milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 22:41:

[...]





En dat ze het even tegen niemand moet vertellen. garantie tot aan de deur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 18:16:

Nu vroeg ik me af wat er kan gebeuren als ze het niet wilt. Verteld ze het haar man of kinderen denken jullie? Want dan zou ik de sjaak zijn. Haar zoon kent mijn broertje :P





Ja, dat risico loop je. En als je dat risico niet wíl lopen, dan moet je deze actie uit je hoofd zetten of het initiatief bij haar laten. (Al loop je ook dan natuurlijk gewoon het risico dat het wereldkundig wordt.)



Begrijp ik trouwens goed dat jij het aan wil leggen met een getrouwde vrouw? En jij bent single? ... Ik zou dan geen enkel initiatief nemen, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is inderdaad precíes wat ik adviseerde.
Alle reacties Link kopieren
Je hoort niet de echtbreker te zijn in een getrouwd koppel!



Maar doe wat je altijd doet met verleiden- versieren.

Als de chemie er is gaat de rest van zelf!



Succes!
Alle reacties Link kopieren