Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Me too. Ga je afspreken voor een date, Joos, of een verticaal kletspraatje?
Alle reacties Link kopieren
En wat een verschrikkelijke layout is dit!!

Zo, dat heb ik ook even gezegd. Ik ga proberen eraan te wennen, maar ik vind het helemaal niks.
Krimineel Blauwe, da's heftig... Geen idee wat je moet doen, maar ik heb bewondering voor je nr 1. Het zal hem fakking pijn doen om dat uit jouw mond te horen op het moment dat jullie liggen te vrijen. Dat ie dan de volgende dag pas er iets over zegt, oef... Knap.
Alle reacties Link kopieren
Blauwevrouw, is een workshopje boksen niks? Mep die Vlam uit je kop. Ik weet niet wat ik had gedaan in nr 1's plaats, misschien was het wel een nachtje konijnenhok geworden.

Ik vind het nogal wat. Al kan je er niet zoveel aan doen natuurlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat een verticaal praatje worden.

Gewoon weer gezellig bij kletsen met een biertje.

Of weer een dagje sporten afspreken. Weer wat ontspanning en lol maken samen. Dat kunnen we zo goed. .
Alle reacties Link kopieren
Blauwe vrouw wat moeilijk allemaal.

Het zal toch moeten slijten om vlam uit je systeem te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@ blauwe vrouw



Geef jezelf dagelijks een momentje om emoties de vrije loop te gunnen zwijmelen/verlangen/dromen/verdriet/vreugde over vlam. Kies een vaste comfortabel plek.... pak een wekker erbij en zet die op 15 minuten. Daarna sluit je het af en besluit je om de rest van de dag andere zaken en nr. 1 prioriteit te geven. Je parkeert vlam op die plek tot de volgende dag, weer 15 minuten.



Ik weet niet of dit werkt, maar heb het ooit gelezen als tip.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een herkenning zeg... Pff zo lastig dit! Dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik ga slapen na een zeer drukke dag! Tot morgen!! 💋
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Lay-out lijkt nergens op.

Dit wordt wennen.



Gisteren heb ik nr2 gezien. Terug op zijn vraag, maar deze keer ben ik naar hem toe geweest.

Grotendeels van de avond heeft hij geventileerd over zijn situatie en zijn lastige partner.

Er was soms echt geen stok tussen te krijgen.

Maar hij had nood om het te kunnen zeggen.

Ik heb met een willend oor geluisterd.

Toen ik terug naar huis vertrok kreeg ik nog een lief kusje op mijn neus, ja die man houdt van mij.

Maar ik laat hem zijn zaak thuis zelf regelen.

Morgen heb ik mijn kinderen terug!!! :-)



Door die lay-out mis ik nu wel grote stukken verhaal, ik ben niet meer mee.



Heeft Baba dan iets gehoord van haar minnaar?
Ooh blauwevrouw, heftig! Wat een geweldige nr 1 heb jij toch. Het was onbewust, je kunt er niets aan doen, maar oefff wat moet dat binnengekomen zijn...
Layout-tips: Druk twee keer op Ctrl min, het schreeuwend wit kun je zelf aanpassen door Backgroundskin te installeren of een andere app (maar deze is erg gebruiksvriendelijk).



Nel, ik snap dat je nr 2 zijn sores kwijt moet, maar ik denk dat jij nu genoeg sores aan je eigen hoofd hebt zonder die van hem erbij te krijgen. Goed dat je je er verder niet mee bemoeit, en fijn dat je morgen je kinderen weer ziet.



Je kunt overigens nog steeds mensen loepen om hun verhaal terug te lezen, dat is nu het oogje onder de avatar (tweede van links). Op de mobiel is dat bijna niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat wit heerlijk!! Ik hou van wit!

Dus een kusje op je neus is houden van? Wauw, ik mag wel uitkijken wie ik allemaal op de gok smak!!
...
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! Ik meld mij! Vreselijk wat een gezoek. Ik ga zo alles even teruglezen



Wbt minnaar, berichtje gestuurd en er zijn wat dingen thuis... Maar goed dat kan hij ook zeggen, dan weet ik dat ik niet hoef te wachten. Date gaat door, nog eerder dan verwacht... Enthousiasme vanuit mijn kant is wat minder merk ik.
Ik wil straks een zoen op mijn neus, Roos!!



Dames, wat is dat toch met dates waar je eigenlijk geen zin in hebt? Waarom ga je dan? Je bent hem niks verplicht, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het dan meteen "geen zin" meer is, Mok, ik denk dat Baba precies de afstand voelt nu die nodig is om dit in perspectief te blijven zien. Het is alleen even wennen, van de roze wauw wolk naar het normale hier en nu, ik herken het wel hoor. Betekend niet automatisch dat de zin compleet weg is.



En jij krijgt zeker een smakzoen op je bevallige neusje, wel 3!!

Wat doet die illegale vinger op je ava? (die zag ik eerder niet) die is niet van mij toch?
...
Oké, het viel me even op, veel posts de laatste tijd van 'ik heb eigenlijk geen interesse meer'oid.



Da's jouw eigen bevallige andere duim! Je hield het schoteltje vast met je andere hand.
Alle reacties Link kopieren
Het is idd een stukje afstand nemen, ik denk niet dat zijn gedrag uiteindelijk verandert. Dus vraag ik me af of ik het wil laten doorgaan op die manier. Ik weet dat de seks heerlijk is maar ik mis de aandacht eromheen die in het begin overweldigend was ;)



Logisch en prima dat het minder wordt hoor en ik ga er niet om zeuren . Is voor mezelf om te kijken wat ik hier nog uithaal.
Fijne date vandaag dames! (en heer ook natuurlijk, maar die is een stukje rustiger hier)
Dank Marana, gaat helemaal goedkomen



Kwoten gaat nog steeds niet lekker, dus dan maar even zo:



Roos: "Ik weet niet of het dan meteen "geen zin" meer is, Mok, ik denk dat Baba precies de afstand voelt nu die nodig is om dit in perspectief te blijven zien. Het is alleen even wennen, van de roze wauw wolk naar het normale hier en nu, ik herken het wel hoor. Betekend niet automatisch dat de zin compleet weg is."



Ik lees maar half vandaag, wat ben je nog helder, Roos! Mijn kop is al ergens anders...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds zin in mijn dates, ik verlang er zelfs extreem veel naar op dit moment. Het uitspreken dat we elkaar vaker willen zien was prettig. Het voelt allemaal wat closer opeens. Maar in praktijk blijkt dat het toch erg lastig is. Door de kids blijft het moeilijk om ruimte te vinden, zucht. Dus ondanks dat ik blij ben met de ontwikkelingen vraag ik mij af of het in praktijk haalbaar is. Het verlangen naar vaker contact is enorm groot gegroeid bij mij. Zucht... Enigszins frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Ja baba die aandacht dat is wat dus zóóóó ontzettend lekker is.





Hint, succes met het zoeken naar ruimte voor het plannen van meer dates.

Als je nog jongere kinderen hebt lijkt het mij wel erg moeilijk hoor.



Hier zijn ze ouder, hetgeen betekent dat ik ook meer tijd voor mezelf heb.

Nadeel is weer dat oudste dochter ook in diverse café's rondhangt waar ik ook net

heen zou kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Marana! De derde is nog volop in beeld hoor, alleen niet hier!



Moks, ik zal wat waziger doen... sorry!



Hint, verlang niet naar wekelijkse dates of nou ja, verlangen is oké maar het ook daadwerkelijk doen is gewoon een slecht idee. Het maakt alleen maar dat je minder in je hier en nu leven gaat staan en geloof me, wekelijks is ook niet genoeg, het is eigenlijk nooit genoeg en je wordt er heel onrustig van. Voor je het weet zet je elke afspraak on hold omdat je minnaar het misschien wel in de kop krijgt een date te plannen. Leef vooral door.



Joos, dit is toch wat je wilde? Minderen? Een week geleden wilde hij nog zowat zijn chagrijnige meidengezin voor je verlaten, toen heb je op de rem geduwd.

En nu loop je constant te mauwen over gebrek aan contact. Laat hem werken jôh. Ik vroeg gisteren al, wat wil je nou eigenlijk? Ik krijg het idee dat je the centre van zijn bestaan wilt zijn en als het die kant op dreigt te gaan word je bang en duw je hem af.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja Joos, duurt nog een jaar voordat hij naar de basisschool gaat. Dan krijg ik meer ruimte maar dat duurt nog lang. Dus het is mega puzzelen voor locatie en tijd.



Dank je Roos, ik moet inderdaad weer even schakelen in mijn hoofd, ik heb een groot enthousiasme! Zo voel mij het liefste in een affaire, enthousiasme is een heerlijk gevoel. Parkeren en verder gaan. Waarschijnlijk gaan we iets vaker daten maar wekelijks is inderdaad niet haalbaar en slim.
Alle reacties Link kopieren
Roos, zo zit het niet helemaal hoor.

Het is natuurlijk hier op dit forum wel zo dat dit zo'n beetje het enige is waar ik (en ook andere) hun verhalen en verlangens kwijt kunnen. Daardoor lijkt alles alleen om hem te draaien.
Alle reacties Link kopieren
Rooss...ja ik ben wat langer getrouwd ja, maar echt sleur kan ik het niet noemen. Ik zit alleen voordurend aan nr 2 te denken en wat ik allemaal met hem.zou willen doen..lastig nog om dat los te koppelen van het dagelijks leven. Ik heb verder geen contact met hem, ik zie hem 1 keer in de week op z'n werk en dat maakt het misschien nog wel lastiger.

Waar spreken jullie af , voor degene die ook een nr 1 hebben. Wij hebben nog niet ergens anders afgesproken. Ik zou ook niet zo goed weten waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven