milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 29 september 2010 @ 17:01:

Boefje: krijg de indruk dat er veel bij zijn, die van oudere vrouwen (dan zijzelf) eea willen leren of denken dat ze zo ervaren zijn en weten wat ze willen (dat klopt wel natuurlijk) en gemakkelijker geworden zijn in seks/ zich makkelijker overgeven aan seks. Of daar meer om verlegen zitten enz.Sums it up for me.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me werkelijk af of de "oudere' vrouw van tegenwoordig echt zo veel meer ervaring heeft dan die jonge kippies van tegenwoordig. Als ik het zo om me heen zie doen die jonge meiden alles met veel plezier: ze pijpen en neuken erop los, anaal en wat dies meer zij. De "oudere" vrouwen lopen wat dat betreft misschien juist wel wat achter. net als dat die jonge jongens vaak echt niet zo onervaren zijn als men denkt. Ze beginnen over het algemeen ook jonger met sex dan de oudere generatie ooit begonnen is. Ik vraag me dus af of dat nou de meerwaarde is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nathalie2008 schreef op 29 september 2010 @ 18:49: