Mijn vrouw en haar mannelijke collega

27-04-2015 09:32 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn vrouw is sinds een paar maanden aan de slag binnen een groot bedrijf als secretaresse. Afgelopen maand is er een (getrouwde) mannelijke collega die haar wat het hof maakt. Ze mailen elkaar op het werk over diverse onderwerpen.

Sinds kort smsen ze ook en ja er zijn soms ook pikante onderwerpen tussen. Ik dacht ok geen probleem, gemeenschappelijke interesses, hij getrouwd, wij getrouwd, etc.

Nu merk ik de laatste tijd dat ze haar kledingstijl aanpast. Ze heeft zelfs een enkelbandje gekocht omdat hij dat graag ziet.

Afgelopen weekend stuurt hij dat hij ruzie heeft met zijn vrouw en dat hij niet weet of hij verder wilt in deze relatie. In heb ook een smsje gelezen waarin hij zegt dat hij haar mist en continu aan haar denkt. Waarop zei antwoord :'Ik ook'.

Ik heb haar geconfronteerd met het feit dat ik denk dat er gevoelens zijn langs zeker langs zijn kant. Zij weerlegt dit en zegt als dit het geval zou zijn ze geen contact meer met hem opzoekt.

Ik vrees dat het al te laat is, maar ja wederzijds vertrouwen... als zei zegt dat er niets aan de hand is... of ben ik te naïef?
quote:Keausje schreef op 27 april 2015 @ 11:09:

Wat ingewikkeld begint het nu te worden så komplisert det kan ikke bli hørt
Alle reacties Link kopieren
@Kerol het lag op het puntje van mijn tong.

@Vincedexa andere tijden, andere situatie.
Alle reacties Link kopieren
Voor een buitenstaander zijn de signalen duidelijk genoeg. Voor jou ws. ook wel.



Geen idee waarom iemand er topics van 6 jaar geleden bijsleept trouwens.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Blijkbaar staat ze open voor de aandacht en de flirts van een ander. Dat zou een signaal kunnen zijn over hoe jullie relatie er voor staat. Tijd dus om eens samen kritisch naar jullie relatie te kijken en je daarbij niet alleen blind te staren op de dingen die zij nu zegt en doet, maar ook te kijken naar je eigen aandeel daar in.

Hoe weet je trouwens dat er meer aan de hand is? Controleer je haar telefoon of laat ze die sms'jes zelf aan je lezen?
Alle reacties Link kopieren
Sommige laat ze mij lezen inderdaad om te laten zien dat er niets aan de hand is, maar ze heeft de GSM constant bij en ja op onbewaakte momenten check ik even en kom dan op andere berichten uit die ze me niet laat zien.
Enkelbandje gekocht omdat hij dat leuk vindt?!

Trek je conclusie zou ik zeggen.
Waarom is er geen openheid meer hierover tussen jullie? In dat oude topic schreef je over meerdere trio's die jullie gehad hebben en dat jullie een gangbang overwogen. Daaruit trek ik de conclusie dat jullie met elkaar kunnen (konden?) praten over dit soort dingen, seks is (was?) duidelijk geen taboe of moeilijk onderwerp tussen jullie. Wat is er dan veranderd?

Het klinkt een beetje alsof jullie het contact samen zijn kwijtgeraakt, alsof ze zich door jou niet meer gezien en begeerd voelt. En dat maakt dat zij meer openstaat voor aandacht van een ander.
quote:JollyJ schreef op 27 april 2015 @ 11:39:

[...]



så komplisert det kan ikke bli hørtVrije vertaling: Zo gecompliceerd dat ik er blij van word?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jullie relatie verder? Waarom wil ze zo graag aandacht van een andere man?



En je vrouw stuurt pikante berichtjes met hem en jij denkt: "oké, geen probleem, misschien gemeenschappelijke interesses"? Wellicht is de gemeenschappelijke interesse seks buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het prima vindt dat zij met hem gaat neuken, dan ben je niet naïef. Maar je wil dat ze dat eerlijk zegt?
Alle reacties Link kopieren
@xenigmax we babbelden inderdaad over zulke dingen en de dates waren mensen die we kortstondig leerden kennen en het contact eerder oppervlakkig verliep. We hebben dat leven wat achter ons gelaten toen we zwanger waren. Een kind verandert je leven in positieve zin, maar het heeft wel invloed op je seksleven.

Je komt in een dagelijkse sleur terecht ( ik noem het de boemeltrein) en verliest elkaar uit het oog omwille van diverse redenen.

Nu is er dus iemand die haar aandacht schenkt en dat is spannend en mooi, maar je weet nooit waar dat gaat eindigen....
Alle reacties Link kopieren
@parbleumondieu als het gebeurt wil ik het graag weten ja. De sex tot daar en toe, maar verliefd worden... is een heel ander verhaal en daar vrees ik nu voor dat het al zover is.
quote:Keausje schreef op 27 april 2015 @ 12:00:

[...]





Vrije vertaling: Zo gecompliceerd dat ik er blij van word? Zoiets
Wat dacht je er dan van om die boemeltrein te stoppen en haar zelf weer die oprechte aandacht te geven?

Makkelijk gezegd dat je elkaar uit het oog verliest, maar verander daar dan wat aan!

Of niet, dat is jouw keuze, maar kom dan ook niet hier treurig doen dat ze de aandacht elders zoekt. Als je het zo door laat gaan, weet je namelijk heel goed waar dit gaat eindigen. Dat is niet de vraag, de vraag is of je er iets aan wilt doen...

Is ze alleen nog maar de moeder van je kind en doe je verder niks?

Of wil je haar graag terug als partner en lover en ga je haar dat ook weer laten voelen? Dan moet je niet te lang wachten. Nu is ze waarschijnlijk alleen nog maar verliefd op de aandacht die ze krijgt van hem, meer verlust dan verliefd toch. Als je het zo op z'n beloop laat, dan geef je de verliefdheid wel een kans om te ontwikkelen. Nogmaals... het is maar waar je voor kiest.
anoniem_209756 wijzigde dit bericht op 27-04-2015 13:05
Reden: beetje meer
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zei ? Zei? Wat zei zij?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Hoe doorzichtig wil je het hebben...kansloos dit.
Alle reacties Link kopieren
@xenigmax ik tracht dat ook, wil dan weekendje weg, maar dan heeft ze altijd excuus om niet te moeten gaan.

Zaterdagavond haar voorgesteld om iets te gaan drinken samen, babysit geregeld, zetten ons op terrasje, beginnen gesprek en valt stil, maar ondertussen wel smsjes ontvangen. Heb gezegd dat ze die moet wegleggen wat ze ook doet, maar je hoorde elk smsje dat binnenkwam.

Dus pogingen genoeg... Ik denk eerder dat zij degene moet gaan zijn als de gevoelens er zijn om te kiezen en ik haar na verloop van tijd voor de keuze ga zetten.
Heb je haar al gezegd dat je wil dat ze stopt met contact met haar collega? Ze kan hem toch blokken. Gewoon geen contact meer. Dit kan alleen maar uit de hand lopen als je het mij vraagt.
Maar waarom dan ook nu weer ".. ik haar na verloop van tijd voor de keuze ga zetten.." Wat is er mis met NU..?? Praat met haar!

Zeg haar wat je ziet gebeuren en wat het met je doet.

Zeg haar dat je haar mist als geliefde en dat je haar niet kwijt wil

Vraag haar hoe zij er in staat.

Vraag haar wat ze mist

Wacht niet tot het te laat is, tenzij je het wel gemakkelijk vindt dat zij dan de 'slechterik' kan zijn die jullie relatie op het spel heeft gezet, terwijl je er ondertussen eigenlijk zelf ook wel klaar mee bent, maar niet die stap wil nemen.

Nogmaals... aan jou de keuze! Met afwachten bereik je niks.
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel eerder om seks draaien dan om verliefdheid misschien, maar hier zou de lamp branden (zeggen we hier), als een van ons zo achteloos met ons huwelijk zou omspringen. Waarom mag je niet boos worden?
Alle reacties Link kopieren
Je had gisteren al in actie moeten schieten TO. Ga praten en geef daarbij je grenzen aan. Vervolgens samen op zoek gaan naar oplossingen.
Kledingstijl aanpassen, enkelbandje omdat hij dat graag ziet, "ik ook" antwoorden op een "ik denk steeds aan je"-sms.. Het is overduidelijk dat dit niet meer platonisch is. Of zij met zijn gevoelens speelt of gewoon echt iets in hem ziet weer je niet, maar beide gevallen zijn absoluut niet goed. Je intuïtie heeft het denk ik bij het rechte eind, confronteer haar met deze onderwerpen.



En als ze ondanks de duidelijke signalen blijft liegen, dan kun je net zo goed nu al uit elkaar gaan. Dan weet je dus dat ze niet toegeeft dat ze verkeerd bezig is, en dat er dus wss eerst een intiem moment tussen beide moet komen eer zij toe gaat geven dat ze hem als meer dan een collega ziet (als dat moment nog niet geweest is).
Zeer, met de nadruk op zeer, ongepast gedrag van zowel je vrouw als die getrouwde man.
Alle reacties Link kopieren
Woeps* Verkeerd topic!
anoniem_189250 wijzigde dit bericht op 27-04-2015 14:32
Reden: verkeerd topic
% gewijzigd
Helemaal eens met de posts van Enigma. Een gesprek aanknopen is eng, want je bent bang voor de uitkomst. Bang dat ze zegt: 'ik hou niet meer van je' of iets van die strekking. Dat risico loop je, ja. Maar alles op zijn beloop laten is ook geen oplossing. Wil je echt uiteindelijk dat de boel klapt omdat je niks hebt ondernomen? Wil je niet alles op alles zetten om jullie gezin bij elkaar te houden? Niet alleen voor jou, maar ook voor jullie kind(eren)? Nu valt de boel nog te reanimeren, nu er (denk ik) nog niets wezenlijks gebeurd is tussen de collega en je vrouw.



Of is de interesse bij jou inmiddels ook zover gedaald dat je het wel best vindt? Als je echt van haar houdt, had je al actie ondernomen, een gesprek gestart. Ik proef uit je postings dat de passie van jouw kant ook bekoeld is, of zie ik dat verkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven