Met haar zus... heel stom

22-02-2017 13:18 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd lang echt leuke relatie(beginnend), supervrouw en leuke klik en we gaan er samen voor. Schaam me diep, maar heb het gister met haar zus gerotzooid, de spanningen/gevoelens waren al een tijdje aanwezig voor ons beide.



Nu wil ik toch echt met huidige vriendin verdergaan maar heeft haar zus nog meer gevoelens gekregen voor mij...



Eerlijk vertellen of toch op door blijven dringen dat we ons mond erover houden?



Vind dit best lastig zo...
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:12:

[...]



"wat doe jij hier",de rest kan je zelf invullen.Denk het wel, ze gaf je een dreun in je pens.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook bijna niet dat dit echt kan zijn..



Zo ja,



Ik denk dat iemand zoals jij beter vrijgezel kunt blijven. Jij vindt misschien dat het geen vreemdgaan is zolang er geen liefde bij komt kijken, maar het gros van de mensen (en daar valt jou vriendin waarschijnlijk ook onder) vindt dat wel.



Erg sneu voor haar dat je dit willens en wetens hebt gedaan. Als je om iemand geeft/van iemand houdt doe je dit niet.



Ik hoop dat je hier van geleerd hebt en vrijgezel blijft zolang je deze instelling hebt. Je moet zelf weten wat je doet, het is jouw leven. Maar het hoeft niet ten koste van anderen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:12:

[...]





Wel keer serieus gedaan, was onder de doche "wat doe jij hier",de rest kan je zelf invullen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 22 februari 2017 @ 21:10:

Je bent pas echt een familiemens als je je schoonmoeder erbij pakt.+2
quote:RedBaron schreef op 22 februari 2017 @ 21:22:



Ik geloof ook bijna niet dat dit echt kan zijn..



.Natuurlijk is die boskabouter niet echt. Dit is een type waarbij, als ie met zijn buikie vooruit over de Wallen struint, alle vrouwen aldaar spontaan een vrije dag nemen en de gordijntjes dichtgooien.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:12:

[...]





Wel keer serieus gedaan, was onder de doche "wat doe jij hier",de rest kan je zelf invullen.Nou nou TO, je bent me er wel eentje hoor. Geile beer!
Alle reacties Link kopieren
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 21:31:

[...]





Natuurlijk is die boskabouter niet echt. Dit is een type waarbij, als ie met zijn buikie vooruit over de Wallen struint, alle vrouwen aldaar spontaan een vrije dag nemen en de gordijntjes dichtgooien.Waarom gelijk zo? Ooit eens gekwetst door een man die van het leven kon genieten zonder jou? Vreemde reactie, je vind jezelf "oud en wijs" terwijl dat gekwetste meisje helemaal naar boven komt met dit soort onderwerpen...?
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:12:

[...]





Wel keer serieus gedaan, was onder de doche "wat doe jij hier",de rest kan je zelf invullen.Ze lag op de grond van het lachen toen ze je kleine piemie zag? Hangend onder z'n veilige afdak?
Alle reacties Link kopieren
quote:RedBaron schreef op 22 februari 2017 @ 21:22:

Ik geloof ook bijna niet dat dit echt kan zijn..



Zo ja,



Ik denk dat iemand zoals jij beter vrijgezel kunt blijven. Jij vindt misschien dat het geen vreemdgaan is zolang er geen liefde bij komt kijken, maar het gros van de mensen (en daar valt jou vriendin waarschijnlijk ook onder) vindt dat wel.



Erg sneu voor haar dat je dit willens en wetens hebt gedaan. Als je om iemand geeft/van iemand houdt doe je dit niet.



Ik hoop dat je hier van geleerd hebt en vrijgezel blijft zolang je deze instelling hebt. Je moet zelf weten wat je doet, het is jouw leven. Maar het hoeft niet ten koste van anderen te gaan.Gelukkig een fatsoenlijke reactie, zat daar zelf ook aan te denken. Maar toch is het gevoel er wel om door te gaan en eens iets serieus te beginnen, alhoewel het nu lastig is.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:00:

[...]





Verliefd op mijn vriendin, haar zus niet. Snap dat danJa lekker onduidelijke zinnen uitkramen en dan zeggen dat ik het niet snap. Koekwous.
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:46:

[...]





Gelukkig een fatsoenlijke reactie, zat daar zelf ook aan te denken. Maar toch is het gevoel er wel om door te gaan en eens iets serieus te beginnen, alhoewel het nu lastig is.Aww zijn we niet fatsoenlijk genoeg voor je? Arm ventje, het overkomt je ook maar allemaal
Alle reacties Link kopieren
Dat jouw vriendin je nog wil (als dat zo is) vind ik gewoon zielig voor haar. Doe iedereen een plezier, word vrijgezel en begeef je pad weer op de relatiemarkt als je een relatie aan kunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 22 februari 2017 @ 21:47:

[...]





Ja lekker onduidelijke zinnen uitkramen en dan zeggen dat ik het niet snap. Koekwous.Lekker Bosche bol eten morgen met je zus, spreek je erna wel weer
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:44:

[...]



Ooit eens gekwetst door een man die van het leven kon genieten zonder jou? Gekwetst niet, wel verlaten. Maar ja, mannen onder elkaar he.................
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:49:

[...]





Lekker Bosche bol eten morgen met je zus, spreek je erna wel weer Ghehe ik heb een broer, hoop dat ie niks heel laat van je sterretje. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 22 februari 2017 @ 21:45:

[...]





Ze lag op de grond van het lachen toen ze je kleine piemie zag? Hangend onder z'n veilige afdak?Kleine piemie? En waar baseer je dat op dan? Of is de enige wereld waar jij in leef dit forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:aatjuhh123 schreef op 22 februari 2017 @ 21:50:

[...]





Gekwetst niet, wel verlaten. Maar ja, mannen onder elkaar he.................Ja, daar zeg je me wat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 22 februari 2017 @ 21:51:

[...]





Ghehe ik heb een broer, hoop dat ie niks heel laat van je sterretje. Veel plezier!Aangezien zijn prestaties kan het goed door voor "een zus"
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:51:

[...]





Kleine piemie? En waar baseer je dat op dan? Of is de enige wereld waar jij in leef dit forum?Ow sorry hoor, hopelijk voel je je niet op je pikje getrapt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je schoonvader?
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:52:

[...]





Aangezien zijn prestaties kan het goed door voor "een zus" Tja dat soort dingen weet jij dan weer hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:PietervBoch schreef op 22 februari 2017 @ 21:46:

[...]





Gelukkig een fatsoenlijke reactie, zat daar zelf ook aan te denken. Maar toch is het gevoel er wel om door te gaan en eens iets serieus te beginnen, alhoewel het nu lastig is.



Met je huidige vriendin zal dat er na vanavond waarschijnlijk niet inzitten. Dat moet je ook niet willen, dit laat littekens achter. Ook al vergeeft je vriendin jullie, dit wordt nooit vergeten en er zullen altijd ongemakkelijke momenten plaatsvinden.



Neem de tijd om te bedenken wat je wil in je leven wat betreft relaties. Je kunt jezelf misschien niet aanleren monogaam te zijn, en zal je op zoek moeten naar een vrouw voor een open relatie bijvoorbeeld.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 22 februari 2017 @ 21:54:

Hoe is je schoonvader?Heeft ie vast ook al mee onder de douche gestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 22 februari 2017 @ 21:54:

[...]





Ow sorry hoor, hopelijk voel je je niet op je pikje getrapt.Zeer zeker niet, binnenkort bakkiej doen dan om bij te praten? Knuffie kus xd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven