Oh dat meen je? Niet om haar te kwetsen? Wat ontzettend aardig van je. Echt arme vriendin van je, bah wat ben je een lul.
Oh het was niet om haar te kwetsen? Neeee maar dan is het goed hoor

Wat een hufters zijn jullie zeg! Bah.
Dit is nou de definitie van droeftoeter.
quote:lux. schreef op 22 februari 2017 @ 13:28:

[...]





Fap fap fap. Ongeloofwaardig dit.Vakantie hè, krijg je dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven