Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Hey Look! So much voor minnaarloos?



Blij dat jij hem opent!
Ach, ik ontving een berichtje van hem: gefeliciteerd met het kind van je minnaar. Dus blijkbaar heb ik er nog wel een

Maar een en al stof en spinrag hier hoor. Roos had het net zo goed zelf kunnen doen
Minnaartechnisch hier ook nog wel wat spinrag, dat vraagt nog een stapje verder, maar daar wordt hard aan gewerkt...
Alle reacties Link kopieren
Tssss… word ik, als oldfashion minnares, zomaar gepasseerd bij het topicopenen omdat ik een eigen leven heb ofzo???
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Spannend Oranje!

Ik heb mijn homofobe minnaar aan het fantaseren over een trio mvm. Eens kijken wat dat nog voor leuks oplevert



Barb, jee wat een beslissing! Nog geen maand geleden wilde je niet dat dit de uitkomst zou zijn. Ik denk er een tikkeltje anders over dan de meeste reacties hier en wens je alle sterkte met de scheiding.
quote:Heeeidi schreef op 15 april 2014 @ 22:36:

Tssss… word ik, als oldfashion minnares, zomaar gepasseerd omdat ik een eigen leven heb ofzo??? Nee, je was gewoon te laat
Succes oranje!



Voor mij nog even terug komend op mijn hele nacht, ja daar zie ik heel erg naar uit! Hoe ik dat doe? Ik heb een geweldige lieve vriendin met wie ik ga stappen in een andere stad en daar blijf slapen, tenminste, dat denkt de buiten wereld. Vriendin, nr2 en ik weten wel beter. Verder heb ik geen gedoe met hotels e.d nr2 woont alleen en redelijk in the middle off nohwerhe (hoe schrijf je dat.) Dus ik ga gewoon naar hem toe.
Heidi, jouw leven is echt leuk nu! Geniet!!
Prut Look!

Leuk om jouw naam bovenop te zien!!



Alle reacties Link kopieren
Roos: " Almost, er is helemaal niks aan de hand joh, je laat je gek maken. Hij heeft geen andere minnares, hij besteedt alleen aandacht aan andere vrouwen, net zoals hij dat wellicht op zijn werk, in de ap en elders doet.

Zou je daarom je minnaarsrelatie opgeven?"



Nee, ik denk erover mijn minnaar relatie op te geven omdat nu ineens blijkt dat ik meer voor hem ben gaan voelen dan Ik zou willen. Daar kwam ik achter doordat ik zo jaloers bleek te worden vanwege zijn aandacht aan andere vrouwen.
Ik beloof geen enkele minnaar exclusiviteit, maar ik vind het interessant zijn om te zien wat het met mij doet als ze andere dates hebben. Het hangt ook sterk af van de mate van gevoelens die ik voor ze heb. Als 1,5 er nu eentje bij zou hebben, zou ik dat heel pijnlijk vinden. Bij automan, waarvan ik weet dat hij momenteel meerdere contacten heeft, kan ik er op dit moment nog wel van genieten dat hij deze ervaringen allemaal mag hebben. En met degene die net weer achterop de fiets sprong heb ik al een poosje een bijna bff-relatie en deelt hij juist alles wat hij heeft meegemaakt en geven we elkaar adviezen of hebben we napret. Alleen kwamen onze gesprekjes (met hem bel ik veel als ik onderweg ben), ineens weer op een ander level en zie ik ons nog wel eens horizontaal daten.



Dus almost, als het inderdaad wat met je doet, zijn dat wel alarmbellen en denk ik dat het goed is om te bepalen wat je daar mee wilt.
Ah oké, dat kan ik snappen. Wat dat betreft is verliefdheid een echte "sluipmoordenaar". Je kan jezelf heel lang voorhouden dat je het niet bent totdat eeeh nou ja, je het wel blijkt dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet of het verliefdheid is, zo voelt het denk ik niet. Meer om bang te zijn om zoiets lekkers te verliezen, en daar baal ik van. Hij was mijn enige seks in de afgelopen 8 jaar, en ik heb mijzelf belooft na hem geen minnaar meer te nemen uit respect voor mijn partner. (Klinkt wel stom trouwens, om met een minaar te spreken over 'uit respect voor mijn partner'.)



Maar ik maak mezelf ook wel een beetje gek. Check regelmatig of ze op dezelfde tijden aan het appen zijn enzo.. Irritante is: dat zijn ze..
Tja, kan je doen.

Word je vast heel happy van.
Enig masochisme is weinig mensen vreemd Roos, maar happy word je er zeker niet van.



Een potje zelfkwelling kan op zijn tijd ook erg lekker zijn wellicht.
Hey Look wat heb je toch een prachtig oog, leuk jou hierboven te zien staan.



quote van Annabel: Hier gaat het goed, ondanks (!) dat het contact met buitenlander toch weer een beetje op gang is gekomen. Ja, ik weet het, behoorlijk zwak van me. Maar mijn "break-down" van vorige week heeft wel gezorgd dat ik er anders in sta en mijn hoofd weer herpakt heb: Ik heb weer duidelijk dat dit voor de lol is en niet voor de liefde. Of er voor ons nog een date inzit weet ik niet. Aan de ene kant wil ik dat natuurlijk supergraag (en dan ook met een nacht, als het lukt!), aan de andere kant ben ik er ook bang voor want een date zou de emoties weer lekker losmaken. Gelukkig is het niet zo makkelijk te regelen dus voorlopig blijft het contact virtueel en dat is maar beter zo ook. Even pas op de plaats.



Annabel ik herken het wel hoor wat je doet, ik was meerdere malen gestopt en weer begonnen, zelfs tijdens een date een keer, mijn minnaar ging er wonderwel goed mee om. Hij was cool en voelde niet wat ik voelde naar mijn gezin toe, ik was steeds in tweestrijd, wel/niet. Het voelde steeds als on-af daarom bleef ik het contact aanhouden, en voelde ik me er wel en ook weer niet gelukkig onder, het contact met minnaar maakte me aan de ene kant dat ik me als herboren voelde en de andere kant voelde ik me zo schuldig naar mijn man (nr1) en rest van mijn gezin, want ik zat aldoor met hem in mijn hoofd....lees de quote van Rooss nog een keer, want het is een breinfuck, en een heftige ook, het is de lus die over en over door je hoofd heen zwiept, ga er maar aan staan!



quote Rooss: Grappig, hoe je steeds "gepakt" wordt door je brein.

Want natuurlijk is er geen verandering in denken en verlangen gekomen, het is enkel het feit dat er weer contact is dat er voor zorgt dat je gerustgesteld bent.

Als je echt anders in je gevoel was gaan staan had je nu geen behoefte meer gehad aan contact, dan was je de hartzeer voorbij en had je je hervonden rust met beide handen gepakt.



En dit laatste is echt zo, als je eraan toe bent dan krijgt het, geen contact, rust, ipv dat het als onrustig aanvoelt.
quote:oranjexx schreef op 16 april 2014 @ 09:48:



Een potje zelfkwelling kan op zijn tijd ook erg lekker zijn wellicht.

Ik ben het effe heel verschrikkelijk niet met je eens.

Zal ik een nieuw topic openen? "Zo blij want ik ben minnaarvrij"
quote:Rooss4 schreef op 16 april 2014 @ 11:36:

[...]



Ik ben het effe heel verschrikkelijk niet met je eens.

Zal ik een nieuw topic openen? "Zo blij want ik ben minnaarvrij"
quote:Rooss4 schreef op 16 april 2014 @ 11:36:

[...]



Ik ben het effe heel verschrikkelijk niet met je eens.

Zal ik een nieuw topic openen? "Zo blij want ik ben minnaarvrij" wellicht he, wellicht.....
O ja, wellicht... die maakt een wereld van verschil die wellicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo heerlijk om hier mee te lezen! Ik doe dat al een tijdje maar wilde het toch eens melden.



Popcorn erbij
koekies zijn lekker
Dan is het best jammer dat het zo rustig hier is vandaag hè Zoetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:aleksiss schreef op 16 april 2014 @ 18:00:

Dan is het best jammer dat het zo rustig hier is vandaag hè Zoetje. Vandaag is het even minder ja maar dat komt vast wel weer. Ik vind het mooi om te lezen hoe verschillend iedereen ermee omgaat. Wel of geen gevoelens, wel of niet betrapt, wel of niet de vrijheid om een minnaar te hebben. Gewoon een erg mooi topic naar mijn mening en vandaar dat ik al een tijdje lurk
koekies zijn lekker
In all affairs it's a healthy thing now and then to hang a question mark on the things you have long taken for granted.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven