Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 03 maart 2017 @ 23:10:

[...]



ja ik ben nog onder de indruk van jou " buiten klonk de melodie van de ijskar" echt geweldig mooi.

Dat moet de titel van het boek worden.

ja ik sta er zelf ook van te kijken, zoveel poëzie met zo weinig woorden.

ik kreeg het dan weer ff te kwaad van 'stramme hurken'. hoe krijg je zoiets lieflijks en tegelijk retegeil uit je toetsenbord?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allemaal mooie en leuke mensen! Erg vermakelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 04 maart 2017 @ 00:09:

Jullie zijn allemaal mooie en leuke mensen! Erg vermakelijk
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 04 maart 2017 @ 00:26:

[...]



Alle reacties Link kopieren
Geil verhaal
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, ik had meer van jullie verwacht :P
Ik had Amand verwacht
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 03 maart 2017 @ 23:15:

[...]



ja ik sta er zelf ook van te kijken, zoveel poëzie met zo weinig woorden.

ik kreeg het dan weer ff te kwaad van 'stramme hurken'. hoe krijg je zoiets lieflijks en tegelijk retegeil uit je toetsenbord?mijn toestenbord is geen qwety maar een sexy
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:zelus73 schreef op 04 maart 2017 @ 01:15:

Nou dames, ik had meer van jullie verwacht :Pvijftig tinten is ook niet op 1 avond geschreven
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 03 maart 2017 @ 22:57:

waarbij het gebit van moeder van de wasbak af vloog zo het hangtoilet in. Het zusje schreeuwde het uit. Dokter Pieter was in de zevende hemel wat er allemaal afspeelde en wie hem afzoog ontging hem totaal. Hij kreunde nog wat harder.



Plots deed hij zijn ogen open en zag de wulpse grijze krulletjes van zijn schoonmoeder. Door de douche plakte ze langzaam langs haar hoofd. Hij pakte haar hoofd vast en duwde zijn lidmaatschap wat verder haar keeltje in. Hij hoorde haar wat rochelen. Het wond hem enorm op.



(zo ik geef even het stokje door)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 04 maart 2017 @ 00:09:

Jullie zijn allemaal mooie en leuke mensen! Erg vermakelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 04 maart 2017 @ 13:41:

[...]





Plots deed hij zijn ogen open en zag de wulpse grijze krulletjes van zijn schoonmoeder. Door de douche plakte ze langzaam langs haar hoofd. Hij pakte haar hoofd vast en duwde zijn lidmaatschap wat verder haar keeltje in. Hij hoorde haar wat rochelen. Het wond hem enorm op.



(zo ik geef even het stokje door)Het rochelen werd luider, en het gezicht van schoonmoeder werd wat blauwachtig, sprookjesachtig blauw. Terwijl hij de heimliech greep bij haar toepaste, stootte hij zijn genotsknots van achter bij haar naar binnen...
Alle reacties Link kopieren
Door de heftige injectie vloog het dopje van de kukident uit haar keel. Inmiddels was de zus terug van de ijskar. Ze was haar wisselgeld vergeten en de ijsboer was haar achterna gekomen. Hij hoorde een krijs vanuit de badkamer .......
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 04 maart 2017 @ 16:38:

Door de heftige injectie vloog het dopje van de kukident uit haar keel. Inmiddels was de zus terug van de ijskar. Ze was haar wisselgeld vergeten en de ijsboer was haar achterna gekomen. Hij hoorde een krijs vanuit de badkamer .......
Alle reacties Link kopieren
Hij ging direct kijken, waar het smartelijk gekrijs vandaan kwam, en eindigde bovenaan de trap bij de badkamer, waar inmiddels de stoom uitgeslagen was tot aan de lagere regionen. Hij wierp een blik om de hoek van de deur, en zag het geile tafereel voor zijn ogen gebeuren. Zijn normale ijzige houding werd geprikkeld en gevoed, door de geile kreten van schoonmoeder zonder gebit. Hawder, hawder, schreeuwde ze zonder haar geile tanden.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hij pakte zijn twister vast en trok hem uit zijn broek. Negeerde het ijslikkende zusje en ging voor de schoonmoeder staan en zei zo bessie zuig maar eens lekker hawder aan mijn twister. Want praatjes vullen geen gaatjes. De wulpse permanent begon wat slap te hangen langs haar gezicht. Het zusje was eigenlijk wat verbaasd dat die ouwe ma van haar zo genomen werd en dan ook nog zonder haar tanden in. Ze voelde zich totaal genegeerd en uit woede pakte ze de elektrische tandenborstel. Ineens ............
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 maart 2017 @ 17:08:

Vul ons even aan
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 04 maart 2017 @ 17:27:

Hij pakte zijn twister vast en trok hem uit zijn broek. Negeerde het ijslikkende zusje en ging voor de schoonmoeder staan en zei zo bessie zuig maar eens lekker hawder aan mijn twister. Want praatjes vullen geen gaatjes. De wulpse permanent begon wat slap te hangen langs haar gezicht. Het zusje was eigenlijk wat verbaasd dat die ouwe ma van haar zo genomen werd en dan ook nog zonder haar tanden in. Ze voelde zich totaal genegeerd en uit woede pakte ze de elektrische tandenborstel. Ineens ............Vond ze het roterende opzetstukje van de braun oral, ze duwde het voorwerp met alle hete kracht die ze in zich had, in de aars van Pieter. Hij kreunde hard, want hij had alles verwacht, maar niet deze hete acties van zijn schoonmoeder en haar dochter. De twister begon inmiddels te smelten van het hitsige gelik van deze geile mama. Maar de ijscoman had meer uitdagingen op zijn leest. Hij greep een magnum en kreunde naar schoonmoeder, eerst likken aan de buitenkant voordat je m'n binnenste room krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Terwijl het ijsje langzaam smolt smeerde de ijscoman de melkchocolade over de zware borsten van mams die, door de onregelmatige stoten van haar schoonzoon, heftig tegen elkaar kletsten. Pieter, die steeds minder controle had over zijn heupen door de draaiende tandenborstel die de binnenkant van zijn maagdelijke darm langzaam perforeerde, kreunde hard en kneep daarbij in de tepel van zijn schoonzus....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
En toen, op datzelfde smeltende intens gloeiend hete moment.....dat mama bijna een epileptische aanval kreeg van het hitsige heuptrekken..kwam de vriendin van Pieter binnen. En ze zei zachtjes, en teder doch verleidelijk, en met enigszins een rollen van de ogen, dan wel, het heen en weer draaien van de ogen, op zodanige manier dat Pieter dacht. "wat wil zij van mij" Dus Pieter strekte zijn, met gezwollen aderen bedekte onderarm uit, en trok haar onder de hete straal.
Alle reacties Link kopieren
Maar wacht eens even dacht Pieters vriendin...het..kan...toch,,,niet...waar...zijn. Met betraande ogen keek ze Pieter aan terwijl haar hand langzaam richting Pieter zijn anus bewoog. Ze opende haar mond, langzaam doch vastberaden en stootte een oerkreet uit. " Pieter, verdomme...dat je mijn moeder neukt samen met de ijscoman is tot daar aan toe, maar dat die geile zus van mij MIJN tandenborstel gebruikt om jouw darmen te stimuleren kan echt niet" en trok resoluut de tandenborstel uit zijn reet. " Auw" riep Pieter en de woede nam langzaam bezit van hem. "Ik ben het zat" schreeuwde hij uit en greep zijn vriendin stevig bij haar haren.......
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Schoonmama keek even op van alle commotie . Zag dat haar tanden niet meer op de wasbak lagen maar voor ze kon reageren sprietste de room van de ijscoman over haar gezicht. Schoot pieter zijn leuter eruit waardoor ze haar houvast verloor en met haar gezicht op de toiletbril belande. Lekker puh dacht het zusje had ze maar niet zo geil moeten doen. schoonma zag haar gebit in de pot liggen en stopte hem in haar bakkes. Terwijl Pieter zijn verloofde aan keek en zei.........
you go girl
Alle reacties Link kopieren
" waarom ben je zo boos?"
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
wat denk je zelf bitcht ze terug. Terwijl ik aan het werk was organiseer jij hier even een orgie. Pieter keek haar verbaasd aan. Wist niet wat hij moest zeggen. Schoonmama mompelt uitgeput geen ruzie maken hoor straks wordt papa nog wakker. De ijscoman mompelt trok zijn broek omhoog en vond het tijd om weer weg te gaan met het wisselgeld nog in zijn zak. Hij moest ook nog langs zijn eigen buurvrouw. Het zusje was op de badrand gaan zitten en zei: Ja Pieter hoe doe jij dat toch. waarbij ze haar zus een brutale blik gaf.
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven