Mijn piemel stinkt van tijd tot tijd

05-02-2016 19:11 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms laat ik mijn vinger(s) naar mijn piemel toe afdwalen en vervolgens breng ik die dichtbij mijn neus. Op die manier kan ik de geur van mijn piemel beoordelen. Normaal gesproken valt de geur wel mee, het ruikt zelfs fris, maar somtijds komt werkelijk waar een stank vandaan. Je kan dus zeggen dat mijn piemel af en toe stinkt.



Waar komt deze stank vandaan denk je? En nee, het is geen plas, want dit gebeurt ook bij een droge oppervlakte, en op een moment wanneer ik dus mijn plas ingehouden heb. Het is ook geen zaad want ik was niet klaargekomen.
Soa?
Alle reacties Link kopieren
Bacteriën.
Alle reacties Link kopieren
Of soa.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luxaflex schreef op 05 februari 2016 @ 19:12:

Soa?Er zijn geen andere verschijnselen daarvan. Enkel de stank dus.
Alle reacties Link kopieren
Had je net geneukt? Gaat ie ook van meuren.
Doe eens gek, en laat jezelf testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinchos schreef op 05 februari 2016 @ 19:12:

Bacteriën.

Maar wisselen die elkaar af of zo? Ik bedoel stinken bepaalde soorten wel en andere niet?



Hoe komen die daar dan? Hij zit toch afgesloten onder een voorhuid?
naar mijn piemel toe afdwalen en vervolgens breng ik die dichtbij mijn neus.



Best lenig ben je
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 05 februari 2016 @ 19:14:

Had je net geneukt? Gaat ie ook van meuren.Nee heb niet gevrijd sinds juli jongstleden. Wel gerukt in de tussentijd maar niet altijd wanneer ik dus de stank waarneem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 februari 2016 @ 19:14:

naar mijn piemel toe afdwalen en vervolgens breng ik die dichtbij mijn neus.



Best lenig ben jeDe vingers dus niet mijn neus. iedereen kan toch zijn kruis bereiken met zijn vingers?
Niks aan de hand, TO. Gewoon hormonen/talg/whatever. Even wassen en klaar is Kees.




Maar even serieus...

Ik doe meestal dit. Probleem opgelost.
quote:zkr623 schreef op 05 februari 2016 @ 19:16:

[...]



De vingers dus niet mijn neus. iedereen kan toch zijn kruis bereiken met zijn vingers?Ow......
Alle reacties Link kopieren
Wat stinkt er? De eikel, de penis zelf of je balzak?
te weinig voedsel
Alle reacties Link kopieren
Piemelbrie?



Je moet ook wassen onder je voorhuid he? Daar hoopt zich alles op. ieuwww
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even geroken, maar de mijne stinkt ook. Getver zeg.

Geen wonder dat niemand mij wil pijpen.
Alle reacties Link kopieren
In Rotterdam noemen we dat 'kopkaas'. Bacteriën die zich ophopen onder de voorhuid, met name onder de rand van de eikel. Heeft iedere man toch zo af en toe lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
Daarom Lactacyd gaat je penis heerlijk van ruiken. Is normaal toch dat het niet altijd even fris is daar beneden.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 05 februari 2016 @ 19:23:

In Rotterdam noemen we dat 'kopkaas'. Bacteriën die zich ophopen onder de voorhuid, met name onder de rand van de eikel. Heeft iedere man toch zo af en toe lijkt mij?Niks bacteriën. Gewoon talg.
quote:zkr623 schreef op 05 februari 2016 @ 19:14:

[...]



Maar wisselen die elkaar af of zo? Ik bedoel stinken bepaalde soorten wel en andere niet?



Hoe komen die daar dan? Hij zit toch afgesloten onder een voorhuid?

Sneaky beestjes. Als je rukt schuiven ze elke keer wanneer je je voorhuid terugtrekt heel snel een stukje op.

Nooit meer aftrekken is de enige oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet verplicht elke dag een topic te openen hè?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2016 @ 19:26:

Je bent niet verplicht elke dag een topic te openen hè?Maar ik kan me voorstellen dat iemand dit hoog zit
Alle reacties Link kopieren
Talg, huidcellen, zweet, restdruppeltje urine, en dat alles in combinatie met bacterien. Jummie.

Ik kan me slecht voorstellen dat een man na het douchen z'n penis volledig (dus ook in alle plooien van z'n voorhuid) afdroogt. Dus ook daar een bron van vocht. Vocht + bacterien + warmte = geur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven