Mijn vriend wil amper sex

28-11-2016 17:04 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn libido is behoorlijk veel hoger dan die van mijn vriend en het irriteert me mateloos. Vooral sinds we samenwonen is het een ramp. Hij heeft wel eens gezegd dat ik niet zo aan hem moest trekken (niet letterlijk dan) en dat hij dan vanzelf wel ermee kwam. Nou toen hadden we 8 weken geen seks meer.... en dat is nog een paar keer gebeurd. Met samenwonen is het de eerste 2 maanden niet goed gegaan omdat hij overspannen was en dat kwam toendertijd al helemaal eruit. Maar ik had gehoopt dat ons seks leven wel beter werd als we bij elkaar woonde. Ik heb vanalles liggen googlen. Misschien vind hij me minder aantrekkelijk? Het feit dat hij vind dat ik altijd zeur, hij in een depressie zit/overspannen/burnout. Al gaat hij nu wel steeds beter. Maar dat hij nooit seks wilt hebben vreet me op. Ik word er helemaal gek van. Ik heb al een hoog libido en als je eigen vriend je dan niet wilt. Ik voel me gigantisch onzeker. Niet gewild. Ik ben best zeker over mezelf, en dat word gewoon de grond in gestampt... En zelfs als ik begin wijst hij me of af, of hij gaat op zijn rug liggen en zegt dan doe jij het werk maar ik blijf liggen. Zelfs dan probeer ik het nog. Maar als we dan bij vrienden zijn klaagt hij over het feit dat hij net wakker is en ik hem half aanrand. Dat hij nu opgezadeld zit met alleen mij... Toen hij dat laatst zei dacht ik je houd gewoon niet van een vaste relatie, het nieuwe spannende is er vanaf. Hij heeft namelijk vroeger alles afgeneukt wat los en vast zat. Hij kwam altijd aan zijn trekken zoals hij het zegt. Dus dit moet wel de reden zijn. Hoe krijg je je man weer in voor seks? Hij heeft eigenlijk na de eerste 2 maanden van onze relatie altijd een minder libido gehad dan ik. Maar ik word er gek van. Vroeger werd ik gebruikt voor seks. Nu heb ik het tegenovergestelde... Zeur niet zo zou je dan denken maar ik word er gek van... Ik wil gewoon dat mijn vriend mij wilt. Niet als iemand ziet waarmee hij seks MOET hebben.

Kan iemand mij helpen wat ik hiermee moet?
Alle reacties Link kopieren
Hij klaagt tegen vrienden over jou? Daar zou ik echt niet blij mee zijn.

Dat hij een lager libido heeft, dat kan natuurlijk. Lijkt mij dat jullie niet bij elkaar passen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan je wel helpen.... jullie moeten gewoon wat volwassener worden, en dat heeft tijd nodig
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij nou een depressie, een burn-out of is hij overspannen? Of roep je maar wat?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik roep maar wat. Want ik weet niet wat het is. Hij heeft een half jaar echt extreem veel gewerkt. 110 uur per week vaak. Dus hij zat er helemaal doorheen. Nou had hij 2 banen en is hij eind oktober met een gestopt. Echter heeft hij nu veel meer tijd. Hij riep een half jaar lang ik heb geen tijd meer om te sporten. Nu heeft hij dat wel maar ligt hij het liefst alleen maar op de bank. Dus toen dacht ik heb je een depressie of zo? Naar de dokter krijg je hem niet dus ik roep inderdaad maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Hij zit in een depressie wat jij misschien niet helemaal snapt, hij vindt dat je zeurt dus je kan er niet normaal over praten..



Lijkt me tijd voor een ieder gesprek. Niet alleen over seks, ook over wederzijds respect en wat er mis gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 28 november 2016 @ 17:08:

Hij klaagt tegen vrienden over jou? Daar zou ik echt niet blij mee zijn.

Dat hij een lager libido heeft, dat kan natuurlijk. Lijkt mij dat jullie niet bij elkaar passen.Ja dat deed hij vroeger nooit maar als hij alcohol op heeft is hij laatste maanden in een kut humeur. Alsof al zijn frustratie er dan altijd uitkomt. Ik vind het niet leuk iig.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zelfdiagnose. Misschien is ie gewoon lui. Of vindt ie het samenwonen tegenvallen. Kan allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 28 november 2016 @ 17:12:

Hij zit in een depressie wat jij misschien niet helemaal snapt, hij vindt dat je zeurt dus je kan er niet normaal over praten..



Lijkt me tijd voor een ieder gesprek. Niet alleen over seks, ook over wederzijds respect en wat er mis gaat.Hij wilt liever niet heel diep met mij over zo'n dingen praten. Want ik snap hem toch niet. En hoe goed ik het ook meen. HIj heeft letterlijk tegen vrienden van hem gezegd, waar ik bij zat, dat hij dan ook niet snel iets van mij zou aannemen. Dat hij maar naar 3 man luisterd en ik ben daar niet een van....
Ik snap niet waarom mensen pas lang nadat ze een persoon van straat geplukt hebben kijken wie het eigenlijk is. En als het dan tegenvalt met alle geweld willen dat alles verandert aan die persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:15:

[...]





Hij wilt liever niet heel diep met mij over zo'n dingen praten. Want ik snap hem toch niet. En hoe goed ik het ook meen. HIj heeft letterlijk tegen vrienden van hem gezegd, waar ik bij zat, dat hij dan ook niet snel iets van mij zou aannemen. Dat hij maar naar 3 man luisterd en ik ben daar niet een van....Dit zou voor mij 'exit' betekenen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 28 november 2016 @ 17:08:

Ja ik kan je wel helpen.... jullie moeten gewoon wat volwassener worden, en dat heeft tijd nodig Wat heeft dat ermee te maken dat als ik niks zou doen wij eens per 3 maanden seks zouden hebben?
quote:Hij heeft wel eens gezegd dat ik niet zo aan hem moest trekken (niet figuurlijk dan)Dus jij begint hem zomaar af te trekken? Daar zou bij mij ook spontaan de zin van verdwijnen! (Als ik man was. ) Meestal begin je met voorspel enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 28 november 2016 @ 17:16:

Ik snap niet waarom mensen pas lang nadat ze een persoon van straat geplukt hebben kijken wie het eigenlijk is. En als het dan tegenvalt met alle geweld willen dat alles verandert aan die persoon.Omdat dit de eerste 3 maanden niet was en ik wel een klik met hem heb. Als ik eenmaal van iemand hou dan geef ik niet zo snel op. En bepaalde problemen zal je altijd wel hebben en die krijgen we wel opgelost. Maar dit is iets nieuws. Heb ik nog nooit meegemaakt...
Alle reacties Link kopieren
Alsof je met mijn ex date. Ik was ook altijd teleurgesteld en verdrietig als ik voor seksverslaafde werd uitgemaakt. :/ Mijn ex had voor mij ook een uitbundig seksleven en toen wij nog niet samen woonden konden we er ook nog wat van, maar toen ik bij hem introk stortte het helemaal in. Alsof de buit binnen was en er geen moeite meer werd gedaan. Ik heb het ongeveer 5 jaar volgehouden, daarna was ik het zat en heb het oa hierom uitgemaakt.



Mijn ervaring is dus dat het alleen maar minder wordt ipv meer, hoeveel er ook wordt gepraat etc. Succes ermee, ik weet wat je doormaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 28 november 2016 @ 17:21:

[...]





Dus jij begint hem zomaar af te trekken? Daar zou bij mij ook spontaan de zin van verdwijnen! (Als ik man was. ) Meestal begin je met voorspel enzo.Wat staat er achter :P niet letterlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:15:

[...]





Hij wilt liever niet heel diep met mij over zo'n dingen praten. Want ik snap hem toch niet. En hoe goed ik het ook meen. HIj heeft letterlijk tegen vrienden van hem gezegd, waar ik bij zat, dat hij dan ook niet snel iets van mij zou aannemen. Dat hij maar naar 3 man luisterd en ik ben daar niet een van....Dus je weet niet wat er is. Als hij echt depressief is is seks waarschijnlijk het laatste aan denkt. Maar zelfs als hij depressief is hoef je echt niet te pikken dat ie je afzeikt bij z'n vrienden waar je naast zit. Dus, zoals ik al zei. Kont tegen de crib, nu praten. Want anders modder je straks lekker door zo.. Ik zou er niet zo gelukkig van worden. Zit volgens mij ook een stuk meer bij dan alleen hij wil geen seks.
Alle reacties Link kopieren
Een niet willen praten is ook een antwoord. Namelijk dat ie er geen zin in heeft. Aan jou of je daar tevreden mee kan zijn.
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:22:

[...]





Omdat dit de eerste 3 maanden niet was en ik wel een klik met hem heb. Als ik eenmaal van iemand hou dan geef ik niet zo snel op. En bepaalde problemen zal je altijd wel hebben en die krijgen we wel opgelost. Maar dit is iets nieuws. Heb ik nog nooit meegemaakt...Als je dit bij je geflopte relaties niet meemaakte dan is dit wellicht de ware (lol)? Dit is al een tijdje bezig zo, waarom ga je niet bij hem weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kraaitje87 schreef op 28 november 2016 @ 17:22:

Alsof je met mijn ex date. Ik was ook altijd teleurgesteld en verdrietig als ik voor seksverslaafde werd uitgemaakt. :/ Mijn ex had voor mij ook een uitbundig seksleven en toen wij nog niet samen woonden konden we er ook nog wat van, maar toen ik bij hem introk stortte het helemaal in. Alsof de buit binnen was en er geen moeite meer werd gedaan. Ik heb het ongeveer 5 jaar volgehouden, daarna was ik het zat en heb het oa hierom uitgemaakt.



Mijn ervaring is dus dat het alleen maar minder wordt ipv meer, hoeveel er ook wordt gepraat etc. Succes ermee, ik weet wat je doormaakt.



Dankje, ik heb ook 5 jaar een relatie gehad die wel eens zeurde als ik weer wilde. Maar die jongen werkte veel. En mijn vriend nu ook. Dus daar heb ik begrip voor. Mijn ex kocht mij zelfs een vibrator uit frustratie....



Maar ik loop zelfs na het douchen nog vaak een uur naakt door het huis. Maakt hem allemaal niks uit. En ik ben niet iemand die hierom zijn relatie wil stopzetten. Maar het feit dat zijn ex hier ook altijd op zeurde geeft mij gewoon aan dat het probleem bij hem zit. Hij is zelf van het sporten. Ik heb vroeger veel gesport maar kamp het afgelopen jaar met schildklierproblemen en ik doe een master naast mijn werk. Dus ik sport niet meer. Ik weeg nog hetzelfde en heb nog maar 34 maar het is niet meer zo strak als vroeger. En soms denk ik dat hem dat niet meer opgeilt of zo :( Hij zegt ook vaak dat hij gewoon lekker met mij wilt knuffelen. Dat hij niet altijd seks wilt hebben. Bij mij is het zo erg, vooral omdat ik mij nog heel erg aangetrokken voel tot hem, dat ik er boos om word. En dat probeer ik weer in te houden maar voor mijn gevoel loop ik de hele dag met een stijve. Ik word er echt gek van. Ik hoop dat hij over een half jaar ofzo weer normaal is, zoals ik hem ontmoette. Weer bijgekomen van zijn harde werken. En dan wil ik na mijn master best weer gaan sporten. Maar dit vreet me zo op dat ik denk ik pluk dadelijk iemand van de straat af :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 28 november 2016 @ 17:28:

[...]





Als je dit bij je geflopte relaties niet meemaakte dan is dit wellicht de ware (lol)? Dit is al een tijdje bezig zo, waarom ga je niet bij hem weg?we wonen net samen. Ik ben net een maand geleden ontslagen, waar moet ik heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 28 november 2016 @ 17:26:

[...]



Dus je weet niet wat er is. Als hij echt depressief is is seks waarschijnlijk het laatste aan denkt. Maar zelfs als hij depressief is hoef je echt niet te pikken dat ie je afzeikt bij z'n vrienden waar je naast zit. Dus, zoals ik al zei. Kont tegen de crib, nu praten. Want anders modder je straks lekker door zo.. Ik zou er niet zo gelukkig van worden. Zit volgens mij ook een stuk meer bij dan alleen hij wil geen seks.Hij zegt dat ik teveel zeur, maarja dit was ook al voordat we samenwoonde. En ik zeur al als ik vraag of hij zijn kattenbakken wilt schoonmaken. Want als het aan hem lag deed hij dit 1x per maand... Verantwoordelijkheid van hem is 0.0. Hij gedraagd zich als een 18 jarige ipv dat hij 27 is. Want hij wil lol hebben in zijn leven zegt ie...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:34:

[...]





Hij zegt dat ik teveel zeur, maarja dit was ook al voordat we samenwoonde. En ik zeur al als ik vraag of hij zijn kattenbakken wilt schoonmaken. Want als het aan hem lag deed hij dit 1x per maand... Verantwoordelijkheid van hem is 0.0. Hij gedraagd zich als een 18 jarige ipv dat hij 27 is. Want hij wil lol hebben in zijn leven zegt ie...Ja, dat hoef je niet te pikken hé, dat doe je zelf. Misschien tijd om een conclusie te trekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:33:

[...]





we wonen net samen. Ik ben net een maand geleden ontslagen, waar moet ik heen?Ah. Dus je wil wel weg maar het is niet handig? Of wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:29:

[...]





Dankje, ik heb ook 5 jaar een relatie gehad die wel eens zeurde als ik weer wilde. Maar die jongen werkte veel. En mijn vriend nu ook. Dus daar heb ik begrip voor. Mijn ex kocht mij zelfs een vibrator uit frustratie....



Maar ik loop zelfs na het douchen nog vaak een uur naakt door het huis. Maakt hem allemaal niks uit. En ik ben niet iemand die hierom zijn relatie wil stopzetten. Maar het feit dat zijn ex hier ook altijd op zeurde geeft mij gewoon aan dat het probleem bij hem zit. Hij is zelf van het sporten. Ik heb vroeger veel gesport maar kamp het afgelopen jaar met schildklierproblemen en ik doe een master naast mijn werk. Dus ik sport niet meer. Ik weeg nog hetzelfde en heb nog maar 34 maar het is niet meer zo strak als vroeger. En soms denk ik dat hem dat niet meer opgeilt of zo :( Hij zegt ook vaak dat hij gewoon lekker met mij wilt knuffelen. Dat hij niet altijd seks wilt hebben. Bij mij is het zo erg, vooral omdat ik mij nog heel erg aangetrokken voel tot hem, dat ik er boos om word. En dat probeer ik weer in te houden maar voor mijn gevoel loop ik de hele dag met een stijve. Ik word er echt gek van. Ik hoop dat hij over een half jaar ofzo weer normaal is, zoals ik hem ontmoette. Weer bijgekomen van zijn harde werken. En dan wil ik na mijn master best weer gaan sporten. Maar dit vreet me zo op dat ik denk ik pluk dadelijk iemand van de straat af :(Kan je op je buik schrijven. Zal steeds minder worden tot nul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven