Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
He, alsof ik mezelf lees 10 jaar geleden!



Eens met Rooss en Theemok; dit ga je niet volhouden. Ik had ook makkelijk oud kunnen worden met mijn ex, maar daar waren er beiden niet gelukkig van geworden. Er is altijd een uitweg. Ik ben ook gescheiden uiteindelijk ondanks dat er een huis was en alles.



Je leeft maar 1x, maak er wat leuks van. Voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Heftig karamella!
Rooss die hard way heb ik geprobeerd maar haalde weinig uit. Hij zegt me dan te snappen er eraan te werken en doet het dan ook even echt, en dan fleur ik weer helemaal op, om vervolgens weer langzaam in te kakken.

Hij is idd wat ouder, maar heeft ook gewoon een laag libido.

Maar buiten dat ook een heel fijn karakter met respect en liefde naar mij. Dezelfde humor. Dit is het enige struikelblok en zelfs dit doe hij niet bewust of expres.



Theemok, ik ga even kijken hoe dat moet.

Ben niet zo'n actief schrijfster. Kan dat ook mobiel?
Wat fijn dat Karamella nog even iets laat weten. Wat een ongelooflijk schofterige streek van die persoon. Heb er geen woorden voor, dit is lager dan laag.



Geen idee Life, dan moet je even zelf uitzoeken.
Ik ben nu ook niet perse ongelukkig. Hou veel van hem en er zijn veel knuffels en kussen en met Valentijn een grote bos rozen gehad met een lieve brief.

Dat wil ik op dit moment niet weggooien.
Je bent niet ongelukkig maar mist wel een belangrijk iets in je relatie. Lieve knuffels en een leuk briefje zijn op de lange termijn niet voldoende. Ik snap dat het eng is om dat overboord te gooien, heus. Maar het zijn allemaal kortetermijndingen die je roept. Je zult nu best hier en daar een pleister kunnen plakken. Maar op den duur dondert de boel toch echt in elkaar als er geen groot onderhoud wordt gepleegd.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge, verbazingwekkend genoeg zijn er schijnbaar mensen die écht geen leven hebben en de moeite nemen op dusdanige wijze te gaan spitten om een ander maar haar moraal op te dringen.

Laat je per mail even weten om wie het gaat? En dan graag aan álle minnaressen? Eens kijken hoe leuk zij het vindt gestalkt, gecontroleerd en belaagd te worden. Sorry, boos.



En als je zo gelukkig bent, life-is-hard, waarom dan deze nick?

Je probeert recht te schrijven wat krom is. Is niet erg maar blijf wel eerlijk naar jezelf.
...
Alle reacties Link kopieren
Qua speculatie wie karamella benaderd heeft; ik denk dat het iemand is die zelf bedrogen is... Die hebben daar over het algemeen nogal wroeging over. Wat ik begrijp.
Rooss deze nick heb ik al jaaaaren, voor deze relatie. Ben al heel lang lid alleen schrijf niet regelmatig.



Verder hebben jullie gelijk, bedankt voor dat inzicht en de moeite nemen om te reageren.

Het is idd heel erg eng en moeilijk om nu grote beslissingen te nemen dus ik ga er nog maar eens even een keer een goed diep gesprek met mijn man tegenaan gooien en 'minnaar' even op afstand houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan met het gevoel van Karamella zo goed invoelen.

Vorig jaar was er hier iemand (daarna nooit meer gezien) die iets heel raaks zei over mijn sport die ik dus beoefen.

Gevoelsmatig werd het heel bedreigend. Ik heb toen lange tijd niet meer gereageerd en een andere naam aangenomen.

En zie, die persoon is hier ook nooit meer geweest. Wellicht zat mijn gevoel toch helemaal goed. Maar god wat voel je je dan klote. Want je wilt je nr1 helemaal niet kwetsen. Daarom hou je ook je mond thuis.

Maar van per ongeluk een keer minnaars zijn wij weer terug bij best friends.
Life is hard: ik adviseer jou om een andere nick te nemen voor de berichten die je hier schrijft. Ik heb je net geloupt en zag dingen voorbij komen waardoor het een eitje is om je identiteit te achterhalen voor je omgeving.
Bedankt oranjexx. Probeer mijn berichten te verwijderen. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Zouden mensen herkenbare quotes van mij willen verwijderen aub?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit niet hoor, hoe kun je nou achter iemand zijn identiteit komen aan de hand van een verhaal hier. Zeker wanneer je zo iemand verder helemaal niet kent en waarom daar zoveel energie instoppen, dit zou ik dan misschien wel snappen als je iemand echt kent.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh, gelukkig zijn je profielen nu anoniem gezet...! Raar idee dat vreemde mensen de identiteit van andere vreemde mensen proberen te ontrafelen. Een reden om af en toe een nieuwe naam te nemen blijkbaar. Vervelend dat je dit is overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt ook hart.



Deze topic gebruik ik ook wel eens om stoom te blazen. Affaire is niks makkelijk. Een momentopname zegt niet persee iets over hoe diep de frustratie zit. Maarrrrrr... Jij blaast al maanden stoom en stoom en stoom!!!!!!!! Dan is het geen momentopname meer. En dan denken mensen in jouw belang of het niet beter is om er wat mee te doen. Fijn dat je nu berusting zoekt/vind in de situatie. Hoop dat je het vast houdt.
Alle reacties Link kopieren
Lifesucks is m ook gepeerd?

Dapper hoor. Je verhaal doen, antwoorden krijgen en daarna maken dat je wegkomt.

Bezint eer ge begint. Dat geldt imo ook voor schrijven op dit topic.



Karamella's verhaal is ook een les hè. Lees je postings na, zet er geen herkenbare informatie, geen hoeveelheid kinderen, van welke leeftijd, hoe lang je getrouwd bent enz. Geen hobbys, geen woonplaatsen, niet de kleur van je auto, geen hints naar je werkplek. Veel te veel mensen wanen zich hier veilig.

Dat ben je ook, tot op zekere hoogte.
...
Alle reacties Link kopieren
En reageer niet op andere pijlers met ditjes en datjes als je niet herkend wilt worden.
Is er een andere pijler dan? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 16 februari 2015 @ 11:55:

Life is hard: ik adviseer jou om een andere nick te nemen voor de berichten die je hier schrijft. Ik heb je net geloupt en zag dingen voorbij komen waardoor het een eitje is om je identiteit te achterhalen voor je omgeving.

Oh, deze had ik gemist.

Mijn excuus.

Maar inderdaad ook een ding bij stil te staan. Als iemand kwaad wil kan hij/zij alles van je lezen. En dan is 1 plus 1 zomaar... 3.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:knoefelbeer schreef op 16 februari 2015 @ 13:27:

Is er een andere pijler dan? ;)Nope.
Alle reacties Link kopieren
Djeez, wat zijn er toch een gestoorde zielen op aarde. Dat je iemands verhalen leest, ze gaat uitpluizen en vervolgens op internet gaat speuren om uit te vinden wie het irl is...



@ Karamella, fijn dat je nog even iets liet horen! Het ga je goed.



Gelukkig werk ik nooit op maandag en zijn alle gezinsleden op pad en onderweg. Dus alle tijd om even toe te geven aan mijn gedachten en mijn verdriet. Heftig om te merken hoezeer ik inmiddels aan hem gehecht was..

Ik kreeg een heel lief en warm bericht van nr2 met de vraag of ik daar nog op wilde reageren om e.e.a. af te sluiten. En met daarin de wens om op een ander tijdstip onze vriendschap weer op te pakken. En, voor het eerst een 'ik hou van jou' Die hakte er nogal in en geeft tegelijkertijd aan dat het tijd is om afstand te nemen om niet twee gezinnen om zeep te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus karamella, wat een klotenstreek! Wat zul jij geschrokken zijn. Heel dikke knuffel, sterkte en wie weet gaan we ooit nog eens skydiven.



detoxthee: sterke vrouw die je bent, petje af. Hou vol, al zal het vast ook moeilijk zijn. Je weet waar je het voor doet.



Rooss, fijn om te lezen dat je beton en prikkeldraad hebt opgeborgen. Better to have loved and lost than never loved at all....



Verder was het af en toe lastig teruglezen, wat is er veel verwijderd.... Met reden, ongetwijfeld. Ik hoop dat het goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week Vlam gezien. Eindelijk, na zes maanden, was hij zover. Het was fijn, heftig en een grote opluchting, ook al was het maar kort. We hebben afgesproken dat we ook nog een echt gesprek gaan hebben, het begin is er.

De verliefdheid is er gelukkig niet meer, al is wel duidelijk dat we sterke gevoelens voor elkaar hebben - en waarschijnlijk ook altijd wel zullen hebben. Vriendschap, genegenheid en lust, zo zou ik die gevoelens noemen. Voor een echte relatie staan wij veel te verschillend in het leven... En dat is ook altijd zo geweest.



Van zijn kant is het net zo heftig geweest als voor mij. Dus Rooss heeft (als usual) gelijk als ze zegt dat vreemdgaan en de nasleep voor een man ook helemaal niet makkelijk is.



Er zijn nog wel wat onderwerpen waarvoor ik wat spiegels kan gebruiken, die zal ik de komende tijd wel inbrengen als dat nog mag na zo lange afwezigheid...
Ja hoor Blauwevrouw, kom maar lekker bij ons op de pijnbank liggen, je weet hoe we zijn en als jij dat aankunt..... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven