Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Nou zal ik jullie dan even vermaken met een heerlijk fout minnaarsverhaal?

Vanmiddag geluncht, lekker op een terras in de zon en gezellig gekletst. Terugweg in de auto nog even een rustig plekje opgezocht, bedoeling was maximaal een half uurtje knuffelen, dat werd ruim twee uur lang knuffelen, zoenen, zeer uitgebreid friemelen en betasten, elkaar vreselijk opgegeild en met kriebels in en over ons hele lijf weer in de auto gestapt om naar huis te gaan... Hij zit nu in een werkbespreking en ik sta pannenkoeken te bakken voor m'n gezin. Moesten beide even droge kleren aantrekken bij thuiskomst heerlijk, die spanning....
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk treffend en beeldend beschreven mikmak! Wat een fijne zomerse dag met je minnaar! Mmm, die heerlijke tijd met onze minnaars! *droomt even stiekem weg want moet tot ergens juni wachten voor ik m weer zie.. snik*
Lotje, ik vind jouw reactie zoo heerlijk he dat heeft me dus doen besluiten om hier mee te schrijven, geen veroordeling, wat een verademing! Ik weet wel dat het fout is, oneerlijk en noem maar op. Maar mán wat geniet ik van mijn minnaar! Ik leef echt helemaal op en zit heerlijk in m'n vel door hem. En wat vind ik het fijn om dat te kunnen delen met vrouwen die dat net zo voelen !
En Gedver, juni duurt laaaang :(
Lotje, Juni duurt inderdaad lang! Hoe komt dat zo (aangenomen dat hij niet in het buitenland woont)?



Mikmakk, lekker zeg!



Aleksiss, fijn dat je het een beetje herkent. Ja, het voelde inderdaad onaf en ik had nog geen rust in het geen contact hebben. Het was alsof ik mijn beste vriend had afgesneden, van alles in 1 keer naar niets. Dus tja, wellicht ga ik nog wel een keer heel hard op mijn bek. Ik hoop echter dat er gewoon een moment komt dat het goed voelt om helemaal te stoppen, of dat het uitdooft. Dat kan in ons geval best, want er is voorlopig helemaal geen sprake van elkaar nog zien en het contact is al minder intens dan voorheen.



Wat wel mooi is: ik heb de laatste dagen veel gesprekken gevoerd met nr 1 over de onrust die ik in het algemeen voel de laatste maanden. Niet vertelt over nr 2, maar we hebben wel goed besproken wel dat ik een soort Doe Maar achtige "is dit alles" fase heb. Ik voel me soms zo vast zitten in het leven, relatie, werk, koophuis, kindjes. Het is allemaal hartstikke mooi en fijn maar laat ook weinig ruimte voor spontaniteit en dat benauwd me soms. Verwend nest he? Maar wel fijn dat nr. 1 het begrijpt..
Oh Annabel, heel herkenbaar... Ik heb ook vaak zo'n 'is dit alles' gevoel... Niet dat ik ongelukkig ben, maar het gegeven dat m'n leven al zo goed als 'vastgelegd' is, benauwd me enorm.
Oh annabel en mikmak, zo herkenbaar! Ik heb ook steeds dit gevoel, het gevoel stil te staan en niet meer vooruit te kunnen, vreselijk, alleen krijg ik het hier op een of andere manier niet goed bij nr1 duidelijk.



Vragen jullie niet af waarom je dat gevoel hebt? Waarom het je zo benauwd?
"Fijn" dat jullie het ook hebben!



In mijn omgeving zie ik het veel, bij vriendinnen (meer dan bij mannen). En ja, die gaan ook vreemd, toch een soort vlucht uit de werkelijkheid..



Waarom ik het heb, dat weet ik niet zo goed. Ik heb echt een fantastische baan, lieve man, mooi huis, schattige kindjes.. het ideale plaatje zeg maar, dat ik ook echt wilde toen ik eind 20 was. En nu ben ik een dertiger met een midlifecrisis
Ja, hier ook, lieve nr1, auto voor de deur, mijn eigen huisje, boompje en beestje zelfs. Mijn eigen bedrijfje, een prachtig kindje en toch? Maar hier is het zelfs al zo erg dat ik soms twijfel of ik wel bij nr1 moet blijven.

En als je mij vorig jaar had gezecht dat ik nu vreemd zou gaan dan had ik je keihard uit gelachen.



En, ik ben nog niet eens een dertiger.
Dat was hier juist een van de redenen om de relatie open te gooien. We zagen anderen tegen hetzelfde aanlopen, vreemdgaan en allemaal crisissen tot gevolg. Dat wilden wij niet en dus kozen we ervoor om elkaar niet teveel beperkingen op te leggen en onze relatie open te gooien. Toen was bij ons allebei nog geen ander in beeld.
Dat is dit alles gevoel is toch helemaal niet gek? Een mens gaat allerlei fases door in het leven en als de kindertjes groter worden, je baan is steady en je relatie ook dan mis je een stuk uitdaging. Onze opas en omas hadden allemaal geen tijd voor die poepelegein maar wij hebben tijd zat om na te denken over hoe verveeld we zijn en te zoeken naar spanning.



Ik vind het wel bijzonder jammer dat stellen sekstechnisch relatief snel inkakken, mezelf incluis. En ik heb daar ook niet 123 een oplossing voor, zelfs mijn geilste, meeste heerlijke minnaars hadden thuis relatief saaie seks met veel routine. En ook al kon ik me dat bij hun dan nauwelijks voorstellen, het is wel logisch natuurlijk.

Mocht ik ooit weer in een relatie belanden dan blijft seks een punt van gesprek, dat is zeker. Want het is niks als de seks thuis voorspelbaar wordt... er niet over kunnen praten is de nekslag.
Tjah, en toch vind ik het gek, waarom zoek je verder terwijl je alles hebt wat je hartje begeerd en wat je ooit gewilt hebt? En een ingekakt sexleven was hier ook nog niet eens zo.



Maar om maar weer even on topic te komen. Ik heb vanavond een date met nr 2! Ik kijk er ontzettend naar uit! Maar, ik ga nu toch ook merken dat ik wel degerlijk verliefd aan het worden ben op nr2.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, juni pas ja :( eigenlijk zei hij hij bij de laatste date, ja sorry lot, maar de zomer komt eraan, en dan moeten we (thuis met zn partner hedoelde ie) het er even van nemen, tuin zomerklaar maken, blabla, dus moeten wat minder mailen enzo. Had ook nog niks van wanneer de volgende date of zo.. Toen ik maar even gekeken en zelf gezegd doe maar juni dan. In mei hebben mijn kids 2 weken vakantie, begin juli de zomervakantie, en ik had ook geen zin om in mei na de vakantie af te spreken en dan tot september of oktober te moeten wachten. Want zij zelf nemen meestal 2 weken vrij na de schoolvakantie, dus tja... En ook: ik kan heel moeilijk een dagje weg hier :( nr2 woont niet in t buitenland, maar voor mn gevoel wel. In het noorden, en ik in t zuiden... ook al niet bevordelijk. Kunnen nooit s "even een uurtje ergens tussendoor". Soms baal ik daar zoooo van.. maar ja. Ik ben al heel blij met dit. En ook met jullie... gelijkgestemden, geen veroordeling, wel adviezen. Heerlijke verhalen (mikmak hihi)...

Dat gevoel van is dit het nou heb ik niet zo, maar mn situatie is iets anders. Wel vraag ik me wel s af waarom mn nr2 met me vreemdgaat. Jullie ook? Ik bedoel... van mezelf weet ik t, maar van hem? Hij woont nu "pas" zo'n jaar of 6, 7, met deze nieuwe partner na zijn scheiding... waarom ga je dan al weer vreemd vraag ik me af? Haha nou ja, boeit ook eigenlijk niet zo, als ie er ook maar van geniet hihi.. en dat doet ie!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej jane! Lekker op date vanavond! Go girl! Lekker genieten!!

En ik zie nu de reactie van roos, ovet t inkakken van sexlevens... zou dat de reden dan zijn? Dat na 6, 7 jaar het sexleven indut? Volgens wat hij zegt niet... haha maar kan ook grootspraak zijn... waarom zoek je t anders buiten de deur? ;)
Omdat een mens uitdaging nodig heeft Jane. Je werkt knetterhard om steady te worden en als je het bent is het saai. Zoals sneeuwwitje in een musical heel treffend zei: "ik wil gelukkig wórden, ik wil het niet altijd zijn".

Je schreef in het begin dat je zou stoppen met 2 als je verliefd werd, hoe denk je daar nu over?



Lot, mannen zijn jagers en jij bent nieuw vlees, heel simpel. Ik verbaas me sowieso over het door roeien en ruiten vreemdgaan van veel mannen. Als hun vrouw zwanger is, als ze op het punt staan te trouwen, als ze net een nieuwe relatie hebben.

Vreemd.
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2014 @ 08:14:

Mocht ik ooit weer in een relatie belanden dan blijft seks een punt van gesprek, dat is zeker. Want het is niks als de seks thuis voorspelbaar wordt... er niet over kunnen praten is de nekslag.

Ik heb het voornemen om niet te snel te gaan samenwonen, ik heb de hoop dat het met LATten net zo spannend blijft als de dates nu, elkaar op afstand opgeilen, zo blij zijn dat je eindelijk elkaar weer ziet en dan spetterende seks. Maar ja, als je een relatie hebt wil je zoveel mogelijk bij elkaar zijn natuurlijk...



Er niet over kunnen praten, dat is wat er echt anders moet een volgende keer, dat was gewoon funest.



Lotje, erg jammer dat even tussendoor niet gaat, maar een minnaar op afstand is wel zo veilig. En als het zolang duurt gaat het echt vreselijk lekker zijn straks he
Alle reacties Link kopieren
Mocht ik ooit in een relatie belanden dan weer met een temperamentvolle dame die fel discussie durft en kan maken.

Liever hoogoplopende spanningen dan een vredelievende relatie.

Niks zo saai als een stel wat het altijd met elkaar eens is.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Roos, ik weet af en toe niet zo goed hoe ik er in sta nu, hoe ik er tegenaan kijk. Ik geniet enorm van onze dates, ik geniet enorm van ons contact verder, de apps, telefoontjes, zelfs als hij af en toe hier komt kan mijn dag niet meer stuk terwijl we dan echt gewoon vrienden zijn en niets meer dan dat. Soms denk ik stop nu het nog kan. Maar ik geniet ook te erg van zijn aandacht, het speciaal zijn. Dus op dit moment besloten om nog te genieten. Ik zie wel waar het naar toe gaat.



Lot, die van mij gaat niet vreemd. Wel heb ik hem gevraagd waarom hij toch besloot met mij dit avontuur aan te gaan, gezien het feit dat hij ook mijn nr1 goed kent. Hij zegt dat hij wil genieten en zo lang ik mijn nr1 en gezin ook daadwerkelijk op nr1 houd is hij tevreden. Hij verbaade zich er juist des te meer over waarom ik nasr hem toe ging, gezien ons leefdtijds verschil. Daar heb ik dan niet echt een antwoord op. Behalve dan dat ik hem altijd al een onwijs lekker ding heb gevonden
Dymo, tot mijn grote verbazing giert het op de blikjessites van de mannen in een LAT relatie, ik heb dan ook regelmatig gevraagd hoe dat zat. Zelfs LATters kennen sleur en seksloosheid.



Highlander, dat is een utopie. Je kan niet 24/7 het behang van de muur scheuren. Ik denk dat jij iets wilt dat niet of nauwelijks bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Dymo, jah, daar heb je een punt. Verder weg is veiliger en hopelijk kunnen we t dan laaaaang volhouden! Al zie ik m dan maar een paar keer per jaar... en ook zo waar... als we dan eindelijk bij elkaarzijn spettert t wel een paar uur! jammie!

Haha roos, ow zou dat t zijn voor mannen? Vers vlees? Een extra snack? Maar misschien weet highlander dat beter, als man zijnde?Hihi moet ik niet TE happig zijn eigenlijk... anders gaat ie misschien weer verder op jacht... ook daarvoor is t dan misschien fijn dat we elkaar niet heeeel vaak kunnen zien? Blijft t leuk en spannend...

jane, hoeveel schelen jij en je nr2, en jij en je nr1 dan? Heeft nr2 wel een relatie gehad? Een ex? Kinderen? Leeftijd maakt op zich verder niet uit toch? (Zeg ik... maar niet iedereen wordt oud-oud zoals bij mij).

Vanmorgen trouwens nog een gesprek er over proberen aan te knopen met nr1... snel maar weer gekapt.. hij wou er niks over horen.. was niet zo, lag aan mij, de kinderen, moesten er maar aan wennen dat hij nu thuis is en zich mee bemoeit.. ligt aan zn gezondheid dat hij snel chagrijnig en moe is en nergens zin in heeft, en is met pensioen, dus is geoorloofd... grrrrr... laat maar weer even... zucht.
Lotje, heb jij wel eens voorzichtig tegen je 1 verteld dat je erover zit te denken het buiten de deur te zoeken?

Soms hebben mannen mensen geen duwtje nodig maar een pak op hun lazer.

Ik vind het ongelooflijk dat hij zo passief is en jou voor vanzelfsprekend neemt.
Lotje, mijn nr1 is 4 jaar ouder dan ik. Mijn nr 2 is 17 jaar ouder dan ik. Nr2 heeft 2 vaste relaties gehad, bij de ene 1 kind en bij de ander, met wie hij dik 10 jaar samen is geweest 2 kinderen. Ik vind ook dat leeftijd niet zo veel uit maakt hoor. Zeker als je dan ziet dat mijn nr2 veel possitiever in het leven staad dan nr1. Nr1 vind het allemaal wel best, gedraagd zich vaak als een oude man, terwijl nr2 net zo als ik altijd bezig is, altijd op pad is, en zo kan ik nog wel veel meer dingen op noemen die nr2 wel heeft en nr1 niet.
Alle reacties Link kopieren
Roos, ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt.

Ik beschreef de relatie die ik met mijn vrouw had.

We hadden allebei onze eigen carrière, vriendenkring en mening.

Die verschilden nogal eens, dan liepen de spanningen hoog op en van die confronterende 'pakken op ons lazer' werden we allebei ook opgewonden.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:lotje_42 schreef op 17 april 2014 @ 11:46:Haha roos, ow zou dat t zijn voor mannen? Vers vlees? Een extra snack? Maar misschien weet highlander dat beter, als man zijnde?Hihi moet ik niet TE happig zijn eigenlijk... anders gaat ie misschien weer verder op jacht. Ik vind vrouwen die aan mijn been gaan hangen idd niet smakelijk.

Wees geïnteresseerd in hem zonder naast de telefoon te gaan zitten wachten op hem.

Houd je eigen leven, loop (ook financieel) op je eigen benen en zorg dat jij het zonder een man leuk kunt hebben.

Bied jezelf nooit op een presenteerblaadje aan, geef hem wat weerstand, dat maakt de jacht interessanter en zie een man vooral als een extraatje.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 17 april 2014 @ 12:04:Nr1 vind het allemaal wel best, gedraagd zich vaak als een oude manIk vind het wel opvallend dat een aantal dames hier een 'leunstoel' thuis heeft. Een pitloze man die zich alles laat aanleunen, confrontaties vermijd en zijn vrouw ziet als vaststaand gegeven waar hij geen moeite meer in steekt. "Ze loopt toch niet weg".
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven