Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is dit nieuwe gedoe vreselijk.

Ik zie geen bladzijdes.

Het is überhaupt onduidelijk op mijn telefoon.

En op de laptop ga ik hier niet reageren.

En waar vind ik mijn inbox ????
Alle reacties Link kopieren
Theemok... Dat van zijn relatie niet op het spel willen zetten dat begrijp ik, dat geeft ie ook heel duidelijk aan, maar waarom dan toch toenadering zoeken en toch wel veel vragen stellen(op spannend gebied dan) Wil mijn relatie ook niet op spel zetten hoor, heb uberhaubt nooit aan een minnaar ofzo gedacht maar toch voel ik me enorm aangetrokken tot hem. Dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt en ook krijg ik van hem weer opmerkingen naar mn hoofd dat ie me wel "heel"lekker vind! Word er gek van...!!! Hij weet wat ik wil....Ook al wil ik mijn gezin ook niet kwijt, lastig!
Inbox: tik op je profielnaam, kies voor 'bekijk profiel' en dan op het zwarte poppetje rechts boven 'zoek'. Daar staat je inbox.
Bladzijdes zie je overigens wel op de PC, niet op je mobiel nee (ik heb android).



Inyoureyes (ik moet steeds aan https://www.youtube.com/watch?v=Hlq6-aUkFZwdenken bij jouw nick, maar dat geheel terzijde.



Het lijkt me duidelijk, hij wil jou voor het lekkere. Daarom zoekt hij toenadering, hij vindt je leuk, lekker, opwindend, maar niet leuk genoeg om zijn huwelijk voor te beëindigen. Verliefd geworden op die man... lastig. Je gaat 'm niet krijgen, schat ik zo. Het probleem zit in jou, jij wil meer, maar tegelijkertijd ook weer niet omdat je je gezin niet kwijt wilt. Beperk je dan tot wat je van hem kunt krijgen en droom niet meer van een toekomst met hem. Makkelijk gezegd, ik weet het.



Edit: hmpf, een link plaatsen gaat dus nog niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:inyoureeyes schreef op 29 oktober 2014 @ 18:14:waarom dan toch toenadering zoeken en toch wel veel vragen stellen(op spannend gebied dan)Omdat hij opgewonden door/van jou word. Simpel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Het is gelukt hoor Hint!
Alle reacties Link kopieren
@ inyoureyes



Ik begrijp jouw verwarring niet helemaal goed. Hij wil gewoon stiekem/spannend/lekker vozen met jou voor de fun. En vaak zal hij met andere dingen bezig zijn, jij bent niet het middelpunt van zijn leven. Hij wil gewoon af en toe. Wat is jouw verwarring?
Hahahaha Smileys doen het nog steeds niet :(



Maar inderdaad, dat dus, Inyoureyes.
Alle reacties Link kopieren
Sorry! Kreeg foutmelding, dus paar keer op de plaats knop geduwd, maar er gebeurde niks, haha, gebeurde blijkbaar wel wat ondanks de foutmeldingen. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!We zijn weer in de lucht!

*zucht eens diep* Die minnaar van mij is lui zeg.Hoe krijg je zo'n "ik heb de buit binnen"minnaar weer aan het jagen?

Heb heel eerlijk niet eens zin in een date met deze instelling.



Loui,

Als het niet goed voelt zeg je toch gewoon af.Het is een gedoe..zo'n minnaar.Moet wel de moeite waard zijn.



Baba,

En?
Je hebt wel gelijk het topic volgekletst in je eentje, Hint



Hart, dan laat je het toch? Niks moet. En herkenbaar. (je geeft Loui het advies dat je zelf ook kunt gebruiken...)
Alle reacties Link kopieren
Theemok,

Ja,dat is een zeker een mogelijkheid.

Alsof hij alleen alles uit de kast heeft getrokken tijdens de veroveringsfase.Het voelt te makkelijk en het irriteert me een soort van.Hij komt kat in het bakkie arrogant over.Misschien eens kijken wat er gebeurd als ik afzeg :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven