Entertainment alle pijlers

Spoiler topic ‘kopen zonder kijken’

24-04-2024 10:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een spoiler topic voor de mensen die vooruit kijken op videoland, naar het programma kopen zonder kijken :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes! Wat een aflevering hè. Wij zeiden tegen elkaar: dit is hoe KzK ooit was. Die teleurgestelde blikken en die angst dat het heel naar zou worden. En dan hoe mooi het werd.

En wat een verhaal zeg, allemachtig.

Ik blijf het wel gek vinden dat zij zo aan Haarlem hingen. Zwolle ofzo zou veel logischer zijn geweest. Heb je wel een historische stad, maar zit je veel dichter bij Deventer en Leeuwarden. En qua werk is dat 2x per week ook nog wel te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik vond het best een heftige aflevering. Hoe je hem van een gezonde jongeman naar een zieke man zag gaan, en daarna zag je weer dat hij opknapte. Ik hoop dat het nu ook nog goed met hem gaat. En idd, mooie aflevering verder qua huizenjacht. Ik snap ook alleen niet waarom niet meer in het midden van het land.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja zij vinden bij vrienden wonen erg belangrijk, al had ik t idee dat dat ook bijgesteld werd toen ze eenmaal tijdelijk in Friesland moesten wonen. Het lijkt me ook lastig om een woonplaats te bepalen als je net zo ziek bent geworden. Dan kan je nog niet echt uitzoomen en beredeneren wat dan meer toekomst proof zou zijn.

En het is idd prachtig geworden! En echt ouderwets spannend of ze blij zouden worden met t resultaat. Maar vriendlief zat hier wel weer af te geven op t budget. Al die kozijnen vernieuwd, kost serieus geld. En dan nog al t andere wat ze hebben gedaan. Dat blijft een beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk niet vooruit, maar ik ben dol op spoilers :)
Kan iemand mij vertellen wat er precies gaat gebeuren dan?

(Hier op het viva forum vinden te het al spoileren wanneer je zegt dat er volgende week überhaupt een aflevering is.)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
S7rin schreef:
24-04-2024 12:12
Ik kijk niet vooruit, maar ik ben dol op spoilers :)
Kan iemand mij vertellen wat er precies gaat gebeuren dan?

(Hier op het viva forum vinden te het al spoileren wanneer je zegt dat er volgende week überhaupt een aflevering is.)
De deelnemende man werd ziek, ms. Ging via crowdfunding naar Mexico voor behandeling. Ondertussen ging het huizen zoeken onverminderd door. Kon Leeuwarden of Haarlem zijn. Uiteindelijk Haarlem. Maar als het Leeuwarden was geweest hadden ze het ook niet erg gevonden. De man vond het wel lekker rustig daar, wegens zijn herstel.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, ik lees mee! Vond het ook een aangrijpende aflevering. En ik schrok van Martijns afwezigheid door ziekte, viel me op dat niemand het daar over heeft. Ik weet niet of dit een recent opgenomen aflevering is geweest en of het al “de” ziekte is maar het feit dat het nieuwe seizoen zonder hem opgenomen wordt, zo verdrietig.
Alle reacties Link kopieren Quote
mittensz schreef:
24-04-2024 14:42
Yes, ik lees mee! Vond het ook een aangrijpende aflevering. En ik schrok van Martijns afwezigheid door ziekte, viel me op dat niemand het daar over heeft. Ik weet niet of dit een recent opgenomen aflevering is geweest en of het al “de” ziekte is maar het feit dat het nieuwe seizoen zonder hem opgenomen wordt, zo verdrietig.
Hoe deden ze het deze aflevering dan zonder Martijn? Een inval-presentator of werd het verdeeld tussen Bob en Alex?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Delphinia schreef:
24-04-2024 12:11
Maar vriendlief zat hier wel weer af te geven op t budget. Al die kozijnen vernieuwd, kost serieus geld. En dan nog al t andere wat ze hebben gedaan. Dat blijft een beetje jammer.
Vond het deze keer wel een keer duidelijk dat er flink gesponsord wordt. Hij zei ook, ben inderdaad aan het slijmen, want heb geen budget. Daarna het logo van de kozijnen prominent in beeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
S7rin schreef:
24-04-2024 14:47
Hoe deden ze het deze aflevering dan zonder Martijn? Een inval-presentator of werd het verdeeld tussen Bob en Alex?
Roos deed veel in die aflevering.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Het viel me wel op dat Roos er nog even in moest komen om Martijns rol in te vullen. Ze zei letterlijk wat hij ook zou zeggen maar het had niet dezelfde sjeu zeg maar. Bij de oplevering ging het eigenlijk prima zonder hem.
Deze aflevering leek het meest op “Blind gekocht” in België, daar is ook vaak iets dramatisch aan de hand.
Ik snapte helemaal niks van hun plan om in Baarlem te gaan wonen. Wat was er mis met Den Haag? Wat voor werk deden ze überhaupt dat het allemaal niet uitmaakt waar je woont? En wat een geweldig huis in Leeuwarden had die vader!
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeh *pinkt traantje of 6-239 weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
De laatste aflevering, wat een lief en leuk stel. Heb toch wat traantjes weg moeten pinken hoor... Hoop dat ze gelukkig blijven/worden daar!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig, ik kon me in deze mensen nu juist wat moeilijker verplaatsen. Terwijl ik notabene zelf ook in een fertiliteitstraject zit, maar ik vond het eigenlijk moeilijk (voor hen) dat ze hun leven zo lang al on hold zetten hiervoor. Ik weet dat het impact heeft, maar als je je verdere leven ook nog stil zet dan wordt het er alleen maar moeilijker op, denk ik. Ik gunde ze daar wat meer losheid in dus in die zin is het fijn dat ze nu een huis hebben en daarmee een stap zetten.

Ik snapte trouwens totaal niet waarom ze die fiets in de woonkamer zette. Er was toch een klein tuintje rondom, waar notabene ook nog een andere fiets stond.
Alle reacties Link kopieren Quote
mittensz schreef:
30-04-2024 09:31
Poeh *pinkt traantje of 6-239 weg.
Nou zeg dat wel! :(

En over die fiets in de woonkamer, was het niet een duurder/elektrisch model? Misschien voor de veiligheid
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja echt sneu :( hoop dat het toch snel gaat lukken voor ze. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten qua behandeling.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had hetzelfde als meisje85. De eerste keer dat ze het vertelden echt wel een traantje weggepinkt. Heb zelf niet in een ICSI traject gezeten maar wel meerdere jaren erover gedaan met miskramen om ons eerste kindje te krijgen. Ik begrijp dan ook wel dat het je leven beheerst, zeker met alle echo’s en de medicatie, maar dit lag wel continue aan de oppervlakte. De update over het traject in Duitsland vond ik dan wel heel rot, dat klinkt echt als de laatste strohalm. Hoopte aan t einde dat ze geen champagne mee zou drinken en we op ‘eind goed al goed’ uitkwamen mr helaas
En :heart: voor allen die in zo’n traject zitten.

Overigens was t echt zo’n ouderwetse KZK waarbij je denkt voor de verbouwing ‘wat een stom huis’ en ze toch weer toveren met ruimtes en out of the box verbouwen.

Die banken en eettafels in dit seizoen zijn alleen echt niet aan mij besteed 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een lief stel! Ik vond het zo ontroerend dat hij het er ook zo moeilijk mee had. Ik vond de bank wel spuuglelijk. Ik zou zelf eerder een lijst maken voor Roos met dingen die ik absoluut niet wil dan zo’n moodboard. Badkamer en wc vond ik wel echt mooi. Geen gun metal kranen deze keer.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven