milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 10 april 2010 @ 12:15:

Ik wil vanavond gaan stappen, mensen nog suggesties voor een leuke tent!!!De bingoavond!!

Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 10 april 2010 @ 16:21:

[...]



De bingoavond!!

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Even ontopic: denk dat het qua lust goed kan aansluiten, omdat (uit onderzoek) blijkt dat veel single vrouwen (35+) met kinderen na een scheiding of verbroken relatie niet zitten te wachten op een nieuwe allesomvattende liefde. En wel behoefte hebben aan (lekkere) seks en aandacht. De lusten en niet de lasten.



Toch zijn er nog heel veel mensen (m/v) die seks uit lust "niet okee vinden" voor zichzelf. Moest ik ook overheen stappen.

Maar je wil vooral niet als "desperate" beschouwd worden, of die zal wel gefrustreerd zijn, dus makkelijk te "regelen"..

Het kan dus evt een mooie uitbreiding zijn, voor de "sexy mom", maar wil niet zeggen dat die aantrekkking er ook is of dat het werkt.Net als van eigen leeftijd: de een wel en de ander niet.