Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Ja zou ik ook knap vinden als ze dat kunnen
Alle reacties Link kopieren
Sorry Spinsels, ik bedoelde Klomp inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Niemand kan hier bij je "echte" privégegevens komen. Als je herkend wordt komt dat meestal doordat je iets hebt geschreven waardoor er bij iemand een belletje rinkelt. Als diegene je gaat loepen kan hij/zij dingen bij elkaar optellen en er achter komen dat jij het bent.



Af en toe je nick verversen en de oude laten anonimiseren kan helpen.
...
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen, wat een heerlijk begin van mijn week , koffie en nr 2 op de app.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, heftig dat iemand je hier herkent... Moet ook wel een behoorlijke speurneus zijn, of niet dan? Bedoel, als je de tijd neemt om alles terug te gaan zitten lezen?



Vervelend ook dat er gedreigd wordt met alles aan 1 vertellen, al kan ik dat ook wel weer begrijpen ergens. De meeste mensen vinden dit toch een heftig onrecht dat je je partner aan doet.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt. En ik snap ook echt wel dat je gevoel van onrecht opkomt als je ergens uitgebreid leest hoe een kennis(?) van je heerlijk uit de school klapt over haar avonturen. Ik durf mezelf ook niet 100% ramptoeristvrij te noemen.



Ik zou zelf nooit een partner inlichten, ik heb er vaak over nagedacht wat ik zou doen als ik een bekende tegen zou komen op bv. secondlove. Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt klikken maar mijn fatsoen zegt nope.

Ik zou hem wel inlichten dat ik hem herkend heb. Misschien met de stiekeme hoop dat een kat in het nauw de juiste sprongen maakt.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt Karamella.



Ja,je heb gelijk Roos,frustratie zo mag je het toch wel noemen.

Maar dat ligt hier natuurlijk wel heel erg onder een vergrootglas omdat ik hier mijn gevoelens wat betreft minnaar ventileer.

Natuurlijk is er nog veel meer in mijn leven dan alleen mijn minnaar.Heel veel andere leuke dingen.



Dat bedoelde ik met dat ik niet gefrustreerd door mijn huis banjer.



Maar ik voel me de laatste week niet meer zo gefrustreerd naar mijn minnaar toe.

Het ligt voornamelijk aan mijn verwachtingen.

Ik heb wat afstand genomen en dat voelt goed.
Alle reacties Link kopieren
Zo he...lekker Spinsels...En het zonnetje begint ook voorzichtig te schijnen.



Hart, goed dat je voor je gevoel wat afstand neemt. Je schreef eerder dat hij eerst een vriend was. Weet je partner hiervan af? En zou je het dat nu nog kunnen....alleen vrienden zijn?
Alle reacties Link kopieren
Afstand helpt vaak wel inderdaad Hart. Op mij kwam je ook wel wat gefrustreerd over; mopperen over het hokje waar je in zit maar er wel in blijven zitten. Snap je? Dat bedoel ik niet vervelend hoor, maar als het je echt zo stoort, misschien moet je er dan iets mee doen?



Ik zou ook nooit naar een partner gaan. Ik zou waarschijnlijk wel de vreemdganger aanspreken. Niet eens verwijtend, maar meer zo van "Joh, pas een beetje op want wat ik zie zien anderen misschien ook."
Dag Karamella! Tot lezens, wellicht weet je mijn inbox te vinden als je contact wilt houden.



Ik ben even van mijn stuk. Gisteravond werd iets veelbelovends, waar ik veel tijd en energie in had gestoken omdat dit echt heel speciaal voelde, door de man verbroken. Hij heeft een bepaalde situatie niet in mijn voordeel geïnterpreteerd en daaruit zijn conclusies getrokken. En ik kan het vanuit zijn perspectief nog wel begrijpen ook.



Voor mezelf heb ik weer de les geleerd dat het aan een vreemdganger heel moeilijk uit te leggen is wat nou een open relatie is. Hoe dat werkt. Hoe dat voor mij werkt.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar Hart, dan is het goed. Ik weet inderdaad niet hoe de rest van je leven eruitziet, ik relateerde enkel en alleen aan het minnaarstuk. Eens met Glyce dus. Ga je zen zoeken vwb minnaar, het zal je helpen.



Oe, Madame, gaat het om wie ik denk dat het gaat? Hoe noemden we hem toch, Thirt man?

Hij heeft moeite met je open relatie? Ik ben hier in het verleden ook tegenaan gelopen, mannen die persé vonden dat we beiden iets te verliezen moesten hebben of het idee naar vonden dat ik met details thuis uit de school zou gaan klappen. Helemaal niet leuk! Het had zo leuk kunnen zijn!
...
.
anoniem_128314 wijzigde dit bericht op 16-02-2015 12:00
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waarom is scheiden geen optie?
...
Ik wou het net roepen. Je bent midden 20. Ga je dit huwelijk zo nog 40 jaar volhouden?



Heb je je man al eens verteld dat je het niet trekt, geen seks? Dat je daardoor gevoelens dreigt te krijgen voor een ander? Heb je al eens open met hem gepraat hierover?
Vanwege privacy kan ik dat helaas niet vertellen. Zeker als ik bovenstaand verhaal lees van herkenning. Bovendien hebben we samen een huis gekocht en kunnen elkaar niet uitkopen en weinig spaargeld om opnieuw te beginnen.

Ik kan het zeker 40 jaar met hem uithouden, want het enige probleem is de seks/spanning.

Ideaal is het niet, dat besef ik me.
Ja heb het meerdere keren duidelijk verteld. Dan zegt hij dat hij zijn best doet, krijg ik 1 of 2 keer seks en dan vervalt hij weer in zijn oude patroontje.

Hij bedoeld het ook niet verkeerd, heeft er gewoon weinig behoefte aan.
Hier hetzelfde verhaal, samen een huis gekocht, geen geld om elkaar uit te kopen, weinig spaargeld. Is toch helemaal goed gekomen.



Maar goed, je wilt dus niet scheiden. Heb je al met hem gepraat?



Oh, oké, je post kruiste de mijne. Er loopt hier ook een topic over relaties waarin het libido sterk uiteenloopt. Misschien daar eens lezen? Het is niet heel actief meer, maar je vindt er veel ervaringsverhalen. Kijk hier maar.
Alle reacties Link kopieren
Half 20 en nu al deze situatie. Niet alleen een seksloos huwelijk maar ook jezelf zo vastzetten dat je geen kant meer op kan en dat zelfs zonder kinderen, het grijpt me naar de strot als ik er aan denk.

Ik hoop dat er nog even geen kinders komen als ik eerlijk ben.



Wil je de rest van je getrouwde leven je gemis opvullen met minnaars?
...
Ja dat dus, wou je dat de rest van je leven zo volhouden? Als je half 20 bent, moet je niet al in een patroon blijven steken... En serieus, scheiden is en blijft een optie. Dit ga je niet volhouden.
Bedankt theemok, heb daar idd weleens gelezen, durf alleen niet te schrijven, dit is al een hele stap voor mij.

Rooss, ben het helemaal met je eens. Door medische redenen kunnen er geen kinderen komen dus dat scheelt.



Het grijpt mij ook naar mijn strot, maar dat is nu eenmaal de situatie. Als hij gelukkig is en niet naar mijn gevoelens wilt luisteren, en ik het op deze manier kan bevredigen, is dat voor nu even goed.

Hopelijk verandert er ooit nog wat of krijg ik de ballen om te scheiden?

Het is geen definitieve oplossing maar het kan wel tijdelijk wat ruimte bieden.

Bedankt in ieder geval om me niet gelijk te veroordelen, daar was ik toch erg bang voor.
quote:life_is_hard schreef op 16 februari 2015 @ 10:13:

Als hij gelukkig is en niet naar mijn gevoelens wilt luisteren, en ik het op deze manier kan bevredigen, is dat voor nu even goed.

Hopelijk verandert er ooit nog wat of krijg ik de ballen om te scheiden?

Het is geen definitieve oplossing maar het kan wel tijdelijk wat ruimte bieden.

Bedankt in ieder geval om me niet gelijk te veroordelen, daar was ik toch erg bang voor.Meisje, dat is toch geen oplossing? En als er nu al niks verandert na een gesprek, dan verandert dat volgende maand, volgend jaar, over tien jaar nog steeds niet. Het is makkelijk lullen vanaf de zijlijn, maar ik zou hem echt voor het blok zetten. Dit ga je echt niet 40-50-60 jaar volhouden. Jij vindt je geluk niet bij hem. Punt. Je moet je leven niet in dienst stellen van het geluk van een ander.
Hoe is het bij jou dan goed gekomen theemok?
Zet je PB even open, dan stuur ik je een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Veroordelen proberen we hier zo min mogelijk te doen, een heel aantal schrijvers zit zo ongeveer in jouw schuitje en de anderen hebben op wat voor manier dan ook te maken gehad met vreemdgaan.

Ik snap dat je vooral naar dit moment kijkt, je leeft in het hier en nu. Ik krijg het idee dat jouw partner (veel) ouder is, daar zou m de crux ook kunnen liggen.

Het is jammer dat hij geen oor heeft voor jouw noden. Soms werkt the hard way. "Leuk dat jij geen libido hebt maar ik ben jong en heb wél behoeften".
...
Alle reacties Link kopieren
Namens karamella het volgende bericht :



Lieve allemaal. Ik wilde jullie nog even laten weten dat degene die me gemaild heeft niet iemand uit mijn omgeving is die me herkend heeft. Het is iemand die mij niet persoonlijk kent maar me blijkbaar op het forum 'gevolgd' heeft en op basis van loepen van deze en mijn vorige nick(s) en slim googelen mijn identiteit (en die van mijn man) heeft achterhaald. Ik ben me uiteraard helemaal rot geschrokken, ik had geen idee dat ik dusdanig herkenbaar was en al helemaal geen idee dat iemand deze moeite zou nemen, alleen omdat zij (of hij) het niet eens is met wat ik doe.

Ze zegt nu dat ze mijn man niet gaat inlichten maar dat haar mails bedoeld waren als waarschuwing naar mij. Nou, dat is dan gelukt, ik heb er de hele nacht niet van geslapen en voel me op alle mogelijke manieren onveilig, schuldig, en afschuwelijk. Ik wilde dit nog vertellen als waarschuwing aan jullie. Doe er je voordeel mee.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven