milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 10 april 2010 @ 12:15:

Ik wil vanavond gaan stappen, mensen nog suggesties voor een leuke tent!!!De bingoavond!!

Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 10 april 2010 @ 16:21:

[...]



De bingoavond!!

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Even ontopic: denk dat het qua lust goed kan aansluiten, omdat (uit onderzoek) blijkt dat veel single vrouwen (35+) met kinderen na een scheiding of verbroken relatie niet zitten te wachten op een nieuwe allesomvattende liefde. En wel behoefte hebben aan (lekkere) seks en aandacht. De lusten en niet de lasten.



Toch zijn er nog heel veel mensen (m/v) die seks uit lust "niet okee vinden" voor zichzelf. Moest ik ook overheen stappen.

Maar je wil vooral niet als "desperate" beschouwd worden, of die zal wel gefrustreerd zijn, dus makkelijk te "regelen"..

Het kan dus evt een mooie uitbreiding zijn, voor de "sexy mom", maar wil niet zeggen dat die aantrekkking er ook is of dat het werkt.Net als van eigen leeftijd: de een wel en de ander niet.



En aangezien je geen snol ben/wil zijn, zoek je dan een (vaste) partner met wie je regelmatig seks kan hebben, zonder gedoe.. En met wel wat interesse in elkaar(s leven) en agenda, de klik die iemand nu net aantrekkelijk maakt, enige overeenkomsten. Dat kan toch verkeerd uitgelegd worden (wederzijds).



Denk dat voor mannen iha daar een scheidslijn ligt, terwijl dat voor vrouwen eerder betekent dat ze "het niet zomaar met iedereen doen" of zich niet "goedkoop" willen voelen (alleen maar seks) en juist die klik als mens betreft (maar dan spreek ik voor mijzelf).. wat voor persoon is dit. Mannen letten meer op uiterlijk en seks en dat is dan genoeg. Maar die zijn dan ook (iha) anders opgevoed.



Ik merk wel dat vrouwen zich daar ook van aan het "bevrijden" zijn en sommigen steeds beter lust van verliefd leren onderscheiden. Iemand bedacht daarvoor een geweldige term: verlust zijn (itt verliefd).



Misschien weten 40+ vrouwen dat onderscheid inmiddels beter te maken. En zijn die jongere mannen gewend aan hun leeftijdsgroep, die nog zo gericht zijn op relaties en liefde/verliefd.



Merk hier trouwens in de omgeving (geen stad), dat er ook een groep jonge single 30ers-vrouwen ontbreekt. Misschien speelt dat ook een rol. Die gaan vaak niet naar de kroeg, tenzij met vriendinnen. 40+ singles hebben misschien iha meer lak aan "hoe het hoort" en gaan weer wel stappen. Misschien zijn de single 30-ers meer met carriere/baan/kleine kinderen bezig. Of meer geinteresseerd in een echte relatie daardoor (samen een leven delen en nog opnieuw een gezin vormen of zo).. Die zoeken/vinden het elders? (ik wil zelf niet in de kroeg "iemand opdoen" trouwens.. en dat leidt ook tot misverstanden, de mannen daar vaak juist wel).



En de 40+ met al zelfstandiger kinderen meer ruimte heeft voor zichzelf/seks/uitgaan? Meer gericht op weer eens een beetje genieten van aandacht en van het leven?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@doddie

ik heb niet zo zeer al iemand op het oog, maar ben de laatste tijd aantrekkelijke vrouwen tegen gekomen die gebonden zijn. dat wil ik juist niet, niet omdat ik een relatie wil maar heb geen zin in gezeik. ik ben eigenlijk op zoek naar datgene wat ik in het verleden al eens had. geen verplichtingen, gewoon wanneer je zin had om iets samen te gaan doen. ik val qua uiterlijk op oudere dames, vind ze charmant en ook gewoon beeldschoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 10 april 2010 @ 16:21:

[...]



De bingoavond!!

[afbeelding]



thnx zal de volgende keer aan denken!!



haha
quote:Jaschenca schreef op 10 april 2010 @ 16:21:

[...]



De bingoavond!!

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Niet geaccepteerd omdat ik momenteel al "involved" ben, Antoniobanderas.. en vriendschappelijk niet omdat dat hier op het topic ook kan. En geen tijd voor privemailers, ik vind dit hier lekker vrijblijvend, reageren wanneer je zelf tijd en zin hebt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 12 april 2010 @ 01:30:

Niet geaccepteerd omdat ik momenteel al "involved" ben, Antoniobanderas.. en vriendschappelijk niet omdat dat hier op het topic ook kan. En geen tijd voor privemailers, ik vind dit hier lekker vrijblijvend, reageren wanneer je zelf tijd en zin hebt..oke dat is dan duidelijk toch!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry even offtopic:

Antonio Banderas.....waarom wil jij mij toevoegen als vriend? Je bent net lid en wij kennen elkaar helemaal niet!



ontopic: Ik val niet op oudere vrouwen.
Goh en dat is nummer hoeveel Antonio?
Alle reacties Link kopieren
Tsss, en ik maar denken dat ik speciaal ben.



Maar goed, heb je bericht verwijderd hoor. Geen behoefte aan je.
Kijk en daarom werkt die vriendenfunctie nou niet.......;)
Alle reacties Link kopieren
Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.



Als liefhebster van toyboys hier enkele tips:



-vind het leuk als een jonge man brutaal en stout is. Stuntelig en onzeker knap ik op af.

-Niet leuk: als hij probeert te bewijzen dat hij echt al heel wat kunstjes kan.

-Heel vaak klaar komen.

-Complimentjes geven, over wat ze doet en hoe ze eruit ziet.

-Wees open over wat je lekker vind en schroom niet.

- niet teveel praten werkt alleen maar verstorend, je zit toch niet op hetzelfde level.



Succes ermee, volgens ervaringsdeskundigen: kaas die langer heeft gelegen smaakt beter!
quote:Camille schreef op 12 april 2010 @ 23:21:

Succes ermee, volgens ervaringsdeskundigen: kaas die langer heeft gelegen smaakt beter!*denkt nu aan ingedroogde piemolbrie*
Alle reacties Link kopieren
Soms wel hoor, Car

Maar niet zoals Antonio iedereen die reageert op zijn topic.. komt beetje desperate over dan, he?



Zat jij niet onder een steen, trouwens?!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 13 april 2010 @ 00:19:

[...]



*denkt nu aan ingedroogde piemolbrie* Dat is meer van toepassing bij "DILFS" denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 08 april 2010 @ 23:06:

ik ben jonge man van 27 jaar en val op rijpe dames (milf).. weet alleen nooit hoe ik deze dames moet benaderen, terwijl ik altijd wel versierder ben, maar met deze dames vind ik het moeilijk.[edit]



Vandaar dat ongevraagde (en ongewenste) vriendenverzoek van jou!



quote:Viva Angel5 schreef op 09 april 2010 @ 10:10:

@Antonio; het is niet de bedoeling dat je openlijk contacten zoekt via dit forum! Bij deze ben je dus gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 12 april 2010 @ 15:32:

Goh en dat is nummer hoeveel Antonio?Minstens voldoende voor een ban....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me inderdaad met ongewenste vriendenaanvragen voorlopig maar even koest houden Antonio, als er van al die vrouwen die je hebt benaderd er 2 zijn die een klacht hebben ingedient mag je nog je handen dicht knijpen dat het mee viel. Maar wat er al werd aangeven een volgende klacht kan wel eens maken dat je forumtijd zijn langste tijd heeft gehad.



En die heb je allemaal benaderd om ervaringen mee uit te wisselen? ja ja
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Camille schreef op 12 april 2010 @ 23:21:

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.



Als liefhebster van toyboys hier enkele tips:



-vind het leuk als een jonge man brutaal en stout is. Stuntelig en onzeker knap ik op af.

-Niet leuk: als hij probeert te bewijzen dat hij echt al heel wat kunstjes kan.

-Heel vaak klaar komen.

-Complimentjes geven, over wat ze doet en hoe ze eruit ziet.

-Wees open over wat je lekker vind en schroom niet.

- niet teveel praten werkt alleen maar verstorend, je zit toch niet op hetzelfde level.



Succes ermee, volgens ervaringsdeskundigen: kaas die langer heeft gelegen smaakt beter!helemaal mee eens!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomi_Mara schreef op 13 april 2010 @ 05:42:

[...]





Minstens voldoende voor een ban....



eigenlijk wel he

Alle reacties Link kopieren
@doddie



Ik heb al contact met aantal leden en wissel ervaringen uit de dames..

ik noem alleen de namen niet van deze leden voor hun privacy.

zoals ik al eerder zei ben niet aan het hengelen, het is gewoon normaal mail contact op basis van ervaringen uitwisselen. meer wil ik ook niet van ze.

ik lig niet wakker als ik gebanned wordt, de functie van vriendenverzoek bestaat niet voor niets op deze site, degene die het niet wilt weigerd het gewoon zoals suzy65 ook deed. als ik iemand beledigd hebt door een vriendenverzoek te gestuurd hebben dan zeg ik dan SORRY voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 12 april 2010 @ 15:32:

Goh en dat is nummer hoeveel Antonio?ben de tel ook al kwijt haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch ook niet gezegd dat er geen vrouwen zijn die daar voor open zouden staan, maar wat ik je al als tip gaf, die kunnen jou ook vriend maken als ze denken, "goh wat een leuke jongen!" Want sorry dat "ervaringen uitwisselen" daar geloof ik geen barst van, dat kun je hier ook doen. Dat er echter zijn die best meer willen zal echt wel voorkomen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 13 april 2010 @ 11:01:

Ik heb toch ook niet gezegd dat er geen vrouwen zijn die daar voor open zouden staan, maar wat ik je al als tip gaf, die kunnen jou ook vriend maken als ze denken, "goh wat een leuke jongen!" Want sorry dat "ervaringen uitwisselen" daar geloof ik geen barst van, dat kun je hier ook doen. Dat er echter zijn die best meer willen zal echt wel voorkomen.



ik weet wat mijn intenties zijn... hoe kan ik hengelen en meer willen van mensen die ik niet eens ken maar never mind joh. het is ook niet belangrijk!

iedereen moet vooral doen wat ze niet laten kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven