Mijn vrouw delen

18-06-2015 15:50 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



ik ben nieuw op dit forum en heb me geregistreerd omdat ik graag ervaringen van jullie zou kennen.



mijn vrouw en ik fantaseren tijdens de sex regelmatig over een trio, zowel een extra man als vrouw erbij. het klinkt vreemd, maar vooral een man erbij vind ik ontzettend opwindend. Ik fantaseer er voornamelijk over dat mijn vrouw geblindoekt op bed ligt, waarna ik haar verras met een extra paar handen. hij geeft haar dan een massage, bevredigt haar oraal en de rest hangt af van hoe geil hij haar heeft kunnen maken.



intussen heb ik iemand gevonden via een advertentie met wie het lijkt te klikken (ik wil dit niet met iemand bekend doen), en ben ik mijn vrouw er stukje bij beetje warm voor aan het maken, wat ook lijkt te lukken.



toch ben ik benieuwd naar andermans ervaringen (zowel van de vrouwen als mannen die dit eerder hebben gedaan)... laat dus maar komen zou ik zeggen!
Alle reacties Link kopieren
quote:koffie_leut schreef op 19 juni 2015 @ 17:07:

Goed dat je het zelf al in de gaten hebt! Anders word het een obsessie en dat maakt het alleen maar moeilijker.



Neem de tijd en doe het samen, anders gaat ze het misschien wel alleen voor jou doen en dat wil je niet toch?Nee precies, integendeel! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
laat je ook horen hoe het afgelopen is, als het zover is?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 20 juni 2015 @ 17:50:

laat je ook horen hoe het afgelopen is, als het zover is?Dat zal ik zeker doen! Maar zal ni voor de komende weken zijn denk ik
Alle reacties Link kopieren
We hebben er een fijn en open gesprek over gehad en het ziet er naar uit dat we onze eerste ervaringen in een erotische club zullen opdoen. Op die manier kunnen we in ieder geval samen "kiezen" en stilaan onze grenzen verleggen. Bedankt in ieder geval voor de tips
Alle reacties Link kopieren
@Kothanse

Je zegt dat We er een fijn en open gesprek over gehad hebben enz enz,en kunnen WE samen kiezen.

Maar als ik je topic even terug lees was het alleen maar Ik ik en nog eens ik,en nu is het in ene We.

Ik denk dat u door het,maar blijven doorgaan en doorgaan,tegen uw partner over UW sexuele verlangens en fantasieen om er een derde bij te willen ´´liefst een man´´ want dat is wel duidelijk,u gewoon een vrij brief probeerd te krijgen om met mede weten van uw partner sex met een man te hebben.

Sorry maar ik vertrouw uw verhaal voor geen ene meter.U wil gewoon uw wens,koste wat het kost werkelijkheid laten worden,Oftewel sex met een man hebben `´ pijpen`´ enz enz. Hoop dat uw partner niet in uw gedram meegaat.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 22 juni 2015 @ 18:35:

@Kothanse

Je zegt dat We er een fijn en open gesprek over gehad hebben enz enz,en kunnen WE samen kiezen.

Maar als ik je topic even terug lees was het alleen maar Ik ik en nog eens ik,en nu is het in ene We.

Ik denk dat u door het,maar blijven doorgaan en doorgaan,tegen uw partner over UW sexuele verlangens en fantasieen om er een derde bij te willen ´´liefst een man´´ want dat is wel duidelijk,u gewoon een vrij brief probeerd te krijgen om met mede weten van uw partner sex met een man te hebben.

Sorry maar ik vertrouw uw verhaal voor geen ene meter.U wil gewoon uw wens,koste wat het kost werkelijkheid laten worden,Oftewel sex met een man hebben `´ pijpen`´ enz enz. Hoop dat uw partner niet in uw gedram meegaat. Lees jij een ander topic dan ik? Ik lees nergens dat het hem opwindend lijkt om seks met een man te hebben, maar dat het hem opwindend lijkt om te zien hoe zijn vrouw wordt verwend door een ander. Ik ben er niet in thuis, maar is volgens mij iets heel verschillends..
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dikke kul Madras!



Ik vind het bijzonder dat mensen vallen dat een topic over "ik" gaat, natuurlijk gaat het over ik want ik open een topic. Als ik een topic over wij zouden openen zouden wij de koningin zijn. Dat is raar.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 22 juni 2015 @ 18:35:

@Kothanse

Je zegt dat We er een fijn en open gesprek over gehad hebben enz enz,en kunnen WE samen kiezen.

Maar als ik je topic even terug lees was het alleen maar Ik ik en nog eens ik,en nu is het in ene We.

Ik denk dat u door het,maar blijven doorgaan en doorgaan,tegen uw partner over UW sexuele verlangens en fantasieen om er een derde bij te willen ´´liefst een man´´ want dat is wel duidelijk,u gewoon een vrij brief probeerd te krijgen om met mede weten van uw partner sex met een man te hebben.

Sorry maar ik vertrouw uw verhaal voor geen ene meter.U wil gewoon uw wens,koste wat het kost werkelijkheid laten worden,Oftewel sex met een man hebben `´ pijpen`´ enz enz. Hoop dat uw partner niet in uw gedram meegaat. Er zijn 2 berichten in deze discussie te vinden die absoluut nergens op slaan. En toevallig (?) komen ze allebei van jou. Misschien jezelf eens in vraag stellen ipv ongegrond oordeel te vellen over anderen. En voor alle duidelijkheid, neen ik heb geen behoefte aan sexueel contact met een man, heb me ook nooit aangetrokken gevoeld tot een man
Alle reacties Link kopieren
quote:Meesje33 schreef op 22 juni 2015 @ 18:52:

[...]





Lees jij een ander topic dan ik? Ik lees nergens dat het hem opwindend lijkt om seks met een man te hebben, maar dat het hem opwindend lijkt om te zien hoe zijn vrouw wordt verwend door een ander. Ik ben er niet in thuis, maar is volgens mij iets heel verschillends..Fijn dat de meesten hier wél begrijpend kunnen lezen
Alle reacties Link kopieren
Roos4.0 wat u zegt slaat als een slappe ... op een drumstel

en Meesje33 U bent er inderdaad niet in thuis.

Ik ben er ook niet in thuis,maar heb een kennis die er wel in thuis is,en heb hem de topic laten lezen,en die zei gelijk dat meneer de topik!! maar 1 ding wil.

En Kothansje,je hebt het voor elkaar gekregen om met je mooie en begripvolle praatjes een aantal mensen hier om de tuin weten te lijden.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Kothansje

No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt een kennis aan wie je het topic hebt laten lezen voor een psychologische analyse. Heb je geen leven of zo? Naar figuur.
quote:madras schreef op 22 juni 2015 @ 19:40:

Roos4.0 wat u zegt slaat als een slappe ... op een drumstel

en Meesje33 U bent er inderdaad niet in thuis.

Ik ben er ook niet in thuis,maar heb een kennis die er wel in thuis is,en heb hem de topic laten lezen,en die zei gelijk dat meneer de topik!! maar 1 ding wil.

En Kothansje,je hebt het voor elkaar gekregen om met je mooie en begripvolle praatjes een aantal mensen hier om de tuin weten te lijden.



Haha wat een flapdrol!

'Een kennis die er wel in thuis is' je bedoelt iemand die het thuis wel op deze manier verdoezelt?

En laat mij raden, jij was de nr 3 😱
Alle reacties Link kopieren
kothansje

U bent een Naar figuur.Een Figuur die alles probeerd te bewerkstelligen om een ander mee te trekken in zijn wil en zijn lusten
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Enjoy73

No Mercy
quote:madras schreef op 22 juni 2015 @ 20:17:

kothansje

U bent een Naar figuur.Een Figuur die alles probeerd te bewerkstelligen om een ander mee te trekken in zijn wil en zijn lusten





Jij gaat steeds gekkere dingen roepen hier...ik zou stoppen, je maakt jezelf wel heel erg belachelijk op deze manier!



Of...je bent stik jaloers, zou ook nog kunnen. Maar kom er dan gewoon voor uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 22 juni 2015 @ 19:40:

Roos4.0 wat u zegt slaat als een slappe ... op een drumstel

en Meesje33 U bent er inderdaad niet in thuis.

Ik ben er ook niet in thuis,maar heb een kennis die er wel in thuis is,en heb hem de topic laten lezen,en die zei gelijk dat meneer de topik!! maar 1 ding wil.

En Kothansje,je hebt het voor elkaar gekregen om met je mooie en begripvolle praatjes een aantal mensen hier om de tuin weten te lijden.Dat is nou toevallig....ik heb ook een kennis die er wel in thuis is en die zei gelijk dat Madras haar latent aanwezige woede issues probeert te verdringen én dat Madras waarschijnlijk met kousen aan in bed slaapt. Maar hij laat zich niet door Madras om de tuin lijden ehhh leiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 23 juni 2015 @ 09:24:

[...]





Dat is nou toevallig....ik heb ook een kennis die er wel in thuis is en die zei gelijk dat Madras haar latent aanwezige woede issues probeert te verdringen én dat Madras waarschijnlijk met kousen aan in bed slaapt. Maar hij laat zich niet door Madras om de tuin lijden ehhh leiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het gevoel me wel voorstellen. Dat als je zo'n geil wijfie hebt als Kothanse, je wel eens wil zien hoe ze een andere pik naar binnen werkt. Ik zou het wel overleggen vooraf hoor, anders krijg je straks spijt als ze toch niet zo van avontuur houd.
Alle reacties Link kopieren
Haha Madras, het enige wat me niet helemaal duidelijk is geworden uit jouw reacties is dat je het eigenlijk over jezelf hebt of dat je vriendje het stiekem met andere mannen doet en daarom denkt dat dat direct voor iedereen geldt..



En zelfs als Kothanse het zou doen omdat hij stiekem een keer seks wil met een man.. denk je niet dat zijn vrouw dat in de gaten krijgt op het moment dat er een lul in zijn mond zit? Zou hij dan niet liever een keer in het bos afspreken, zonder vrouwlief?



Pfff ergens niet in thuis zijn of ervaring mee hebben is iets anders dan pure domheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een goed besluit is om naar een club te gaan kothanse. Dan kunnen jullie samen kijken/uitzoeken en de spanning opbouwen.



Het is ook belangrijk als man om goed voor ogen te houden dat twee kerels in bed, zeker 1 die je niet goed kent, ook best intimiderend kan zijn voor de vrouw. Dan is een blinddoek e.d. al snel te veel van het goede.
...
Alle reacties Link kopieren
Een aantal unit,s krijgen gelijk van mij,want er is gewoon niet tegen te praten.

Maar ben benieuwd of na dat doordrammen van kothanse tegen z,n partner er het van gaat komen,en hoe lang de relatie nog zal duren.
No Mercy
quote:Kothanse schreef op 22 juni 2015 @ 12:59:

We hebben er een fijn en open gesprek over gehad en het ziet er naar uit dat we onze eerste ervaringen in een erotische club zullen opdoen. Op die manier kunnen we in ieder geval samen "kiezen" en stilaan onze grenzen verleggen. Bedankt in ieder geval voor de tipsGoed dat je er zo open over kunt praten, en dat jullie er samen zijn uitgekomen.
quote:madras schreef op 23 juni 2015 @ 17:42:

Een aantal unit,s krijgen gelijk van mij,want er is gewoon niet tegen te praten.

Maar ben benieuwd of na dat doordrammen van kothanse tegen z,n partner er het van gaat komen,en hoe lang de relatie nog zal duren. Waar baseer je het doordrammen op? Tjee waar stoor jij je aan.
Alle reacties Link kopieren
Nooit vergeten je hebt fantasie en je hebt werkelijkheid

En die kan heeeeeel anders uitpakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven