Mijn vrouw 1x met een ander willen zien neuken

31-12-2016 11:02 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Apen.

Mijn vrouw 1x met een ander willen zien neuken

Totaal aantal stemmen: 145

Goedemorgen allemaal, (63%)
Ik zie mijn vraag alleen bij veeeeeel oudere topics. (5%)
Ik man van een getrouwd (12 jr) stel m41, v38 ben de eerste (3%)
Onze relatie is goed en zijn nog steeds stapel op elkaar. (6%)
Ik gun het mijn vrouw dat ze in ieder geval ooit 1x in d&#03 (2%)
Kijken of mee doen....is beide een optie. (9%)
Ik heb dit voorgelegd en ze zegt dit (nu) niet te hoeven. (5%)
Als ik het er in bed over heb word ze wel natter.... (6%)
Wie heeft hier ervaring mee en hoe staan jullie hier tegenov (2%)
Ik stem voor goedemorgen allemaal.
Interessante poll. Ik heb op 'onze relatie is goed en zijn nog steeds stapel op elkaar' gestemd, dat komt het meest overeen met mijn situatie.



Als je vrouw zegt dat ze niet wil dan wil ze niet. Geloof gewoon wat ze zegt.
Wat een rare poll...



En je vrouw word niet natter omdat jij dr loopt op te geilen terwijl je dit zegt?

Ik vind het een raar idee dat jij je vrouw wilt 'prostitueren'. Want ja zo vind ik het, als jij bewust je vrouw door een ander wilt laten neuken (dus jij waarschijnlijk die derde persoon ook wel even zou uitkiezen).
Alle reacties Link kopieren




Als ze zegt dat ze er nu geen behoefte aan heeft, lijkt me dat heel duidelijk... Niet dus.

Is ze zo'n dom vrouwke dan, dat jij voor haar bepaald wat ze wel of niet moet doen? Omdat je het haar 'gunt' zeker.. Uhuh. Volgens mij geil vooral jíj erop dat ze genomen word door een ander. Dat mag, maar wees dan wel eerlijk...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Ik gun het mijn vrouw dat ze in ieder geval ooit 1x in d'r leven met een ander gedaan zou moeten hebben.

Kijken of mee doen....is beide een optie. Wat als ze zelf iemand uitzoekt en jou er niet bij wil hebben? 'Gun' je het haar dan nog steeds? Of is het vooral een manier om je eigen fantasieën uit te leven? En wat als ze daarna de smaak te pakken krijgt en liever met die ander neukt dan met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ze.wil.het.niet.
Wat wij zeggen lijkt me oninteressant , je vrouw wil niet!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jij gunt het je vrouw, zij heeft er geen behoefte aan. Klaar toch?

Trouwens, als het echt om gunnen ging, dan zou het niet gaan om waar jij op geilt (toekijken/meedoen).
Alle reacties Link kopieren
Wat jou vrouw wil! Dat is t belangrijkste! En wat jij wil totaal niet.



Als ze t wil, mag ze zelf bepalen, met wie, en of jij er bij bent of niet.



Maar zo te horen, wil ze nu niet.



En altijd afwachten, of jij t wel hoort wanneer ze wel wil, want ja, ik kan me ook goed voorstellen dat ze anderen probeert, zonder dat jij er weet van hebt!





Gelukkig nieuwjaar alvast!
Ze wilt niet, dus nee.





Overigens vind ik dat je t hele gebeuren nogal liefdeloos omschrijft.
Je vrouw geeft aan dit (nu)niet te hoeven. Dan is het toch wel duiidelijk. Ze komt er zelf wel mee, als ze er behoefte aan heeft (of niet).



Volgens mij vindt jij het spannender dan je vrouw het vindt, als je er zo mee bezig bent.
Ik stem op kijken of meedoen.
Laat je vrouw toch gewoon lekker zelf kiezen wat ze wil, en zo te lezen wil ze niet. Dus einde verhaal
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend dit zou voorstellen, en na mijn 'nee' het toch regelmatig zou blijven aanhalen, zou die goede relatie op termijn wel eens niet meer zou goed kunnen zijn.
quote:monalisalove schreef op 31 december 2016 @ 11:06:

Ik stem voor goedemorgen allemaal.De meerderheid, zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Jij vouwt deze fantasie uit met je hand in haar slip om haar natheid te meten? Wauw.



En wat nou als die trioman heel leuk blijkt te zijn (misschien wel veel leukerder dan jij!) en ze daarna apart met hem wil gaan daten? Mag dat dan ook? En wat nou als ze eigenlijk best een beetje verliefd op hem wordt?
...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het ook niet om je vrouw, maar omdat jij een nieuw avontuurtje wel ziet zitten. Moet je alleen niet doen omdat het "zo leuk is voor je vrouw". Anders had zij ook met iemand mogen neuken zónder dat jij er met je snuffert bovenop staat of zelfs meedoet.
quote:hoelahoepla schreef op 31 december 2016 @ 11:25:

Volgens mij gaat het ook niet om je vrouw, maar omdat jij een nieuw avontuurtje wel ziet zitten. Moet je alleen niet doen omdat het "zo leuk is voor je vrouw". Anders had zij ook met iemand mogen neuken zónder dat jij er met je snuffert bovenop staat of zelfs meedoet.



Dit denk ik ook.



Misschien een idee je vrouw gewoon thuis te laten en er zelf op uit te gaan om een vent te zoeken?



Wees dan wel zo sympathiek om het je vrouw van te voren te vertellen
*Mijn vrouw 1 keer met een ander zien neuken* Dat wil jij

* Voor je vrouw hoeft het niet* Dat wil zij.



Duidelijk toch? Punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:monalisalove schreef op 31 december 2016 @ 11:06:

Ik stem voor goedemorgen allemaal.Ik ook!
Internagelaktisch
Is het geen angstzweet wat je voelt?



Ik heb gestemd op kijken of meedoen, beide is een optie.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook erg duidelijk.

Het zou mij ook een super geile ervaring lijken om geneukt te worden door een ander terwijl manlief toekijkt of meedoet, maar als je er niet beide achter staat moet je er volgens mij niet aan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven