Mijn vriend wil amper sex

28-11-2016 17:04 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn libido is behoorlijk veel hoger dan die van mijn vriend en het irriteert me mateloos. Vooral sinds we samenwonen is het een ramp. Hij heeft wel eens gezegd dat ik niet zo aan hem moest trekken (niet letterlijk dan) en dat hij dan vanzelf wel ermee kwam. Nou toen hadden we 8 weken geen seks meer.... en dat is nog een paar keer gebeurd. Met samenwonen is het de eerste 2 maanden niet goed gegaan omdat hij overspannen was en dat kwam toendertijd al helemaal eruit. Maar ik had gehoopt dat ons seks leven wel beter werd als we bij elkaar woonde. Ik heb vanalles liggen googlen. Misschien vind hij me minder aantrekkelijk? Het feit dat hij vind dat ik altijd zeur, hij in een depressie zit/overspannen/burnout. Al gaat hij nu wel steeds beter. Maar dat hij nooit seks wilt hebben vreet me op. Ik word er helemaal gek van. Ik heb al een hoog libido en als je eigen vriend je dan niet wilt. Ik voel me gigantisch onzeker. Niet gewild. Ik ben best zeker over mezelf, en dat word gewoon de grond in gestampt... En zelfs als ik begin wijst hij me of af, of hij gaat op zijn rug liggen en zegt dan doe jij het werk maar ik blijf liggen. Zelfs dan probeer ik het nog. Maar als we dan bij vrienden zijn klaagt hij over het feit dat hij net wakker is en ik hem half aanrand. Dat hij nu opgezadeld zit met alleen mij... Toen hij dat laatst zei dacht ik je houd gewoon niet van een vaste relatie, het nieuwe spannende is er vanaf. Hij heeft namelijk vroeger alles afgeneukt wat los en vast zat. Hij kwam altijd aan zijn trekken zoals hij het zegt. Dus dit moet wel de reden zijn. Hoe krijg je je man weer in voor seks? Hij heeft eigenlijk na de eerste 2 maanden van onze relatie altijd een minder libido gehad dan ik. Maar ik word er gek van. Vroeger werd ik gebruikt voor seks. Nu heb ik het tegenovergestelde... Zeur niet zo zou je dan denken maar ik word er gek van... Ik wil gewoon dat mijn vriend mij wilt. Niet als iemand ziet waarmee hij seks MOET hebben.

Kan iemand mij helpen wat ik hiermee moet?
Alle reacties Link kopieren
Hij is 27? Meid ga weg!
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:33:

[...]





we wonen net samen. Ik ben net een maand geleden ontslagen, waar moet ik heen?Wat een slechte reden om bij hem te blijven...
Alle reacties Link kopieren
Geen sex als tegenprestatie om geen huur te hoeven betalen is wel weer eens wat anders.
Geen libido hebben is 1 ding maar dan hoeft hij nog niet zo respectloos te doen? Wat een rotopmerkingen maakt hij zeg.

Ik zou met hem bespreken dat als hij he toch nier serieus neemt en geen sex wil je je vanaf nu inderdaad als een huisgenootje gaat opstellen.

En huisgenootjes zijn niet exclusief.

Of wil hij miscchien als een partner zich normaal openstellen, om te starten je serieus te nemen als gesprekspartner?

Zoek een baan en dan wegwezen als hij de hint niet snapt.
:quote:kastella schreef op 28 november 2016 @ 17:55:

Geen sex als tegenprestatie om geen huur te hoeven betalen is wel weer eens wat anders.







Ik zie ineens onslow en violet van schone schijn voor me. Maak er een act van.

Jij wil hem zogenaamd de hele tijd en hij kan lekker nee zeggen.
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 17:23:

[...]





Wat staat er achter :P niet letterlijk.Er staat juist: niet figuurlijk, dus juist letterlijk. Je bedoelde: "niet letterlijk".
Een Master? Huh?



Met jouw manier van schrijven? En jouw inzicht?
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit met die gast. Ik zou echt uit helemaal mijn slof schieten als mijn vriend zo over mij praat tegen zijn vrienden.
Spuit hij anabolen?
quote:Mellona schreef op 28 november 2016 @ 18:21:

Een Master? Huh?



Met jouw manier van schrijven? En jouw inzicht?





Jij zegt 't, ik dacht 't.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 28 november 2016 @ 17:37:

[...]



Ah. Dus je wil wel weg maar het is niet handig? Of wat bedoel je?ja die eerste 2 maanden is het hier echt niet gezellig geweest. Sinds hij met zijn 2de baan gestopt is gaat het wel steeds beter en hij zegt ook zich steeds beter te voelen maar poeh hij vraagt veel geduld van me, heel veel. En ik vind met de relatie stoppen echt de laatste optie. En ik probeer nu al alles te doen. Ik doe het huishouden, de boodschappen, zijn administratie van zijn werk, zijn financien. En dan nog zeur ik, dat vind ik jammer :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 28 november 2016 @ 18:36:

[...]







Jij zegt 't, ik dacht 't.fijn altijd van die mensen die weer lekker pessimistisch zijn. Ben opgevoed door een Griekse moeder die zichzelf Nederlands heeft moeten aanleren dus ja, mijn Nederlands is niet goed. Nou hebben we dat probleem ook weer opgelost. Neem aan dat je zelf ook een master hebt anders vind ik je commentaar al helemaal onterecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 28 november 2016 @ 18:33:

Spuit hij anabolen?Nee hij zegt van niet. Is ook 15 kg afgevallen in een half jaar tijd aan spiermassa omdat hij amper meer sport
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 19:03:

[...]





ja die eerste 2 maanden is het hier echt niet gezellig geweest. Sinds hij met zijn 2de baan gestopt is gaat het wel steeds beter en hij zegt ook zich steeds beter te voelen maar poeh hij vraagt veel geduld van me, heel veel. En ik vind met de relatie stoppen echt de laatste optie. En ik probeer nu al alles te doen. Ik doe het huishouden, de boodschappen, zijn administratie van zijn werk, zijn financien. En dan nog zeur ik, dat vind ik jammer :(Lees dit nou nog eens terug. Hij wil geen seks met je, hij maakt rotopmerkingen over je bij zijn vrienden, hij laat jou zijn financiën en werkadministratie doen en steekt geen poot uit in het huishouden, hij vraagt veel geduld van je en noemt jou een zeur. Heeft hij ook nog leuke kanten? Zorg goed voor jezelf en laat je niet zo'n slecht gevoel over jezelf door hem aanpraten
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 19:06:

[...]





fijn altijd van die mensen die weer lekker pessimistisch zijn. Ben opgevoed door een Griekse moeder die zichzelf Nederlands heeft moeten aanleren dus ja, mijn Nederlands is niet goed. Nou hebben we dat probleem ook weer opgelost. Neem aan dat je zelf ook een master hebt anders vind ik je commentaar al helemaal onterecht.

Ik heb de uni alleen van binnen gezien omdat mijn kinderen erop zitten



Ik ben meer een doener zeg maar.



Maar nu begrijp ik idd je slechte Nederlands. Geen probleem wat mij betreft!
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 19:10:

[...]





Nee hij zegt van niet. Is ook 15 kg afgevallen in een half jaar tijd aan spiermassa omdat hij amper meer sportHet zou nml een en ander kúnnen verklaren qua libido.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 28 november 2016 @ 19:18:

[...]



Ik heb de uni alleen van binnen gezien omdat mijn kinderen erop zitten



Ik ben meer een doener zeg maar.



Maar nu begrijp ik idd je slechte Nederlands. Geen probleem wat mij betreft!Ik ben ook meer een doener, doe de universiteit puur omdat ik VWO af heb en snel leer. Achteraf had ik liever HBO gedaan maarja dat is achteraf. Ben ook niet het typische WO-typetje gezien MBO en HBO mensen mij altijd meer aangetrokken hebben. Maar mijn spelling is inderdaad slecht als ik snel typ. Heb echter laatst een spellingstest moeten doen voor een sollicitatie en hier ben ik met heel weinig fouten toch voor geslaagd. Maar ik zou geen conclusies trekken als iemand snel snel wat typt op een website , dit was overigens ook niet het probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 19:03:

[...]





ja die eerste 2 maanden is het hier echt niet gezellig geweest. Sinds hij met zijn 2de baan gestopt is gaat het wel steeds beter en hij zegt ook zich steeds beter te voelen maar poeh hij vraagt veel geduld van me, heel veel. En ik vind met de relatie stoppen echt de laatste optie. En ik probeer nu al alles te doen. Ik doe het huishouden, de boodschappen, zijn administratie van zijn werk, zijn financien. En dan nog zeur ik, dat vind ik jammer :(Ja je wilde weg. En hij kost je veel geduld, je doet alles en je zeurt. Nou, klinkt leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 28 november 2016 @ 17:16:

Ik snap niet waarom mensen pas lang nadat ze een persoon van straat geplukt hebben kijken wie het eigenlijk is. En als het dan tegenvalt met alle geweld willen dat alles verandert aan die persoon.Dit dus. Soms moet je gewoon op tijd concluderen dat je niet matched.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 28 november 2016 @ 17:41:

Hij is 27? Meid ga weg!Is hij geen man hij zegt dat hij met stijve loopt?
Alle reacties Link kopieren
ik typte dat ik voor mijn gevoel de hele dag met een stijve loop ;)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal als een veelbelovende toekomst... Ik zat in een zelfde situatie met mijn ex en uiteindelijk toch maar voor het meest verstandige gekozen, stoppen met elkaar. Is even lastig geweest, maar heb er zoveel voor terug gekregen. Mijn sex nu is nog nooit, echt nooit zo goed geweest!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik en mijn vrouw schelen ook qua libido maar los daarvan ben ik in ieder geval geen ontzettende klootzak (waarschijnlijk de reden dat wij nog bij elkaar zijn). Jouw probleem is echt niet de hoeveelheid seks maar meer het feit dat je man niet gelijkwaardig in de relatie zit. Daar helpt weinig tegen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 28 november 2016 @ 20:21:

Tsja, ik en mijn vrouw schelen ook qua libido maar los daarvan ben ik in ieder geval geen ontzettende klootzak (waarschijnlijk de reden dat wij nog bij elkaar zijn). Jouw probleem is echt niet de hoeveelheid seks maar meer het feit dat je man niet gelijkwaardig in de relatie zit. Daar helpt weinig tegen.haha moet hier wel om lachen :P Ik ben er, vooral tijdens het samenwonen, vaak genoeg er achter gekomen dat het een gigantische klootzak kan zijn. Zelfs zijn vrienden zeggen soms dat hij een botte boer is. Dat kan ik eventueel nog wel handelen. Ik hoop vaker dat hij opgroeit... ipv zich gedragen alsof hij 18 is, helaas zonder dat bijkomende libido dan :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjahoezouikheten schreef op 28 november 2016 @ 20:37:

[...]





haha moet hier wel om lachen :P Ik ben er, vooral tijdens het samenwonen, vaak genoeg er achter gekomen dat het een gigantische klootzak kan zijn. Zelfs zijn vrienden zeggen soms dat hij een botte boer is. Dat kan ik eventueel nog wel handelen. Ik hoop vaker dat hij opgroeit... ipv zich gedragen alsof hij 18 is, helaas zonder dat bijkomende libido dan :PWeet je, neem het maar van een oude rot aan die al wat relaties heeft zien komen en gaan: verspil je tijd aan mensen die het waard zijn. Een ding krijg je nooit meer terug en dat is de tijd die je gespendeerd hebt aan iets wat bij voorbaat al niet goed is. Zelfs al zou hij morgen wakker worden met voldoende liefde voor jou en zelfinzicht in eigen handelen, dan nog is het niet plausibel dat hij zijn 27 jarige, goed gecultiveerde karakter kan veranderen. Dat kost namelijk kracht en doorzettingsvermogen en als ik jouw verhaal juist interpreteer zijn dat niet zijn twee meest in het oog springende kwaliteiten (om over de rest maar te zwijgen). Dus meid, choose your battles wisely and pave your road with action instead of good intentions.
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven