milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, Moordwijf
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het onhandig dat je een getrouwde vrouw gekozen hebt, maar oke daar ga ik me verder neit mee bemoeien. Maar voor de rest, ik denk dat ze niet voor niks een 'jong blaadje' uitkiest, ze vind het denk ik niet erg dat je minder ervaren bent dan haar, laat haar jou van alles leren, is toch ook geil?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je met alle liefde tips geven maar ik denk dat dit alleen maar jullie (voor)pret zal beïnvloeden want als je - dit - echt wilt dan raad ik je aan om er met je volle verstand in te stappen. En er vooral van te genieten. De enige raad die ik je kan geven is om niet je hart in deze of dergelijke relatie mee te nemen want die gaat geheid gebroken worden (omdat ik denk dat de vrouw-en- waarmee jij chat niet op zoek zijn naar iemand voor wie zij hun gezin zullen verlaten). Kortom, geniet van de ervaring.
anoniem_75212 wijzigde dit bericht op 31-05-2009 18:05
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren