milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 31 mei 2009 @ 17:57:

Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, MoordwijfEen mooi leren pakje? Best kinky!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 31 mei 2009 @ 17:57:

Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, Moordwijf





@ Moordwijf: is dit iets ?





Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, strak in het leren pak! Is dat plaatje uit je privé collectie Dockey? :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Peet1985 schreef op 12 juni 2009 @ 15:05:

hahahaha, strak in het leren pak! Is dat plaatje uit je privé collectie Dockey? :D en dan heb ik nog niet eens mijn ècht kinky outfits getoond ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:mikemike schreef op 31 mei 2009 @ 17:54:

Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike



????

Via een site, advertentie?

Of ken je haar irl?

In het eerste geval zal je je graag terug zien op de chat en je van alles voorhouden dat je weer (betaald) komt chatten.

In het laatste geval had ze je allang gepakt.

En hoef jij je niet druk te maken om haar te verleiden als ze zo duidelijk laat merken dat ze jou wel wil.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu een milf of ilf?



Edit:

Ik heb het al gevonden want volgens mij heeft niemand een antwoord, vreemd met al die kennis hier .



MILF



1. (slang) Mother(s) I('d) like to fuck: A (putative) mother found sexually attractive.

* 1999: Movie American Pie - "Dude, that chick's a MILF!"
Alle reacties Link kopieren
ik ben jonge man van 27 jaar en val op rijpe dames (milf).. weet alleen nooit hoe ik deze dames moet benaderen, terwijl ik altijd wel versierder ben, maar met deze dames vind ik het moeilijk.[edit]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 09-04-2010 09:38
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet er wel een beetje moeite voor doen Antonio, voor niets gaat de zon op.
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 08 april 2010 @ 23:06:

ik ben jonge man van 27 jaar en val op rijpe dames (milf).. weet alleen nooit hoe ik deze dames moet benaderen, terwijl ik altijd wel versierder ben, maar met deze dames vind ik het moeilijk. [edit]Liefhebsters van jonge mannen die dicht klappen zodra ze een lekker ouder wijf in hun omgeving hebben? Wat een goeie manier om jezelf uit de markt aan te prijzen, zeg

Hard duimen, knul!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 09-04-2010 09:39
Reden: Quote van...
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 08 april 2010 @ 23:07:

Je moet er wel een beetje moeite voor doen Antonio, voor niets gaat de zon op.Ik wil er ook best wel moeite voor doen, dat is het niet. Maar op een of andere manier vind ik het moeilijk om een stap te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 april 2010 @ 23:07:

[...]





Liefhebsters van jonge mannen die dicht klappen zodra ze een lekker ouder wijf in hun omgeving hebben? Wat een goeie manier om jezelf uit de markt aan te prijzen, zeg

Hard duimen, knul!



haha zal ik doen.

het duimen heeft nog niet geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Duimen?

Je moet ze gewoon in de billen knijpen, dan een geile knipoog en afronden met een tongzoen.
Alle reacties Link kopieren
@Antonio:In tegenstelling tot wat zo vaak wordt aangenomen (dat de vrouw een lekker jong hapje zoekt) is mijn ervaring laatste tijd dat het initiatief vaak juist van de jongere man komt.. (ik keek zelf niet rond in die "doelgroep", had geen idee dat je boven de 40 voor sommigen juist aantrekkelijk kan zijn).



Het is niet eens zo gek, en kan zelfs zeer goed aansluiten. Vrouwen beleven hun seksuele piek rond hun 40e en mannen juist rond hun 25e. Verder zijn vrouwen van die leeftijd vaak op zoek naar serieuze relatie en potentiele vader en soms minder seksueel ingesteld, onzeker, vinden andere dingen belangrijk (wat je "doet" aan werk/studie, je status kortom).



Vrouwen die dat alles al hebben (gehad), zijn op die leeftijd soms toe aan genieten en meer passie beleven in seks, weten wat ze willen op dat gebied, voelen zich minder onzeker over hun lichaam en willen die spetterende seks meemaken. En kunnen/willen zich daaraan overgeven, seks uit lust. En dat zoeken sommige jongere mannen, dus op die manier kan dat prima aansluiten.



Laat je niet onzeker maken door de eerdere flauwe reacties uit dit topic (2009), dat kwam omdat het een getrouwde vrouw betrof en sommigen dat afkeuren.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 09 april 2010 @ 09:45:

@Antonio:In tegenstelling tot wat zo vaak wordt aangenomen (dat de vrouw een lekker jong hapje zoekt) is mijn ervaring laatste tijd dat het initiatief vaak juist van de jongere man komt.. (ik keek zelf niet rond in die "doelgroep", had geen idee dat je boven de 40 voor sommigen juist aantrekkelijk kan zijn).



Het is niet eens zo gek, en kan zelfs zeer goed aansluiten. Vrouwen beleven hun seksuele piek rond hun 40e en mannen juist rond hun 25e. Verder zijn vrouwen van die leeftijd vaak op zoek naar serieuze relatie en potentiele vader en soms minder seksueel ingesteld, onzeker, vinden andere dingen belangrijk (wat je "doet" aan werk/studie, je status kortom).



Vrouwen die dat alles al hebben (gehad), zijn op die leeftijd soms toe aan genieten en meer passie beleven in seks, weten wat ze willen op dat gebied, voelen zich minder onzeker over hun lichaam en willen die spetterende seks meemaken. En kunnen/willen zich daaraan overgeven, seks uit lust. En dat zoeken sommige jongere mannen, dus op die manier kan dat prima aansluiten.



Laat je niet onzeker maken door de eerdere flauwe reacties uit dit topic (2009), dat kwam omdat het een getrouwde vrouw betrof en sommigen dat afkeuren.



dank je Suzy,



volgens mij heb je ook gelijk betreft de dames boven de 40..

jij bent zelf ook een dame boven de 40, is het ook specifiek bij jou het geval dat je op jonge mannen valt???
Alle reacties Link kopieren
@Antonio; het is niet de bedoeling dat je openlijk contacten zoekt via dit forum! Bij deze ben je dus gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 09 april 2010 @ 10:10:

@Antonio; het is niet de bedoeling dat je openlijk contacten zoekt via dit forum! Bij deze ben je dus gewaarschuwd.Waar lees je dat ik openlijk contact zoek via deze forum!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 09 april 2010 @ 10:16:

[...]





Waar lees je dat ik openlijk contact zoek via deze forum!!!Ik vond het ook wel vrij duidelijk dat je aan het hengelen was hoor, maar je posting daarover is aangepast nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 09 april 2010 @ 10:18:

[...]





Ik vond het ook wel vrij duidelijk dat je aan het hengelen was hoor, maar je posting daarover is aangepast nu.nou bij deze sorry als het zo over kwam
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 09 april 2010 @ 10:16:

[...]





Waar lees je dat ik openlijk contact zoek via deze forum!!!Nee, inderdaad niet openlijk. Je stuurt een vriendenuitnodiging achter de schermen, dat is ook hengelen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Je moet het stiekem doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempjeinnood schreef op 31 mei 2009 @ 21:26:

Ik vraag me af waarom een milf altijd een oudere vrouw moet zijn.



Ik ben 22 en mama, classificeer ik dan niet als milf? Pas als je zoon/dochter 16 is.
Clowns to the left of me..
Alle reacties Link kopieren
Om voor mijzelf te spreken: ik ben gescheiden en niet op zoek naar een vaste serieuze relatie. Ik ben in real diverse keren benaderd door jongere mannen (30+) en nam dat in het begin niet serieus.



Mijn laatste "minnaars" waren resp. 6 en 11 jaar jonger. En kwamen uit een relatie met iemand van eigen leeftijd. Eerste viel niet speciaal op ouder (maar een gemeenschappelijke seksvoorkeur), de laatste wel (seksueel). Mijn ervaring is dat jongere mannen het heel spannend vinden, (met name verwachten dat de vrouw ervarener is en zich makkelijk overgeeft aan seks, geen last van belemmeringen of schaamte enz heeft)..maar ook (op een bepaald punt) onzeker zijn/worden of ze een "ervaren vrouw" en diens verwachtingen "aankunnen".



Er zullen vrouwen zijn die op jonger vallen om uiteenlopende redenen, sommigen om ze "eea bij te brengen" zodat ze precies de seks krijgen die ze willen, anderen vanwege de jonge strakke body en uithoudingsvermogen, maar (ik spreek voor mijzelf) ik heb zelf juist behoefte aan iemand die zelfverzekerd is in seks en voor lust gaat en geen verwachtingen van mij heeft in de zin van een relatie en verliefdheid.



En leeftijd doet er niet zoveel toe, er zijn jongere mannen die beter weten wat ze willen en zelfverzekerder zijn dan van mijn eigen leeftijd (40+), maar ik val niet specifiek op jonger dan ikzelf.



Ik heb gemerkt dat, eenmaal iets begonnen, vroeg of laat toch (bij allebei) in de war raken, met "het hoort niet". Kunnen die seksuele aantrekking (en daarvoor gaan) niet rijmen met "het hoort niet, ik hoor een serieuze relatie te zoeken en me te settelen, met iemand van mijn eigen leeftijd".. Ik merk dus dat zij (singles) toch moeite krijgen met een seksrelatie en dat ze merken wat ze missen (samen wakker worden met iemand, "leuke dingen doen", samen naar een feestje).



Nu hebben ze iemand, en leven nog steeds als een single en dat breekt ze dan op. Dus sommige mannen kunnen dat seksuele zelf maar moeilijk scheiden, zijn bang dat zij of ik toch verliefd word(en), verwarren aandacht en seks met verliefd of gaan juist verlangen naar een echte relatie met alles erop en eraan.



Waar ik inmiddels juist (op deze leeftijd) schijt heb aan "wat hoort", en weet wat ik wil, merk ik dat zij onzeker worden en gaan verlangen naar meer of daar bang voor worden, als ze zelf die gevoelens toch niet goed blijken te kunnen scheiden of dat het teveel op een "relatie" gaat lijken en ze daardoor niet openstaan voor verliefdheid op iemand van eigen leeftijd. Dan trekken ze zich terug, staan er niet meer achter of gaan twijfelen tussen de seksuele aantrekking/lust en hun andere wensen aan het leven (een echte relatie, iets opbouwen met iemand v eigen leeftijd).



En dan krijg je dat patroontje van aantrekken (als ze opgewonden zijn) en afstoten (na de seks, als ze weer nuchter nadenken over wat ze willen in het leven en de vrouw in kwestie niet in dat plaatje past of zich "schamen" voor hun seksuele voorkeur en aantrekking, zoals laatste seksvriendje).



Dus tja, ik merk zowel dat allerlei clichees en algemene overtuigingen juist nog een rol spelen bij (veel) jongere mannen, zoals dat ze toch geloven dat een vrouw niet puur voor lust kan gaan en toch meer (binding) wil, enz. En zeker als er ook een klik is op andere gebieden.



Het lijkt misschien leuk, maar daar loop ik tegenaan in mijn ervaring. En dan zijn er ook nog mannen van rond de 35, die zelfs een serieuze relatie zouden willen, hoewel ik ouder ben. Het verbaast me, ik nam dat totaal niet serieus, maar weet van sommigen dat ze dat echt menen..



(terwijl een van mijn motieven om een sv aan te gaan met jonger iemand juist is dat dan duidelijk is dat we niet verliefd gaan worden, maar (mij) puur om de lust gaat).



Dan nog, ik val niet op iedereen en niet omdAt ze "jong en strak" zijn, maar moet er een bepaalde klik en interesse zijn. Maar juist dat laatste (aandacht en interesse in de persoon, dagelijks leven) kan verkeerd worden uitgelegd (als binding of verliefd), omdat het dan kennelijk teveel op een "echte relatie" gaat lijken.



Maar dit laatste geldt voor allerlei m/v, jonger of ouder, gebonden of ongebonden.. of zelf bang dat het "meer wordt" of bang dat de ander er meer in ziet. Blijft ingewikkeld als het alleen om seks gaat..

Er zijn ook mannen die echt op oudere vrouwen vallen en daar geen problemen mee hebben en echt verliefd willen/kunnen worden en die willen juist meer dan een sv (maar ik niet, ik val seksueel op andere types dan waar ik op zou vallen qua leven & levensstijl.. de kans dat dat overeenkomt is klein).. en soms blijkt al snel dat in hun eerste enthousiasme allerlei andere wensen ff naar de achtergrond gaan, maar toch na een tijdje opduiken. Dus ik word terughoudender met jongere mannen/singles, ook als ze me "verzekeren" dat ze specifiek op zoek zijn naar een vrouw die ouder is..



Juist om dit te vermijden ben ik nu in contact met een gebonden iemand, maar ik merk dat dat ook ingewikkeld is en die ook twijfelt of ik (als single) niet meer ga verwachten dan de afspraak. Dat heeft voor mij meer te maken met de aandacht/wisselwerking die ik nodig heb om dat lustgevoel te houden, als er weinig contact in real mogelijk is..

Juist omdat ik ga voor lust wordt het moeilijker als daar weinig tijd/aandacht voor is. Dan kan ik daar meer tijd aan besteden dan de gebonden persoon die ook nog druk heeft met andere dingen/werk/thuis en dat kan ook verschil in behoefte opleveren..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Suzy, wat schrijf jij treffend. Ik zit in eenzelfde situatie en had het niet beter kunnen verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
soo Suzy,



Ik denk dat geldt voor heel veel mensen wat jij hierboven beschrijft..

Jammer dat je niet mag hengelen hahaha

maar even serieus dat is ook wat ik zoek, ik heb gemerkt dat ik meer seksueel aangetrokken voel tot rijpere vrouwen dan dat ik er leuke dingen mee wil gaan doen (omdat de interesses vaak verschillen).



Mijn eerste ervaring met een oudere vrouw. Was toen ik 19 jaar was, de dame werkte in een café waar ik altijd kwam. Op een avond was zij vrij en kwam daar wat drinken. Ze had wat gedronken en vroeg of ik haar naar huis wou brengen met haar auto. Dus ik antwoordde dat ik dat best wel wou doen. Eenmaal beneden bij haar appartement, vroeg ze of ik boven nog wat wou komen drinken. Ik dus mee. Eenmaal boven ging ik op de bank zitten en zij haalde wat te drinken voor ons. Toen ze terug kwam, ging ze gelijk op mij zitten en keek mij diep aan en begon mij te kussen. Wist niet wat ik mee maakte. Zo begon een heerlijke avond met seksgenot. De dame was zeker begin half 40, had een zoon die 2 jaar ouder was dan ik en een dochter 2 jaar jonger dan ik. Daar heb ik vroeger ook nog mee gerotzooid. Ik heb uiteindelijk anderhalf jaar lang iedere weekend sex met haar gehad en regelde ook andere rijpe dames voor me en heb ik zeker 3 keer een trio met haar en een andere gehad. Moest dit alles ook altijd geheim bewaren, want waar wij woonden kende iedereen elkaar en de zoon mocht het zeker niet weten etc. Helaas is dit over, woont helaas ook niet bij mij in de buurt, want wil graag weer met haar in contact komen.

Heb op sex gebied veel van haar geleerd, ze bezat vroeger ook een sexhuis met haar ex man.



pfff heb na de tijd met haar nog maar keer sex gehad met een dame boven de 40.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is ook dat jonge mannen het intressanter vinden dan de rijpere vrouwen, ik werd op de chat vaak door jonge jongens benaderd die dan inderdaad dachten dat je zo'n jonge vent wel zou zien zitten, ik had dat dus helemaal niet. Ik heb veel liever een man in bed. Iemand met ervaring, met charme enz. Ik merkte ook dat daar met ongeloof naar geluisterd werd (wilde ik dan geen lekkere jonge vent?)



Ik val niet persee op een leeftijd maar wel op een man, is het een MAN van 25 (met nadruk dus op man) dan zal ik niet zeuren over een leeftijd maar ik zit dus ook niet te wachten op een jochie van 45.



Een jongen ervaring laten opdoen is dus niet mijn ding, ik wordt daar totaal niet opgewonden van. Ik wil een vent in bed, een man. En iemand die dus moet gaan vragen hoe hij mij zou moeten versieren daar wordt ik niet warm of koud van.



Misschien zijn er vrouwen die dat wel leuk vinden maar het is dus zeker niet standaard dat die rijpere vrouw op die jonge knul zit te wachten.



En suzie heeft het inderdaad weer uitstekend verwoord
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven