Mijn piemel stinkt van tijd tot tijd

05-02-2016 19:11 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms laat ik mijn vinger(s) naar mijn piemel toe afdwalen en vervolgens breng ik die dichtbij mijn neus. Op die manier kan ik de geur van mijn piemel beoordelen. Normaal gesproken valt de geur wel mee, het ruikt zelfs fris, maar somtijds komt werkelijk waar een stank vandaan. Je kan dus zeggen dat mijn piemel af en toe stinkt.



Waar komt deze stank vandaan denk je? En nee, het is geen plas, want dit gebeurt ook bij een droge oppervlakte, en op een moment wanneer ik dus mijn plas ingehouden heb. Het is ook geen zaad want ik was niet klaargekomen.
Alle reacties Link kopieren
Snap nu al niet meer waarom ik dit topic heb open geklikt.

Maar ik zal proberen wat vaker je piemel te wassen. 2 maal daags bijv?
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Wat een genereus aanbod van je crazycatlady, om 2 maal daags de piemel van TO te wassen .
Alle reacties Link kopieren
Er was eens een jongen die forumde op viva

Opende topic na topic, een beetje een diva

Een stinkpiemel hier

bracht hem geen plezier

Een welriekend pikkie had ie lievah
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
quote:zkr623 schreef op 05 februari 2016 @ 19:14:

[...]

Hoe komen die daar dan? Hij zit toch afgesloten onder een voorhuid?Dit is dus mede probleem van de geur. Ook al ben je onbesneden, voorhuid naar achteren trekken en het geval opbergen (links) in je broek met een vrije eikel. Om de paar uur even terughalen, kun je gelijk weer even ruiken. Ik heb never nooit last van een stinkende piemol. Gewoon dagelijks wassen met veel water en zeker niet met zeep en klaar.
.
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk dubbel gepost
manlief wijzigde dit bericht op 06-02-2016 17:20
Reden: Per ongeluk dubbel gepost
% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat hem altijd schoonlikken.
quote:Crazycatlady082016 schreef op 05 februari 2016 @ 20:30:

Snap nu al niet meer waarom ik dit topic heb open geklikt.

Maar ik zal proberen wat vaker je piemel te wassen. 2 maal daags bijv?Das aardig van je! !!
Heeft ook te maken met wat je gegeten hebt! Vergeten veel mensen, je bent wat je eet!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook schrobben met je tandenborstel en een klein beetje tandpasta.
quote:willem1959 schreef op 05 februari 2016 @ 20:44:

Je kunt ook schrobben met je tandenborstel en een klein beetje tandpasta.Of een beetje sambal.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Je wast je pik toch elke dag en je schuift dan toch zeker ook de voorhuid naar achter zodat het daar ook schoon wordt? Kan me dan niet voorstellen dat het gaat stinken. Heb nog nooit een man ontmoet met een stinkende piemel, dus betwijfel je hygiene sterk (of je hebt een soa en dan moet je dat laten testen).
Sowieso te stout om je vinger(s) richting je schaamstreek af te laten dwalen.
Nou aan t eind van de dag ruikt niet elke snikkel meer frisch zeker als er is gezweet of als het warm en broeierig is geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquarium schreef op 05 februari 2016 @ 21:05:

Huh? Je wast je pik toch elke dag en je schuift dan toch zeker ook de voorhuid naar achter zodat het daar ook schoon wordt? Kan me dan niet voorstellen dat het gaat stinken. Heb nog nooit een man ontmoet met een stinkende piemel, dus betwijfel je hygiene sterk (of je hebt een soa en dan moet je dat laten testen).Hier wordt p.p. (partner's piemol) 's ochtends bij het douchen standaard netjes mee ingesopt en gewassen. Lekker fris en smakelijk de broek in. Na een lange dag zit er toch echt een luchtje aan. In de winter al, laat staan op een broeiige zomerdag. Dat is de natuur, net zo goed ruiken dames van onder niet altijd naar roosjes.
Alle reacties Link kopieren
Gewoin niet meer aan je vingers ruiken.
Ik kreeg net de tip van Tijgerbalsem door. Is best lekker fris aan de piem.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 februari 2016 @ 21:30:

Ik kreeg net de tip van Tijgerbalsem door. Is best lekker fris aan de piem.Ook een goeie, wel zorgvuldig onder de voorhuid aanbrengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 februari 2016 @ 21:44:

[...]



Ook een goeie, wel zorgvuldig onder de voorhuid aanbrengen.En in het gaatje ook. Daar verstoppen de bacterien zich graag.
Alle reacties Link kopieren
Verfafbijt. En daarna een beetje WD-40
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
"Óók onder het randje Edgar"
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 05 februari 2016 @ 21:49:

Verfafbijt. En daarna een beetje WD-40
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik moet steeds aan Al Bundy denken nu.

Doen meer mannen dit, ff in de broek roeren en snuffelen aan de vingers?.

Ik ben erg blij dat mijn vent dit niet doet hoor!
quote:vivamam schreef op 05 februari 2016 @ 21:55:

Ik moet steeds aan Al Bundy denken nu.

Doen meer mannen dit, ff in de broek roeren en snuffelen aan de vingers?.

Ik ben erg blij dat mijn vent dit niet doet hoor!Dat weet je niet, tenzij je hem er ooit naar hebt gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet trouwens denken het mopje 'Het is blauw en het ruikt naar Ieniminie. Pino's vinger!

Geen idee waarom, want Ieniminie is geen jongetje :/



Geurtje is trouwens wel te verklaren. Echt doorluchten doet het daar niet.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik dat deed was ik acht. Heb je je weleens bedacht dat al dat pulken juist irritaties

in de hand werkt? En ja, spoel m schoon elke dag.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven