milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, Moordwijf
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het onhandig dat je een getrouwde vrouw gekozen hebt, maar oke daar ga ik me verder neit mee bemoeien. Maar voor de rest, ik denk dat ze niet voor niks een 'jong blaadje' uitkiest, ze vind het denk ik niet erg dat je minder ervaren bent dan haar, laat haar jou van alles leren, is toch ook geil?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je met alle liefde tips geven maar ik denk dat dit alleen maar jullie (voor)pret zal beïnvloeden want als je - dit - echt wilt dan raad ik je aan om er met je volle verstand in te stappen. En er vooral van te genieten. De enige raad die ik je kan geven is om niet je hart in deze of dergelijke relatie mee te nemen want die gaat geheid gebroken worden (omdat ik denk dat de vrouw-en- waarmee jij chat niet op zoek zijn naar iemand voor wie zij hun gezin zullen verlaten). Kortom, geniet van de ervaring.
anoniem_75212 wijzigde dit bericht op 31-05-2009 18:05
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 31 mei 2009 @ 17:57:

Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, Moordwijf
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Hi Mike,



Goed dat ik je hier tref.

Weet je wat mijn man altijd zo geil vindt? Dat hij stiekem van onder het bed mag filmen wanneer ik door de mannelijke studenten van NL in mijn kontje genomen wordt.

Aan het eind van zo'n sessie spuit hij dan altijd onverwacht zo lekker de mond van de betreffende student vol, om één en ander weer recht te trekken. Mannen blijven toch haantjes he, hihihi.



Had ik je al verteld dat ik hem wil verrassen door voor vaderdag het filmpje op Geen Stijl te zetten?



Natte kus, Sonja.
Alle reacties Link kopieren
Een oudere vrouw ben je pas als je 65 bent...:-( Als je 42 bent, dan ben je een volwassen vrouw. En jij met je 24 jaar bent net puber af. Zo zit dat in elkaar.



Maar om je vraag te beantwoorden: Een volwassen vrouw vindt het fijn werkelijk een man tussen de lakens te hebben, een man neemt de leiding, observeert haar goed en ziet wat ze lekker vindt, past zonodig zijn bedtrucjes aan op haar reactie, hij vindt het belangrijk dat in de eerste plaats zij geniet.

Kortom: Stel haar op de eerste plaats en neem de leiding.



De meeste jongens (ja jongens) van 24 hebben in bed nog niet die kwaliteiten die nodig zijn.
Wat betekent 'milf' ?
Alle reacties Link kopieren
quote:lapin schreef op 31 mei 2009 @ 18:25:

Wat betekent 'milf' ?mother I like to fuck
Mothers I Like to Fuck.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee, hoor.



Ik ( 39) heb laatst een tijdje een neukertje gehad van 24, maar wat zo jammer was dat ie veel te snel klaar kwam. Al na 4 stoten zeg maar.



Dus, mijn advies: kom niet te snel, dat is niet zo leuk voor je minnares.



You go, boy.
Alle reacties Link kopieren
Eens bij jezelf te raden ga, waarom je naar bed zou gaan met een oudere vrouw die je ma kan wezen?

Dan de vraag stellen wat voor vrouw het is die getrouwd is en kinderen heeft en dan met een jongen zit te msn-en die haar zoon kan zijn?



Beide verknipt, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Ach, voor mannen is dit dagelijkse kost, BE.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het goed is als je veel gaat drinken want dan schijn je het lang vol te kunnen houden. En verder maakt het allemaal niet zoveel uit want het schijnt dat als een vrouw een jongere minnaar heeft, dat ze daar dan heel veel van pikt om hem maar te houden. Veel nuttige tips vindt je in het topic 'Op zoek naar een pro-choice huisarts' op de gezondheidspijler... Toevallig van een vrouw van 42!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mike,

Laat maar, ik ben zelf een Milf en jongens die twijfelen of ze een milf aankunnen kunnen dit niet. Je moet het lang kunnen volhouden (zeker anderhalf uur) een grote hebben, en goede orale vaardigheden bezitten. Daarnaast moet je ook ook nog voldoen aan de uiterlijke kenmerken. Dwz: zij moet je wel accessoire-waardig vinden
Alle reacties Link kopieren
en niet teveel lullen. Milfs hebben helemaal niks met jongens die ook nog af en toe woorden uit hun mond laten rollen. Totaal onbruikbaar
Alle reacties Link kopieren
En hou je schaamstreek lekker fris kortgewiekt en gewassen
Alle reacties Link kopieren
goed onder het randje schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
Vraag als 24 jarige nooit aan je eigenste bovenstebeste MILF



- maakt niet uit wat , maar doe het niet !!!! in straat/ rap / hiphop taaltje



- om benzinegeld / zakgeld



- of zij weet hoe dat condoom om moet



- of zij ook vindt dat je moeder zo oud is



- hoe het kan dat ze zegt dat ze 42 is maar dat op rijbewijs staat dat .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Beste viva lezeressen,

Ik had dit eigenlijk bedoeld als een serieuze vraag. Jammer, dat er zoveel 'flauwe' antwoorden tussen staan. Voor degene die wel serieus antwoorden en tips geven..bedankt!
Alle reacties Link kopieren
De mijne is serieus!!



Mijn ervaring is gewoon dat jonge jongens vaak te snel klaarkomen.



Hoop dat je hier wat mee kunt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mikemike schreef op 31 mei 2009 @ 19:09:

Beste viva lezeressen,

Ik had dit eigenlijk bedoeld als een serieuze vraag. Jammer, dat er zoveel 'flauwe' antwoorden tussen staan. Voor degene die wel serieus antwoorden en tips geven..bedankt!Eigenlijk ....was dat van mij ook serieus ; dat zouden voor mij gigantische afknappers zijn . Dat ze een jongere man aantrekkelijk vindt is goed te begrijpen , maar daarom kan dat jonge-van-geest nog wel tegen je werken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven