Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



O lekker, smakelijk!



lastig hè, minnaars uit je kop zetten die je ècht leuk vindt. Het kan hoor, duurt even. Maar het kan echt. Zeker als ze zo'n kutstreek uithalen.
Alle reacties Link kopieren
Jep. Mn roze bril is wat hem betreft helemaal afgevallen...

En van die jongen, ja. Smiddags zo hup, out of the blue. Zag ik totaal niet aankomen, maar was gelijk (in tranen) van mn wolk afgedonderd. Dat met mn nr2 (of ex nr2, wwhatever) was vaak niet leuk, maar dit deed echt zeer.

Lief dat jullie zo lief reageren!
Alle reacties Link kopieren
Was dat net wat je over de app kreeg Roos ? Of je soep aan het maken bent ?

Nu meiden ik heb scheit ik ga zo ff een heerlijk brutaal appje sturen gewoon omdat ik er zin in heb en dan wacht ik de reactie wel ff af ( ook omdat ik weet dat hij vanavond ff alleen thuis is..)..ff lekker stout van mij.
Alle reacties Link kopieren
Jep, Mok en ik appen alleen maar over thee en soep



Wat is er scheit en stout aan het sturen van een appje? Ik vind het een klein beetje kinderachtig allemaal. Laat iets horen als je goesting heb en zo niet dan niet. Hoe moeilijk is dat?
...
Nou, dat dus. Dat gespelletjesspeel, bwerk. Laat het los, gooi je telefoon aan de kant, ga wat anders doen. Je gaat toch niet de hele dag/avond met dat ding in je hand zitten wachten tot je een pingeltje van je app krijgt? Er zijn wel leukere dingen te verzinnen om te doen, hoor.



Nog een mokje thee, Roos?
Alle reacties Link kopieren
Roos je heb ook helemaal gelijk gewoon sturen als je er zin in heb en zo niet dan niet..inderdaad waarom zo moeilijk doen....
Alle reacties Link kopieren
Doe maar een Kommetje soep Mok!



Bwerk??
...
Blrugh, blergh, wugh, rochel, tsss, stom dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook geen spelletje maar het was wel even goed zo. Was idd want ik kreeg vanmorgen een berichtje...



Nu aftellen naar de volgende date volgende week!



Lot: tsss ontzettend wat een fout gedrag. Je er niet te naar onder voelen en sterkte thuis!



Roos en theemok: veel plezier samen



Stabilo: lekker sturen hoor, jouw minnaar jouw regels.
Lot, sterkte met je thuissituatie. Wel een enorme eikel die jonge vent, anderzijds, beter zo dan dat hij je heel lang aan het lijntje zou houden. Blijft balen.



Hoe zijn je kinderen eronder?



Iedereen met dates in de aanslag, heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad mijn minnaar mijn regels hahaha. Laat wel weten wat de uitslag is hahaha.

Fijn vooruitzicht meiden die weer een date hebben ik zou zeggen geniet er intens van
Alle reacties Link kopieren
@Lotje knuffel! Zo verdient niemand behandeld te worden.



Ik zie mijn soon to be ex nr2 pas vrijdag. Speling van het lot zorgt ervoor dat het niet vroeger kan.

Ik negeer hem al een paar dagen via mail en app. Zie dat hij vaak kijkt. Hij vraagt zich waarschijnlijk af wat er met me scheelt.

Hij voelt de bui misschien hangen.



Verder lukt het eigenlijk wel om de dag door te komen.

De kinderen hun Sinterklaas aan het voorbereiden, leuk :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi nell, ook voor jou een hug!

Begrijp ik nou dat je toch gaat kappen met nr2 ook? Sterkte!!

Wel flauw dat hij wel kijkt maar zelf niks zet. Ms voelt ie t inderdaad aankomen. Komt toch niet zomaar uit de lucht vallen...
Alle reacties Link kopieren
lena, mn dochter heeft t ook zwaar. Die krijgt er t meeste van mee, de anderen merken wat minder door hun beperkingen. Maar zij loopt ook steeds met hoofdpijn, verdriet als dingen weer opvallen... ze vroeg net of we van de week s naar de huisarts kunnen. Prul!

En die jongen... tja. Stom om je zo oud te voelen... auw...

ik dacht net, neem ik s niet iemand die ouder is, maar dat zie je.
Alle reacties Link kopieren
Baba, tnx! gaat wel wat beter, is al weer een week terug, maar toch mis ik m. (die jongen). Ex nr2 niet. Raar...
Alle reacties Link kopieren
En jaaahhhh... iedereen met een date: geniet er van meiden!! (en evt. heren!)
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Nell! Natuurlijk snapt hij er niks van, dat zal hem ook vast tot nadenken zetten. Wel tekenend dat hij niks vraagt, hij is niet echt een dappere dodo hè?

Concentreer jij je maar lekker op kids en sint. Goed bezig!
...
Alle reacties Link kopieren
Nell, je klinkt heel anders!! Goed zo!! Sterk ben je. Geniet van je kinderen en jullie tijd samen. Dat is nu het belangrijkste. En als nr 2 zich bedenkt in een helder moment, komt dat ook wel goed. Maar miss niet nu.



Het heeft geen haast, jullie hebben wel een band samen. Jij hebt nu genoeg aan je hoofd, hij past daar nu niet bij en hij onderneemt ook geen stappen om je bij te benen.



Lotje, jee.. wat verdrietig voor nr 1 :(. En voor je kinderen en jou.. Wat zal dit een zware tijd zijn. Zorg goed voor jezelf!!

En wat een eikel zeg, die jonge knul. Lijkt wel alsof het nu nog harder binnen komt, nu je thuis ook zo moeilijk zit. Dikke knuffel!!!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Nell...wat een enorm verschil met hoe je hier binnenkwam.

Goed zo!
Alle reacties Link kopieren
Gezien ik redelijk nieuw ben alhier en ik de persoonlijke verhalen niet ken wil ik wel mijn medeleven uitspreken naar jullie nell en lotje. Een extra hug voelt altijd goed.
Wat aardig van je, Stabilo! Zou je nog even een avatar willen uploaden? Dat is altijd wel fijn voor de herkenbaarheid bij het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nu dat probeer ik al een tijdje maar ergens gaat dat niet zo goed want vind ik wel zo gezelliger een afbeelding maar ik werk eraan 😉
Is niet moeilijk: wit poppetje bovenaan - mijn gegevens - bestand uploaden.
Alle reacties Link kopieren
Nu het is gelukt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo, beter!!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven