milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:CHEF83 schreef op 26 april 2010 @ 11:04:

[...]





ervaring heeft niets met leeftijd te maken..

en idd goede sex heeft niets met uiterlijk te maken.

en het is gek dat lezzmeister zegt dat hij het doet met oudere voor ervaring. Rijpere dames hebben ook gewoon iets sexy's.





Wat oudere vrouwen soms voor hebben is dat ze minder onzeker zijn en dat ze weten wat ze willen. Ik heb gedealt met evt uiterlijke onzekerheden, durf te flirten en te verleiden en dat heb je vaak als 18 jarige minder. Ik zie er daarbij (mag ik zeggen ) goed uit en heb sex appeal.

Dat kan ook maken dat mannen juist dicht slaan, mijn vriend zegt wel eens dat mannen me juist niet durven te benaderen omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten, initiatief nemen en de leiding hebben (waarbij de ander onzeker wordt) is vaak meer wat ze gewend zijn. Hij legde me uit dat dat faalangst is want kun je eenmaal na die flirt een zelfverzekerde vrouw ook geven wat ze wil?



Ik merk dus zeker in clubs dus ook dat mannen wel kijken maar niet op me af durven stappen met mijn 1.77 lengte hoge hakken en sexy outfitt maar ook uitstraling kom ik wel binnen.



En zelf hem maakte ik verlegen toen ik op de bank met hem flirtte en hij over mijn schouder wat weg keek, hij gaf ook later aan dat hij even niet wist hoe hij dit moest aanpakken waar hij normaal altijd de touwtjes in handen had, maar hij wist zich te herstellen en nogmaals dan vind ik een man sexy. Hij speelde het spel mee en ik mis de bedrevenheid dat spel te spelen bij jongere mannen.



Dat jij dus dat ziet in oudere vrouwen (het sexy zijn zit hem in die zelfverzekerheid en het durven uitdagen en flirten) dat heb ik dus andersom met die rijpere mannen.



Uiteraard heb je altijd uitzonderingen op de regel en ik zie genoeg leeftijdgenoten die die gave laten liggen en er te makkelijk mee omgaan, Mannen komen toch wel op je af als het om sex gaat. Maar het is zo'n leuk spel en helaas zijn er te weinig mannen die het beheersen. En het gebeurd dus ook dat mannen er verlegen van worden en er niets meer door durven, ik had me dat nooit gerealiseerd tot mijn vriend me dit uitlegde.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 26 april 2010 @ 12:06:

[...]





Wat oudere vrouwen soms voor hebben is dat ze minder onzeker zijn en dat ze weten wat ze willen. Ik heb gedealt met evt uiterlijke onzekerheden, durf te flirten en te verleiden en dat heb je vaak als 18 jarige minder. Ik zie er daarbij (mag ik zeggen ) goed uit en heb sex appeal.

Dat kan ook ,maken dat mannen juist dicht slaan, mijn vriend zegt wel eens dat mannen me juist niet durven te benaderen omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten, initiatief nemen en de leiding hebben (waarbij de ander onzeker wordt) is vaak meer wat ze gewend zijn. Hij wijt dat ook aan faalangst want kun je eenmaal na die flirt een zelfverzekerde vrouw ook geven wat ze wil?



.

Ahhhhhh hier valt bij een kwartje.. ik krijg veel aandacht, er wordt veel geflirt ( met jongere mannen om on-topic te blijven ) maar de daadwerkelijk actie ( move ) blijft uit...

Hoe hier mee dan om te gaan? Ik vind flirten leuk, maar ik vind het ook leuk als een man een beetje zijn best doet , dus initiatief neemt.
Alle reacties Link kopieren
Je zal moeten wachten op die man die dat wel durft, het heeft ook weinig zin om er zelf werk van te maken want dan zullen ze smoesjes hebben of er niets van bakken (hem niet omhoog krijgen bv) Maar het was dus voor mij ook een eye opener.



die vriend scant altijd om zich heen en ziet dus ook hoe mannen kijken, is dan ook enorm trots en pronkt in die zin graag met me maar dat ik er met hem binnen loop (en met zijn vrouw en mijn man) komt omdat hij er wel mee overweg kon.



Laatste een prive feestje waar ik via via moest horen dat 1 van de (jongere) mannen me zo geweldig vond en aan mijn vriend vroeg hoe hij dat moest aanpakken,. hij kreeg de tips, (stap er op af, flirt met haar laat haar weten dat je haar leuk vind) maar die avond dat hij er was is er niets gebeurd en zit hij me aan te kijken met een big smile. Moet ik erop afstappen hem over een drempel helpen, dat is niet erg en zeker leuk voor een keertje maar het is niet een man die dan op mij erg veel indruk maakt.



terwijl mijn vriend mijn vriendin met een mond vol tanden liet staan toen ik haar wees op de prachtige (echte) nylons die van hem had gekregen. Ze keek mijn vriend flirtent aan (en dat kan ze geloof me want het is ook een bloed mooie sexy vrouw ) en vroeg. " zo ...... wanneer koop je voor mij van die mooie kousen?" HIj keek haar even aan en zei " die kousen krijg je niet zomaar, die moet je verdienen" en liep vervolgens weg.



HEERLIJK vind ik zoiets, de bal terug kaatsen en weer bij jou leggen, en die jongen knul had ze bij wijze van spreken al voor je gekocht,



Dat is het dus voor mij, dat maakt dat een man voor mij sexy wordt.

En of dat leeftijd of ervaring is? Ik denk dat het meer zin in niet zo heel hard meer hoeven, ze hebben het allemaal mee gemaakt en lopen minder hun pik achterna voor dat portie sex. Ook deze mannen hebben de lat wat hoger liggen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nog een voorbeeld van een prive feestje, man zit me de hele avond al aan te kijken, ik vermaak me wel met kletsen end en heb ook hier en daar wel aansluitingen,. Als ik weg ga moet ik dan van deze jonge man horen dat hij me de hele avond al aankijkt (goh was me nog niet opgevallen) en dat hij me vanaf dat ik binnen kwam geweldig vind. Waarom stap je dan niet op me af? Denk ik dan. Ik vond hem ook er leuk uitzien maar zijn passieve houding totaal niet sexy. dan heeft die man die ouder is en er misschien minder strak uitziet toch het voordeel dat die dat wel doet.



En het is dus precies wat MIke toen hij dit topic opende aanhaalde en nu net waarom ik dus niet op hem had gevallen. Simpel omdat wat hij in ouder aantrekkelijk vind ik ook zie en sexy vind als het om oudere mannen gaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@Nieuwe auto & Doddie: klopt, zit een zekere faalangst bij, denken dat je veeleisend zal zijn en of ze dat wel kunnen geven, vaak gehoord, dit.. (waaronder 2 ex-sv's, die dat ook toegaven).. (dat afstand nemen opeens of van alles beloven en dan afzeggen/uitstellen).. en dan later wel (moed vezameld)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik ken stellen die wel eens mannen vragen voor een gang bang of zo, nodigen ze 10 mannen uit, ze kunnen dus kiezen uit 100 en daar zitten de meest lekkere jonge knullen tussen, ze mogen blij zijn als er 2 komen op zo'n avond. Het is zo spannend maar als die avond er is durven ze niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik moet ook zeggen dat ik veeleisend ben maar dat zit hem niet eens zo in de bedprestaties, wel in de aanpak



en wat ik dus al zei het viel ook wel vaak wat tegen met die leuke knappe jongens. Daarin vind ik sex en contact met rijpere mannen inderdaad vaak beter en leuker. Maar het gaat er mij niet om dat je zolang achter elkaar kan en wel zoveel keer op een avond, alsjeblieft niet (al zullen er vrouwen zijn die dat wel zoeken en willen) het gaat mij om een leuk contact een leuk moment en dat kan voor mij al in een flirt zitten die avond, dat ogen elkaar de hele avond vinden en dat spanningveld er hangt. en dat kan en mag voor mij eindigen in sex maar dan heeft dat flirten voor mij al de leuke avond gemaakt en mag de sex erna best minder zijn dan ik er van had verwacht, goede sex kan ik genoeg krijgen. Maar die onvergetelijke avond die ik met een man had waarin hij indruk op me maakte zit niet in wat hij deed op sexgebied (voor mij dan)



(en ja heren en dames ik weet dat er altijd uitzonderingen zijn dus dit is een algemene indruk)

Ik kreeg wel eens foto's van stellen die er kwamen en dacht dan " oh die is leuk en die! daar ga ik zeker even bij zitten" de gastheer vond ik dan bv wat minder leuk maar ach je kon toch niet iedereen aandacht geven op zo;'n avond.



Bleek op de avond zelf dat er van die leuke knullen dus niets maar dan ook niets uit kwam, geen leuk gesprek geen flirt beetje saai.



En dan had ik met de gastheer die ik minder vond een geweldige avond. Omdat die zei " meid wat zie je er geweldig uit! zal ik jou eens lekker gaan masseren?"
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nu ook bv.. een jongere man op mijn werk, heeft interesse.. hij flirt genoeg, ik ook, wil afspreken maar op het moment dat we gaan afspreken dan opeens wil hij bevestiging van mij.. zucht.. ik word er zo moe van. En op het moment dat ik niet psoitief genoeg reageer dan zegt hij: zie je wel, je wilt niet..
Alle reacties Link kopieren
ja herkenbaar, ook het "doe ik het een beetje lekker?" wat wil je dan dat ik zeg?



Nou mijn man likt lekkerder of mijn vriend neukt beter?



Zolang je me geen pijn doet vind ik het al prima en vind ik het genoeg dat je me kan laten genieten en dan zal het echt wel kunnen voorkomen dat ik beter heb meegemaakt. (aangezien vaste partners beter op je zijn ingespeeld)



Maar dat heb ik andersom ook dat mannen wel eens vrouwen tegenkomen die iets beter of lekkerder deden dan ik misschien doe.

Ik ben daar ook niet zo mee bezig, ik vraag of het niet te hard is of zacht (want elke man wil het anders) en probeer uit of de technieken die ik ken in de smaak vallen, nu soms roepen ze uit dat het geweldig is en soms hoor je minder maar krijg je ook geen klachten dus zal het in ieder geval wel aangenaam genoeg zijn wat je doet.



Sex met eigen partners of vaste partner is vaak lekkerder maar met nw partners is weer spannendof passievol en dat maakt het ook geil ook al is het technisch msschien minder



Grappig eigelijk, wat mannen in dit topic aangeven in wat ze niet aanspreekt bij eigen leeftijd genoten dat is precies het zelfde wat dus bij jonge mannen niet aanspreekt vanwege een evt leeftijd, de bevesting zoeken, de onzekerheid, het niet durven of geen ervaring hebben enz.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
nieuweauto je vraagt hoe je er mee om moet gaan, ik denk juist dat je niet moet bevestigen want dan wordt het echt en eng. Ik zou de bal dus weer terug kaatsen.



Dus ik denk dat je juist moet bevestigen dat je niet zo nodig hoeft of wil, terug kaatsen met een "nou je hebt gelijk misschien vraag ik me wel af of ik je zo leuk vind" wel met en glimlach zodat hij niet weet of je dit nu serieus meent of niet. Dan zal het initiatief weer bij hem liggen.



Ik leg het er ook nooit dik bovenop, als ik flirt hou ik een slag om de arm



Ik zeg dus tegen een leuke man " ik geloof dat ik jou wel erg leuk vind" dat " ik geloof" maakt dat hij gevoel krijgt dat hij me daar nog in moet overtuigen en hij krijgt de kans zijn best te doen maar ook om mijn signaal "hee je maakt best kans" op te pikken. Het is bevestigen zonder dat je je te kwetsbaar op steld, want je kan het altijd nog mis hebben toch



Wat ik ook wel doe is me aan een leuke man voorstellen op een dansfeest, als ik hem later weer tegen kom kan ik dan zeggen 'eh hadden wij elkaar al gedag gezegt?" en dat een evt als een soort van rode draad die avond herhalen (met uiteraard wat speelse variaties)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
BEN BLIJ DAT IK NIET BANG OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN...

ALS IK IEMAND LEUK VIND OF AANTREKKELIJK VIND STAP IK ER METEEN OP AF. OF HET WEDERZIJDS KRIJG JE VANZELF WEL TE HOREN.



@SUZY65 VEEL JONGE MEIDEN WILLEN OOK GEEN SERIEUZE RELATIE NET ZOALS DE RIJPERE DAMES.
Alle reacties Link kopieren
(ook hint voor de heren )



Precies cheff, je kan een blauwtje lopen maar met een dergelijlke aanpak kun je hooguit krijgen " ja je had me al gedag gezegd" oke dan is het me duidelijk dan is er aan andere kant geen interesse.



Of je krijgt op een 'Ik geloof dat ik je wel erg leuk vind " een " dank je wel" terug, of hij het dan meent of niet, het is in ieder geval duidelijk dat hij of geen interesse heeft of niet creatief genoeg voor een leuke flirt en daar mee dan toch voor mij niet leuk genoeg.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 26 april 2010 @ 14:06:

(ook hint voor de heren )



Precies cheff, je kan een blauwtje lopen maar met een dergelijlke aanpak kun je hooguit krijgen " ja je had me al gedag gezegd" oke dan is het me duidelijk dan is er aan andere kant geen interesse.



Of je krijgt op een 'Ik geloof dat ik je wel erg leuk vind " een " dank je wel" terug, of hij het dan meent of niet, het is in ieder geval duidelijk dat hij of geen interesse heeft of niet creatief genoeg voor een leuke flirt en daar mee dan toch voor mij niet leuk genoeg.ZO ZIE IK HET OOK..
Alle reacties Link kopieren
Die zelfde vriend maakte eens tegen een leuke vrouw de opmerking " jij valt op tussen de anderen" er is geen vrouw die dat niet leuk vind om te horen. En je kan er nooit een flater me slaan.



In geval er geen klik gevoeld wordt zal je misschien een verheugde " dank je wel" krijgen en blijft het daarbij.



Maar dit is nu wel een van de bevriende stellen die geregeld bij hem over de vloer komt en waar die flirt dus wel bij werd opgepakt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
HMM OKE
Chefke, zet die capslock eens uit. Niet alle rijpere dames zijn doof en blind.
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 26 april 2010 @ 20:59:

Chefke, zet die capslock eens uit. Niet alle rijpere dames zijn doof en blind.



haha gekkie

sorry ik werk veel met dos bestanden en dan heb ik automatisch mijn capslock aan.

Chefke heb ik sinds de middelbare school tijd niet meer gehoord.
Da's veel beter zo Chefke.
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 27 april 2010 @ 09:58:

Da's veel beter zo Chefke. Leveke en Chefke!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
hoi TheEmpress,

heb je het zelf dan al eens geprobeert,een jonge van 24?

en bij welke leeftyd hebben ze die kwalieteiten dan wel?

en welke leeftyd heb je zelf?





quote:TheEmpress schreef op 31 mei 2009 @ 18:23:

Een oudere vrouw ben je pas als je 65 bent...:-( Als je 42 bent, dan ben je een volwassen vrouw. En jij met je 24 jaar bent net puber af. Zo zit dat in elkaar.



Maar om je vraag te beantwoorden: Een volwassen vrouw vindt het fijn werkelijk een man tussen de lakens te hebben, een man neemt de leiding, observeert haar goed en ziet wat ze lekker vindt, past zonodig zijn bedtrucjes aan op haar reactie, hij vindt het belangrijk dat in de eerste plaats zij geniet.

Kortom: Stel haar op de eerste plaats en neem de leiding.



De meeste jongens (ja jongens) van 24 hebben in bed nog niet die kwaliteiten die nodig zijn.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 18:16:

Nu vroeg ik me af wat er kan gebeuren als ze het niet wilt. Verteld ze het haar man of kinderen denken jullie? Want dan zou ik de sjaak zijn. Haar zoon kent mijn broertje :P

Als ik zoiets meer zou maken zou ik het misschien wel aan mijn man vertellen maar zeker niet aan mijn kinderen hoor.

En ik denk dat er heel weinig vrouwen zouden zijn die dat aan hun kinderen zouden vertellen en waarschijnlijk nog veel minder kinderen die zoiets van hun moeder zouden willen weten.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 22:41:

[...]





Mmm ok... Misschien dat ik toch maar eerst een simpel gesprek begin van "Hoi, alles goed en blabla" en dan te zeggen dat ik wat voor haar heb. En dat ze het even tegen niemand moet vertellen. Dan komt het wat minder hard aan. Als ik het allemaal durf :P



En dan hopen op het beste!!Heb je eigenlijk wel een "ingang"? Ik bedoel, geeft zij te kennen wat van jou te willen? Als je dit niet hebt, vergeet het! Jij kan haar wel spannend en zo vinden, maar heb je enig idee wat zij van jou vind? En wil je zoveel gezeik(getrouwde vrouw enzo) voor een "krik?".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven