Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
quote:Grobbekuiken schreef op 22 februari 2017 @ 13:27:

[...]





Zit je dit nou ter plekke uit je dikke duim te zuigen?Ik denk van wel ja.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:26:

Het was niet om haar te kwetsen, hadden er wel beide van genoten en soms over de whatsapp weer in euforie als we het erover hebben. Lijkt me niet slim om op haar uitnodiging in te gaan om wijntje te drinken... maar ik verlang er wel weer naar.



Terwijl ik met mijn huidige vriendin uit eten ga a.s. vrijdagavond, spanningen lopen beetje op.De spanning in je balzak?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voorstellen of ze niet gewoon een 'sister-wife-relatie' met je zien zitten.

Je weet dat jij de vriend wordt van beide zussen. Lekker gezellig en knus!
Alle reacties Link kopieren
Het kan toch ook pure lust zijn? Er was nog niet echt een emotionele band dus echt vreemdgaan was het niet.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahahaha

Iemand popcorn? TO hier gaat namelijk één dezer dagen flink op zijn gat met een hele familie op zijn dak! Leuk man! Heb je verdiend!



Maar je "vriendin"? Wat naar! Zo'n vatsige kerel en zo'n slet van een zus! Dat jullie twee maar lekker door de plomp zakken. Zij vind nog wel wat beters!



L*L!
quote:lux. schreef op 22 februari 2017 @ 13:27:

[...]



Als mijn zusje met mijn man naar bed zou gaan kon zij ook in de kliko hoor. Is ze nou helemaal gek geworden, die zus? Zou kwaaier zijn op haar denk ik.Begrijpelijk maar dan heb je het nog over een bloedband en nadat je samen die loser in de container gegooid hebt, ga je aan damagecontol doen want zussen ben je voor het leven. .Maar je hebt wel gelijk, de rol van zuslief is ook niet koosjer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 22 februari 2017 @ 13:29:

[...]





Oh dat meen je? Niet om haar te kwetsen? Wat ontzettend aardig van je. Echt arme vriendin van je, bah wat ben jij een lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 22 februari 2017 @ 13:30:

[...]





Ik denk van wel ja.Denk mijn verhaal te doen, ga je zo beginnen
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

Het kan toch ook pure lust zijn? Er was nog niet echt een emotionele band dus echt vreemdgaan was het niet.Ga buitenspelen. Het is droog.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

Het kan toch ook pure lust zijn? Er was nog niet echt een emotionele band dus echt vreemdgaan was het niet.



Ja hoor kan allemaal.

Vertel het je vriendin gewoon, kan ze zelf beslissen of het vreemdgaan is.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

Het kan toch ook pure lust zijn? Er was nog niet echt een emotionele band dus echt vreemdgaan was het niet.Knul! Verzin effe want anders joh, je gaat veel te snel zo, is je topic zo om zeep hoor. Het rellen gaat je nog niet zo best af.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:33:

[...]





Denk mijn verhaal te doen, ga je zo beginnen Ga een end fietsen droeftoeter!
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:33:

[...]





Denk mijn verhaal te doen, ga je zo beginnen Hahaha schei toch uit joh mafkees
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:33:

[...]





Denk mijn verhaal te doen, ga je zo beginnen
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doen
Oh ben je er zo één. 't Is zeker weer ergens vakantie.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:35:

Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doenDan heb je niet goed gelezen.
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

[...]





Begrijpelijk maar dan heb je het nog over een bloedband en nadat je samen die loser in de container gegooid hebt, ga je aan damagecontol doen want zussen ben je voor het leven. .Maar je hebt wel gelijk, de rol van zuslief is ook niet koosjer.Zussen ben je voor het leven? Waar, maar dat betekent niet dat je contact hoeft te hebben hoor.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:35:

Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doen nou fijn dat we je in minder dan 50 posts aan het diepgaande inzicht hebben geholpen dat je van de zus afblijft. Wat zijn we toch snel met de levenslessen tegenwoordig hier op vief.
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

[...]





Begrijpelijk maar dan heb je het nog over een bloedband en nadat je samen die loser in de container gegooid hebt, ga je aan damagecontol doen want zussen ben je voor het leven. .Maar je hebt wel gelijk, de rol van zuslief is ook niet koosjer.Ik heb geen zus maar als ik er één zou hebben en die flikte me zo'n shit zou ze dood zijn voor mij. Bloedbanden zeggen mij niks bij dit soort hoogverraad.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:35:

Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doenEpic fail.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:35:

Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doenNee hoor. Dat zegt niemand. Je zou allebei vaarwel moeten zeggen. Dat is de enige optie om het sjiek te houden.
quote:Star schreef op 22 februari 2017 @ 13:33:

[...]





Ga buitenspelen. Het is droog.Nietus!
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:35:

Zo te lezen kan ik beter de seksuele handelingen niet meer verrichten met haar zus en volledig voor m'n meissiej gaan.



Bedankt voor de tips en jullie mening! Ga mijn best doenHaha heb je oprecht ooit gedacht dat het een goed idee was om seks te hebben met haar zus?! Had je daar een forum voor nodig om achter te komen?
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:



Het kan toch ook pure lust zijn? .Lust ?? Als je eruit ziet zoals dat autootje dan was het meer wanhoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven