Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 11:57:

Saaaaaaaai hier!!

Meiden en mannen, hoe gaat het met de minnaars, het minnaren, de minnaressen, de contactdips en de opgeschroefde frequenties?



Ze doet 'raar' Rooss...



ik ben vanaf het begin af aan duidelijk geweest dat ik mijn vrouw niet ga verlaten en dat ze (mijn 'minnares') niet meer van me kan verwachten dan een keertje lekker uit eten, een avondje bomen over van alles en nog wat, een stevige zoen- cq knuffelpartij en een strandwandeling er niet inzit. (sex met een andere vrouw is voor mij zowiezo nog een stap te ver) De keren dat we dat doen (en ik thuis een paar uurtjes wegkan) zijn altijd heel gezellig, maar dan krijg ik toch een paar dagen later een schuldgevoel op mijn bordje geschoven in de vorm van verwijten en dat ik misbruik van haar maak.

De eerste keer dat me dat gebeurde (voorjaar 2013) schoot ik in de verdedeging en probeerde ik het op alle mogelijke manieren weer goed te maken. Er leek daarna weer geen vuiltje aan de lucht te zijn, tot de volgende date en het hele drama weer van voren af aan begon. Toen een tijdje het contact op een laag pitje gezet en alleen wat beleefde sms'jes uitgewisselt (ze heeft geen Facebook of whatsapp). Begin dit jaar liet ze toch stiekum doorschemeren dat ze me wel weer wilde zien, maar ik was er eigenlijk wel klaar mee. Toch in de zomer nog een keertje kort af kunnen spreken (ze woont meer dan 50km bij me vandaan, dat dan weer wel) en afgesproken om weer eens op date te gaan.

Na alle (school en werk)vakanties was het dan zo ver en zijn we lekker uit eten geweest. Haar daarna thuisgebracht en de uitnodiging gekregen om te blijven slapen, maar dat ging me te ver... ik maakte me al op voor een stroom verwijten, maar dat bleef uit! Paar weken later weer een keertje samen weggeweest en ook toen daarna geen issues... laatste date is nu een week of 3 geleden geweest en alle verwijten vliegen weer voorbij!



Ik ben er eigenlijk wel klaar mee... thuis is ook niet alles, maar ik pas ervoor om ook hier (bij mijn minnares) op mijn tenen te moeten gaan lopen!
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Al Bundy, jij hebt een minnares waar je geen seks mee hebt, mee uit eten gaat en mee knuffelt en zoent? Begrijp ik dat goed?

En zij verwijt jou dat je misbruik van haar maakt? Ze klinkt een beetje labielerig, klopt dat?

Jammer dat ze weer in de verwijtmodus is geschoten, het klinkt toch allemaal heel leuk, kan je ook gewoon onwijs van genieten lijkt me. Ik zou er ook klaar mee zijn denk ik.



Moks, dat is geen contactdip, dat is geheel conform de afspraken geen dagelijks gekwijl. Prima toch?



Baba, ik snap jouw minnaar niet. Wel neuken en geen aandacht? NEXT!!

Volgens mij passen jij en Al bundy heel goed bij elkaar!!!
...
Alle reacties Link kopieren
Al,

Ik denk dat het heel normaal is dat zij nu eindelijk wel eens wat meer wil dan etentjes en opgeilen..Ik zou daar ook geen best humeur van krijgen.Als jij toch niet van plan bent om verder te gaan dan dat kan je er toch beter mee stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ja Al daar zou ik ook klaar mee zijn.

Vooral als de afspraak duidelijk is.

Ik zat een beetje in hetzelfde. Geen verwijten maar toespelingen op meer. Terwijl de afspraak was dat we beide bij eigen partners blijven.

Hier is het nu rustig. Te rustig vind ik. Maar het is ook wel weer goed zo.

Volgende week maar weer eens een voorstel doen om een biertje te gaan drinken ofzo. Gewoon gezellig bij kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zou dat het probleem zijn, ze wil seks? Tja, Al is er duidelijk over geweest, dat zit er niet in. Dan is het toch aan haar om er geen genoegen mee te nemen en een ander vriendje te gaan zoeken?



Ik las het niet zo eigenlijk.

*naief hier!!*
...
Alle reacties Link kopieren
Willemijn. Fijn wat te horen van je.

Hou je taai.
Alle reacties Link kopieren
Nou je het zegt Roos, ben op zoek naar een Al.

Heerlijk die aandacht



Maar even serieus, Al: je minnares is ongebonden? Zie jij het als een vriendschap met een beetje gezoen?



Vind het ergens wel eng en niet leuk, om minnaar een berichtje te sturen dat ik er klaar mee ben.Maar als ik dit accepteer, verander er natuurlijk niks...
Alle reacties Link kopieren
Baba. Het is nu bijna woensdag. Je hebt nog niets gehoord ?

En voor wanneer was de date ?

Zonder een lijntje (van beider zijdse aandacht) hoeft het voor mij ook niet hoor.

Hoe sta je er zelf in ?
Hier helemaal zen met het minnaarloos zijn. Mijn profiel op de blikjessite weer gepauzeerd, het hoeft even niet. Doe mij maar gewoon een glas wijn op de bank voor de openhaard met mijn eigen vent en de focus op de eerste twee cirkels in mijn leven
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Rooss, geen sex... vorig jaar was ik wel op een punt belandt dat ik voor de bijl had kunnen gaan, maar toen maakte zij mij duidelijk er nog niet aan toe te zijn en dat heb ik toen gerespecteerd. Daarna is het 'gezeik' begonnen en heb ik de afspreekfrequentie op een heel laag pitje gezet. Ik heb me er toen ook bij neergelegd dat ik 'het' thuis ook niet zou krijgen (nou ja, 1x per 3 á 4 weken gebeurd er eens wat in bed)

Pas rond de zomer van dit jaar hebben we elkaar weer gezien en toen was het weer ouderwets gezellig, maar sinds een week of 3 krijg ik alles weer om mijn oren geslingert.

Nogmaals, ik ben absoluut niet op sex (met haar dan) uit, gewoon een keertje uit eten, lekker kletsen, een keer zoenen / knuffelen en that's it, maar op de één of andere manier komt het op haar over of ik haar aan het lijntje hou, maar ik heb haar ná vorig jaar toch echt duidelijk gemaakt niet op sex uit te zijn.

Ik neem ook totaal geen initiatief daartoe... misschien dat dat haar dwarszit..
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Al,

Misschien is ze gewoon gek op je?

Wil zij ondertussen wel seks met jou?

Misschien zit het feit dat jij geen initiatief neemt haar dwars?

Vraag het haar gewoon.Waarom zij zich aan het lijntje gehouden voelt?



Alleen maar knuffelen en zoenen maar nooit verder zou mij ook het gevoel geven dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

Zeg haar nogmaals dat het er niet maar dan ook nooit in zit en riskeer de kans dat ze dat niet genoeg meer vind.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij afvraag Al...

Wat schiet jij hier mee op?

Een vrouw erbij zonder seks.Die heb je toch al.Daar heb je geen minnares voor nodig.Wat jij wil is een vriendschap met zoenen?Dat is net geen vriendschap en ook geen affaire.Ik zou daar geen wijs uit worden als vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Tja, misschien is dat het dan wel wat haar tegenstaat, maar in eerste instantie (vorig jaar dus) was zij heel duidelijk, geen sex!

Nu ik daar goed mee om kan gaan (ik heb thuis ook weinig sex, zo heel veel veranderd er voor mij dus niet) lijkt ze spijt te hebben van haar vorig jaar gemaakte 'eis'...

Ik kan goed met de vriendschap omgaan, ben totaal niet jaloers en als ze een vriend zou krijgen zou ik alleen maar blij zijn voor haar. Het is de sex die verwachtingen schept, nu de sex ontbreekt hoef ik die emoties ook niet op te breken of overboord te gooien... er is immers niks geweest tussen ons!

Rare logica misschien, maar het haar naar de zin maken en dan met een knuffel / zoensessie beloont worden vind ik op het moment veel prettiger dan tot het gaatje te gaan.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Al,

Een vrouw heeft doorgaans een minnaar om zich begeert te voelen.Als mijn minnaar tig keer moet bedenken of hij hem er wel of niet in gaat stoppen gaat dat wat mij betreft zijn doel voorbij.

Maar dat is mijn zienswijze.

Misschien is het een idee om het zoenen dan ook te stoppen?Je moet je kunnen indenken dat je haar ook een beetje gek maakt met weinig.

Maar nogmaals...mijn ding zou het niet zijn.Als mijn minnaar langskomt om met me te zoenen en de boel op te geilen om daarna weer naar huis te gaan zou ik er snel klaar mee zijn.En sta ik niet voor lichamelijk letsel van mijn minnaar in!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat haar scheiding in 2012 haar niet in de koude kleren is gaan zitten, vandaar dat ze er in 2013 nog lang niet klaar voor was. Ik weet ook dat ze na onze laatste ontmoeting in 2013 en het voorzichtige -hernieuwde- sms contact begin 2014 door een diep dal is gegaan, voor mij toen een reden om niet te gaan pushen en het even aan haar over te laten.

Na onze eerste date in 2014 zei ze ook eerlijk dat ze zich bij mij op haar gemak voelde en ik nam daarmee aan dat ze daarmee bedoelde dat ik me niet aan haar opdrong, maar misschien ben ik dus wel té afwachtend geweest. Maar haar voelen, zoenen, knuffelen en haar parfum ruiken voelt nog zo goed dat ik hier voorlopig nog wel even op kan teren..
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Call me crazy maar ik vind het juist, leuk zo'n knuffel vriendje/vriendinnetje. Het voorziet in een bepaalde behoefte, aandacht, beetje friemelen, zonder het beladene van seks. Ik "ken" mensen die dit al heel lang volhouden, knettergek op elkaar, beiden gebonden, genietend van elkaar maar geen seks. Waarom niet?



Mits... iedereen hier blij mee is natuurlijk. Al, ik lees in jouw berichten een heleboel "waarschijnlijk, misschien, wie weet". Er is dus geen duidelijkheid, je hebt geen idee waar haar onvrede vandaan komt.

Tijd voor een goed gesprek. Alle kaarten open op tafel, wat wil ze nou eigenlijk van je.. en dan ga je nadenken of jij datgeen zij wenst te bieden hebt.

Als ze eigenlijk een relatie wil of seks terwijl jij dat niet wilt, laat haar dan los. Wel zo eerlijk.



Edit: sorry als ik stomme fouten maak. Mijn kop laat me een beetje in de steek.
...
Alle reacties Link kopieren
Oranje: wat klinkt dat heerlijk relaxt, even niks maar alleen met je man en er genoeg aan hebben.



Al: kun je het niet rechtstreeks vragen? Wat wil en verwacht ze?





Joos: pas over twee weken, omdat het van beide kanten nogal wat regelwerk is, is het handig om op tijd te weten.



Hoe ik er zelf insta, goeie vraag

Ik wil dat stukje spanning en seks nog niet laten gaan. Vooral ook omdat een minnaar dan ook echt voorbij is. Ik wil niet op zoek naar een andere .

Maar ja een minder zonder enthousiasme is ook niks.



Als ik morgen nog niks heb gehoord, kap ik het af. Heb het concept al klaar. Niet met moeilijk gedoe, maar dat het leuk was en het toch niet zo handig is qua afstand.



Alle reacties Link kopieren
Bedenk wat je zelf wilt Al.

Volgens mij vind jij het wel veilig voor je geweten zolang "het"nog niet gebeurd is.

Als je je weet wat jij wilt kan je het haar vragen lijkt me.Communicatie is the key.Wil zij meer en jij niet zal ze het contact moeten stoppen.Het gevoel dat iemand je aan het lijntje houdt veroorzaakt frustratie.Dat breekt haar echt wel een keer op als dat het is.
Alle reacties Link kopieren
Verstandig Baba en laat het moeilijke gedoe inderdaad maar zitten, daar krijg je alleen maar rare discussies van.



Madame, klinkt heel genoeglijk en gezapig hoor, heel fijn voor een poosje! Volgens mij heb jij op andere vlakken genoeg aan den kop! Heerlijk dat je er zo lekker in kan berusten!!
...
Alle reacties Link kopieren
Baba,

Goed van je!

Het gedeelte van niet op zoek willen naar een ander is heel herkenbaar.Knap dat je zo helder afscheid kan nemen van minnaar en een levensfase.
Alle reacties Link kopieren
Hart: verstandelijk weet ik wat het juiste is.

Maar ergens voel ik me ook beetje afgewezen. En dat raakt me toch iets meer dan verwacht.



Geen liefdesverdriet maar ben ook niet helemaal happy nu. Waait wel weer over en heb me de afgelopen dagen al voorbereid op een afscheid morgen .



Nog dames/heren leuke dates in het vooruitzicht ?

Date? Jaaaaa strakkies!!!

*Stuitert weer verder*



Willemijn, goed om te horen dat het beter gaat! Maakte me echt wel zorgen daarover. Sterkte voor de komende tijd
Alle reacties Link kopieren
Alweer Enigma? Veel plezier!



@Baba

Begrijpelijk dat je je afgewezen voelt en dat is niet leuk.Zeker niet na zoveel ego strelen.

Verstandelijk echt de beste keuze.Heb ik respect voor.Ik wil ook geen eindeloze zoektocht naar bevestiging buiten de deur.Dat gaat mij veel te ver ten opzichte van nmr 1.
Alle reacties Link kopieren
Ja Marana, een week is lang, maar een halve week is niet goed voor de kinderen denk ik. Om de 3 a 4 dagen veranderen van huis...

Deze oplossing van week om week is ook nog niet zeker of dit zo blijft.

We kijken hoe het voor de kinderen gaat.

Als het niet goed is voor hen de huidige regeling dan passen we aan.



Nr2 of moet ik hem nu nr1 noemen of anderhalf?

Hij vroeg om vanavond af te spreken. Heb ik echt geen zin in. Het is de eerste keer dat ik een afspraak afwijs.

Ik zit vanavond liever in mijn zetel met een pak oreokoekjes naar een dvd te kijken...



@baba ik zou helemaal gek worden van zo'n gedrag, jou zo laten sudderen, niet netjes!

Hopelijk hoor je snel iets!
Alle reacties Link kopieren
Oe Enigma! Leuk, leuk! Geniet ze.



Hart: herkenbaar, ook geen eindeloze zoektocht voor mij.



Nel: goed dat je even voor jezelf kiest! Even de touwtjes zelf weer in handen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven