Mijn vriend is zo slecht in bed

06-09-2014 23:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed wat ik moet mijn vriend is zo slecht in bed.

Heb echt van alles geprobeerd...het komt super snel klaar ik ben dan pas net een beetje opgewarmd en dan is het weer klaar.

Ik heb geen eens zin meer in sex met hem om dat ik dan toch geen voldaan gevoel heb en nog meer wilt en beter.

Praten erover gaat echt niet dat wilt hij absoluut niet.

Verder de allerliefste van de wereld maar ik wil gewoon ook goede sex.

Wil hem echt niet belazeren maar krijg wel steeds meer de neiging
Alle reacties Link kopieren
Lang of langer voorspel al geprobeerd?? En dan vooral op jou gericht?

Of wil hij alleen 'erin-eruit'?
Alle reacties Link kopieren
Aangeven dat er niet over praten voor jou geen optie is. Heb je hem wel eens verteld hoe je je echt voelt? Als hij daar niet naar luisteren wil, dan kan je je afvragen of je überhaupt wel een relatie met hem wil. Dat heeft dan niks met seks te maken, maar met niet willen luisteren naar jouw gevoelens.
Heb je zin om de seksjuf uit te hangen? Zo nee, dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Patchouli.



En als hij dat niet wil of niet eens naar jou wil luisteren, dan is hij dus níet de allerliefste.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je je inbeelden dat hij Victor Reinier is en dan kom je wel klaar....
Alle reacties Link kopieren
Zeg duidelijk hoe belangrijk dit voor je is en zorg dat je er met hem over praat. Dat is echt zo'n beetje de kern van jullie relatie. Als hij dat echt niet wil, moet je je afvragen of dit wel de juiste persoon voor je is. Of het nu over seks gaat of iets anders, als je er niet normaal en open over kunt praten, gaat het uiteindelijk niet werken.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Komt het niet door die posters van Victor boven je bed?
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 06 september 2014 @ 23:25:

Komt het niet door die posters van Victor boven je bed?Nou dan komt ze binnen no time klaar lijkt me...
Alle reacties Link kopieren
Of bedoel je haar vriend
Alle reacties Link kopieren
Dat ik victor reinier aantrekkelijk vind ik staat hier totaal los van.



Ik heb geen zin om de sexjuf uit te hangen wil gewoon op alle gebieden kunnen genieten en niet alleen een terrasje pakken samen naar film of gezellig op vakantie.



Het feit dat ik hem daardoor gewoon probeer te ontwijken vind ik al erg genoeg... maar niks werkt lang voorspel niet NIKS...

En om nou een punt achter mijn relatie te zetten door de slechte sex is ook gewoon niet de bedoeling. Maar zeker omdat het gewoon niet bespreekbaar is wordt het lastig.



En als je dan soms al denkt van ik ga het wel bij een ander halen is ook niet de bedoeling en wil hem echt niet bedriegen....
Alle reacties Link kopieren
[quote]bladblazer schreef op 06 september 2014 @ 23:19:

Misschien kun je je inbeelden dat hij Victor Reinier is en dan kom je wel klaar....[/quote



Krijg jij dat voor elkaar als hij 5 keer heen en weer ga en het is weer klaar???
Alle reacties Link kopieren
Alleen hij kan er iets aan veranderen lijkt me.
Bind hem vast en bepaal zelf het tempo.
Alle reacties Link kopieren
Of geen seks tot hij inziet hoe dit voor jou is?
Wat wil je?



Praten kan niet zeg je. Je wil niet bij hem weg vanwege de sex, maar je wil zo ook niet verder?



Meid, volg lekker je eigen advies op en ga vreemd, blijft niet veel meer over lijkt me...
....
Als je iemand anders gaat neuken maak het dan eerst uit met je vriend. Wel zo netjes.
P-R-A-T-E-N

It's as simple as that.
quote:Egidius schreef op 07 september 2014 @ 00:04:

Als je iemand anders gaat neuken maak het dan eerst uit met je vriend. Wel zo netjes.



Dat wil ze niet, hij is namelijk de allerliefste!



-ze wil/kan niet met hem praten

-ze wil het niet uitmaken vanwege sex

-ze wil niet zonder goede sex

-ze heeft de neiging om vreemd te gaan



Waarom dan nog advies vragen?



Praten, uitmaken of vreemdgaan, meer smaken zijn er niet lijkt me.
Optie 1: pikstraf tot er gepraat gaat worden.

Optie 2: in frustratie roepen dat je een minnaar neemt als hij niet naar je grieven wil luisteren.
quote:newimprovedkitty schreef op zondag 07 september 2014 00:03 hoezo is praten geen optie? Geen gesprek = geen seks..Oh ja, pikstraf. Super
[quote]joyyy92 schreef op 06 september 2014 @ 23:12:

....... komt super snel klaar ......ben dan pas net een beetje opgewarmd en dan is het weer klaar...

[quote]



Mijn advies: de Victor Reinier actiondoll en extra batterijen.

F#ppen Maastricht.



En serieus: p r a t e n !
Alle reacties Link kopieren
Praten dus.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Egidius schreef op 07 september 2014 @ 00:09:

[...]





Oh ja, pikstraf. Super Tuurlijk! Alle vrouwen doen dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven