Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Mooi om te lezen dat je zo sterk bent nell, zet hem op vrijdag en veel plezier met je kindjes
Alle reacties Link kopieren
Mijn nr2 heeft trouwens gereageerd zoals ik wel verwachte op mijn appje als vanouds en hij appt straks weer hij ging nu iets met zijn gezin doen. Heb hem veel plezier gewenst, ergens denk ik waarom moet je dat melden maar goed ik zie wel waar hij mee komt straks. Nu ff lekker andere dingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Nell, wat een ontwikkeling heb je door gemaakt. Knap hoor om nu alleen verder te gaan.



Stabilo , toch fijn dat minnaars dan weer voldoen aan de verwachtingen dat geeft weer even rust. Ik denk juist fijn dat hij verteld waarom nu even niet. Voorkomt dat je eindeloos zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad dat is ook wat ik fijn vind duidelijkheid. Kijken waar hij straks mee komt .
Ik meld me ook maar..



Om te beginnen ben ik nog ontzettend jong en onervaren wat dit soort dingen betreft.

Heb ongeveer 5 jaar een relatie en we wonen ook samen. Geen idee wat ik met mijn situatie aan moet momenteel dus heb ik maar gewoon besloten om het hier neer te gooien.



In principe heb ik een goede relatie, alleen de seks is wat mij betreft een minpunt.

Hij kan het bij wijze van spreken iedere dag doen en de seks zelf is niet eens slecht, maar ik voel me gewoon niet echt meer tot hem aangetrokken op dat vlak.. Waardoor ik ook niet veel zin heb



Via mijn werk heb ik ongeveer een jaar geleden een man leren kennen, die ook nog eens een stuk ouder is.

Verder dan elkaar begroeten kwam het niet eens, en toch had ik meteen vanaf het moment dat ik hem zag zoiets van 'Wow!'. Vanaf dat moment had ik eigenlijk een lichte crush op hem. Ik zag hem maar 3/4 keer per maand (en dan bedoel ik dat hij voorbij me liep en hallo/doei zei) en dat was het. Toch was dat al genoeg om regelmatig over hem te fantaseren etc. Ik kende hem dus bijna niet, alleen van zien. Hij woont ook in het buitenland, vandaar dat ik hem verder bijna nooit zag buiten die paar keer.



Tot 3 weken geleden was het dus eigenlijk een stille onschuldige crush die mij amper kende en wat gewoon een leuke fantasie was. Totdat hij op een avond op het werk naar me toe kwam en we vervolgens 2 uur hebben staan praten



De 3 avonden die volgden was hetzelfde verhaal. Het klikte echt heel erg tussen ons en we konden zo goed praten maar tegelijkertijd ook veel lachen over alles. Omdat hij de volgende dag weer naar huis vloog voor de komende paar weken en hij nog een hotel in Nederland moest vinden voor zijn volgende reis heb ik gezegd dat ik wel een hotel wilde zoeken. Vervolgens hebben we nummers uitgewisseld om elkaar op de hoogte te houden van het hotel.



Nou ja je raadt het al... Over het hotel hebben we het niet eens gehad. 2 weken lang hebben we non stop gesmst en gemaild (niet seksueel hoor!) gewoon over van alles om elkaar beter te leren kennen. Ik natuurlijk blij als een klein kind, want mijn onbereikbare stiekeme crush toonde interesse in mij Ergens voelde ik mij toen al schuldig tegenover mijn vriend. 24/7 smsen met een vreemde man, is niet iets om gezellig te bespreken. Al heb ik hem wel opgebiecht dat ik met deze man contact hield om hem te helpen met een paar dingen.



Afgelopen week was hij dus weer in het land en hebben we na mijn werk afgesproken. Gezellig wat gedronken en wat afleveringen van onze lievelingsserie bekeken en het was gewoon heel gezellig. Totdat hij mij probeerde te zoenen. Hij zei dat hij mij leuk is beginnen te vinden en zich aangetrokken tot mij voelt etc. Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb en absoluut verder niets van plan was.



Toen ik dit hem zei dacht ik meteen 'Wie houd ik voor de gek?' Ik voel me al een jaar lang hartstikke aangetrokken tot deze man, dacht vaak aan hem (ook in bed als je begrijpt wat ik bedoel) en nu staat hij voor me en wilt hij me zoenen en wie weet wat nog meer. Hij zei ook dat hij aan mijn lichaamstaal kon zien dat ik het eigenlijk wel zou willen.

Ben toen snel weggegaan en uiteindelijk is er dus niets gebeurd. De volgende dag kwam ik hem weer tegen en wilde hij met me praten, ben toen heel sneu stiekem naar huis gegaan om hem niet onder ogen te moeten komen. Klinkt heel kinderachtig ja, maar ik had zo'n rare gevoelens, allemaal door elkaar en wist niet wat ik tegen hem moest zeggen.



Dit vond hij, begrijpelijk, niet leuk en hij vroeg me nogmaals om met hem af te spreken. Dit heb ik dan ook gedaan en toen hebben we er goed over gepraat samen. Het komt er dus op neer dat we allebei gevoelens voor elkaar hebben maar dat ik niet weet wat ik hiermee moet. Hij zegt dat hij single is en me de volgende keer graag wat vaker zou willen zien maar ik heb hierop geantwoord dat ik de komende weken alles op een rijtje moet gaan zetten.



Wat ik wel weet; ik ben niet verliefd op hem en wil absoluut GEEN relatie met hem. Heb totaal geen behoefte om met hem naar de bioscoop te gaan oid of om samen te wonen in de toekomst. Dat weet ik wel. Het is dus niet zo van, oh ik maak het uit met mijn vriend en begin een relatie met deze man. Het is puur seksueel en dat is (denk ik) voor hem ook zo.



Hij komt over 3 weken terug en dan willen we weer afspreken bij zijn hotel. Nu heb ik zo'n gevoel dat ik mezelf niet meer kan tegenhouden en dat er dan zeker wel iets gaat gebeuren tussen ons. De spanning is zo voelbaar en groot.



Tuurlijk, ik kan al het contact verbreken met nummer 2 en gewoon verdergaan met mijn vriend maar stiekem vind ik dit ergens wel fijn.. Al voel ik me tegelijkertijd heeel erg rot tegenover mijn vriend. Ik hou echt wel heel veel van hem, al klinkt dit nu wel raar waarschijnlijk..



Sorry voor mijn lange, warrige en onsamenhangende verhaal maar ik kan dit dus aan niemand kwijt en zat er echt mee.



Ook al is er nog helemaal niets gebeurd, toch voelt het ergens al alsof ik een minnaar heb en ergens weet ik dat er de volgende keer wel iets zal gebeuren . Hoe rot ik me er ook door voel, tegelijkertijd wil ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar jouw verhaal en meid hier kun je het zeker ff kwijt dat lucht al zo op.

Sta je open voor alleen sex met hem, dus minnaar of is jouw schuldgevoel naar je vriend groter? Dat je al heel lang over hem fantaseert en je je ergens ook voor hem openstelt zegt al iets. Dit is je overkomen en je bent duidelijk geen verliefdheid. Ik zou zeggen spring in het diepe en kijk waar het heen leidt. Zelf heb ook een nr 1 waar ik van hou maar ook een nr 2 maar daar geil ik alleen op en dat is bij mij het verschil. Beiden mannen zijn zo anders maar voor mij beide aantrekkelijk. En dat je in de war ben is begrijpelijk echt het is ook zo bijzonder om je weer aantrekkelijk en begeerd te voelen. Doe wat jouw gevoel je ingeeft dat is het beste advies. Knuf
Alle reacties Link kopieren
quote:pomeriaan schreef op 19 november 2014 @ 21:11:

Om te beginnen ben ik nog ontzettend jong en onervaren wat dit soort dingen betreft.



Of je wel of niet met je collega gaat zoenen en/of neuken doet er niet zoveel toe. Punt is wat je met je relatie aan moet.

Je schrijft dat je je seksueel niet meer tot je vriend aangetrokken voelt. Dat is wel een dingetje. Hoe lang is dat al zo? Is dit sinds je die 'crush' op je collega hebt?

Je energie aan iemand anders besteden lost niets op. Is een tijdelijk iets. Daar kun je prima van genieten hoor, ga gerust je gang.

Maar ik zou eerst eens kijken wat je thuis hebt en wat je daar mee wilt. Dat komt toch wel op je pad.

Je bent jong, maak het niet moeilijker dan het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:stabilo1977 schreef op 19 november 2014 @ 21:36:

Dit is je overkomen en je bent duidelijk geen verliefdheid. Ik zou zeggen spring in het diepe en kijk waar het heen leidt.

Overkomen? Geen verliefdheid? Waar baseer je dit op? Ik lees geen overkomen, ik lees hele duidelijke weloverwogen keuzes, niks overkomen.

En geen verliefdheid? Zo niet eens, tot over haar oren. 2 zinnen over vriend, de rest over de andere man. En ja, ik wéét dat dit het minnaar-topic is.



Pomeriaan, je bent nog jong, er zijn geen kindjes en er is nog niks gebeurd. Wees eerlijk naar jezelf, je vriend en naar deze man. Ga je gelukkig oud worden met je vriend? Ga je de geile stoot weer in hem zien en komt het sekstechnisch helemaal goed? Zeg deze man dan vaarwel en neem het enige goede besluit.



Zit het er niet meer in? Wees dan eerlijk en ga alleen verder, dan kan je zo ver met je crush gaan als je zelf wilt. Een minnaar hebben lijkt fijn, rozengeur en maneschijn maar dat is het lang niet altijd. Sterke voetjes die deze "weelde" kunnen dragen. En ook stabilo die het zo prachtig schetst zit ondertussen in de knoop met zichzelf omdat haar minnaar even geen tijd heeft om te appen wegens familiedingetjes.



Niet doen. Ga niet willens en wetens je onwetende vriend bedonderen, je kunt nog terug. Je relatie klinkt niet als iets "for life", wees eerlijk, stop het contact met je collega even en kijk wat het met je doen. Dan kan je alsnog beslissen.
...
Alle reacties Link kopieren
Weer een egopost, sorry als ik te weinig op anderen reageer, ik zit gewoon niet lekker in mijn vel op dit moment.



Ik dacht goed bezig te zijn, nadenken, grenzen zoeken (nog niet gevonden), op die surfplank, ik werd van binnen rustiger. Gebeurt er gisteren iets bij seksvriend thuis wat ik vanwege privacy niet in detail kan vertellen. Er zijn ontwikkelingen tussen seksbuddy en zijn vrouw. Positieve ontwikkelingen. Waardoor ik totaal van de waps raakte. Blijkbaar was ik voor mijn gevoel goed bezig, maar het zit nog helemaal niet goed gewoon in mezelf!!! Ik raak gelijk van streek. Die stomme gekke gedachtekronkels, onzekerheden, beklemmende gedoe... Verder met soul searching.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Lotje, ik heb er genoeg van.

Er zijn de laatste weken dingen gebeurd die me diep hebben gekwetst en die me meer dan ooit het gevoel hebben gegeven van tweederangs te zijn.

Uit zelfbehoud moet ik hier mee stoppen.

Hoe erg het me ook pijn doet want ik hou nog steeds van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ach Hint
Alle reacties Link kopieren
Ben wel heel benieuwd Hint, wat er zich in jouw hoofd, hart en systeem afspeelt waardoor je van de waps raakt als er positieve ontwikkelingen zijn tussen sv en vrouw.

Zit je hem diep in je hart als vluchtweg? Of is het eind van jullie minnaarschap nabij door deze ontwikkeling?
...
Stabilo, een minnaar overkomt je niet. Gevoelens wel, het is vervolgens jouw eigen keuze wat je ermee doet. Niks 'ik kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon'. Je beslist zelf of je erin meegaat of niet.



Pomeriaan, eens met de voorgaande schrijvers. Wees eerlijk en neem je nr 1 relatie eens goed onder de loep. En kap met die man voor je van heel veel dingen spijt gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook inderdaad allemaal niet makkelijk, Roos verwoorde het gister er goed, sterke voetjes nodig om de "weelde"van een minnaar te kunnen dragen ,beste Hint het is ook een rollercoaster van emoties ondanks dat we niet weten wat er zich heeft afgespeeld is het wel heel lastig om dan stoer en sterk te zijn als vrouw.

Merk dat ik het zelf ook heel lastig vind om de balans te zoeken en de zelfverzekerde vrouw te zijn.

En inderdaad ben je nu bang hem kwijt te raken ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk filteren wat er met mij gebeurt roos. Sinds hij openlijk uit hoe geweldig hij mij vind, en hoe dol hij op mij is... Ben ik in een afhankelijke romantische modes geschoten. Ik reageer ontzettend over gevoelig op alles. Een afhankelijkheid die ik niet gezond vind voor mezelf.



Ja, een vlucht, dan is een vlucht voor mezelf. Ik heb ooit geschreven dat ik ziek ben. Vaste schrijvers weten dit wel. Ik voel me soms verloren, onder druk staat in het leven, doelloos.



En ja, misschien wel het begin van het einde voor ons.



Terwijl ik het positieve nieuws gisteren over zijn thuis front kreeg, ontving ik weer een soort verkapte liefdesverklaring. Ik verwacht dat hij mij niet meer nodig heeft. Maar integendeel, hij komt juist heftiger naar mij toe. Alles is tegenstrijdig. Tegenstrijdige dit... Tegenstrijdig dat.
Je nr 2 weet zo te horen zelf niet wat hij wil. Hij zou eerst eens zelf moeten beslissen wat hij wil, verder met dat positieve nieuws, of verder met jou, op een gezonde basis. Je kunt hem ook grenzen opleggen, niet in alles meegaan met wat hij voorstelt... jezelf beschermen.



Sterkte, Hint.
Slingert een paar knuffels naar Lotje, sterkte meid!



Hint, nogmaals meiske: bepaal wat je zelf wilt, wat je wel wilt weten en wat je niet wilt weten. Stel grenzen op voor jezelf, want dit sloopt je meer dan dat het energie geeft volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad stel je grenzen hoe lastig ook want inderdaad het vreet energie. En ik zeg het wel heel stoer hoor maar ik merk ook wel dat mijn nr2 mij soms iets teveel energie kost zeker als ik een mindere dag heb. Balans zoeken blijft gewoon lastig. Maar kin en neus omhoog we laten ons niet gek maken toch.
Pomeriaan, bezint eer ge begint... er is nu nog een weg terug he, als er volgende week wel wat gebeurt, ook al is het eenmalig, dan blijf je voor jezelf toch iemand die ooit is vreemdgegaan.



Is je eigen relatie nog levensvatbaar voor de langere termijn, als je zo niet tot je vriend bent aangetrokken (seksueel)?
Alle reacties Link kopieren
Pomeriaan: je schetst alle ingrediënten om ontzettend verliefd te worden met alle gevolgen van dien.



Een minnaar naast je huwelijk betekent ook dat je je vriend gaat vergelijken met je minnaar. En dat gaat niet goed voor je relatie uitpakken als het nu al niet goed zit.



Natuurlijk doe je uiteindelijk wat je zelf wil, deed ik ook na alle waarschuwingen. Maar naast dat ik er energie van krijg zijn alle gevoelens eromheen soms verdomd moeilijk.



Lees hier en weet waar je instapt.
Tja Baba, de ervaring leert dat al die waarschuwingen hier bar weinig uithalen... De verleiding is heel groot. Maar het klopt wat Marana zegt, nu is er nog niets seksueels gebeurd. Je kunt nu nog terug, Pom.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad waarschuwingen genoeg maar uiteindelijk doe je toch wat je gevoel je ingeeft. Maar denk goed na want het is leuk erbij maar soms ook lastig ivm onzekere gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Hint, als ik het goed begrijp had jouw 2 goed nieuws over zijn thuissituatie/relatie en tegelijk gooit hij een verkapte liefdesverklaring jouw kant op? Was deze geruststellend bedoelt misschien, dat jij je geen zorgen hoeft te maken over het einde?



Verder valt één term me op in je post "nodig hebben". Denk jij dat jouw nr 2 je nodig heeft? En zo ja, waarom dan? Is dat wat je wilt, nodig zijn? Ben jij niet leuk genoeg om gewoon in een leven uitgenodigd te worden ter opfleuring en versiering?



Ik hoef daar geen antwoorden op, je mag ze aan jezelf stellen. (ik stel ze ook aan mezelf! )
...
Alle reacties Link kopieren
Als je seksueel uitgekeken bent op je vriend is het zaak om dat te bespreken. Klinkt makkelijk is het natuurlijk niet. Mooi gezegd door vele hierboven kijk eerst naar wat je hebt en wat je daar mee wilt voordat je je over geeft aan je lust naar je collega.

Nell@ vindt het moedig van je om nu steeds duidelijker voor jezelf te kiezen.

Hint@Ik snap heel goed dat je in de war raakt en je intuiitie is sterk lees ik uit je posts dus hier zal je niet onterecht door in de war raken.

Lotje@sneu van die jongen maar idd wel fijn dat hij zich direct uit en het meteen klaar is.





Ego ben er nog steeds niet klaar mee. Zit allemaal dingen te bedenken wat ex minnaar negatief maakt maar dat lukt niet, enige echt jammere is zijn huwelijkse staat. Blijf verdomme over hem dromen ( soms) en nog steeds dagelijks in mijn gedachten en zo nu en dan weer tranen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff beetje druk hier. Kan niet alles bijlezen maar zag wat mindere en wat leuke berichten. Veel plezier voor de mensen met leuke dates in het vooruitzicht en sterkte en een dikke knuffel voor degenen die het nodig hebben zoals lot en nell!



💋
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven