milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:CHEF83 schreef op 26 april 2010 @ 11:04:

[...]





ervaring heeft niets met leeftijd te maken..

en idd goede sex heeft niets met uiterlijk te maken.

en het is gek dat lezzmeister zegt dat hij het doet met oudere voor ervaring. Rijpere dames hebben ook gewoon iets sexy's.





Wat oudere vrouwen soms voor hebben is dat ze minder onzeker zijn en dat ze weten wat ze willen. Ik heb gedealt met evt uiterlijke onzekerheden, durf te flirten en te verleiden en dat heb je vaak als 18 jarige minder. Ik zie er daarbij (mag ik zeggen ) goed uit en heb sex appeal.

Dat kan ook maken dat mannen juist dicht slaan, mijn vriend zegt wel eens dat mannen me juist niet durven te benaderen omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten, initiatief nemen en de leiding hebben (waarbij de ander onzeker wordt) is vaak meer wat ze gewend zijn. Hij legde me uit dat dat faalangst is want kun je eenmaal na die flirt een zelfverzekerde vrouw ook geven wat ze wil?



Ik merk dus zeker in clubs dus ook dat mannen wel kijken maar niet op me af durven stappen met mijn 1.77 lengte hoge hakken en sexy outfitt maar ook uitstraling kom ik wel binnen.