milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 31 mei 2009 @ 17:57:

Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, MoordwijfEen mooi leren pakje? Best kinky!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 31 mei 2009 @ 17:57:

Hallo Mike



Zelf ben ik ook een vrouw van in de 40 en getrouwd.



Wat ik altijd erg prettig vind is als mijn minnaar een mooi leren pakje draagt, dan hoeft hij verder niets te doen maar ben ik meteen om!



Dikke zoen, Moordwijf





@ Moordwijf: is dit iets ?





Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, strak in het leren pak! Is dat plaatje uit je privé collectie Dockey? :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Peet1985 schreef op 12 juni 2009 @ 15:05:

hahahaha, strak in het leren pak! Is dat plaatje uit je privé collectie Dockey? :D en dan heb ik nog niet eens mijn ècht kinky outfits getoond ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:mikemike schreef op 31 mei 2009 @ 17:54:

Beste Viva lezeressen,