Mijn orgasme is blijkbaar niet belangrijk?

11-11-2013 10:48 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken moet ik mezelf een handje helpen om klaar te kunnen komen en het begint me een beetje de keel uit te hangen.



Elke keer als we seks hebben dan wordt er even overheen gewreven totdat het blijkbaar nat genoeg is en hup, erin. Het hele gebeuren begint een beetje als gebruiken te voelen. Als ik van plastic was had hij het verschil waarschijnlijk niet gemerkt. Er wordt even moeite gedaan om me nat te krijgen, en that's it. Niet om mij, maar zodat hij hem erin kan hangen.



Gister was ik het echt zat. We begonnen weer, en ik doe altijd mijn best, en zo uitgebreid mogelijk. Hij wrijft even, best lang voor zijn doen, en ik was er bíjna, en hij trekt me op zich en het draait dus weer om hem. Hier werd ik na even nadenken zo chagrijnig van dat ik geen zin meer had.

Nou, daarna kreeg ik me toch een stortvloed over me heen. Want er moest natuurlijk iets aan de hand zijn, en hij werd er onzeker van, en hoe zou ik dat vinden als hij dat terugdeed. Ik hield m'n mond maar dicht, anders kregen we zeker gigantische ruzie.



Ik wil hier liever op een rustige manier over praten, maar hoe breng ik dit het meest tactvol ter sprake?
Jij geeft tijdens de seks dus helemaal niet aan wat je wil en laat hem gewoon zijn gang gaan?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik jouw frustratie niet begrijp, maar wel de manier waarop je er mee omgaat.

Jij geeft jouw behoeftes niet aan. Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat hij niet kan ruiken wat jij denkt, toch? Je kan nu dus wel heel verbouwereerd doen, maar je hebt er zelf ook een aandeel in. Je had namelijk ook kunnen vragen of hij nog even door ging, toen hij stopte.
Alle reacties Link kopieren
Je had gisteren denk ik best aan kunnen geven dat hij hetzelfde bij jou doet. Je kan toch best een X zeggen dat jij ook wel klaar wilt komen?
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Maar aan 'wat als'-scenario's heb ik nu niet veel. Mijn vraag is hoe ik het tactvol kan brengen, aangezien mijn irritatie al aanwezig is en het niet terecht is om dat op hem uit te leven.
Voor ons mannen is het moeilijk om te weten wat je wilt als je er als een dooie droge pier bij gaat liggen.

Als hij je wrijft moet je volgende keer zeggen dat je wilt dat hij doorgaat tot je komt. Niet op een vermanend toontje, maar maak het geil. Je bent tenslotte aan het sexen.

Dus zeg 'je maakt me zo nat, ga door, maak me lekker klaar. Je gaat me laten komen zoals niemand dat kan. Daarna mag je me neuken met die dikke paal van je'
Alle reacties Link kopieren
Zozo, waar staat dat ik erbij lig als een droge pier?



Jullie hebben gelijk als jullie zeggen dat ik het meteen moet zeggen. Maar dat moet ik dus dan pas doen als de gelegenheid zich voordoet? Niet op een 'niet-seksueel' tijdstip?
Ja dat is niet zo slim om je mond maar dicht te houden, je had op dat moment toch ook aan kunnen geven wat je dwars zat?!



Snap best dat je het liever in een rustige setting doet, zo tussen de soep en de macaroni in zeg maar.

Maar hij vertelde nu toch ook waarom hij je reactie niet leuk vond, had je direct op een rustige manier op door kunnen gaan.



Aangeven dus waar jij het niet prettig vind en wat jou frustratie is!
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 10:55:

Klopt. Maar aan 'wat als'-scenario's heb ik nu niet veel. Mijn vraag is hoe ik het tactvol kan brengen, aangezien mijn irritatie al aanwezig is en het niet terecht is om dat op hem uit te leven.Wat een rare gedachtegang!? De irritatie komt toch ook door hem, dus hoezo niet terecht om dat op hem uit te leven? En waarom 'op hem uitleven', je kunt het toch gewoon aangeven/zeggen?
[quote]globe80 schreef op 11 november 2013 @ 10:55:

Voor ons mannen is het moeilijk om te weten wat je wilt als je er als een dooie droge pier bij gaat liggen.

Als hij je wrijft moet je volgende keer zeggen dat je wilt dat hij doorgaat tot je komt. Niet op een vermanend toontje, maar maak het geil. Je bent tenslotte aan het sexen.

Dus zeg 'je maakt me zo nat, ga door, maak me lekker klaar. Je gaat me laten komen zoals niemand dat kan. Daarna mag je me neuken met die dikke paal van je'[/quote]



nou dat zou ik werkelijk nooit uit mijn strot kunnen krijgen. denk dat mijn vriend in lachen uit zou barsten maar er zit wel wat in namelijk dat je gewoon aangeeft wat jij zou willen.

Dat kan ook wanneer jullie geen seks hebben als dat makkelijker is voor jullie. Gewoon aankaarten dat je erover wilt hebben wat er gebeurd is.



Is er trouwens iets veranderd sinds kort omdat je schrijft dat dit sinds een paar weken is? Hoe lang zijn jullie al samen en hoe ging het in bed voor deze paar weken?
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 10:58:

Zozo, waar staat dat ik erbij lig als een droge pier?



Jullie hebben gelijk als jullie zeggen dat ik het meteen moet zeggen. Maar dat moet ik dus dan pas doen als de gelegenheid zich voordoet? Niet op een 'niet-seksueel' tijdstip?Het kan allebei maar je moet er wel voor waken dat het niet te beladen wordt, wat de manspersoon boven jou al zegt (kan even niet terugzien wie dat was), tijdens kun je er inderdaad een fijne seksuele draai aan geven.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem zit hem een beetje in het feit dat hij erg snel onzeker wordt, ook met seks. Dus als ik zeg dat ik ergens niet zo tevreden over ben, raakt hij helemaal in paniek. Voor mij is dan de drempel om dingen te zeggen echt enorm hoog. Vandaar mijn vraag ook hoe ik het zo tactvol kan brengen.



Aan de andere kant vind ik ook gewoon dat je samen seks hebt en dus samen moet genieten. En elkaar moet plezieren, niet alleen de een de ander.
Op een ander moment kan natuurlijk ook maar ik zou me dan afvragen waarom je het niet meteen zei. In mijn ogen maak je het met een gesprek veel beladener dan als je tijdens de seks 'dit is lekker, ga door' zegt. Met een gesprek lijkt het net of je de fout bij hem neerlegt.
Okee, misschien lig je er niet zo bij.

Maar wees vooral niet bang om de "slet" in jezelf naar boven te laten komen in bed. Hij zal dat niet erg vinden en je kunt hem gerust instructies geven. Een man begrijpt zo weinig van vrouwen en seksualiteit. Die moet je sturen, anders blijft het rampetampen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou het vooral buiten het bed aankaarten. En vooral niet aanvallend/verwijtend, en JIJ doet dit niet maar IK wil zus.



Dus: schat, de reden dat ik gisteren geen zin meer had komt omdat ik het lastig vind om aan te geven wat ik lekker vind. Hierdoor kom ik weinig klaar tijdens de seks en ik zou het prettig vinden als dat wel gebeurt. Als ik beloof in het vervolg aan te geven wat ik lekker vind, wil jij dan daarop inspelen?
Alle reacties Link kopieren
De "wat als" scenario's heb ik helemaal nog niet voor bij zien komen hier, en de reacties van anderen vind ik niet meer dan terecht.



Zolang jij niet vertelt wat jij fijn vindt weet hij het zelf ook niet. Heb je gevraagd of hij nog even door wil gaan omdat jij het lekker vind?
Alle reacties Link kopieren
Ze.g het gewoon ter plekke. Dan heb je ook niet het probleem dat je later moet gaan bedenken hoe je er op terug moet komen.



Zeg de volgende keer gewoon goh dit was lekker zou je nog even door willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk gaat het er om dat je beiden geniet in bed en je best voor een ander doet. Maar veel mannen zien het frummelen als voorspel en de daad als het einde. Als jij daar niet van klaarkomt dan zul je dus voor hem aan de beurt moeten komen wil je een bevredigend gevoel (voor jou) aan de seks overhouden.



Ik herken het wel hoor, kan er ook wel eens van balen als het zo ver niet komt. En soms zeg ik dan; joh schat, wil je nog even verder
Ik zou tijdens de seks gewoon zeggen: nee, eerst ik/ ik ben nog niet klaar.. Zoiets ofzo. Hoef je niet te snauwen natuurlijk, maar je mag dat heus wel gewoon zeggen hoor! Ik zou dat niet achteraf pas doen.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk gaat het er om dat je beiden geniet in bed en je best voor een ander doet. Maar veel mannen zien het frummelen als voorspel en de daad als het einde. Als jij daar niet van klaarkomt dan zul je dus voor hem aan de beurt moeten komen wil je een bevredigend gevoel (voor jou) aan de seks overhouden.



Ik herken het wel hoor, kan er ook wel eens van balen als het zo ver niet komt. En soms zeg ik dan; joh schat, wil je nog even verder gaan met wat je net deed? En soms is het knuffelen erna al voldoende.
Ik zou dus juist in bed vragen of zeggen dat hij niet moet stoppen want het is zo ontzettend lekker wat hij doet



Nu maar een gesprekje in de auto of zo. Excuses aanbieden voor de rotte timing tijdens sex maar dat je er wel mee zit dat hij stopt voordat je komt. Ook juist omdat hij onzeker is zeggen dat het zo jammer is want het is zo lekker.

En de volgende keer z'n hand gewoon terugsturen en zeggen het is zo lekker niet stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Hoor je dat als man niet altijd te vragen?

Gewoon uit beleefdheid.



Net als: Wil jij nog koffie, schat? Iin plaats van jezelf alleen in te schenken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Volgende keer z'n hand pakken, teruggelijden en "Ga door." zeggen, moet toch wel lukken?



Of vertel wat je wil. Stuur een sms en leg uit wat je graag zou willen dat hij met je doet vanavond.



Weinig beladen en ik kan me niet voorstellen dat hij afwijzend zou reageren.
Alle reacties Link kopieren
als ik u was had ik het gewoon gezegt tegen hem , dan doet hij vanzelf meer zijn best !
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 11:02:

Het probleem zit hem een beetje in het feit dat hij erg snel onzeker wordt, ook met seks. Dus als ik zeg dat ik ergens niet zo tevreden over ben, raakt hij helemaal in paniek. Voor mij is dan de drempel om dingen te zeggen echt enorm hoog. Vandaar mijn vraag ook hoe ik het zo tactvol kan brengen.



Aan de andere kant vind ik ook gewoon dat je samen seks hebt en dus samen moet genieten. En elkaar moet plezieren, niet alleen de een de ander.Benadruk dan wat hij wel goed doet. De volgende keer dat hij jou vingert en stopt, zeg je: 'ga nog even door, het is juist zo lekker wat je doet' En telkens als hij wil stoppen vraag je of hij nog even doorgaat omdat je bijna klaarkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven