Mijn beste vriendin vraagt aan mijn vriend naar ons seksleve

31-01-2016 19:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik zit met een groot dilemma en ik kom er niet uit. Het zit zo dat ik een beste vriendin heb die ik al een aantal jaren ken. We zijn bevriend geraakt met een hele leuke man, zij toendertijd beter met hem dan ik. Hij is verliefd op haar geweest maar zij woonde toen nog samen. Uiteindelijk ging haar relatie toch uit en ging ze verhuizen. Ik was al verliefd op hem maar hij wist niet of hij dat ook op mij was. Uiteindelijk hebben we toch een relatie gekregen. En nu kom ik er achter dat zij hele expliciete vragen stelt over ons seksleven. Ze wil weten of ik goed in bed ben en wat en hoe we het doen. Ook verteld ze hem ook hele intieme dingen over zichzelf. Ik weet me met de hele situatie geen raad, en is de vriendschap tussen ons bekoeld. Is het normaal dat je van je beste vriendin wil weten of ze goed in bed is en dat ze dat aan je vriend vraagt. Of zit er meer achter, heeft ze bijvoorbeeld nu spijt dat ze destijds nee tegen hem heeft gezegd? En wat als ze nu toch laat blijken hem leuk te vinden, zou hij dan voor haar kiezen. Ze is tien jaar jonger dan ik en ik word er zo onzeker van.

Just me
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen beste vriendin maar een kutwijf.
Geeft jou vriend daar dan antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend serieus antwoord geeft op deze vragen ipv haar op afstand te houden heeft hij al gekozen.
hoe lang ben je al met een man die niet weet of hij verliefd op je is?
Alle reacties Link kopieren
Lekkere vriendin is dat. Dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Dat gaat haar geen ene hout aan wat mij betreft!
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom heeft hij deze gesprekken met haar? Van wie heb je gehoord dat zij deze vragen stelt aan jouw vriend?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen tegen die vriendin dat ze niet van die rare vragen stelt. En dat haar niets aangaat. Geeft je vriend hier ook serieus antwoord op? Want dat is toch iets tussen jullie.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:15
98.47% gewijzigd
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:14
98.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je afvragen of wat je "vriendin" doet normaal is zegt mij dat je echt nog veel moet leren. Neem als stelregel wat je zelf bij een ander nooit zou doen, je ook niet moet pikken van een ander.
En je weet dit van je vriend? Of heb je in zijn telefoon geneusd oid?



Ik zou die vriendin vertellen dat ze heel raar bezig is en dat ze mijn vriendin niet meer is.
Tja, 10 jaar jonger...
Nee dat is niet normaal.

Het gaat haar geen reet aan hoe jij in bed bent, en dat soort dingen zou ze dan aan jou moeten vragen als ze al echt interesse heeft, of als ze zelf tegen onzekerheden aanloopt of iets dergelijks, vriendinnen onder elkaar praten daar soms heus wel over, maar niet op deze manier...

en niet met jouw partner...

De enige reden die ik erin zou zien, dat zij dat soort dingen wil weten is, om te lopen stoken tussen jou en je vriend, en zichzelf dan beter voor wil doen dan jij, zijn fantasie wil prikkelen.

waarom zou ze anders zelf hele intieme dingen aan jouw vriend vertellen?



En gaat jouw vriend hier ook in mee? geeft hij haar ook die ruimte? dan spoort hijzelf ook niet.

dit soort dingen zijn voor de meeste mensen gewoon prive tussen de partners, ik zou er ook niet blij mee zijn, en dan druk ik me nog heel zacht uit.

Dus wees niet onzeker over jezelf, ga op je strepen staan..
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:15
0.00% gewijzigd
Jeetje zij durft, ze weet best dat de kans groot is dat jij hoort van je vriend dat ze zulke rare vragen stelt, echt akward.

Maar blijkbaar heeft ze het ervoor over en gaat ze heel ver om? Om wat eigenlijk idd je vriend inpalmen waarschijnlijk, dus weg met haar! raar type.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen vriendin maar een achterbakse heks die op je vent aarst.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee zou ik zeggen, ver bij haar uit de buurt blijven.
Girls compete with each other, women empower one another
Aarst
hehehe, die hou ik erin;-)
Is het zo'n lekker gek type?

Ik kan er verder niks bij verzinnen of bedenken in wat voor gesprek dit van beide kanten kan gebeuren.

Of drinken ze heel veel ofzo?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 januari 2016 @ 19:51:

Aarst
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet jij dat ze dit vraagt?
Nou ja.. dat dus..
Nou ik zou der hoeken. Wat een wijf zeg is ook geen vriendin.
Alle reacties Link kopieren
wat is het aandeel van je vriend hierin? vindt hij het interessant om het daar over te hebben met haar.?

ik zou haar erop aanspreken en hem ook.
Kom je nog terug om te vertellen hoe je aan de informatie kwam Just_me ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven