milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 22:41:

[...]





En dat ze het even tegen niemand moet vertellen. garantie tot aan de deur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Richardus schreef op 02 augustus 2010 @ 18:16:

Nu vroeg ik me af wat er kan gebeuren als ze het niet wilt. Verteld ze het haar man of kinderen denken jullie? Want dan zou ik de sjaak zijn. Haar zoon kent mijn broertje :P





Ja, dat risico loop je. En als je dat risico niet wíl lopen, dan moet je deze actie uit je hoofd zetten of het initiatief bij haar laten. (Al loop je ook dan natuurlijk gewoon het risico dat het wereldkundig wordt.)



Begrijp ik trouwens goed dat jij het aan wil leggen met een getrouwde vrouw? En jij bent single? ... Ik zou dan geen enkel initiatief nemen, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is inderdaad precíes wat ik adviseerde.
Alle reacties Link kopieren
Je hoort niet de echtbreker te zijn in een getrouwd koppel!



Maar doe wat je altijd doet met verleiden- versieren.

Als de chemie er is gaat de rest van zelf!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn berichten geleegd vanwege de forumwijziging.
Alle reacties Link kopieren
quote:mikemike schreef op 31 mei 2009 @ 17:54:

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'.Los van het idee dat ik het persoonlijk niet bepaald snugger vind om met een getrouwd iemand wat aan te pappen kan ik alleen maar zeggen dat leeftijd niet per definitie gelijk staat aan ervaring. Soms heb ik het idee dat de tieners en twintigers van nu méér ervaren zijn in hun sexualiteit dan mensen die ouder zijn dan deze leeftijdscategoriën. Deze genoemde jongeren zijn in mijn ogen veelal meer 'ongeremd' dan 'ervaren' mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:JonathanJohnson schreef op 19 augustus 2010 @ 15:26:

(want ja ze mist iets bij haar man of niet).

Alleen daarom heb ik vaak al zoiets van " pffffffffff, láát maar " bij jonge mannen ; ze denken zó simpel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:JonathanJohnson schreef op 19 augustus 2010 @ 15:26:

[...]

En jouw boek is natuurlijk hét boek voor de jochies die oudere vrouwen willen verleiden/neuken?

Zucht, reclame dus.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 21:25
Reden: quote van verwijderde post verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 21:23
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Allereerst vind ik dat hier wederom veel flauwe reacties tussen staan, maargoed, dat even terzijde.



Mikemike,



Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken.

Ik heb vaak jongere minnaars en ik vind het heerlijk. Dat ze te snel klaarkomen? Ach, dat valt best mee. Die vrouw weet ook waar ze aan begint en het voordeel van een jongere man is wel dat ie vaker achter elkaar "kan", dus probleem opgelost. En als zij niet klaarkomt van de daad zelf, dan doe je dat toch op een andere manier?



De charme van jongere mannen is juist dat ze niet urenlang hoeven liggen "pompen" om een keer klaar te komen, en dat ze mooiere lichamen hebben (meestal). En ze staan voor veel dingen open. Wel jammer idd dat je een getrouwde vrouw zoekt, maar dat moet je zelf weten. Het voordeel is wel weer dat ze verder niets zal willen (behalve sex) en misschien vind jij dat ook wel prettig. Gewoon lekker doen wat je wilt, niet te veel over nadenken en als ze echt leuk is, zal ze echt niet meteen afknappen op wat meer onervarenheid.



Succes...!
Alle reacties Link kopieren
.
Leuk topic: ik hou ook het meest van vrouwen van 5-10 jaar ouder, en zij ook van mij op de een of andere manier. Tja waar vind je ze: RP, Lexa, de kroeg, de supermarkt, via vrienden en kennissen, 70-80-90 dansfeest
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Even een kickje, ik ben nieuw hier en heb een website gemaakt over dit onderwerp, nouja; over hoe jonge mannen het beste oudere vrouwen kunnen versieren. Kan ik de link hier plaatsen of is dat niet toegestaan?



Ik kon zo snel geen voorstel-topic vinden, maar als er een bestaat laat het me dan weten :-)
Alle reacties Link kopieren
Op RP aka Keetplaneet staan een aantal echt prachtige vrouwen van 42-50 jaar (en vast nog ouder maar ben nog de honderden profielen in genoemde demografie aan het doorworstelen)... Had daar nog niet op gezocht maar las eergister een stuk in Nieuwe Revu (van afgelopen week) over milfs/cougars en toen ben ik even goed gaan zoeken. Zou voor mij als jongensachtige 36 jarige egostrelend zijn als zo'n 48 jarige met mij wil zoenen. Sommige zijn in hun profiel al expliciet, ze staan sterk in hun schoenen en weten wat ze willen. Volgens mij hoef je ze ergens niet te verleiden, ze weten daarvoor te goed wat ze zelf willen. Het is meer jezelf aanbieden, leuk zijn en dan hopen op een grijnsje van haar.



PS Mijn ex cq ex ex is 8 jaar ouder dan ik.
Alle reacties Link kopieren
...Fockewulf...met je 36 ben je bijna al te oud...cougars gaan voor mannen tussen de 20-35. Je zult een jonger iemand moeten zoeken denk ik...haha
Alle reacties Link kopieren
Succes Wulf Give it a try !
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Een jongere SV kan soms erg lekker zijn hoor....je kan ze nog lekker kneden hihihi

Tja en snel klaarkomen is toch niet erg? Ik kick er wel op hoor!

Begrijp me goed, het is niet zo dat het dan weer aankleden is.... dan wordt het nl. anders.



Ik krijg behoorlijk was reacties van jonge (20-25 jr) jongens die met mij graag eens een potje met me zouden willen stoeien..... ik vraag me dan ook weleens af waarom wil je met een 12 jaar oudere vrouw stoeien? Maar goed, soms best lekker!



Gewoon genieten dames!





boefjexxx
Alle reacties Link kopieren
quote:Nathalie2008 schreef op 28 september 2010 @ 19:03:

...Fockewulf...met je 36 ben je bijna al te oud...cougars gaan voor mannen tussen de 20-35. Je zult een jonger iemand moeten zoeken denk ik...hahaJammer haha... helpt het als je er 2/3 jaar jonger uitziet?
Alle reacties Link kopieren
quote:boefjexxx schreef op 28 september 2010 @ 19:53:Ik krijg behoorlijk was reacties van jonge (20-25 jr) jongens die met mij graag eens een potje met me zouden willen stoeien..... ik vraag me dan ook weleens af waarom wil je met een 12 jaar oudere vrouw stoeien?Dat lijkt mij niet zo'n moeilijke vraag...
Alle reacties Link kopieren
Gezond eten, niet roken scheelt wel een paar jaren, uiterlijk en mogelijk innerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Flok schreef op 28 september 2010 @ 23:26:

Gezond eten, niet roken scheelt wel een paar jaren, uiterlijk en mogelijk innerlijkOops, strafpunten voor eten en roken hier. LOL.
Alle reacties Link kopieren
Boefje: krijg de indruk dat er veel bij zijn, die van oudere vrouwen (dan zijzelf) eea willen leren of denken dat ze zo ervaren zijn en weten wat ze willen (dat klopt wel natuurlijk) en gemakkelijker geworden zijn in seks/ zich makkelijker overgeven aan seks. Of daar meer om verlegen zitten enz.



Ik merk zelf dat (veel) jongere mannen vooral een soort jongensfantasie hebben van de schooljuf, rijpere buurvrouw die hun verleidt en van alles leert/ laat ervaren. Das niet mijn ding iig!



FW: wat doe jij nu weer hier op dit topic? dacht dat jij op jongere meisjesachtige meisjes viel?! Geen peil op te trekken, he, jij, haha.. je denkt in mogelijkheden ipv onmogelijkheden?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 29 september 2010 @ 17:01:

FW: wat doe jij nu weer hier op dit topic? dacht dat jij op jongere meisjesachtige meisjes viel?! Geen peil op te trekken, he, jij, haha.. je denkt in mogelijkheden ipv onmogelijkheden?Haha... ik heb moeite met kiezen in welke niche ik ga. Of zie mijn motto hieronder....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven