Meteen seks zoeken na einde relatie

14-11-2014 08:15 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ex ontdekt op tinder, nadat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan.. Duidelijk op zoek naar puur seks.

Tja, het is uit, dus hij is ip 'vrij', maar zegt dat dat hij dus niets om mij geeft/gaf of doen mannen dit meer uit frustratie ofzo, om er overheen te komen..?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het vervelend voor je is om zoiets te ontdekken, hoor. Maar zoek het nou niet zo bij jezelf. Dit heeft niets met jou of jullie relatie te maken.
Wat doe jij op Tinder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 14 november 2014 @ 08:19:

Ik snap dat het vervelend voor je is om zoiets te ontdekken, hoor. Maar zoek het nou niet zo bij jezelf. Dit heeft niets met jou of jullie relatie te maken.Waarmee dan?
Alle reacties Link kopieren
Door die conclusie te trekken mag je jezelf extra zielig vinden natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij kreeg genoeg seks (de laatste tijd ook nog). Maar in onze relatie wilde hij vooral veel knuffelen en zoenen. ook seks natuurlijk, maar het voerde niet de boventoon. Ik snap dus niet zo goed waarom hij daar nu opeens en zo snel al zoveel behoefte aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 14 november 2014 @ 08:35:

[...]



Waarmee dan?Met hem zelf en zijn hernieuwde vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 14 november 2014 @ 08:41:

Hij kreeg genoeg seks (de laatste tijd ook nog). Maar in onze relatie wilde hij vooral veel knuffelen en zoenen. ook seks natuurlijk, maar het voerde niet de boventoon. Ik snap dus niet zo goed waarom hij daar nu opeens en zo snel al zoveel behoefte aan heeft.



Joh, je hoéft het ook niet te begrijpen hè.



Je blijft alleen maar hangen door dat analyseren van je. Soms krijg je geen antwoorden.
quote:MaKa123 schreef op 14 november 2014 @ 08:41:

Hij kreeg genoeg seks (de laatste tijd ook nog). Maar in onze relatie wilde hij vooral veel knuffelen en zoenen. ook seks natuurlijk, maar het voerde niet de boventoon. Ik snap dus niet zo goed waarom hij daar nu opeens en zo snel al zoveel behoefte aan heeft.Misschien ook vanwege de leegte en de aandacht, dezelfde reden als waarom jij op Tinder zit dus.
Alle reacties Link kopieren
Zelf zit je nu toch ook op tinder? Wat zoek jij dan?
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Het is jouw zaak niet meer. Hij hoeft geen verantwoording aan jou meer af te leggen.



Als jij hem op Tinder tegen komt, zit je er zelf toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Het helpt mij om het te begrijpen..

Ik wil hem terug. Maar als hij toch niets om mij geeft, tja dan niet natuurlijk.

Ja, ik keek op tinder voor de aandacht/leegte. Ik moet er niet aan denken met een ander in bed te liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 14 november 2014 @ 08:47:

Het helpt mij om het te begrijpen..

Ik wil hem terug. Maar als hij toch niets om mij geeft, tja dan niet natuurlijk.

Ja, ik keek op tinder voor de aandacht/leegte. Ik moet er niet aan denken met een ander in bed te liggen.



Maar het antwoord weet hij alleen toch? Dus dan kunnen wij wel zeggen, hij doet het omdat hij simpelweg z'n zaad wil lozen/niets om jou gaf/eenzaam is/eindelijk eens goede seks wil, maar dat blijft gissen. En juist daaraan heb je niets.



Het enige wat jou gerust kan stellen zijn verzachtende en pamperende antwoorden. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Alle reacties Link kopieren
En wie weet denkt hij wel hetzelfde als hij jou tegenkomt. 'Zo die is snel over mij heen'.



Je kunt niet weten wat iemands motivatie is. En als jij hem terug wil dan moet je dàt tegen hem zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ga je nu hier je op ook wissen? Want dat zou poepirritant zijn
quote:MaKa123 schreef op 14 november 2014 @ 08:47:

Het helpt mij om het te begrijpen..

Ik wil hem terug. Maar als hij toch niets om mij geeft, tja dan niet natuurlijk.

Ja, ik keek op tinder voor de aandacht/leegte. Ik moet er niet aan denken met een ander in bed te liggen.En zo heeft ieder zijn manier om met een verbroken relatie om te gaan, daar valt verder niet zo veel aan te begrijpen. En natuurlijk wil je hem terug, maar dat gaat ook weer over.
Dus dat hij op tinder zit voor aandacht is gek. Maar jij zit zelf op tinder voor aandacht?



Seks is een leuke afleiding, dus ik kan me goed voorstellen dat hij van zijn hernieuwde vrijheid gebruik maakt.
En uit je andere topics maak ik op dat jullie nog maar een paar maanden bij elkaar waren én dat jij niet tevreden was over je seksleven.
Je hebt de afgelopen tijd al een groot aantal topics over hem geopend (waarvan veel weer gewist inderdaad) die er allemaal over gingen dat hij weinig interesse in jou leek te hebben.



Ik hoop voor je dat je nog niet zwanger bent trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat jij je daar nog druk om maakt, Wat kan jou het schelen of hij seks heeft met de hele wereld ex is ex
quote:shehot schreef op 14 november 2014 @ 09:00:

Je hebt de afgelopen tijd al een groot aantal topics over hem geopend (waarvan veel weer gewist inderdaad) die er allemaal over gingen dat hij weinig interesse in jou leek te hebben.



Ik hoop voor je dat je nog niet zwanger bent trouwens.Dat zwanger worden topic is van 7 jaar geleden.
Hij mag niet op Tinder. Jij mag dat wel?

Jij wilt hem terug. Wil hij jou ook terug? Het is uit. Dat is toch niets voor niets.

Wat heeft de seks die hij nu heeft met anderen te maken met jullie relatie? Je kunt er wel een heel verhaal bij bedenken, maar je zit nu onnodig te miepen om iets wat je jezelf aandoet en aanpraat.
Wat denkt hij als hij jou tegenkomt op Tinder? Vast niet dat jij er niet aan moet denken om met een ander in bed te liggen...



Waarom zou je hem nog terug willen?
TO is 35?!



Ik dacht een meisje van 16 dat net haar eerste vriendje heeft gehad😄
Ehm, waarom doen mannen dat? Zomaar een heel wilde gok: hij doet dat omdat hij zin heeft in seks?



Is er een soort afkoelperiode waarbinnen het verboden is seks te hebben? Waarom volgt uit "ik ben geil en heb zin in seks" automatisch "ik heb nooit om mijn ex gegeven"?



Ik heb slecht nieuws voor je. Je ex heeft ook gegeten sinds jullie ruzie. Zou dat betekenen dat hij je kookkunsten bagger vond? Zou het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven