mijn vrouw wil niet intiem

06-06-2012 20:48 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 10 jaar samen.

In onze relatie/huwelijk hebben we 2 schiterende kinderen gekregen.Nu wil ze alleen na de komst van de kinderen niet meer intiem zijn van uit haar kant het lijkt wel als of ik af en toe niet bestaa.Ik heb daar integen wel de drang on samen intiem te zijn samen filmpje kijken knuffelen maar het enigste waar zei aan denkt ik de kinderen.

Als ik vraag of we een keertje sex kunnen hebben en het dan ook doen dan duurt het hoogstens 2 minuten even er op zitten kwakje kwijt en zo hij is weer een week tevreden.

Ik heb echt al van alles geprobeerd om te zorgen dat er weer spanning komt, andere kleding,bloemen wekelijks,extra leuke dingen doen met het gezin ,lekkere massage enz

zijn er mensen die dit herkennen en zo ja hoe dit evt op te lossen.

Mijn vrouw wil in ieder geval de kinderen niet uit logeren sturen want dan weet ze volgens mij dat ik dan toch alleen maar ga zeuren over aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Seksuoloog en een goed gesprek.
Sexuoloog en een goed gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat ze niet meer intiem wil zijn?
Alle reacties Link kopieren
fiddeldee

als ik daar al over begin zit ze al van je moet niet zo zeuren je krijgt toch sex



jo

mijn kinderen zijn 3,5 en 2
Alle reacties Link kopieren
Trap haar het huis uit en zoek een jong, lekker, gewillig mokkel. Je kan het! Succes.
Los het maar buiten de deur op wanneer de eerder genoemde suggesties geen vruchten afwerpen.
Alle reacties Link kopieren
Heb de indruk dat die nog meer gebeurd, man die zich (al dan niet terecht) verwaarloosd voelt na de geboort van een kind (1e, 2e etc..) waar de vrouw enkel nog bezig lijkt te zijn met het moederschap. Vaak lopen zulke zaken dan ook verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
vlinder



Ze zegt dat ze er geen behoefte meer aan heeft.

ik had eerst het idee dat ze een ander had

maar daar heeft ze totaal geen tijd voor altijd druk bezig met werken en de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Take it or leave it! What happened to love? Al die mensen die hier klagen. Waarom: een goedkeuring om buiten de pot te pissen of als zielig mannetje hier te kunnen zeiken over je vrouw? Het leven bestaat uit keuzes maken, dus maak je keuze!
Ik geloof dat TO het er niet zo mee eens is om achtereenvolgens als spermadonor en geldautomaat gebruikt te worden. Lijkt mij ook niet echt een te benijden positie.
Tut Tut Amand, niet stoken in een huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op woensdag 06 juni 2012 21:22 Ik geloof dat TO het er niet zo mee eens is om achtereenvolgens als spermadonor en geldautomaat gebruikt te worden. Lijkt mij ook niet echt een te benijden positie.Daarom geloof ik niet in kinderen krijgen en trouwen!!
Het is niet de eerste keer dat ik hoor/lees van de situatie dat een man, zodra er kinderen zijn, aan de kant wordt geschoven als partner.



De slimme mannen zoeken een minnares en zorgen ondertussen voor hun gezin.



De iets minder slimme mannen worden gepakt.



De iets minder slimme vrouwen volharden in hun overtuiging dat hun man geen recht op zijn eigen verlangens heeft.
Alle reacties Link kopieren
P R A T E N !!!



Laat je vrouw weten dat je er écht mee zit, dat je de intimiteit écht mist en dat je er écht wat aan wilt doen. Laat weten hoe belangrijk het voor je is!! Ga er samen mee aan de slag!!
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt intiem . Zij niet. Dan hebben jullie samen toch een probleem. Want jij hebt wel behoefte zij niet. De reden waarom ze geen behoefte heeft heb je al gemeld. De door jou bedachte oplossing is voor haar geen goed argument. En zo blijven jullie maar heen en weer klieren terwijl de daad niet plaats vind. Lastige situatie hoor. En heel vaak dreigt zo,n relatie kapot te gaan als ie dat al niet is.

Ik denk dan ook dat als je vrouw blijft weigeren om intiem te zijn met jou ,jij het elders gaat halen. Bij een auto dealer heb je tenslotte ook je auto niet langer in onderhoud als ie je niet meer bevalt.

Stel haar eens voor dan om eerst maar eens gewoon te knuffelen,dus geen gepenetreer! En als ze dat prettig vind kun je steeds een stapje verder gaan. Wil ze van dat voorstel niets weten , vraag haar dan gewoon eens op de man af of je een prostituee mag bezoeken. En kijk eens hoe ze daar op reageert.Als ik jou vrouw namelijk was geweest dan had je vanavond nog sex!
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 06 juni 2012 @ 21:48:

Het is niet de eerste keer dat ik hoor/lees van de situatie dat een man, zodra er kinderen zijn, aan de kant wordt geschoven als partner.



De slimme mannen zoeken een minnares en zorgen ondertussen voor hun gezin.



De iets minder slimme mannen worden gepakt.



De iets minder slimme vrouwen volharden in hun overtuiging dat hun man geen recht op zijn eigen verlangens heeft.



Pardon?!?!



De 'slimme' mannen PRATEN met hun vrouwen, en proberen SAMEN hun seksleven nieuw leven in te blazen.



Mannen die vreemdgaan zijn mannen zonder gevoel, die geen vrouw verdienen en lekker single moeten blijven. Scheelt kleine kindjes een hoop verdriet wanneer mama er toch achterkomt dat papa vreemdgaat en het gezin alsnog uit elkaar gerukt wordt.
Na een poosje Viva-forum heb ik allang door dat 'samen een oplossing zoeken' meestal gebruikt wordt om te zeggen dat die vent gewoon maar moet slikken wat zijn vrouw wil/doet/besluit.
Alle reacties Link kopieren
"Het is niet de eerste keer dat ik hoor/lees van de situatie dat een man, zodra er kinderen zijn, aan de kant wordt geschoven als partner.



De slimme mannen zoeken een minnares en zorgen ondertussen voor hun gezin.



De iets minder slimme mannen worden gepakt.



De iets minder slimme vrouwen volharden in hun overtuiging dat hun man geen recht op zijn eigen verlangens heeft."



Een slimme vrouwen laat zich niet naaien met de beloftes van huwelijk, kinderen en eeuwige liefde...
Alle reacties Link kopieren
En wat doe jij om er voor te zorgen dat ze minder moe is? Heb jij ook een deel van de zorg voor de kinderen op je en het huishouden?
Alle reacties Link kopieren
Misschien leg je er teveel de nadruk op en verwacht je vrouw ondertussen dat, bij alle lieve dingen die je doet, je ook meteen sex verwacht van haar. Dan heeft ze bij voorbaat al geen zin meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:isadoro schreef op 06 juni 2012 @ 21:55:

En wat doe jij om er voor te zorgen dat ze minder moe is? Heb jij ook een deel van de zorg voor de kinderen op je en het huishouden?Biker21, niet naar dit soort propaganda luisteren, hoor. Scheiden, nieuwe chick, en je bent weer helemaal de oude.
Alle reacties Link kopieren
quote:throttle schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:

[...]





Biker21, niet naar dit soort propaganda luisteren, hoor. Scheiden, nieuwe chick, en je bent weer helemaal de oude.Jee throttle. Wat ben jij aan de gang vandaag.
Waar is TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven