Mijn man wordt geil als ik met een andere man vrij

07-11-2014 22:39 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn ruim 12 jaar samen en hebben een geweldig seksleven. We zijn open naar elkaar, fantaseren en proberen dingen uit. Zo hebben we ook geëxperimenteerd met trio's. Zowel met een vrouw erbij als met een man. Ik zag daar altijd erg tegenop, werd er erg nerveus van. Niet alle experimenten waren geslaagd, vaak had ik er niet zo'n goed gevoel bij. Dat had verschillende redenen.

Ik ben nu zover dat ik wel klaar ben met de experimenten en 'gewoon' weer lekker seks wil met z'n tweetjes. Elkaar opgeilen, sexy lingerie, spannende dingen doen. Ik vind nl dat de trio's ons seksleven teveel overheersen.

Mijn man is het niet met me eens. Het geilt hem erg op als ik seks heb met een andere man en hij daarnaar kijkt. Hij hoeft niet eens mee te doen. Hij wil vooral dat ik afspreek met iemand met een hele grote pik omdat hij zelf gemiddeld geschapen is.

Ik word hier langzaam ongelukkig van. Ik wil helemaal niet neuken met een grote pik, vind dat helemaal niet fijn. Ik ben zelf maar een kleintje en kan de pik van mijn man 'net hebben'.

Zijn er mannen die dit herkennen? Of zijn er vrouwen die dit herkennen?

We hebben hier vaak ruzie over en dat wil ik niet meer. Ik wil hem beter begrijpen en doe mijn best, maar als hij dan weer een filmpje heeft opgezocht krijg ik buikpijn...
Alle reacties Link kopieren
Wil hij jou ook begrijpen?

Voor zijn fantasie heeft hij jou nodig en als jij het niks vindt is het toch echt jammer-de-bammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo geweldig is jullie sexleven dan niet als hij dingen voorstelt waar jij je niet prettig bij voelt.
het lijkt me dat jij het allemaal ook leukt moet vinden. En ja dat vind je niet. Jammer voor hem maar als jij dit niet wil, wil je het niet!!! Je moet dergelijke zaken niet doen als je er niet achter staat
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er stil van. Wat een eikel is die man van je! Je moet er zelfs ruzie om maken? Heel gauw wegwezen bij die respectloze hork!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er dan zo geweldig aan jullie seksleven, als hij wilt dat jij dingen doet wat jij niet wil. Hij gaat dus volledig je gevoel voorbij, luistert totaal niet naar wat jij wilt! Geef duidelijk je grenzen aan, en ga daar niet overheen, omdat hij het zo 'geil' vindt. Iets wat je niet wilt moet je niet doen, en hij moet dat accepteren.
quote:GateKeeper schreef op 07 november 2014 @ 22:44:

Zo geweldig is jullie sexleven dan niet als hij dingen voorstelt waar jij je niet prettig bij voelt.

En als het nou nog bij voorstellen bleef...

Nee hoor, ik denk dat jij je man al genoeg begrepen hebt en naar zijn pijpen gedanst. Nu is het zijn beurt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2014 @ 22:42:

Wil hij jou ook begrijpen?

Voor zijn fantasie heeft hij jou nodig en als jij het niks vindt is het toch echt jammer-de-bammer.+1
Je hoeft hem niet te begrijpen. Je moet samen het soort seks hebben wat voor allebei prettig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik van je post. Je zegt dat je een geweldig seksleven hebt en je zegt daarna dat je erg ongelukkig bent met je seksleven. Het lijkt alsof je jezelf voor de gek houdt maar dit niet langer meer werkt.
I'm a long long way from home
Nou ja, haar man vindt het geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een perverse wellusteling.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Djeez waar ben je mee bezig???
Alle reacties Link kopieren
Meid, je moet echt duidelijk maken dat je dit niet wilt. Als je man dan door blijft zeuren dan is het tijd voor een serieus gesprek. Ik vind het respectloos naar jou toe.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mijn man vind dat ook lekker en ik vind dat niet erg. Ik vind het ook geil. Ik mag overigens niet zelf de mannen uitkiezen dat regelt hij.
Alle reacties Link kopieren
wat voor filmpjes zoekt hij dan op waar jij buikpijn van krijgt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
wat een gedoe trouwens, steeds dat gezoek naar een man erbij.

dus een vluggertje in de keuken is er niet bij? gewoon, omdat jullie zin hebben?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Waar is je eigenwaarde?

Je kerel is een lul.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Je hebt je best gedaan hoor. Je hebt het een kans gegeven, maar bent tot de consclusie gekomen dat het niks voor je is. Dan houdt het op. Erg jammer dat je man blijft aandringen. Wat vindt hij ervan dat jij het dan maar tégen je zin met een ánder en met een té grote pik moet gaan doen?
Het klinkt ook wel beetje obsessief van hem
Alle reacties Link kopieren
De titannic is ook maar een beetje gezonken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
saar, misschien zinkt zijn titanic zonder een andere man erbij.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Al zou zijn hele vloot niet meer functioneren... boeiend. Wat een lul zeg.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dit is echt niet oké. Geen dingen meer tegen je zin doen hoor! Seks hoort toch voor allebei de partijen leuk te zijn. Zou een goed gesprek aan gaan, en duidelijk aangeven wat jouw wensen en grenzen zijn, het draait toch niet alleen om wat je man wil?!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat hier moeilijk aan is, wat jij niet prettig vind, of niet meer wilt, dat doe je gewoon niet,



Simpeler is het toch niet...





of ik ben hartstikke gek,,, wat zeer waarschijnlijk is.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven