Mijn vrouw en haar mannelijke collega

27-04-2015 09:32 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn vrouw is sinds een paar maanden aan de slag binnen een groot bedrijf als secretaresse. Afgelopen maand is er een (getrouwde) mannelijke collega die haar wat het hof maakt. Ze mailen elkaar op het werk over diverse onderwerpen.

Sinds kort smsen ze ook en ja er zijn soms ook pikante onderwerpen tussen. Ik dacht ok geen probleem, gemeenschappelijke interesses, hij getrouwd, wij getrouwd, etc.

Nu merk ik de laatste tijd dat ze haar kledingstijl aanpast. Ze heeft zelfs een enkelbandje gekocht omdat hij dat graag ziet.

Afgelopen weekend stuurt hij dat hij ruzie heeft met zijn vrouw en dat hij niet weet of hij verder wilt in deze relatie. In heb ook een smsje gelezen waarin hij zegt dat hij haar mist en continu aan haar denkt. Waarop zei antwoord :'Ik ook'.

Ik heb haar geconfronteerd met het feit dat ik denk dat er gevoelens zijn langs zeker langs zijn kant. Zij weerlegt dit en zegt als dit het geval zou zijn ze geen contact meer met hem opzoekt.

Ik vrees dat het al te laat is, maar ja wederzijds vertrouwen... als zei zegt dat er niets aan de hand is... of ben ik te naïef?
Ik zou erg waakzaam blijven als ik jou was. Heel veel goeds voorspelt dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit soort contacten binnen een huwelijk ongepast. Ook al zou zij alleen spelen met zijn gevoelens om te kijken hoe zij in de markt ligt, dan nog is zij dit aan het voeden. Niet verstandig, zeker niet op het werk. Dit is geen gewone vriendschap. Ik zou haar verzoeken om het af te kappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet willen dat mijn partner een dergelijk contact heeft en ik zou haar vragen ermee te stoppen. Wil ze dit niet, dan weet je denk ik genoeg.
Het is zoals het is
Bij de sms 'ik ook' zou hij al ergens kunnen gaan logeren.

Maar: hoezo lees je haar sms?

Weet zij dat?

Anders is ze JOU misschien aan het voeden. Tijd om haar weer eens het hof te maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 27 april 2015 @ 09:37:

Ik vind dit soort contacten binnen een huwelijk ongepast. Ook al zou zij alleen spelen met zijn gevoelens om te kijken hoe zij in de markt ligt, dan nog is zij dit aan het voeden. Niet verstandig, zeker niet op het werk. Dit is geen gewone vriendschap. Ik zou haar verzoeken om het af te kappen.Dit. Zeker niet verstandig om zogenaamd 'safe' (want getrouwd) wat hengeltjes uit te werpen. Onprofessioneel en puberaal.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
ruimdenkend hoor; dat maakt het natuurlijk wel minder boeiend
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
wel erg doorzichtig dom als je di verzonnen hebt, en wel erg dom als dit echt is.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft dit met seks te maken?
Alle reacties Link kopieren
Midlife crisis misschien? Ze fleurt wel op omwille van de aandacht, maar waar trek je de grens natuurlijk?

Iemand buiten gooien is makkelijk gezegd, maar niet vergeten dat er ook nog een kind rondloopt.
Waarom zou je iemand buiten gooien om zoiets? Eerst eens een goed gesprek aan gaan bestaat ook nog
quote:onnohoestsiroop schreef op 27 april 2015 @ 10:01:

Wat heeft dit met seks te maken?



Nog niets.

Je kunt er beter vroeg bij zijn.....
quote:JollyJ schreef op 27 april 2015 @ 10:06:

Waarom zou je iemand buiten gooien om zoiets? Eerst eens een goed gesprek aan gaan bestaat ook nog



Praten met elkaar?

Dat is zo 1998. Tegenwoordig gaat een relatie toch via de App?
Alle reacties Link kopieren
" Ze heeft zelfs een enkelbandje gekocht omdat hij dat graag ziet. "



Dat pik je toch niet, tijd om op je strepen te staan.
quote:ThunderassMan schreef op 27 april 2015 @ 10:13:

[...]





Praten met elkaar?

Dat is zo 1998. Tegenwoordig gaat een relatie toch via de App?Waarmee je vooral laat zien dat je nog niet helemaal bij bent he. Ik zei: gesprek. Jij maakt daar "praten" van
quote:JollyJ schreef op 27 april 2015 @ 10:16:

[...]



Waarmee je vooral laat zien dat je nog niet helemaal bij bent he. Ik zei: gesprek. Jij maakt daar "praten" van Ik ben blijven hangen in 1997.
Alle reacties Link kopieren
Naief? Jouw foto staat naast het woord "naief" in het woordenboek.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Als dit waar is, dan heeft jouw vrouw werkelijk nul respect voor je. Trek je conclusies, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker niet naïef.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het lijkt er sterk op dat ze tot over d'r oren verliefd is op die collega en niet echt de moeite neemt om er tegen te vechten ( in zoverre dat kan ). Ik zou er maar een stokje voor steken.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, hoe is het met die gang bang afgelopen eind 2009? Toen wilde je haar uitlenen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 27 april 2015 @ 11:05:

Zeg, hoe is het met die gang bang afgelopen eind 2009? Toen wilde je haar uitlenen.Ow..... nou misschien was haar collega ook een van de gangbangers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:vincedexa schreef op 27 april 2015 @ 11:05:

Zeg, hoe is het met die gang bang afgelopen eind 2009? Toen wilde je haar uitlenen.
Wat ingewikkeld begint het nu te worden
Alle reacties Link kopieren
Als ze elkaar kennelijk zo missen, zou ik meteen voorstellen om gezellig samen erheen te rijden.quote:Ik heb haar geconfronteerd met het feit dat ik denk dat er gevoelens zijn langs zeker langs zijn kant. Zij weerlegt dit en zegt als dit het geval zou zijn ze geen contact meer met hem opzoekt.Briljante verdediging. Het is de laatste kaart die ze uitlegt voordat ze de "dus je vertrouwt me niet"-kaart op tafel legt die jou wegzet als de jaloerse spokenjager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven