milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 29 september 2010 @ 17:01:

Boefje: krijg de indruk dat er veel bij zijn, die van oudere vrouwen (dan zijzelf) eea willen leren of denken dat ze zo ervaren zijn en weten wat ze willen (dat klopt wel natuurlijk) en gemakkelijker geworden zijn in seks/ zich makkelijker overgeven aan seks. Of daar meer om verlegen zitten enz.Sums it up for me.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me werkelijk af of de "oudere' vrouw van tegenwoordig echt zo veel meer ervaring heeft dan die jonge kippies van tegenwoordig. Als ik het zo om me heen zie doen die jonge meiden alles met veel plezier: ze pijpen en neuken erop los, anaal en wat dies meer zij. De "oudere" vrouwen lopen wat dat betreft misschien juist wel wat achter. net als dat die jonge jongens vaak echt niet zo onervaren zijn als men denkt. Ze beginnen over het algemeen ook jonger met sex dan de oudere generatie ooit begonnen is. Ik vraag me dus af of dat nou de meerwaarde is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nathalie2008 schreef op 29 september 2010 @ 18:49:

Ik vraag me werkelijk af of de "oudere' vrouw van tegenwoordig echt zo veel meer ervaring heeft dan die jonge kippies van tegenwoordig. Als ik het zo om me heen zie doen die jonge meiden alles met veel plezier: ze pijpen en neuken erop los, anaal en wat dies meer zij. De "oudere" vrouwen lopen wat dat betreft misschien juist wel wat achter. net als dat die jonge jongens vaak echt niet zo onervaren zijn als men denkt. Ze beginnen over het algemeen ook jonger met sex dan de oudere generatie ooit begonnen is. Ik vraag me dus af of dat nou de meerwaarde is...Nou, Nathalie, aan je nick te zien ben jij wel een wel ERG jong kippie.
quote:Nathalie2008 schreef op 29 september 2010 @ 18:49:

Ik vraag me werkelijk af of de "oudere' vrouw van tegenwoordig echt zo veel meer ervaring heeft dan die jonge kippies van tegenwoordig. Als ik het zo om me heen zie doen die jonge meiden alles met veel plezier: ze pijpen en neuken erop los, anaal en wat dies meer zij. De "oudere" vrouwen lopen wat dat betreft misschien juist wel wat achter. net als dat die jonge jongens vaak echt niet zo onervaren zijn als men denkt. Ze beginnen over het algemeen ook jonger met sex dan de oudere generatie ooit begonnen is. Ik vraag me dus af of dat nou de meerwaarde is...Ja maar wat moet je voor en na het neuken .. dan wil je toch wat conversatie op niveau ..
Alle reacties Link kopieren
Conversatie voor en na? Echt waar? Niet dat ik een goed gesprek niet op prijs stel hoor, maar met een jonge god wil ik toch echt alleen maar seks. Een gesprek op niveau kan ik ook met mijn vrienden hebben.



En trouwens, ik vraag me af wat de meerwaarde van een jonge god is, als ik naar de gemiddelde 25 jarige kijk, dan ziet hij er minder goed uit dan mijn lief. Maar oke, kan ook zijn dat ik het gewoon erg goed getroffen heb.
Cum non tum age
Hmm alleen seks vind ik erg armoedig hoor ben geen sextoy
Alle reacties Link kopieren
Jee, wat is dat toch? Volgens mij ben ik mannelijker dan de meeste mannen... Nouja, in gedrag dan he.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Flauwe reactie Focke. Reageer liever inhoudelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen dat mijn SV'tjes (ja...ik heb er 2) prima weten wat ze lekker en leuk vinden. En nee het gaat niet alleen om hun eigen fun, sterker nog ze kunnen mij uren lang verwennen en pas daarna komt hun eigen.

Ik heb ook niet het idee dat ik achterloop op de jonkies trouwens.... wij swingen ruim 6 jaar en voor ons zijn er weinig grenzen (behalve de bekende extremen!).

Wat wel is is natuurlijk dat ik niet meer zo slank en strak ben als al die jonkies, maar dat wil ik ook niet! Ik ben slank en heb een heerlijk lijf waar ik me toppie in voel.



Een gesprek voeren kan met jonge jongens heel goed hoor, niet elke 25 jarige praat nog over stoere auto's! Nu moet ik ook bekennen dat ik daar juist heel gevoelig voor ben, ik wil wel normaal kunnen kletsen en niet alleen sexen....het is het complete plaatje.

En zo denken zij er ook over aangezien we onze SV's nu ruim 2 jaar kennen....



Overigens date ik alleen met mijn lekkere mannetje erbij hoor, niets geen stiekem gedoe oid. Juist samen maakt me gek!

En nee...niet elke maand. Misschien 3 keer per jaar.....



En ook niet onbelangrijk is natuurlijk het formaat van penis....ook een belangrijk item bij onze keuze



Tja....en laat je natuurlijk wel regelmatig testen bij de GGD (voor swingers gratis) en vrij veilig!



boefjexxx
anoniem_84750 wijzigde dit bericht op 30-09-2010 09:38
Reden: taalfoutje...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Nathalie: nee, niet elke oudere vrouw heeft natuurlijk noodzakelijk meer ervaring, bijv niet als ze jarenlang seks heeft gehad met dezelfde partner en op dezelfde manier. En ik denk zeker dat de jongere generatie (hopelijk) wat vrijer is opgegroeid, meer experimenteert, zichzelf eerder leert kennen in seksueel opzicht.



Er zijn dus vrouwen die op latere leeftijd (ik bedoel 35+) nog van alles willen ontdekken en meemaken, dat geeft ook een bepaalde "eagerheid", zeker als dat met een vaste lange relatie niet uit de verf kwam. En daartegenover bestaan er vast ook nog steeds geremde 20-ers, die met heel andere dingen bezig zijn (studie/carriere opbouwen/ wel of niet een gezin willen).



Ik denk wel dat na een lange relatie zowel mannen als vrouwen al gewend zijn aan een zekere regelmatige frequentie in seks en bepaalde schaamtes geen rol meer spelen, dus vanuit een "inhaalslag" misschien makkelijker open staan voor een voornamelijk op seks gebaseerde "relatie" (bijv vaste sekspartner), tegenover dat jongeren misschien toch meer bezig zijn met De Ware te vinden. Maar dat is ff een aanname, ken ze evengoed andersom, hoor.



Maar misschien is het dat, waar op gespeculeerd wordt bij jongere mannen, die een oudere vrouw dan zijzelf aantrekkelijk vinden. (ongeremde seks zonder al te veel bindingen). Ik hoor jongere mannen (30-ers) weleens klagen dat "hun leeftijdsgroep" of al bezet is, of bezig is met een vader te zoeken voor hun toekomstige kinderen.



Misschien sluit het dus in "seksbehoefte zonder verliefdheid" wel goed op elkaar aan. Persoonlijk ken ik meerdere mannen, die echt specifiek seksueel vallen op ouder dan zijzelf zijn. Die kijken niet op een rimpel of vetrolletje, gaat dan vooral om het aspect dat die vrouw zich kan overgeven aan seks, wat aantrekt.



en misschien is het ook wel zo, dat single vrouwen die wat ouder zijn en/of uit een langere relatie komen, hongerig zijn naar seks en intimiteit/aandacht en minder hoge "eisen" stellen of gewoon meer open staan voor seks an sich. En zelf nog niet toe zijn aan weer binden aan een vaste liefdesrelatie (of nog niet zijn tegengekomen). Eigen leven op prijs stellen, eigen vrijheid ook prettig vinden, minder claimerig zijn.



Zelf heb ik ook altijd gedacht dat dat niks voor mij was, seks zonder liefde, maar dat heb ik ook moeten bijstellen

Vorige sv was idd jonger en had zijn onzekerheden. Dan trekt iemand die de schaamte al achter zich heeft gelaten misschien juist aan. Wou "van mij leren" en had hier en daar wat schaamtes te overwinnen. Dat paste niet bij mij, ik val op mannen, die achter hun seksualiteit staan en zelfverzekerd zijn daarin.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Nathalie2008 schreef op 30 september 2010 @ 00:15:

Flauwe reactie Focke. Reageer liever inhoudelijk...Okee Nathalie... Denk dat je gelijk hebt als het gaat om breedheid van sexuele ervaring en bereidheid nieuwe dingen uit te proberen. De generatie 68 was heel open, maar dat was heel erg beperkt tot bepaalde kringen. De meeste babyboomers waren sexueel heel conventioneel. Maar wat ik leuk vind aan ouderre vrouwen is dat (ik denk dat ze) zekerder zijn van zichzelf, minder twijfels en hangups hebben enzo. In die zin meer ervaren. En wat Suzy hierboven zegt over eagerheid. En ja, ben ook wel zo'n opportunist dat ik denk dat ik goeie kansen maak bij oudere vrouwen, omdat ik imho over veel onderwerpen kan praten naast goeie sex. Als ik met jonge vrouwen over politiek praat (m'n passie), dan hebben ze vaak totaal geen clue waar ik het over heb. Maar ja, misschien zijn oudere vrouwen wel niet zo geinteresseerd in praten en qua lichaam kan ik niet echt concurreren met een 23 jarige...
Alle reacties Link kopieren
@FW: politiek?

Net zoiets als belastingen, haha, iig toch niet voor en na seks dit soort gesprekken, hopelijk?



Maar ik snap wat je bedoelt, wat inhoud op eigen leeftijd en niveau is wel zo prettig. Teveel leeftijdsverschil betekent vaak toch wel dat je iha in andere fases zit en andere dingen belangrijk vindt, hoe je in het leven staat enz..

Ook daar is een klik toch wel fijn in, zelden is het echt plain seks, wat aantrekt of niet, zelfs als het om een minnaar/minnares gaat.



Het lichaam van een 23-jarige vind ik niet meer aantrekkelijk. Ik val niet op jongens, maar op mannen. Wat grijzend vind ik zelfs charmant tegenwoordig. Maar ook een bepaalde opgebouwde zelfverzekerdheid, houding, uitstraling en die wordt dus bepaald door wie je bent (geworden).



Mannen vind ik vaak mooier worden mettertijd, wat meer doorleefd, dat vind ik aantrekkelijker dan glad en jong/supergespierd of topconditie, ook lichamelijk vind ik jonger niet mooier. En qua seksueel uithoudingsvermogen oid heb ik nog geen voordelen gemerkt van jongere man tov ouder. En dan heb ik het over 40-ers, ben jij nog maar een jonkie bij als 30-er, zou ik me geen zorgen over maken.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 30 september 2010 @ 12:36:

@FW: politiek?

Net zoiets als belastingen, haha, iig toch niet voor en na seks dit soort gesprekken, hopelijk?Haha... van mij mag het gerust. (Cherrbomb post hier vooral over sex en politiek!) En tips over belastingontduiken heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ow, altijd gedacht dat dat een regelrechte libidokiller was, haha! Dat mannen daaraan dachten om eea uit te stellen..

Maar Cherry heeft van nature al een hoog libido, dacht ik, dus dat bomt kennelijk niet



Ja, die tips wil ik, moet mijn aangifte 2008 nog doen zelfs..

En betalen.. ;-(
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag in de revu een stuk over het hoe & wat met een MILF....



boefjexxx
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad sluiten de wensen van jongere mannen met oudere vrouwen vaak wel goed op elkaar aan. Ik met ook eerlijk zeggen dat als ik soms die jonge meiden onder elkaar zie, dat ik denk: Wat een bakvissen...dat stomme gechiechel, simpel gedoe over uiterlijk etc.... vre-se-lijk! maar dat is met jonge jongens natuurlijk ook zo, maar daar stoor ik me toch minder aan, lijkt het, haha



Ik merk wel met jongere jongens dat ze snel afhaken als jij eens een serieus gesprek begint. Althans, dat is mijn ervaring. Ze zullen niet allemaal zo zijn. En dat mis ik dan op den duur toch wel. Gewon even een goed gesprek, al is het over politiek of over iemands leven.

Vaak hebben ze ook weinig interesse in jouw leven, en ook al heb je een SV, dan nog kan het soms best even welkom zijn om over iets meer te praten dan het weer, de film die op staat of de vraag of je geil bent..:-). Daar raak ik op den duur dan niet meer opgewonden van, hoe mooi zo'n lichaam ook is (ik val wel op jonger en heb minder met grijzend borsthaar...).
Tss, grijzend borsthaar .. dat van mij is nog mooi bruin hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nathalie2008,Ik herken dat wel. Hier ook geen serieuze gesprekken gewenst. Al helemaal niet over gevoel. Als het hem benauwd, hoor ik gewoon helemaal niks meer van m en kan ie daarna bellen alsof er niks aan de hand is.

En idd, dan alleen sv, maar soms wat anders dan altijd dezelfde simpele praat is ook wel eens prettig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 22-jarige jongeman uit Sittard en ik zou graag eens het bed delen met een vrouw die 10 / 20, misschien zelfs 30 jaar ouder is. Ik weet niet waarom, maar het lijkt me gewoon extra spannend.
Alle reacties Link kopieren
@ Toysittard, er zullen gerust vrouwen zijn met eenzelfde wens. Nou ja, die dus trek hebben in een jonkie.



Misschien eens een advertentie plaatsen? Of een profiel maken op een seks-site? Ik verwacht niet dat je ze hier vindt namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar keer in de kroeg heel goede gesprekken gehad met jongens van een jaar of 20/25 en ik moet zeggen dat ik steeds verbaasd was over dat ik het juist goede gesprekken vond. Niks oppervlakkigs, maar echt intelligente gesprekken hoor.
Heb je een bericht gestuurd micky!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doris01 schreef op 04 november 2010 @ 17:12:Ik verwacht niet dat je ze hier vindt namelijk.



Ho eventjes, spreek voor jezelf



(seks kletsen nummertje 8 )
Alle reacties Link kopieren
Nou allemaal gelezen en sommige dingen zijn echt bull en gelukkig de meesten serieus.Ik heb 18 jaar omgang gehad met een 20 jaar oudere vrouw.Ik was 26 toen ik haar leerde kennen en spijtig genoeg is ze er niet meer.Ik mis haar nog iedere dag maar zou in eerste instantie naar iemand kijken van mijn eigen leeftijd maar ik zou ook niet afwijzend zijn tegenover weer een ouder iemand.Liefde overwint alles.Een avontuurtje zou ik echter uitsluiten.

Ik las over 1,5 uur de tijd nemen en 7 keer moeten kunnen komen..onzin.Ligt aan de vrouw maar inderdaad een vluggertje willen ze niet.

Ik las over droog zijn na de overgang.Hoeft ook niet altijd.Mijn vrouw had een zware operatie achter de rug op 42 jaar en haar eierstokken waren weg.Gelijk in de overgang dus maar nooit droog van onder.Zeiknat zou ik bijna willen zeggen.Mijn ervaring was juist dat ik te veel wou en alles maar zij juist niet.Ik heb een helboel moeten opgeven maar ik hield van haar en de iefde was intens ja.En ouder worden...nou je leeft met elkaar mee dus een buikje,een rimpel meer,hangborsten..het maakt allemaal niet uit.Ik hou van grote borsten en een lekker achterwerk en ze had het allemaal.Borsten gaan al hangen beneden de 40 bij sommigen maar ze had geen pannenkoeken.



Die mikemike moet gewoon lekker gaan proberen en hij komt er zelf wel achter wat het brengt.Hij kan nog een hoop leren van een andere vrouw.Mijn vrouw heeft mij in het beging volwassen gemaakt op het gebied van sex.naderhand werden sommige standjes minder maar swa,dat pik je ook wel in de liefde.



Gewoon mijn kleine mening in dit verhaal

Groetjes Carlito
Alle reacties Link kopieren
Je mag mijn vriendin wel een keer verleiden hoor mike.

Lijkt mij zeer opwindend als zij een sexrelatie met een jongere man zou hebben.

Zie ook andere posts van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven